Reconditionare Dnepr 650

De la Adler la Zundapp, cu (par)fum de Jawă. Mură-n gură: vorbim numai despre motociclete comuniste / clasice.
Avatar utilizator

Autorul subiectului
luca.stere
Postăcioi
Postăcioi
Mesaje: 1009
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
Vârsta: 39

Re: Reconditionare Dnepr 650

Mesaj necititde luca.stere » 25 Noi 2017, 22:38

Am ajuns si la aripa de atas care este modelul "12 volti" dar pe care voi monta lampa de pozitie de K750 si si lampa spate FP230. Astfel ca a trebuit sa fac niste masuratori si sa dau alte gauri pentru montarea acestor lampi dupa care voi da aripa la sablat.

Pozitionarea lampii de pozitie de K750, am ales o pozitie mai joasa decat cea aleasa de producator. Am ales ca linia superioara a lampii unde incepe sticla sa fie paralela cu pamantul:

Imagine

Imagine

Lampa spate tip FP230:

Imagine

Imagine

Am "faurit" si montat un portbagaj in locul seii de pasager:

Imagine

Avatar utilizator

Autorul subiectului
luca.stere
Postăcioi
Postăcioi
Mesaje: 1009
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
Vârsta: 39

Re: Reconditionare Dnepr 650

Mesaj necititde luca.stere » 03 Ian 2018, 07:00

Am inceput lucrul la atas, am apelat la niste vopsitori dar fiind o perioada aglomerata mi-au dat niste termene de ma intindeam pana la primavara cu vopsitoria atasului asa ca am decis sa fac eu vopsitoria sau macar pregatirea ei. Botul atasului avea niste "cuie" si niste deformari mai pronuntate, asa ca am dat un strat de chit de fibra pt ca este foarte rezistent si nu se defprmeaza in timp peste care am inceput sa dau chit normal pentru o finisare mai usoara:

Imagine

Imagine

Imagine


Înapoi la “Fierul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator