Alioşa - Ural M-63

De la Adler la Zundapp, cu (par)fum de Jawă. Mură-n gură: vorbim numai despre motociclete comuniste / clasice.
Avatar utilizator

Autorul subiectului
cicloburu
Moderator general
Moderator general
Mesaje: 196
Membru din: 28 Ian 2013, 12:09
Localitate: București
Vârsta: 45
Contact:

Re: Alioşa - Ural M-63

Mesaj necititde cicloburu » 26 Sep 2013, 11:09

Uralul meu, Alioşa, este botezat așa datorită asemănării lui cu soldatul sovietic, care e în stare să treacă pe oriunde, inclusiv pe sub apă cu țigara aprinsă (ca să facă asta, Alioșa, soldatul sovietic, își ia capul și-l ține sub braț)! Nici Alioșa al meu nu m-a dezamăgit și chiar și cînd a mers prost, tot bine a mers! Ultima „bravură” s-a întîmplat tocmai alaltăieri, cînd a mers peste una sută, ce vorbesc, aproape trei sute de kilometri cu platoul de avans fără șuruburi. Mergea, săracul, împiedicat, dar mergea cu suta și chiar și peste! Deci își merită numele!

Pînă cînd mă voi învrednici să scriu mai multe, vă invit să vă uitați la cîteva poze făcute de-a lungul timpului acestui brav soldat sovietic, chit că nu mă atrage pe mine prea mult armata sau stilul milităros atît de drag unora dintre noi, posesori de motociclete comuniste! Poze!

Toate bune! :cheers:

Avatar utilizator

AdrianS
Administrator
Administrator
Mesaje: 450
Membru din: 26 Ian 2013, 20:16
Vehicule deţinute: Jawa 250 - 1956, Dnepr MT-10.36 - 1979, Dacia Logan MCV2 - 2016
Localitate: Bucureşti
Vârsta: 28
Contact:

Re: Alioşa - Ural M-63

Mesaj necititde AdrianS » 26 Sep 2013, 12:06

cicloburu » 26 Sep 2013, 12:09 scrie:[...] Ultima „bravură” s-a întîmplat tocmai alaltăieri, cînd a mers peste una sută, ce vorbesc, aproape trei sute de kilometri cu platoul de avans fără șuruburi. Mergea, săracul, împiedicat, dar mergea cu suta și chiar și peste! Deci își merită numele! [...]

Cică mă sună Ovidiu de pe drum şi-ncepe să mi se plângă că Alioşa ba îi merge bine, ba îi merge prost, ba trage bine, ba dă rateuri pe ambii cilindri. "Vezi şi tu firul de la aprindere, dă jos capacul", mă hazardez eu să-i sugerez. El de colo via coup-de-fil că câr, că mâr, că o să vadă. Bineînţeles că pân' la urmă a ajuns cu Alioşa-n Bucureşti fără să-i mai facă nimic, aşa împiedicat cum sunt convins că i-o fi mers.

În caz că nu v-aţi prinsără deja, măgăreaţa pică din oficiu pe mine la chestiuni de soiul ăsta. Cică am mână :P. Aşa că aseară i-am făcut Cicloburului o vizită la domiciliu şi, odată înţolit în haine mai de scandal, m-am pus în ms-dos lângă motocicletă ca să vedem ce are. Benzină? Are. Curent? Are. Scânteie la bujii? Hohooo, şi ce scânteie! Aşadar benzineşte, scânteieşte... da' nu porneşte! Măi să fie! Ia să ne tragem noi mai încoace şi să dăm jos capacul de la aprin... mă, da' ce-i cu uleiul ăsta pe toată partea din faţă a motorului? Ceva-i putred în faţa blocului. Şi n-am apucat eu să spun pân' la capăt "aprindere", că am şi dat capacul jos; şi luaţi de vă minunaţi cum a mers motocicleta asta în ăia kilometri trei sute:

DSC_5700.jpg
Platoul avea toate şuruburile. Doar că nu prea erau la locul lor! :P


Uleiul ţâşnişe afară din motor pe găurile şuruburilor! Ce să vă mai spun că platoul ăla se mişcă foarte uşor dacă nu-l strâng şuruburile, aşa că probabil avansul la aprindere a fost ca jucăria din ouăle Kinder: câteodată enervant, alteori excelent, dar întotdeauna de-a dreptul surpriză!

Am fost nevoiţi să ne consumăm hohotele de râs timp de vreo câteva minute până să ne putem reapuca de treabă. De data asta am vârât şi nişte growere sub şuruburi ca să nu mai păţească dandanaua pe viitor. Nu vă zic că a venit cu bobina din stânga prinsă cu elasticul de păr (după ce-a remarcat-o bălăngănindu-se în ultima prindere, fişa însăşi!), cică-i căzuse pe drum brida ei de prindere dar am găsit-o încă atârnând cumva pe motocicletă, căzută din locul ei şi înfiptă între cilindru şi carter... of! Şi-mi făcea mie morală că n-am văzut nişte poze de mi le-a arătat pe Feisbuc! :D

Să vă zică el mai multe, că eu nu vreau să mai am cuvinte! :P

Avatar utilizator

Autorul subiectului
cicloburu
Moderator general
Moderator general
Mesaje: 196
Membru din: 28 Ian 2013, 12:09
Localitate: București
Vârsta: 45
Contact:

Re: Alioşa - Ural M-63

Mesaj necititde cicloburu » 26 Sep 2013, 19:42

Știți bancul ăla cu ardeleanu și leprosul în pușcărie? Leprosului îi pică o ureche. O ia și o aruncă pe geam. Apoi îi pică și cealaltă. O ia și p-asta și o aruncă. Apoi îi pică și nasul. Cînd îl aruncă și p-ăsta, ardeleanu-i zice: No, io bag sama că matale vrei să evadezi!

Alaltăieri, cred io că Alioșa al meu a vrut și el să evadeze :D. Nici n-am plecat bine la drum (un drum ce avea să se întindă pe 320 de kilometri) și mi-a făcut semn un tip că mi-a picat o oglindă! Pur și simplu a ieșit din ramă și s-a făcut țăndări. Zic: HAIT! 7 ani de ghinion! O ridic și o așez așa în ramă. Acum vedeam mai multe lucruri pe dreapta... După ce am făcut vreo 200 de kilometri, din care peste jumătate pe drumuri proaste, privind io peisajul, văd cu coada ochiului că bobina de pe partea stîngă mai atîrna în fișă și firele de + și -. Mă opresc ca să încerc s-o așez la loc, dar vezi să nu! Brida care o ținea se retezase demult și o pierdusem. Mă îndrept spre cutia de scule, proaspăt montată pe aripa spate, ca să caut ceva cu care s-o prind la loc. Cutia era deschisă și jumătate din scule pierdute! Printre ele și sîrma pe care o luasem cu mine și izolier-bandul! Cel mai rău mi-a părut după o cheie tubulară pe care o aveam de la tata, dar asta e altă poveste. Am rezolvat cu bobina mulțumind faptului că-s roacher d-ăla satanist și violator de babe și că mai am plete și am folosit elasticul de păr! :D

Și culmea, am mers peste 10.000 de kilometri fără să am la mine nici măcar o cheie de bujii și n-am avut probleme. De cînd am montat cutia de scule, par să înceapă să se adune! Ce mă sfătuiți? :P

Iată-l și pe Alioșa și cutia lui de scule, în vizită la @Unguru' la Leordeni, în frumoasa zi de alaltăieri!


P.S. Io, scris italic, este licență Ivan-Pedală, pe care-l salut cu această ocazie!

Avatar utilizator

AdrianS
Administrator
Administrator
Mesaje: 450
Membru din: 26 Ian 2013, 20:16
Vehicule deţinute: Jawa 250 - 1956, Dnepr MT-10.36 - 1979, Dacia Logan MCV2 - 2016
Localitate: Bucureşti
Vârsta: 28
Contact:

Re: Alioşa - Ural M-63

Mesaj necititde AdrianS » 22 Oct 2013, 15:24

Dar din dar se face Ural! :P Lidi_moto ne-a cadorisit cu o sticlă originală "Balaco" pentru stopul de MZ de pe Alioşa. Faza simpatică-i că stopul în sine a fost dăruit mai demult de Adrian Roşca din Bârlad, înlocuind nepotrivitul stop de Jupiter 4. Cel din urmă a ajuns pân' la urmă pe Lev-ul (Jupiter 4) lui Poetescu! :)

DSC_5955.jpg
DSC_5957.jpg
DSC_5961.jpg


Aşa că mulţumim frumos, Lidi!

Avatar utilizator

Autorul subiectului
cicloburu
Moderator general
Moderator general
Mesaje: 196
Membru din: 28 Ian 2013, 12:09
Localitate: București
Vârsta: 45
Contact:

Re: Alioşa - Ural M-63

Mesaj necititde cicloburu » 22 Oct 2013, 19:23

Alioșa a suferit transformări „estetice” de-a lungul timpului, începînd cu 2007 de cînd l-am adus de la Brașov. N-a prea avut el parte de tratamente cosmetice, dar mi-am pus/impus amprenta asupra aspectului.

Ce-am schimbat...

Șaua a fost primul lucru! Cea cu care l-am luat era hidoasă și incomodă! Inițial am avut una singură de IJ pusă mai în spate față de poziția originală, lucru pe care așa l-am dorit, eu avînd cracii lungi! Apoi am luat-o și p-a doua, chiar de Ural, de această dată. Am pus-o pe aripă la ochiometru! Șade acolo și se șade pe ea de-a dreptul excelent!

Am adaptat la CCC (Comana County Chopers) un cric lateral de IJ care zici că e „de-acolo”!

Ghidonul a fost alt reper care m-a nemulțumit profund, avînd coarnele în unghiuri foarte neplăcute stilului meu de condus. Am primit unul de la Dani care e mult mai jos și care nu-mi mai omoară încheieturile mîinilor. După ce l-am pus, pe lîngă poziția mult mai reconfortantă pe motocicletă, aerul general s-a îmbunătățit radical, scăzînd „vîrsta aparentă” cu cel puțin 10 ani, aducînd-o mult mai aproape de vîrsta reală!

Am adaptat o cutie de mască de gaze pe post de trusă de scule. Arată excelent! Odată cu ea am adăugat două întăriri pe aripa spate care vor folosi pentru prinderea unor genți laterale. Și astea sînt tot „made by CCC”!

Am schimbat mai multe semnalizatoare pînă m-am oprit la cele de IJ Planeta 5 care se potrivesc și se văd foarte bine!

Altă schimbare a fost înlocuirea lămpii de stop/poziție care era așezată foarte ciudat, ca să nu zic altfel. În plus, mai era și urîtă, după gustul meu, parcă prea nouă pentru aerul din ce în ce mai vechi pe care-l are acum Alioșa. Am avut noroc cu o lampă de MZ primită de la Adrian Roșca, pe care am așezat-o în locul numărului de înmatriculare pe care l-am pus mai jos; lampa arată mult mai bine și astăzi a fost îmbunătățită mulțumită lui Lidi!

Ce n-am schimbat...

Rezervorul, care a fost lovit, sudat inestetic, dar care arată foarte unitar cu stilul motocicletei. Sînt din ce în ce mai convins că n-o să-l schimb, ba chiar n-aș vrea să-i repar peticul, care are semnificație „sentimentală”!


Una peste alta, acum Alioșa arată mult mai pe gustul meu față de acum șase ani cînd l-am adus la București. Pun și două poze pentru exemplificare:

Atunci:

DSCF4810.JPG
Poză din 2009, nu era schimbat nimic de cînd îl luasem pe Alioșa


Acum:

DSC03301.JPG
Poză din 24 septembrie 2013


Toate bune! :cheers:

Avatar utilizator

luca.stere
Postăcioi
Postăcioi
Mesaje: 1028
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
Vârsta: 39

Re: Alioşa - Ural M-63

Mesaj necititde luca.stere » 22 Oct 2013, 20:01

cicloburu » 22 Oct 2013, 17:23 scrie:Rezervorul, care a fost lovit, sudat inestetic, dar care arată foarte unitar cu stilul motocicletei. Sînt din ce în ce mai convins că n-o să-l schimb, ba chiar n-aș vrea să-i repar peticul, care are semnificație „sentimentală”!


Doar o parere, nu crezi ca ar arata mai bine (adica sa para mai ruseasca) cu acest tip de rezervor?

Tank_Ural_2.jpg

Avatar utilizator

Autorul subiectului
cicloburu
Moderator general
Moderator general
Mesaje: 196
Membru din: 28 Ian 2013, 12:09
Localitate: București
Vârsta: 45
Contact:

Re: Alioşa - Ural M-63

Mesaj necititde cicloburu » 22 Oct 2013, 20:10

Nu mi-a plăcut niciodată modelul. Nu sînt adeptul originalității de dragul ei, de aceea nu mă deranjează nici cele cîteva repere de la alte motociclete, iar rezervorul actual, în afară de ceva rugină și acel petic, este „din schemă”! Din ce știu eu, este de M...

Avatar utilizator

Autorul subiectului
cicloburu
Moderator general
Moderator general
Mesaje: 196
Membru din: 28 Ian 2013, 12:09
Localitate: București
Vârsta: 45
Contact:

Re: Alioşa - Ural M-63

Mesaj necititde cicloburu » 25 Oct 2013, 09:46

Iaca.
Fişiere ataşate
DSCN0092.JPG
Așa se vede cu ambele becuri aprinse.
DSCN0091.JPG
Așa se vede cu poziția.

Avatar utilizator

Autorul subiectului
cicloburu
Moderator general
Moderator general
Mesaje: 196
Membru din: 28 Ian 2013, 12:09
Localitate: București
Vârsta: 45
Contact:

Re: Alioşa - Ural M-63

Mesaj necititde cicloburu » 27 Oct 2013, 19:44

cicloburu » 26 Iun 2009, 10:00 scrie:...Cel de-al doilea motiv este că topicul pe care-l aveam pe forumul „vecin” a fost fărîmițat și lipit „cu de-a sila” cu un altul (topicul de bursă din aceeaşi secţiune, rezultînd o întreagă bulibăşeală de postări amestecate cronologic) de un moderator prea zelos și fără discernămînt.
...

Am aflat că nu e vorba de o mînă criminală de moderator, ci de însuși mai marele ADMIN, care s-a hotărît brusc să facă ordine și curățenie fără să-l intereseze ce conținea topicul. Nu pot decît să-i mulțumesc, pentru că mi-a oferit ocazia de a salva acest topic aici și mi-a dat de înțeles că nu prea mai are rost să postez pe acel site, pentru că el poate să schimbe oricînd orice regulă fără să anunțe pe nimeni, în cazul de față fiind vorba de o înțelegere pe care n-a mai vrut s-o respecte „că așa vrea mușchii lui”! Să-i fie de bine!


Paul

Re: Alioşa - Ural M-63

Mesaj necititde Paul » 07 Dec 2013, 22:55

Lasă bre că şi pe mine tocmai ce m-a porcit.
Un idiot.
Noi să fim sănătoşi...

Avatar utilizator

luca.stere
Postăcioi
Postăcioi
Mesaje: 1028
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
Vârsta: 39

Re: Alioşa - Ural M-63

Mesaj necititde luca.stere » 01 Feb 2014, 14:51

Guest » 14 Jul 2009, 14:57 scrie:(mobrist)
Salut ,
Multumesc ...IMZ-ul se afla in Oltenita(Calarasi) eu ma pregatesc sa-l repar si sa-l iau la Timisoara pana la sfarsitul lunii(deci momentan sunt in Timisoara).Motorul merge bine l-am auzit , mai am catev retusuri estetice si alternatorul .Ms de urari /Sa ne vedem cu casca !!!

DSC_0125.JPG



Mobra asta a ajuns la mine, nu stiam ca a fost prezentata aici.

Avatar utilizator

luca.stere
Postăcioi
Postăcioi
Mesaje: 1028
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
Vârsta: 39

Re: Alioşa - Ural M-63

Mesaj necititde luca.stere » 03 Feb 2014, 13:28

Stie cineva mai multe detalii despre mobra asta? Ca cel de la care am cumparat-o a zis ca nu a apucat sa mearga cu ea si doar a scimbat jiglerele la carburatoare... Oricum o fac bucati dar sa stiu la ce sa ma astept.

Avatar utilizator

Autorul subiectului
cicloburu
Moderator general
Moderator general
Mesaje: 196
Membru din: 28 Ian 2013, 12:09
Localitate: București
Vârsta: 45
Contact:

Re: Alioşa - Ural M-63

Mesaj necititde cicloburu » 03 Feb 2014, 15:46

Eu, mai mult decît a fost prezentat acum 5 ani, n-am aflat. Cînd a apărut la vînzare mi se aprinseseră niște beculețe, dar, nefiind fonduri, le-am stins repede...

Sper s-o faci la fel ca pe celălalt M! Spor la treabă!

