Arkadi - Nipru MT-10.36

De la Adler la Zundapp, cu (par)fum de Jawă. Mură-n gură: vorbim numai despre motociclete comuniste / clasice.
User avatar

Topic author
AdrianS
Administrator
Administrator
Posts: 508
Joined: 26 Jan 2013, 20:16
Location: Bucureşti
Has thanked: 21 times
Been thanked: 3 times
Zodiac:
Age: 34
Contact:

Arkadi - Nipru MT-10.36

#1

Unread post by AdrianS »

Image
Pohta ce-am pohtit şi visul unei nopţi de vară. Un fier cu multe kile şi tot atâtea bube, legat de un ataş, leat 1979 şi cumpărat la hei-rup cu mari eforturi din partea părinţilor! M-a vrăjit aspectul ameninţătoro-prietenesc al atelajului. Partea nostradamică din mine preconiza mărirea gabaritului personal în viitorul apropiat (ceea ce s-a şi întâmplat, am ajuns un grăsan) şi astfel căuta ceva motocicletă mai forţoasă. L-am cumpărat! Şi m-am lăsat tractat mai bine de şaizeci de kilometri în urma Daciei părinteşti, subsemnatul trăgând ca turbatul de ghidon ca să menţină o trasă dreaptă.
Image Image
Sărea dintr-a doua. În instalaţia electrică nu mergea absolut nimic în afară de circuitul aprinderii. Becuri niet, încărcare niet. Anvelope cramponate vechi, uzate, cea din spate frecând nebuneşte în cardan. Bridele înălţătoare de sub şa tăiate, laolaltă cu buretele şeii decupat ca să ajungă fostul proprietar - scurt în picioare - la scăriţe şi asfalt. Avans manual prăpăstios, zăpăcit şi bleah. Noroi şi apă în loc de ulei în grup, motor şi cutia de viteze. Niciun strop de ulei în telescoape, faţă ori spate. Filete mâncate în blocul motor. Absolut toate jicloarele şi canalele din carburatoare înfundate, ambele plutitoare inundate. Şi totuşi pornea la prima pedală!
Image Image Image
Acestea se-ntâmplau în toamna lui 2010. Între atunci şi acum (un acum întins pe câteva luni de zile) a avut loc un soi de ev întunecat pentru Niprul meu (pe-atunci numit - cam banal - "Ivan"), el rămânând cvasi-uitat prin magazie, cu ataşul vârât sub prispă. Ba că mergeam cu Zeta, ba că n-aveam piesele necesare, ba n-aveam bani, ba n-am avut nici pic de timp în tot anul 2012 ca să mă ocup. Îl mai scoteam ocazional din magazie, îi mai dădeam o pedală, mai trăgeam o tură scurtă de tot pe uliţele Comanei, mai suiam un deal de mă minunam ce tractor aveam sub fund!
Image Image
Şi-apoi a venit treptat renaşterea: alternatorul şi cutia de viteze refăcute la Nea' Victor din Valu lui Traian, instalaţia electrică refăcută de mine de la cap la coadă (cu relee de putere pentru consumatorii mari, precum ar fi cele două claxoane PAL), anvelope ruseşti noi de stradă, componentele bune ale motorului de MT-10 trecute pe un bloc motor la fel de bun de MT-11 pentru a beneficia de noul model de ax cu came şi, implicit, de avansul centrifugal la aprindere. Segmenţi buni pe grozavele pistoane bombate, totul curăţat şi verificat să ajungă uleiul cât şi pe unde trebuie. Şi tot aşa, şi tot aşa, şi tot aşa...
Image Image Image
A fost o aventură întreagă repunerea pe roţi a acestei motociclete, demers totuşi costisitor, întâmplat relativ încet, dar documentat parcă în frenezia nădejdii cu nenumărate poze pe Facebook şi o sumedenie de postări pe forumuri. Lăudam mai mult potenţialitatea oului dogmatic: vedeam enormitatea asta de motocicletă - stând ușor rezemată de perete în magazia de la Comana - cum tronează tăcută, serioasă, masivă pe lângă chiriaşii mai nestatornici de sub acelaşi acoperiş: Zeta mea cea din '58, mergând ca unsă (că şi era!); Jupiterul lui Mihă.escu, care vedea şi el destul de rar munca de recondiţionare, dar mai des totuşi decât Niprul. Şi tot aşa!

Vorbesc de chinurile facerii la timpul trecut. Nu-i întâmplător! În urmă cu vreo săptămână-două am avut parte de-un succes nebănuit: din cel mai dereglat motor am făcut - aproape din greşeală - un reglaj nesperat de bun la aprindere şi carburaţie, astfel că motocicleta merge în sfârşit grozav! Sună bestial! K-63-urile mele care scuipau benzină prin toate părţile şi stăteau cu plutitoarele sparte s-au dat pe brazdă pân' la urmă şi, după ce le-am desfăcut de-o sută de ori pe fiecare, şi-au venit în simţiri şi fac ce trebuie. De la agonie la extaz în câteva porniri de motocicletă!
Image Image Image
Stilul ăsta telegrafic-telegramat în care povestesc peripeţiile acestor trei ani poate că nu spune lucrurilor pe nume aşa cum mi-ar plăcea. Dar nici n-aş şti cum să povestesc coerent şi hiperbolizat un proces atât de sacadat, de disparat şi plin de simţăminte contradictorii, aflate când la poli opuşi, când în perfectă rezonanţă. S-a trăit mult în anii ăştia, mult pe lângă motocicleta în cauză. Dar tot atât de mult s-a sperat pătimaş la readucerea ei pe şosea şi se visează cu îndârjire în continuare la purtarea ei în călătorii nesfârşite de-acum încolo.
Image Image Image
Aşa că vă las cu pozele deocamdată şi vă rog să-mi ţineţi pumnii pentru ziua de mâine: sunt programat pentru ITP la RAR-ul din Giurgiu, ora 9:00. Să sperăm că mă vor plăcea din nou inginerii de acolo :). Tot ei mi-au pus visele pe roţi când cu Muravey-ul, apoi cu Zeta.

Revin cu veşti! :silly:

Marius
LVL 4,5
LVL 4,5
Posts: 29
Joined: 25 Feb 2013, 15:28

Arkadi - Nipru MT-10.36

#2

Unread post by Marius »

De cind m-am trezit....de cind am deschis aici am inceput sa string minutzele. Cu totii simtem curiosii sa aflam vestile BUNE. Ca avem interese asemanatoare, si nu ma refer doar la noi doi. Poate deschidem o 9 filiera de pus in trafic atelaje si te facem CAPUL.

Succes.
User avatar

AncuţaH
LVL 4,5
LVL 4,5
Posts: 28
Joined: 28 Jan 2013, 10:57
Location: Bucureşti
Zodiac:
Age: 39

Arkadi - Nipru MT-10.36

#3

Unread post by AncuţaH »

Marius, mânuţele strânse au funcţionat!! :cheer:
Image
User avatar

Topic author
AdrianS
Administrator
Administrator
Posts: 508
Joined: 26 Jan 2013, 20:16
Location: Bucureşti
Has thanked: 21 times
Been thanked: 3 times
Zodiac:
Age: 34
Contact:

Arkadi - Nipru MT-10.36

#4

Unread post by AdrianS »

Image
Am învins! :)

M-am trezit cam greu şi cam buimac - azi-noapte anevoie am dat de somn, tot anticipând cu poftă întâmplările de azi. Mi-au clănţănit dinţii în frigul dimineţii, zăngănind smalţ în smalţ chiar mai repede ca ticăitul ceasului care-mi tot făcea semne să nu mai zăbovesc. Am azvârlit o seamă de scule în portbagajul ataşului, alături de cricul hidraulic din maşină, pompa, ceva sfoară şi sârmă. Rex a zbughit-o ca un apucat pe poartă după ce-am dat-o-n lături, iar maică-mea - udând grădina - m-a rugat să am grijă pe drum.

Echipat şi pregătit, l-am pornit pe Arkadi (care s-a-nvăţat cu prima pedală cum m-am învăţat eu cu brânza la cartofi prăjiţi) şi, ieşind pe poartă, dus am fost! Am luat-o întâi înspre lunculiţă cu scop să alimentez la benzinăria aflată la răscrucea de drumuri dintre Comana, Budeni şi Grădiştea. Nu eram încă pe rezervă, dar nu se ştie niciodată! Apoi am făcut cale întoarsă - căci drumul mi se-afla prin partea cealaltă de sat - şi, preluând şi trei leviere de-acasă în caz de pană, am purces la drum pe la canton, prin Valea hoţilor şi-nspre Mironeşti, unde-am făcut dreapta către Prundu.

Căutând să evit presupusa vânzoleală de pe drumul naţional dintre Adunaţii Copăceni (sau Uzunu, în funcţie de ruta aleasă) şi Giurgiu, am preferat hârtoapele surmontabile care duc spre Prundu. Cu ocazia asta am redescoperit amintiri vechi, de când motorizata de sub fund avea placaj pe post de şa şi roţi de motocositoare sau trei roţi şi vopsea argintie:
Image
fotografie făcută în mai 2006
Soarele răsărise frumos din partea stângă şi stătea pieziş peste lanurile de grâu şi orz, la rândul lor verzi şi vânturate ca nişte covoare cu fir lung. Sub mine, Arkadi negocia făgaşele şi gropanele cu o hotărâre de nestrămutat, rămânând impasibil la ţărâna vălurită. Praful se aşternea uscat în urma noastră, pe măsură ce două suflete - unul cu inimă, celălalt cu pistoane - rânjeau sfidător în zi.

De la Prundu încolo, asfaltul s-a aşternut neted şi întins, iar plămânii boxerului ucrainean s-au umflat pe dată cât pentru şapte voinici. Vai, şi ce merge motocicleta asta! Ce duduie şi ce aleargă! M-am relaxat brusc şi am lăsat zâmbetul larg să-mi cuprindă întreaga figură, în timp ce mintea încerca să pună laolaltă valori temporale şi emoţionale.

Toate privirile trecătorilor se fixau asupră-mi, iscând stupoare, alte zâmbete - ba chiar şi chiote! Eu devenisem pe dată mare conducător de ataş şi mă lăsam amplu peste barcă ori de câte ori trebuia să negociez un viraj la dreapta. Ce să mai, un spectacol întreg!

M-am bucurat să-i găsesc pe-aceiaşi oameni faini la RAR-ul din Giurgiu. La rândul lor, în frunte cu şeful reprezentanţei, cei mai mulţi m-au recunoscut şi salutat, adăugând că "nu veniseşi tu cu un triciclu de măsuram la el cu ruleta?" Başca era să-l dau pe bietul inginer cu fruntea de ataş când s-a urcat pasager şi, fixându-şi accelerometrul de podeaua bărcii, mi-a spus să ating 30 km/h şi să frânez tare. Se pare că au ţinut frânele :), că am trecut ITP-ul! Şi mi-au autentificat fierul! Şi mi-au operat schimbările de rigoare în cartea de identitate, precum culoarea albastră în loc de cea verde. Ba chiar m-am încadrat în bani! Extaz!!!

Parcă să-mi facă înadins ziua completă, într-un târziu a apărut şi-o Mobră. Ce prilej mai bun de-o sesiune foto ad-hoc?
Image Image Image Image
De trei ani aşteptam momentul ăsta, aproape că mi-am spus că n-o să-l apuc :P. Iată-mă totuşi deodată legalizat şi cu drept de circulaţie! O fi aievea sau să-mi trag o palmă? :P

Cartea de identitate a rămas la RAR, urmând ca oamenii să-mi treacă modificările în ea până mâine sau luni. Rămâne să le telefonez ca să aflu ce şi cum. Până una alta, pot circula legal şi tocmai asta am de gând să fac! :)

Abia aştept şi devenirea găştii propuse de Marius, că prea ne-am ameninţat atâta amar de vreme ca să dăm înapoi acum! Il capo di tutti ataşi îi pe vine! :P De-acum încolo urmează poze, povestiri şi peripeţii :). Un poquito de todo, spune spaniolul, că şi latinul avea treaba lui în sancta mediocritas!

Paul

Arkadi - Nipru MT-10.36

#5

Unread post by Paul »

..io zic că io şi Ovidiu să bem, iar tu să te uiţi! ahahaha :woohoo:
User avatar

cicloburu
LVL 10,8
LVL 10,8
Posts: 197
Joined: 28 Jan 2013, 12:09
Location: București
Been thanked: 1 time
Zodiac:
Age: 51
Contact:

Arkadi - Nipru MT-10.36

#6

Unread post by cicloburu »

Ba io zic să bei tu singur, Paule! Că io nu beau, că dacă beau nu pot să conduc! Și-l văd pe Adrian cum pleacă singur în „boxereala de primăvară”! :P

ClauMau
LVL 2
LVL 2
Posts: 8
Joined: 02 Feb 2013, 19:40

Arkadi - Nipru MT-10.36

#7

Unread post by ClauMau »

Vai cât de fain! Vasăzică am şi eu un loc rezervat pentru întrunirea de comuniste ? :)

AdrianP
LVL 5,5
LVL 5,5
Posts: 38
Joined: 26 Mar 2013, 18:38

Arkadi - Nipru MT-10.36

#8

Unread post by AdrianP »

Inteleg ca vii cu el la Sambata, da? Sunt dispus sa impart camera (sau macar presul de la usa,...glumesc) cu tine numai sa apari!
User avatar

Topic author
AdrianS
Administrator
Administrator
Posts: 508
Joined: 26 Jan 2013, 20:16
Location: Bucureşti
Has thanked: 21 times
Been thanked: 3 times
Zodiac:
Age: 34
Contact:

Arkadi - Nipru MT-10.36

#9

Unread post by AdrianS »

Nene tizule, mie mi-ar plăcea să ajung încolo :), chiar de-ar fi să trec numai en passant. Se zvoneşte că le am cu sforăitul, aşa că mai bine zic să ai grijă ce-ţi doreşti :P! Scuză-mă că nu te-am mai bipăit astăzi, am fugit prin toate părţile şi am hotărât să nu te mai zăpăcesc de cap. Şi că tot suntem la capitolul Nipru, mai umblă vorba că mă voi pricopsi în curând cu o pereche de pinioane pentru solo (să vedem cât de bune) şi astfel mă voi putea ţine mai bine după Triumph-ul tău. Aşadar ţine aproape!
Image
Ehei, şi iată că mai e un pic şi trece o lună de când Arkadi se află înmatriculat cu acte în regulă. Aproape o lună de când tropăie şi bubuie fericit pe asfaltul dacic şi două săptămâni de când zburdă solo, despărţit deocamdată de ataş. Dar l-am fugărit oleacă şi cu barca după el, mai ales pe 13 mai, când alergam contra-timp - întârziat foarte - către RAR-ul din Giurgiu ca să-mi recuperez cartea de identitate ce fusese modificată pentru a corespunde întocmai cu fierul în cauză. Am ajuns chiar la final de program, însă băieţii au fost ca-ntotdeauna tare faini şi mi-au înmânat toate cele necesare pentru finalizarea înmatriculării.

Trecuseră abia vreo două săptămâni de când îl tot scoteam pe Arkadi la stradă ca să-i fac probe şi reglaje. Remarcasem eu de ceva vreme că-mi scotea fum mult pe stânga şi că-mi mânca uleiul ca pe benzină, dar am suspectat iniţial ceva bube la supape. Abia în seara aceleiaşi zile de 13 mai - după ce am scos ataşul - am tras afară şi chiulasa stângă, pe a cărei cameră de ardere am găsit cantităţi enorme de calamină. Şi abia făcusem câteva sute de kilometri, pornind cu chiulasele cât se poate de curate. Dar numai după ce am tras afară şi cilindrul am identificat problema reală: pistonul meu cel frumos de MT-10, cu dom rotund, era... spart!
Image
Norocul meu a fost că numai fusta de la al patrulea segment în jos s-a spart, lăsând cumva intacte cămaşa cilindrului, bolţul, restul segmenţilor şi absolut toate celelalte piese din motor. Am găsit toate fărâmele (puzzle 3D, nu glumă!) în baia de ulei:
Image
Nu-mi explic ce s-a-ntâmplat şi sunt dispus să dau vina pe mine însumi, cu toate că am verificat toleranţele în prealabil, am curăţat şanţurile de segmenţi ale pistoanelor, am pus totul cu ulei şi n-am forjat motocicleta. Probabil s-a produs o calare şi asta a fost. Iar fusta 'ceea a pistonului îi pare oricum prea subţirel prinsă de restul piesei, prin câteva braţe miiici şi subţirele, gata-gata să se desprindă la prima explozie aiurea.

Acum am în motor o pereche de pistoane cu cap plat, "aruncate" de colo-colo întâi de @retromotor, apoi de @schumydan. Să fie vreun an-doi de când au ajuns la mine-n ogradă, iar eu le-am ţinut în aceeaşi ladă în care le-am primit până când le-a chemat datoria. Curăţate bine, spălate corespunzător, le-am vârât în motor în lipsă de altceva (culmea, toleranţele erau chiar mai potrivite pe cilindrii mei) şi cu aceste două pistoane îmi merge de-atunci ceas!

O bubă exasperantă a fost la nivelul sistemului de acţionare al ambreiajului. Foarte târziu mi-am dat seama că tijei de acţionare i-a fost cândva retezat cam un centimetru din capătul dinspre piesa în formă de ciupercă, anume care calcă pe rulmentul de presiune. Culisa-presetupă - piesa pe care o apasă pârghia trasă de cablul ambreiajului - intra cu tot cu rulmentul de presiune şi ciupercă până-n capătul lagărului din capacul cutiei de viteze, însă discurile de ambreiaj rămâneau totuşi nedebreiate.
Image
Nu ştiam ce se-ntâmplă. Mă enervam şi nu pricepeam fenomenul. Am postat în disperare de cauză pe topicul dedicat cutiei de viteze a Niprului. Ajunsesem să suspectez până şi capătul pătrat (cel dinspre motor, care intră în placa de presiune) al tijei de acţionare, crezând că este foarte uzat şi că astfel îmi trecea toată tija prin placa de presiune. M-am chinuit în sensul ăsta să strecor o şaibă festă peste acel capăt, ca să împiedic întâmplarea presupusului fenomen. Fără rezultat. Întregul sistem părea mult prea scurt, în ciuda reglajelor mele din cablu şi din sistemul de ambreiaj semi-automat.
Image Image Image Image Image Image Image
De vreo zece ori pe parcursul unei săptămâni am scos şi pus la loc cutia de viteze (la care am ajuns de fiecare dată doar înlăturând şi roata spate cu grup şi cardan, plus filtrul de aer şi alte câteva fire şi conexiuni diverse), tot căutând să pun bile de rulment în orificiul dinspre tijă al ciupercii ca să lungesc, practic, tija. Cele câteva poze de mai sus au fost făcute în aceeaşi zi în care am făcut ITP-ul! Ce zi! :ohmy: Până la urmă am conştientizat scurtimea considerabilă a tijei, iar @Cristi57 a venit cu o soluţie foarte practică şi evident fiabilă. De-atunci îmi funcţionează perfect.
Image
În aceeaşi zi în care am schimbat pistoanele s-a luptat şi taică-meu să prindă balamaua cricului lateral de Izh pe cadru, însă abia o săptămână mai târziu am putut să definitivăm soluţia, fiind nevoit să demontez cam toată motocicleta (coate evacuare, scăriţe, grup, roată spate, cutie de viteze, motor şi rezervor) ca să avem acces cu electrozii de sudură. Şi când te vezi după trei ani cu cric lateral şi cu plăcuţă de înmatriculare montate în sfârşit pe fier, nu-i aşa că meriţi să te relaxezi? :P
Image
Nenea Mihăescu s-a-ncumetat şi el să dea câteva ture cu boxerul ucrainean după ce l-am readus solo în Bucureşti. Ba chiar a avut curajul s-o ducă pe Ana pasageră:
Image Image Image
David Marcu, vechi prieten şi vecin de bloc, mi-a făcut din mersul motocicletei poza care stă etalată prima-n capul acestei postări. Săptămâna trecută a devenit şi el motociclist cu un Suzuki Marauder de 250 cmc, care arată ca nou la cei numai 6700 km ai săi. Drept răsplată pentru fotografia menţionată s-a dat şi el cu Arkadi, despre care a spus că e "tanc, frate!" :P
Image Image
Zăbovesc niţel cu povestirea aici şi-i mulţumesc lui David fiindcă mi-a făcut (fără să vrea) o duminică tare faină, cum nu mai avusesem de mult: unde sărbătorisem ultimele câteva weekend-uri mai mult prin muncă şi şurubăreală la Comana, în duminica lui 16 mai m-am pomenit invitat la terasă-n centrul vechi. Aşa că ne-am dus călare pe Arkadi (evident!) şi am proptit fieru-n cric lângă terasa Argentin, cât să ni se umfle nouă pipotele şi să li se umezească ochii celorlalţi. Iar după ce-am dat gata sucurile şi l-am sfătuit oleacă pe tema mersului cu motocicleta, am convenit spontan să dăm o tură până la Mănăstirea Pasărea. Şi numa-n zâmbete şi fotografii am ţinut-o apoi prin Cozieni, Voluntari şi pe Colentina până-n Tineretului înapoi acasă.
Image Image
Nu ştiu încă să vă înşir impresii dincolo de numeroasele exclamaţii de bucurie şi de interminabilele rânjete pe jumătate pierdute în ascultarea operelor simfonice pe care e-n stare Arkadi ăsta să le scoată din tobe. E prea devreme. Şi încă fac reglaje de amploare. De pildă, astăzi am înălţat un pic rezervorul "de fund" (sub privirea amuzat-riguroasă a lui @Cicloburu :P), că prea avea o linie care nu se "pupa" cu nimic (n-am poze cu noua linie). Încă tatonez unghiurile din care pot fotografia cât mai aspectuos cei doi fraţi sovietici:
Image
V-am arătat portbagajele laterale? Eh, le vedeţi acum. Să-l laud din nou pe taică-meu, că tot lui i-a făcut plăcere să le croiască şi pe-astea. În chipul şi asemănarea celor de pe Zeta, evident. Că Zeta-i Zeta! El le are pe tinichigerie şi sudură tot mai bine, normal că i-am cedat prim-planul la asemenea lucrătură de fineţe ;). Oricum, treaba mea principală era să hotărăsc unghiuri, curbe şi dimensiuni, că am învăţat din greşeli tot de pe urma Zetei şi am căutat în felul ăsta să facem portbagajele încât să fie uşor detaşabile şi să nu-ncurce la demontarea roţii, a grupului etc.

