M-am reintors la aprinderea pe platina cu Gotronic, cea electronica o pastrez pentru mine deocamdata. Bobina de inductie cumparata de la Gaspar, are rezistivitate de 3.5 ohmi. Gaspar nu stie dar aceasta bobina nu se potriveste cu aprinderile pe platina si condensator, in schimb cu Gotronic se potriveste pt ca acesta anuleaza sarcina de pe platina care devine un simplu contact la 12V. Ramane de vazut daca bobina se incinge in timp ce merge motorul, voi proba curand acest lucru.
Bateria a murit inca de anul trecut cand m-am trezit intr-o zi ca am 8-9V pe baterie, prima oara am crezut ca o fi din cauza ca nu prea mergeam cu mobra desi faceam o plimbare mai lunga la fiecare 2-3 saptamani iar alternatorul incarca perfect cu releul electronic. Se pare ca am avut ghinionul sa nimeresc o baterie cu un defect de fabricatie, altfel nu-mi explic pt ca mai am o baterie de 6V aceeasi marca si de doi ani nu a murit, e in stare perfecta.
Asa ca am luat alta baterie, Exide de aceasta data:
Prima pornire a motorului cu carter din 1976, cilindrii si chiulasele sunt cele de dinainte. Din cauza bateriei mentionate mai sus nu a pornit imediat pt ca dadea scanteie prea slaba (bateria scazuse la 6-7V). Am pus alta baterie si a pornit imediat:
https://www.youtube.com/watch?v=PjsRqZD8Cng