:cheers:

Avatar utilizator

luca.stere
Postăcioi
Postăcioi
Mesaje: 1028
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
Vârsta: 39

Re: Alioşa - Ural M-63

Mesaj necititde luca.stere » 03 Feb 2014, 18:52

cicloburu » 03 Feb 2014, 13:46 scrie:Eu, mai mult decît a fost prezentat acum 5 ani, n-am aflat. Cînd a apărut la vînzare mi se aprinseseră niște beculețe, dar, nefiind fonduri, le-am stins repede...

Sper s-o faci la fel ca pe celălalt M! Spor la treabă!

:cheers:


Asa intentionez dar sper sa am motorul bun pe ea pt ca m-ar scuti de niste cheltuieli importante. Pe mobra asta la prima vedere voi pastra doar cadrul, motorul, grupul si aripa spate. Rotile nu corespund, aripa fata este taiata, farul cred ca este de Ij, pantalonii de far sunt scurtati, cutia e de Ural mai nou, rezervorul este de M72. Toate acestea trebuie sa le inlocuiesc cu unele originale. Am cutie de viteze, rezervor, oala de far, tamburi iar restul de piese trebuie sa le cumpar. Ce ramane voi reconditiona si le voi vinde ca sa mai recuperez din bani.

Avatar utilizator

luca.stere
Postăcioi
Postăcioi
Mesaje: 1028
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
Vârsta: 39

Re: Alioşa - Ural M-63

Mesaj necititde luca.stere » 09 Feb 2014, 00:54

Dumnezeu e mare, am desfacut motorul iar ambielajul, setul si chiulasele se prezinta foarte bine. Setul motor si ambielajul sunt ca noi.

Avatar utilizator

Autorul subiectului
cicloburu
Moderator general
Moderator general
Mesaje: 196
Membru din: 28 Ian 2013, 12:09
Localitate: București
Vârsta: 45
Contact:

Re: Alioşa - Ural M-63

Mesaj necititde cicloburu » 23 Mar 2015, 13:42

luca.stere scrie:Mobra asta a ajuns la mine, nu stiam ca a fost prezentata aici.

Vedeți topicul! Merită!

Avatar utilizator

Autorul subiectului
cicloburu
Moderator general
Moderator general
Mesaje: 196
Membru din: 28 Ian 2013, 12:09
Localitate: București
Vârsta: 45
Contact:

Re: Alioşa - Ural M-63

Mesaj necititde cicloburu » 15 Apr 2015, 12:31

Ieri am primit un recipient „pentru schimbul de ulei”, cred io! Zic asta pentru că trimițătorul nu mi-a înmînat și instrucțiuni de utilizare! De aceea, îl rog să-și refacă contul și să ne onoreze cu prezența! Este BINEVENIT! Chiar dacă noi am fost niște „olteni lenți” - IVAN inclusiv :P, iar el „ardelean iute și nerăbdător”!!! :D

Cristian, îți mulțumesc!
Cana Ural.jpg


Toate bune! :cheers:

Avatar utilizator

Cristian 1
Postac
Postac
Mesaje: 45
Membru din: 15 Apr 2015, 17:10
Vehicule deţinute: MOTO:MOBRA 50 HOINAR '89,CARPATI 69 SUPER '72,MZ 250 ETZ '86,DAELIM 125 VS '96,YAMAHA 125 TRAILWAY '00,APRILIA PEGASO 650 GA '94,YAMAHA XG 250 TRICKER '05,BETA 350 EURO '02(in prezent),APRILIA PEGASO 650 STRADA '08,HONDA NX 250 AX-1 '93,HONDA CX 500 E SPORTS '84,APRILIA SHIVER 750 SL '08,SUZUKI DR 200 SE DJEBEL '00(in prezent),SUZUKI DR 125 SE '00(in prezent),YAMAHA TOWNMATE T80 '89(in prezent) si DERBI MULHACEN 659 '06(in prezent).
AUTO:FIAT 600 '66,DACIA 1310 '91,FORD FIESTA 1.4 TDCI '06,DAEWOO CIELO EXECUTIVE 1.5 '04,DACIA LOGAN 1.4 MPI '07,SUBARU JUSTY 1.0 '08(in prezent) si VOLKSWAGEN JETTA 2.0 TDI '15(in prezent).
Localitate: CLUJ-NAPOCA
Vârsta: 48
Contact:

Re: Alioşa - Ural M-63

Mesaj necititde Cristian 1 » 15 Apr 2015, 17:41

Salut!
Ma bucur ca se poate folosi si la schimbul de ulei,nu doar la consumul "normal-rusesc" de vodca!
Placerea este si de partea mea! :cheers:

Scuze de off-topic!
Ne incleștăm cu disperare,
Intr-o supremă confruntare
In fiecare zi:viață sau moarte...