Şi-apoi... încă strâng din piuliţe oglinzile retrovizoare, încă pun mâna pe claxoane ca să fiu sigur că ţipă amândouă când le apăs butonul. Dar deja mă simt cât se poate de relaxat pe Arkadi şi îmi dau seama că se transformă iute într-o motocicletă mişto, fiabilă, de cursă lungă.

Iar astăzi, din şaua lui Arkadi, m-am întâlnit pe Giurgiului cu AG-07-LEV, anume Izh Planeta 5-ul lui Vasile Preda :). Ne-am zâmbit unul altuia şi ne-am salutat (cu toate că mi-am dat seama abia la urmă că ne ştiam), se ducea cu tot cu pasageră taman la Comana! Mică-i lumea, frate...

Iar postarea asta a fost trântită intenţionat ca un potpourri de fapte şi întâmplări, în ton cu bucuria mea care s-a pomenit proslăvită din toate părţile. Închei pentru moment deci purée-ul. :)
Image
Găsiţi pozele 'cestea şi alte câteva prin albumele Picasa ale subsemnatului din luna mai 2013 - link.
User avatar

schumydan
LVL 6
LVL 6
Posts: 46
Joined: 31 Jan 2013, 18:29
Been thanked: 1 time

Arkadi - Nipru MT-10.36

#10

Unread post by schumydan »

bine ca ti-au fost de folos pistoanele, chiar daca sunt tronconice si nu bombate, la multi kilometri fara incidente
La Vita e Bella!

Paul

Arkadi - Nipru MT-10.36

#11

Unread post by Paul »

Măi copchii,

puneţi voi în motoare ce-o plecat de la kievskîi moto zăvod.

C-alelalte... cum să zic... îs ca pivoţii de dacie făcuţi prin cine ştie ce beciuri....

AdrianP
LVL 5,5
LVL 5,5
Posts: 38
Joined: 26 Mar 2013, 18:38

Arkadi - Nipru MT-10.36

#12

Unread post by AdrianP »

Adriane, la partea cu sforaitul nu-mi fac probleme, odata ce adorm...pa! Si cum serile vor fi "vesele" nu ma indoiesc ca voi adormi imediat. Ei...si de aici ar trebui sa-ti faci tu griji din acelasi motiv. ;)
User avatar

AncuţaH
LVL 4,5
LVL 4,5
Posts: 28
Joined: 28 Jan 2013, 10:57
Location: Bucureşti
Zodiac:
Age: 39

Arkadi - Nipru MT-10.36

#13

Unread post by AncuţaH »

Adriane, la partea cu sforaitul nu-mi fac probleme, odata ce adorm...pa! Si cum serile vor fi "vesele" nu ma indoiesc ca voi adormi imediat. Ei...si de aici ar trebui sa-ti faci tu griji din acelasi motiv. ;)
Nu cred că ar trebui să vă faceţi planuri că dormiţi împreună! Poate veţi găsi voi pe acolo nişte pasagere care doresc să schimbe motorul :P sau dormitorul. :evil:
Image

retromotor
LVL 10,4
LVL 10,4
Posts: 174
Joined: 02 Feb 2013, 16:15

Arkadi - Nipru MT-10.36

#14

Unread post by retromotor »

Swingerssss....let's partyyyyy.

retromotor
LVL 10,4
LVL 10,4
Posts: 174
Joined: 02 Feb 2013, 16:15

Arkadi - Nipru MT-10.36

#15

Unread post by retromotor »

Facem un gratar la Comana vikendu asta?
User avatar

AncuţaH
LVL 4,5
LVL 4,5
Posts: 28
Joined: 28 Jan 2013, 10:57
Location: Bucureşti
Zodiac:
Age: 39

Arkadi - Nipru MT-10.36

#16

Unread post by AncuţaH »

retromotor » 03 Jun 2013, 11:25 wrote:Swingerssss....let's partyyyyy.
Mihai, îmi place cum gândeşti :woohoo: Te ştiam mai "cuminţel" :P
Image

retromotor
LVL 10,4
LVL 10,4
Posts: 174
Joined: 02 Feb 2013, 16:15

Arkadi - Nipru MT-10.36

#17

Unread post by retromotor »

Nu ma expun opiniei publice asa usor. :)

retromotor
LVL 10,4
LVL 10,4
Posts: 174
Joined: 02 Feb 2013, 16:15

Arkadi - Nipru MT-10.36

#18

Unread post by retromotor »

Adriane, mi-am adus aminte.
Tu ti-ai cumparat motocicleta asta pentru atas, da? Asa ca las-o in plm cu atas, altfel ii strici farmecul.
User avatar

Topic author
AdrianS
Administrator
Administrator
Posts: 508
Joined: 26 Jan 2013, 20:16
Location: Bucureşti
Has thanked: 21 times
Been thanked: 3 times
Zodiac:
Age: 34
Contact:

Arkadi - Nipru MT-10.36

#19

Unread post by AdrianS »

Să ştii că mi-ar plăcea un grătar la Comana. Cât despre mersul în trei roţi cu motocicleta-ntr-o parte, ataşul mă face să mă simt mai degrabă tanchist decât motociclist :). L-oi mai pune şi pe-ăla, dar... mai târziu!

Iar farmec zic automobiliştii că are destul chiar şi fără ataş, că de-aia manivelează sau butonează toţi frenetic la geamuri când mă văd aşteptând la semafor lângă ei :P.

L-au botezat pe Arkadi în fel şi chip până acum: ba că-i Mobră, ba că-i Simson, ba că-i Izh. Numa' Nipru nu. Cunoscătorii se apropie mai mult de adevăr. Cică "Ce-i ăsta, Bemveu?" - la care io zic "Da, sovietic" :P.
User avatar

AncuţaH
LVL 4,5
LVL 4,5
Posts: 28
Joined: 28 Jan 2013, 10:57
Location: Bucureşti
Zodiac:
Age: 39

Arkadi - Nipru MT-10.36

#20

Unread post by AncuţaH »

Claudia, nenea Adminul a uitat de plimbarea cu noi două - eu în ataş iar tu aşezată călare în spatele lui, de fapt prima plimbare în două boxere de pe anul acesta :dry: . A uitat şi de shaormaua mâncată în ciuda MIC-ului obişnuit de la Mc. (mare găselniţă şi treaba asta! :silly: ). Drept mărturie pentru posteritate şi aducere aminte, câteva poze din noaptea de 10 mai (numărut e manufacturat de subsemnata :P). Cât despre filmuleţe, bănuiesc că mai durează prelucrarea.
DSC_2717.jpg
DSC_2717.jpg (802.88 KiB) Viewed 29157 times
DSC_2717.jpg
DSC_2717.jpg (802.88 KiB) Viewed 29157 times
DSC_2713.jpg
DSC_2713.jpg (648.36 KiB) Viewed 29157 times
DSC_2713.jpg
DSC_2713.jpg (648.36 KiB) Viewed 29157 times
DSC_2698.jpg
DSC_2698.jpg (546.98 KiB) Viewed 29157 times
DSC_2698.jpg
DSC_2698.jpg (546.98 KiB) Viewed 29157 times
retromotor » 03 Jun 2013, 13:46 wrote:Tu ti-ai cumparat motocicleta asta pentru atas, da? Asa ca las-o in plm cu atas, altfel ii strici farmecul.
Mihai, nu numai că îi strică farmecul, dar nici nu mai are aşa de mult loc pentru cărat mândrele. Din punctul meu de vedere ăsta e un minus :evil:
Image
Post Reply