Carburatoare noi PZ28 (China) copie dupa K37 si bujii NGK cod BP6HS:
.thumb.jpg.0f318437ed916542ac60463a4d489e77.jpg)
.thumb.jpg.026fdb25949eb94d4ea1aa8c78174fa8.jpg)

Dupa ce am montat toate cele necesare pornirii am verificat daca vine ulei, din fericire motorul de K750 are un surub dop in cilindrul din stanga pe unde se poate verifica daca pompa baga ulei in circuit:

Si de aici incepe balciul... motorul a dat semne de pornire de la prima pedala dar nu pornea si dadea semne de avans prea mare la aprindere. Pana la urma tot gadilandu-l am reusit sa-l pornesc dar functiona doar 2-3 secunde cat avea benzina de la inundare. Am desfacut carburatoarele, am verificat tot ce se putea verifica si am luat-o de la capat dar am intampinat aceleasi probleme, avans prea mare si lipsa de benzina.
Am zis ok, trebuie sa fac ceva in privinta asta simptomele fiind clare. Mai intai am umblat la delco, fiind delco fix (primul model 6V) am umblat la platou ca sa-i iau si mai mult din avans, mai mult decat permite delcoul in configuratia de fabrica. Avansul tot mare se simtea la pedala dar era o idee mai bine asa ca m-am indreptat spre carburatoare. Dupa ce am mai sapat am aflat ca jiglerele de benzina erau prea mici, erau de 92 si le-am modificat pana la 150. Astfel am reusit sa pornesc motorul si sa-l fac sa se tureze dar tot e cu benzina la limita avand in vedere ca am ridicat si acele la maxim.
Imediat ce am umblat la carburatoare am avut surpriza sa-mi cedeze cutia de viteze de Ural pe care am folosit-o pt pornirea motorului, la o pornire mi-a dat pedala peste cap si s-a blocat angrenajul de poornire. Asta e zic, pun alta cutie, tot de Ural si dupa cateva pedale cedeaza si asta (dadea in gol). Cutia din urma am cumparat-o de la un cetatean care zicea ca e buna cutia, cu aceasta ocazie am aflat de ce vindea de fapt cutia de viteze, nu mai era functionala la sistemul de pornire.
Si apuca-te si repara repede cutia ca sa pot porni motorul... motor care a pornit, merge bine in sensul ca nu are batai, nu da fum si nu da semne de gripare. In schimb imi sufla in admisie si dupa ce l-am testat mai mult mi-am dat seama ca cel mai probabil axul cu came este prea avansat. Axul cu came este cumparat nou de la ural-zentrale.de si am banuiala ca canalul de pana nu este dat in pozitia corecta si uitandu-ma pe pozele cu pozitionarea pinioanelor de distributie (la fiecare motor pozez punerea la punct) cred ca asa este, canalul de pana pare prea sus. Ca sa nu mai zic de simptome: pornire greoaie (porneste la prima pedala sau deloc), avans mare la aprindere, suflu in carburatoare.
Va trebui sa-l desfac pt o pozitionare corecta a distributiei dar macar motorul merge bine:
[youtube]
https://youtu.be/VzHicXGPyD8 [/youtube]
----------------------------------------------------------------------