Avatar utilizator

Autorul subiectului
cicloburu
Moderator general
Moderator general
Mesaje: 196
Membru din: 28 Ian 2013, 12:09
Localitate: București
Vârsta: 45
Contact:

Re: Alioşa - Ural M-63

Mesaj necititde cicloburu » 19 Mai 2015, 11:28

Dat fiind faptul că și Alioșa are o vîrstă și că nici eu n-am mai avut prea mult timp pentru el, am ajuns la concluzia că merită o revizuire generală. Drept urmare, ieri l-am demontat complet.

Ce am constatat:
1. Cutia de viteze are nevoie de revizie - știam asta de cînd l-am luat.
2. Frînele trebuie îmbunătățite. Am un platou de frînă pentru roata față cu acționare dublă, dar trebuie să fac rost de saboți noi sau să schimb materialul abraziv. Sper să rezolv. Pentru spate nu-i necesar decît să scap de jocurile prea mari din traseul pedală/saboți. Prea multe piese cu mici uzuri care fac să se simtă ineficace orice apăsare pe pedală.
3. Multă rugină.
4. Motorul trebuie să primească garnituri noi și trebuie redusă, pe cît posibil, „marcarea teritoriului”!
5. Șeile trebuie revizuite. Am două cu cauciuc bun, dar trebuie văzut cum le așez pe cadru, că ambele se pretează pentru față, iar șaua originală pentru spate este cea care are nevoie de cauciuc nou.
6. Instalația electrică era VARZĂ! Dar și acest fapt îl știam, deci era pe listă demult. Se va reface de la zero.

Ce voi face:
1. Sablat și vopsit cadrul, aripile, rezervorul. Se vor face reparații pe unde e nevoie. Cadrul aș vrea să-l vopsesc electrostatic.
2. Rezolv toate problemele mecanice, electrice și estetice...
3. Apă, paie și bătaie...

Cîteva poze de ieri:
DSCN2711.JPG
DSCN2715.JPG
DSCN2717.JPG
DSCN2718.JPG
DSCN2719.JPG



Voi încerca să documentez această renovare și, dacă voi avea nevoie, voi cere ajutor!

Toate bune! :cheers:

Avatar utilizator

Cristian 1
Postac
Postac
Mesaje: 45
Membru din: 15 Apr 2015, 17:10
Vehicule deţinute: MOTO:MOBRA 50 HOINAR '89,CARPATI 69 SUPER '72,MZ 250 ETZ '86,DAELIM 125 VS '96,YAMAHA 125 TRAILWAY '00,APRILIA PEGASO 650 GA '94,YAMAHA XG 250 TRICKER '05,BETA 350 EURO '02(in prezent),APRILIA PEGASO 650 STRADA '08,HONDA NX 250 AX-1 '93,HONDA CX 500 E SPORTS '84,APRILIA SHIVER 750 SL '08,SUZUKI DR 200 SE DJEBEL '00(in prezent),SUZUKI DR 125 SE '00(in prezent),YAMAHA TOWNMATE T80 '89(in prezent) si DERBI MULHACEN 659 '06(in prezent).
AUTO:FIAT 600 '66,DACIA 1310 '91,FORD FIESTA 1.4 TDCI '06,DAEWOO CIELO EXECUTIVE 1.5 '04,DACIA LOGAN 1.4 MPI '07,SUBARU JUSTY 1.0 '08(in prezent) si VOLKSWAGEN JETTA 2.0 TDI '15(in prezent).
Localitate: CLUJ-NAPOCA
Vârsta: 48
Contact:

Re: Alioşa - Ural M-63

Mesaj necititde Cristian 1 » 19 Mai 2015, 16:34

Nici nu arata asa de rau!Are potential,cred ca va arata/functiona bine dupa.
Ne incleștăm cu disperare,
Intr-o supremă confruntare
In fiecare zi:viață sau moarte...


Înapoi la “Fierul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator