Page 11 of 12
Re: Restaurare Ural M63
Posted: 08 Jul 2015, 17:47
by luca.stere
drobu wrote:cum merge?Cum sta pe drum?
Sade bine
.
drobu wrote:...stie fara maini pe ghidon?
Stie, e desteapta rusoaica.
drobu wrote:Cum se infoaca?
Aici m-ai pierdut.
drobu wrote:Accelereaza ?
Chiar foarte bine.
drobu wrote:Trage partzuri?
Nu, ca are educatie aleasa.
Vorbind intr-o nota mai serioasa pot spune ca merge ca unsa, pornire usoara la prima pedala, se accelereaza constant, nu vibreaza nimic si nu bate nimic la partea de suspensie/roti. Sunt foarte multumit de rezultat!
Re: Restaurare Ural M63
Posted: 11 Jul 2015, 18:39
by luca.stere
Doua "vechituri" langa parcul din Mogosoaia:
Masina din imagine este un Renault 16, a fost masina anului in 1966.
Re: Restaurare Ural M63
Posted: 26 Jul 2015, 09:00
by luca.stere
Si am inceput si lucrul la atas, din pacate nu am un atas de M63, cadrul este de Ural M67 iar barca este de Dnepr. Este din ce in ce mai greu sa gasesti un atas complet de Ural, indiferent de model.
Cadrul in plin proces de curatare:
Undeva mai in urma mentionasem un atas de K750 pe care spuneam ca-l voi pune pe M63, intre timp am renuntat la idee pentru ca am cumparat si un K750 pe care il voi face si voi folosi acel atas pentru K750 ca sa fie toata mobra originala.
Re: Restaurare Ural M63
Posted: 11 Oct 2015, 19:56
by luca.stere
Atasul a intrat in lucru, sper ca saptamana ce vine sa-l iau de la tinichigiu pt a-l duce la vopsitor.
Re: Restaurare Ural M63
Posted: 12 Nov 2015, 06:42
by luca.stere
Re: Restaurare Ural M63
Posted: 13 Nov 2015, 11:20
by Kristian K
Incepe sa prinda forma.
Faina treaba,sa ai spor.
Re: Restaurare Ural M63
Posted: 21 Mar 2016, 15:27
by luca.stere
Pana la urma am intrat pe ultima suta de metri si cu atasul, nu m-am grabit pana acum cu el pt ca era iarna si am tot sperat ca voi gasi un atas original de Ural M63. Mai jos barca de atas sablata, la sablare au mai aparut 2-3 gaurele care vor fi reparate, alaturi se vede si aripa noua de Ural M72:
Inainte sa duc aripa de atas la vopsit a trebuit sa fac niste modificari, sa dau alte gauri pt lampa spate model FP230 si sa astup cu cositor alte doua gauri, doua gauri pe panoul aripii pt prindere si un suport de prindere pt a prinde aripa si in suportul care era destinat atasului de M72:
Re: Restaurare Ural M63
Posted: 22 Mar 2016, 07:03
by luca.stere
Am inceput sa pregatesc si roata atasului:
Re: Restaurare Ural M63
Posted: 22 Mar 2016, 09:01
by cisu68
salut, am vazut mai sus intr o poza ca ai montat pe un motor de K ap electronica ,este ce trebuie ,ca eu am pus daia ruseasca de ural si nu vrea sa porneasca da doar rateuri
Re: Restaurare Ural M63
Posted: 22 Mar 2016, 13:42
by luca.stere
cisu68 wrote:salut, am vazut mai sus intr o poza ca ai montat pe un motor de K ap electronica ,este ce trebuie ,ca eu am pus daia ruseasca de ural si nu vrea sa porneasca da doar rateuri
Pai iti da rateuri din doua motive, ori e defecta ori nu e montata corect (punere la punct).
Re: Restaurare Ural M63
Posted: 07 Apr 2016, 20:58
by luca.stere
Atasul si aripa in spritchit, din pacate nu am mai multe poze sunt cele pe care le-am primit si eu de la vopsitor:
Re: Restaurare Ural M63
Posted: 09 Apr 2016, 16:22
by luca.stere
Am dat cateva piese la zincat, doua piese la slefuit si doua protectii la cromat:
- piese zinc crom slefuire
Toate acestea le-am facut la atelierul din Strada Voineasa unde am mai facut astfel de lucrari numai ca de data asta am avut surpriza neplacuta sa fiu taxat pentru operatiunea de zincare cu pretul de 100 lei per kilogram, sau chiar mai mult pt ca nu cred ca piesele din imagine cantaresc 1 kg. Pentru ca ma grabeam nu am zis nimic si asta a fost, cromarea a costat 5 lei de bucata iar slefuirea 3 lei de bucata, total 116 lei. Pretul trebuia sa fie de 11 sau 13 lei pe kilogram, nu mai stiu exact pretul.
Asa ca aveti grija daca ajungeti pe acolo ca s-ar putea sa va ceara cat nu face, eu o sa ma orientez sa fac in alta parte.
Re: Restaurare Ural M63
Posted: 20 Apr 2016, 06:05
by luca.stere
Atasul vopsit, deocamdata doar doua poze:
Re: Restaurare Ural M63
Posted: 24 Apr 2016, 07:56
by luca.stere
Inainte sa montez atasul am terminat de pregatit roata care ramasese spitata dar necentrata:
Proba pentru aripa atasului, aripa este de Ural M72 sau mai bine zis ChanJiang CJ750 care e copie dupa copia de BMW R71
. Totusi, copie cum este ea aripa vine foarte bine la gaurile de prindere, pe mine dela m-a convins ca sa cumpar pt urmatorul proiect Ural M72:
Lampa de pozitie pentru atas cumparata de la Ural-Zentrale (11 euro):
Si iata barca montata pentru probe:
Am dat deja o tura scurta cu M63-ul cu atas si vreau sa spun ca nici nu-l simte, este foarte agila. Nu am investigat pana acum dar cred ca este din cauza rapoartelor de transmisie. Am banuiala ca Uralul M63 are cele mai scurte rapoarte pt ca merge destul de turat in comparatie cu ce am mai mers eu pana acum.
Mai am sa trag instalatia electrica pt atas, niste chestii minore la parte de prindere a tampoanelor de atas si sa la partea de amortizor (am pus un amortizor de Dnepr pt moment).
O sa dau azi o tura si pe la SMAEB daca nu incepe ploaia
.
Re: Restaurare Ural M63
Posted: 24 Apr 2016, 11:08
by luca.stere
La SMAEB 2016:
Slabut SMAEB-ul, se duce dracului motociclismul de la an la an. Multi bagatori de seama, selfie-uri pe mobre, saliveaza ca boii dupa femei... cam la asta se rezuma motociclismul in Romania.
Re: Restaurare Ural M63
Posted: 25 Apr 2016, 08:53
by drobu
Ha, ha ...motociclismul e virtual , ca si sexul , ca si inteligenta.....
Abia ma pot abtine cand vad cate un motociclist de asta de duminica , complet echipat cu accesorii de firma , asudat, mancand o prajiturica cu visina in varf, prin ceva Mall sau cofetarie ecologica....., si o data o s-o iau peste ochi.....
Re: Restaurare Ural M63
Posted: 22 May 2016, 08:52
by luca.stere
Mici bibileli pe la atas pe care-l montasem ca sa testez niste chestii. Am curatat si vopsit amortizorul iar aici fac o paranteza, amortizorul provine de la un atas de Dnepr si este in stare perfecta (lucreaza exact ca unul auto), de fapt este primul amortizor pe care l-am gasit intr-o asemenea stare iar acest lucru cred ca se datoreaza faptului ca este original. Are stantat pe el fabrica KMZ, Sdelano CCCP, codul de piesa si capacitatea lui de ulei 105ml. Eu mai am niste mortaciuni de amortizoare care sunt vechi dar nici unul nu este stantat iar cele noi de la Gaspar nici macar nu se apropie la calitate cu cel mentionat.
Am mai vopsit suportul pt roata de rezerva, clemele de prindere ale atasului , tampoanele de la barca iar astazi definitivez si partea electrica:
Amortizorul montat:
Re: Restaurare Ural M63
Posted: 18 Jun 2016, 20:58
by luca.stere
Caldura mare astazi... am dat calul la adapat:
- Ural M63
Am dat o tura astazi, cca 70km. Imi place foarte mult pozitia de condus de pe M63, as putea merge cu el sute de kilometri fara probleme. Ghidonul este mult mai confortabil in comparatie cu cel de M72.
Re: Restaurare Ural M63
Posted: 21 Jun 2016, 08:34
by luca.stere
Ieri am mai facut o plimbare scurta cu M63-ul pentru a vedea ce comportament are pe drumuri neasfaltate si chiar am urcat pe niste damburi mai mari de pamant langa padure. Suspensiile lucreaza foarte lin si asigura confort, ce-i drept nu am abuzat de ele dar am putut sa-mi dau seama ca in comparatie cu Uralul M67 este mai "elastic" in conditii de offroad.
Re: Restaurare Ural M63
Posted: 27 Jun 2016, 18:10
by luca.stere
Duminica m-am trezit cu chef de pliumbare si o sesiune foto, asa ca am spalat murgul:
Iar dupa aceasta operatie m-am indreptat catre locatiile pentru sedintele foto: