Page 1 of 2

MZ ETZ 301

Posted: 03 Sep 2013, 22:05
by AdrianP
Salut, de curand mi-am luat un ETZ, dorinta veche, nostalgia anilor trecuti...Greu m-am hotarat dar nu i-am putut rezista cand l-am avut in fata. Asadar dansul este:Image

MZ ETZ 301

Posted: 03 Sep 2013, 22:20
by bacdava
Sa-l stapanesti sanatos. Facut la De sau Tr ?

MZ ETZ 301

Posted: 03 Sep 2013, 22:32
by AdrianP
Nu e facut la DE, este un Kanuni din 2001. Dar sincer, pt. mine e MZ.

MZ ETZ 301

Posted: 04 Sep 2013, 10:48
by owene
Mi-e ca e asamblat in curte la Kanuni din stocuri MZ ca au mutat si depozitul odata cu linia de fabricatie. Motor, cadru, rezervor - MZ, telescoape Ceriani, frana Grimeca, pompa 2T Mikuni, carb Bing, adica setup-ul MZ . Restul (estetica si rotile) Kanuni. Asta vei sti sigur numai cand desfaci capacul stanga motor si vezi marcajele de turnatorie.

MZ ETZ 301

Posted: 04 Sep 2013, 22:03
by AdrianP
Bordul:

Image

MZ ETZ 301

Posted: 05 Sep 2013, 00:17
by AdrianP
Inca o poza:

Image

MZ ETZ 301

Posted: 05 Sep 2013, 10:16
by AdrianS
Sunt curios s-o aud! :) Ţevile 'celea verticale ale cadrului din faţa motorului sunt din fabrică montate sau or fi fost adăugate ulterior de foştii proprietari?

MZ ETZ 301

Posted: 05 Sep 2013, 12:35
by AdrianP
Sunt originale, le revopsesc electrostatic si le montez la loc.

MZ ETZ 301

Posted: 05 Sep 2013, 20:17
by AdrianS
Deci motorul de ETZ avea prevăzute în partea din faţă (sub evacuare) a carterului prinderi pentru cadru, dar cadrul în sine nu avea aşa ceva? Ca la Mobră?

MZ ETZ 301

Posted: 05 Sep 2013, 22:47
by AdrianP
Adi, acele bare nu se prind de motor. In partea de sus e pur si simplu o brida in jurul cadrului de care se leaga (la partea inferioara) simultan capatele de sus ale barelor iar la partea inferioara ele vin pe sub motor si se leaga de acea bara transversala ce joaca rol de scarite pt. pilot.

MZ ETZ 301

Posted: 05 Sep 2013, 22:49
by AdrianP
Image

MZ ETZ 301

Posted: 09 Sep 2013, 08:46
by cios
Adi una din asta avea nea Iancu din Baneasa pentru examen cand am facut eu scoala.O tinea adica de buna ca era noua atunci. Cu toate astea de atunci i se lipea ambreiajul (uleiul prost cred).In rest m-am impacat bine cu ea, e o mobra foarte confortabila chiar si pentru cineva mai inalt, iar performantele sunt comparabile cu o japoneza de 500.

S-o stapanesti sanatos!

MZ ETZ 301

Posted: 09 Sep 2013, 15:26
by owene
S-ar putea sa fie taman aia. Adrian imi spunea ca a fost de scoala pana de curand, povestea cu A2/A a scos-o din circulatie. Mai multe amanunte da el daca intra, eu atat stiu.

MZ ETZ 301

Posted: 09 Sep 2013, 23:23
by AdrianP
Multumesc Cristi, da, aia este. Sper sa o readuc la o stare apropiata de ce iti amintesti tu. Mie imi place tare mult.

Re: MZ ETZ 301

Posted: 01 Dec 2013, 16:19
by AdrianP
Image

Re: MZ ETZ 301

Posted: 01 Dec 2013, 16:22
by AdrianP
ImageImageImage


Am mai facut un pas.

Re: MZ ETZ 301

Posted: 01 Dec 2013, 19:27
by luca.stere
Das MZ ist sehr schon.

Re: MZ ETZ 301

Posted: 01 Dec 2013, 23:10
by AdrianP
Danke.

Re: MZ ETZ 301

Posted: 02 Dec 2013, 09:22
by AdrianS
Moaaamă, da' ce luceşte! Mi-ai luat ochii! :D

Mai vrem poze!

Re: MZ ETZ 301

Posted: 02 Dec 2013, 13:23
by cicloburu
AdrianS » 02 Dec 2013, 09:22 wrote:Moaaamă, da' ce luceşte? Mi-ai luat ochii! :D

Mai vrem poze!
Într-o baltă neagră,
Patru ochi lucește.
Ce să fie oare?
Cred că e doi pește.

Mă scuzați, nu m-am putut abține, promit că se va repeta! :))