Izh - sfaturi, modificări, reglaje

De la Adler la Zundapp, cu (par)fum de Jawă. Mură-n gură: vorbim numai despre motociclete comuniste / clasice.
Avatar utilizator

Autorul subiectului
schumydan
Postac
Postac
Mesaje: 43
Membru din: 31 Ian 2013, 18:29

Izh - sfaturi, modificări, reglaje

Mesaj necititde schumydan » 04 Feb 2013, 16:24

Pentru posesorii de planeta sau jupiter 5 o modificare utila zic eu pentru a vedea nivelul incarcarii
costuri minime, va trebuie un bord de dacie de la remat
Fişiere ataşate
Fotografie0328.jpg
Fotografie0328.jpg (27.4 KiB) Vizualizat de 3244 ori
La Vita e Bella!


Cristi 57
Postac
Postac
Mesaje: 47
Membru din: 02 Feb 2013, 16:05
Vehicule deţinute: MZ-125; JAWA-350; SIMSON-250; DNEPR-650; VIRAGO-535
auto multe
Localitate: Bucuresti

Izh - sfaturi, modificări, reglaje

Mesaj necititde Cristi 57 » 04 Feb 2013, 19:57

Sefu, sa te vad atunci cand ii adaptezi inchiderea centralizata...


Paul

Izh - sfaturi, modificări, reglaje

Mesaj necititde Paul » 05 Feb 2013, 09:21

Eu i-am sugerat centurile de siguranţă.

La subiect, eu caut de mult un voltmetru de brichetă din care să scot montajul şi să-l inserez în bord. Ăla e mult mai precis şi ca măsurare, şi ca afişaj...

Avatar utilizator

ivan pedala
Postăcios
Postăcios
Mesaje: 111
Membru din: 30 Ian 2013, 17:35
Vehicule deţinute: CZ 175 Sport, CZ 250 Sport, CZ 350 Sport, Jawa 350 Ogar, Jawa 350 TS, BMW F 650, BMW 320 D
Localitate: Bilteni
Vârsta: 57
Contact:

Izh - sfaturi, modificări, reglaje

Mesaj necititde ivan pedala » 05 Feb 2013, 09:38

Vezi ca pe forumul vecin vinde @Mexicanu unele, io mi-am mai luat inca doua (mai aveam unul cumparat din Craiova de la Adelaida, mai scump...adica la pret dublu si ceva!) si le folosesc deocamdata in montajul original, fiindca am priza de bricheta la vedere. In viitor o sa le eviscerez si io, ca sa le pun pe bord, sa nu mai poata fi "speriate" de orice trecator!
Cin' se ia cu mine bine,
Ii dau haina de pe mine...


Atentie marita! Oltean pur!


Paul

Izh - sfaturi, modificări, reglaje

Mesaj necititde Paul » 05 Feb 2013, 09:40

Săru' mîna!
ţi-ai mai spălat din pacate cu vorba asta :D


Avatar utilizator

AdrianS
Administrator
Administrator
Mesaje: 450
Membru din: 26 Ian 2013, 20:16
Vehicule deţinute: Jawa 250 - 1956, Dnepr MT-10.36 - 1979, Dacia Logan MCV2 - 2016
Localitate: Bucureşti
Vârsta: 29
Contact:

Izh - sfaturi, modificări, reglaje

Mesaj necititde AdrianS » 19 Feb 2013, 11:25

Domnilor, cât şi de care ulei băgaţi în telescoapele furcii faţă la Jupiter 4? Îmi închipui că asemenea cifre nu diferă cine ştie cât de la un model de Izh la altul.

Furca faţă a Jupiterului d-lui mihă.Escu este moale rău, de unde şi întrebarea mea.


Paul

Izh - sfaturi, modificări, reglaje

Mesaj necititde Paul » 19 Feb 2013, 12:16

Uleiu hidraulic H46, de exemplu. POate fi şio H50 sau H40.... depinde cum găseşti.
E ulei de pompe hidraulice de forţă. Exact ce-ţi trebe.
Pe aici era vreo 6 lei litru.
În telescop pui vreo 150 ml la furca suţire care o aveţi voi.

Avatar utilizator

Autorul subiectului
schumydan
Postac
Postac
Mesaje: 43
Membru din: 31 Ian 2013, 18:29

Izh - sfaturi, modificări, reglaje

Mesaj necititde schumydan » 19 Feb 2013, 18:30

Uite ce zice nenea manualu referitor la planeta, la jupiter nu cred sa fie alt dracusor in motor sa ceara altfel


The gear box 1,0 oils of M-8v, M-10v2 or oils for engines SAE 30, SAE 40, SAE 50 at the temperature of of air up to a minus 5 С and SAE 20W, SAE 15W - is lower a minus 5 С

Air cleaner 0,15 oils: M-8v, M-10v2, MC-14, MC-20, MGD-14М or oil for two-cycle engines SAE 30, SAE 40, SAE 50 at the temperature of air up to a minus 5 С and SAE 15W, SAE 20W is lower a minus 5 С

Shock-absorber of the suspension of a forward sprocket with the disk brake (in each) 0,3 oil for hydraulic shock absorbers MGP-10 OST 38.1.54-74, oil spindle AU the technical specifications 38-1011232-89

Shock-absorber of the suspension of a forward sprocket with the two-jaw brake (in each) 0,175 oil for hydraulic shock absorbers MGP-10 OST 38.1.54-74, oil spindle AU the technical specifications 38-1011232-89

Shock-absorber of the suspension of a back sprocket (in each) 0,075 oil for hydraulic shock absorbers MGP-10 OST 38.1 54-74, oil spindle AU the technical specifications 38-1011232-89

The drive of the disk brake 0,1 brake fluid "Tom". The technical specifications 01-1276-82, Neva » the technical specifications 6-01-1163-78 or SAE 1703

Bearing boxs, hinges, tips and circuit of a back sprocket lubrication Litol- 24 GOSTs 21250-79 or lubrication SAE 90
La Vita e Bella!

Avatar utilizator

Autorul subiectului
schumydan
Postac
Postac
Mesaje: 43
Membru din: 31 Ian 2013, 18:29

Re: Izh - sfaturi, modificări, reglaje

Mesaj necititde schumydan » 11 Iun 2014, 11:36

din seria minunile ijului
ieri am facut o tura de vreo 400 km traseu mai mult muntos, cum am inceput sa urc la munte, sa creasca altitudinea a inceput ijul sa traga mai bine, dar tragea de urcam majoritatea pentilor cu a 4a. rar cand o cerea pe a 3a,
sa fie aerul tare de padure care l-a ambitionat sa traga ca un magar
cum am ajuns la altitdine mai mica a inceput iar sa se puturoseasca sa mearga cum merge el de obicei,
bujia este caramiziu deschis. consumul decent undeva la 4-4,2%

Avatar utilizator

kraz-trial
Postăcios
Postăcios
Mesaje: 109
Membru din: 28 Ian 2013, 23:33

Re: Izh - sfaturi, modificări, reglaje

Mesaj necititde kraz-trial » 15 Iun 2014, 08:21

din seria amintiri - nostalgice ..
se facea acum vre 5-6 ani,ca punem de-o tura Timisoara - Manastirea Romanesti - vechea fabrica de sticla Tomesti si retur. eu cu o aprilia etx tuareg 125,ghiozdanelul si muierea,si prietenul meu cu o planeta 5 cu bagajul si consoarta lui. toate bune si frumoase,plecam la drum .. frumos afara,o placere sa tot conduci,drumuri laturalnice si libere,peisaje ca din basme,aprilia avea un zumzet de albina si mergea in draci,doar ca in planeta se mai umfla orezul in piston,(d`ala nou .. ) ba mai stateam la umbra,ba mai piscaleam la ea,i-am mai dat benzina,sa-l mai raceasca si cumva am ajuns pana prin apropiere de lacul Surduc. acolo se facu mai rece si planeta mai ca ma tot provoca din cand in cand 8) . am ajuns cu bine la Manastire,ne-am continuat drumul pana la Tomesti,am poposit,am mai stat la o terasa deasupra raului bega (pacat ca n-am facut poze ..) si vine si vremea sa plecam spre casa,cand, .. o ploaie de aia torentiala ne prinde la iesire din localitate,lasam mobrele in drum si ne ascundem in usa prispei unei case batrane. ploaia trecu,dar s-a racit cumplit afara si noi mai aveam kilometrii de facut. planeta ma provoaca din ce in ce mai des acum,nu mai avea nici o treaba,avea un raspuns la acceleratie incredibil,fara buhuu ala din filtrul de aer (ca la mobra :)) ) numai ca viespea mea pare sa cam dea `napoi.. ba merge inecata,ba nu se tureaza vioi,ba trebuie sa o pornesc cu shoc dupa fiecare popas ba una ba alta.. i-am gasit si ei rezolvare,am gasit pe marginea drumului o cutie de carton,am rupt-o si am izolat in intregime radiatorul de apa,si pe urma toata partea din fata a motorului,de jos pana sus sub rezervor. zumzetul ii reaparuse in scurt timp,incepea sa-mi tiuie placut si ascutit,cum numai o italianca stie s-o faca dar,brrr-ul ala din planeta era parca si mai invidios acum. sa mi-l vezi cum iesea din spatele masinii si intra in depasire direct cu mana in gaz,ii dadea-n suta al meu intruna,io macinam in alea 6 trepte de zor,si tot asa pana la destinatie. la aprilia mi s-au inmuiat cartoanele de la ploaie,am mai pierdut din ele,dar am ajuns cu bine acasa fara opriri tehnice pentru ambele mobre,si ca sa fie mitul spart - planeta consum de pana prin 6 la suta - aprilia 8-8,5 :decayed: (am ajuns cu aprilia la 16% dupa ce i-am modificat transferele si power-valve-le,dar asta se incadreaza in alte discutii )
asadar,cu o planeta buna nu te faci de ras,depinde cum ti-o pregatesti de drum,si cat esti dispus sa platesti pentru piesele de calitate de care are ea nevoie si TU deasemenea. caz intalnit si la fostele mele 56-uri,nu am avut probleme similare atata timp cat i-am dat sa bea cat il tine grumazu,ulei bun si nu cu tzaraita. cum umblam pe la carburici,cum ba se incalzea,ba parca avea remorci dupa el .. un motor bun trebuie sa-l simti cum aluneca (sper ca se intelege unde bat) cand are mersul ala frecat si parca trage pe bani,nu de la sine,ceva-i in neregula. piston,benzina cat are nevoie,adica un carburator dozat corespunzator,si aprindere bine pusa la punct.

caz similar a patit si Cisu,cu m 61-ul lui,dupa ce a deschis robinetul mai tare la benzina aceste necazuri tipice i-au disparut.


Înapoi la “Fierul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator