Reconditionare Dnepr 650

De la Adler la Zundapp, cu (par)fum de Jawă. Mură-n gură: vorbim numai despre motociclete comuniste / clasice.
Avatar utilizator

Autorul subiectului
luca.stere
Postăcioi
Postăcioi
Mesaje: 1072
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
Vârsta: 40

Re: Reconditionare Dnepr 650

Mesaj necititde luca.stere » 24 Iun 2018, 13:36

N-am mai scris nimic pentru ca sunt in probe, adica ma plimb cu Nipra. Am ajuns la 500km care poate nu par prea multi dar sunt facuti numai in zona, prin Bucuresti si partial pe soseau de centura. Singurele probleme pana acum au fost un cui pontou la care s-a dezintegrat garnitura de cauciuc (se pare ca se deterioreaza cu odata cu trecerea timpului) pe care l-am schimbat cu unul nou si un cablu de acceleratie la care s-a smuls un capat (cablu nou) exact cand eram in rond la Universitate . In rest merge perfect iar testele si plimbarile continua :D .

cui-pontou-k65.jpg


drobu
Postac
Postac
Mesaje: 82
Membru din: 20 Mai 2013, 08:01

Re: Reconditionare Dnepr 650

Mesaj necititde drobu » 01 Iul 2018, 20:27

[quote="luca.stere"] lampa de pozitie de K750 si si lampa spate FP230.
calling all stations...
Caut guma pe care se monteaza lampa...
Am cumparat o lampa si guma nu potriveste(probail este de mobra)..
Daca are cineva in plus ...contra ceva pesetas...
Scuze daca e posta gresit....
Fişiere ataşate
iunie2018 087.jpg
iunie2018 088.jpg

Avatar utilizator

Autorul subiectului
luca.stere
Postăcioi
Postăcioi
Mesaje: 1072
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
Vârsta: 40

Re: Reconditionare Dnepr 650

Mesaj necititde luca.stere » 01 Iul 2018, 22:02

Salut!

Din pacate nu am, am avut si eu una pe care am avut sansa sa o cumpar o data cu lampa iar cealalta am cumparat-o de la Ural Zentrale.


drobu
Postac
Postac
Mesaje: 82
Membru din: 20 Mai 2013, 08:01

Re: Reconditionare Dnepr 650

Mesaj necititde drobu » 03 Iul 2018, 08:40

luca.stere scrie:N-am mai scris nimic pentru ca sunt in probe, adica ma plimb cu Nipra. Am ajuns la 500km care poate nu par prea multi dar sunt facuti numai in zona, prin Bucuresti si partial pe soseau de centura. Singurele probleme pana acum au fost un cui pontou la care s-a dezintegrat garnitura de cauciuc (se pare ca se deterioreaza cu odata cu trecerea timpului) pe care l-am schimbat cu unul nou si un cablu de acceleratie la care s-a smuls un capat (cablu nou) exact cand eram in rond la Universitate . In rest merge perfect iar testele si plimbarile continua :D .

cui-pontou-k65.jpg

...doua preducele 2,5mm/0,6mm , si o bucata de membrana de cauciuc de la un carburator vacuumatic.Preduceaua mica se face dintr-un ac de seringa mai gros(perfuzie)...Membrana de carburator are spre periferie o zona mai groasa , aia potriveste....

Avatar utilizator

Autorul subiectului
luca.stere
Postăcioi
Postăcioi
Mesaje: 1072
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
Vârsta: 40

Re: Reconditionare Dnepr 650

Mesaj necititde luca.stere » 03 Iul 2018, 21:33

cui-pontou-k65.jpg
[/quote]
...doua preducele 2,5mm/0,6mm , si o bucata de membrana de cauciuc de la un carburator vacuumatic.Preduceaua mica se face dintr-un ac de seringa mai gros(perfuzie)...Membrana de carburator are spre periferie o zona mai groasa , aia potriveste....[/quote]

Da, buna treaba, multumesc!


drobu
Postac
Postac
Mesaje: 82
Membru din: 20 Mai 2013, 08:01

Re: Reconditionare Dnepr 650

Mesaj necititde drobu » 14 Aug 2018, 10:20

...donbas...
Fişiere ataşate
mai2018 041.jpg
mai2018 040.jpg
mai2018 039.jpg
mai2018 038.jpg
iulie2018 022.jpg
iulie2018 021.jpg
iulie2018 020.jpg
iulie2018 019.jpg
iulie2018 018.jpg
iulie2018 017.jpg
iulie2018 015.jpg
iulie2018 013.jpg
iulie2018 010.jpg
iulie2018 009.jpg
iulie2018 008.jpg
iulie2018 007.jpg
iulie2018 006.jpg
iulie2018 005.jpg
iulie2018 004.jpg
DSC_0000072.jpg
DSC_0000073.jpg
DSC_0000069.jpg
DSC_0000070.jpg
DSC_0000071.jpg
DSC_0000067.jpg
DSC_0000068.jpg
DSC_0000064.jpg
DSC_0000065.jpg
DSC_0000066.jpg
DSC_0000061.jpg
DSC_0000062.jpg
DSC_0000063.jpg
DSC_0000057.jpg
DSC_0000058.jpg
DSC_0000059.jpg
august2018 006.jpg
DSC_0000055.jpg
DSC_0000056.jpg
august2018 005.jpg
august2018 004.jpg
august2018 003.jpg
august2018 002.jpg
august2018 001.jpg

Avatar utilizator

Autorul subiectului
luca.stere
Postăcioi
Postăcioi
Mesaje: 1072
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
Vârsta: 40

Re: Reconditionare Dnepr 650

Mesaj necititde luca.stere » 15 Aug 2018, 11:50

drobu scrie:...donbas...


Ai schimbat locatia? Nu-ti mai place Clujul? :D

Vad ca ai lucrat ceva la ea, motorul cum se prezinta?

Avatar utilizator

Autorul subiectului
luca.stere
Postăcioi
Postăcioi
Mesaje: 1072
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
Vârsta: 40

Re: Reconditionare Dnepr 650

Mesaj necititde luca.stere » 29 Sep 2018, 22:11

A venit vremea si pt roata de rezerva, nu am facut-o pana acum din lipsa de timp pt ca lucrez si la alte proiecte si nici nu era vreo graba cu ea. Am demontat un tambur bun de pe o roata, e in stare foarte buna dar era vopsit cu argintiu:

Imagine

Imagine

Ca sa curat vopseaua am folosit Decanol, la Nitrodiluant nu a avut nici o reactie:

Imagine

Imagine

Dupa spalare:

Imagine

Imagine

Spite noi, spitarea si centrarea rotii:

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Avatar utilizator

Autorul subiectului
luca.stere
Postăcioi
Postăcioi
Mesaje: 1072
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
Vârsta: 40

Re: Reconditionare Dnepr 650

Mesaj necititde luca.stere » 07 Oct 2018, 17:38

Anvelopa noua Mitas, camera si banda spite VeeRubber:

Imagine

Imagine

Imagine

Saiba noua protectie/ornament rulmenti roata:

Imagine

Roata de rezerva montata:

Imagine

Avatar utilizator

Autorul subiectului
luca.stere
Postăcioi
Postăcioi
Mesaje: 1072
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
Vârsta: 40

Re: Reconditionare Dnepr 650

Mesaj necititde luca.stere » 23 Oct 2018, 21:19

Vad ca am uitat sa postez confectionarea presului de atas. Am gasit la Hornbach un pres de cauciuc (60 lei) tocmai bun pt a confectiona un pres de atas:

Imagine

Imagine

Asa ca l-am croit pe forma atasului:

Imagine

Lemnul de fixare al presului care are rol si de proptea pt picioare, l-am copiat dupa unul original de K750:

Imagine

I-am dat un bait:

Imagine

Avatar utilizator

Autorul subiectului
luca.stere
Postăcioi
Postăcioi
Mesaje: 1072
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
Vârsta: 40

Re: Reconditionare Dnepr 650

Mesaj necititde luca.stere » 25 Noi 2018, 21:51

Vara aceasta dupa numai 200km de plimbari tamponul de sa a cedat, era nou-nout dar probabil foarte slab calitativ:

Imagine

Asa ca am cumparat alt tampon nou de la Gaspar dar inainte de asta am gasit o solutie pt ca tamponul sa nu mai cedeze, i-am facut o ranforsare din tabla care nu anuleaza caracteristicile tamponului si este si facuta discret:

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Acum saua in ansamblu este mai ferma si nu mai trage asta tare in tampon pt ca acesta a devenit mai ferm dar tot si-a pastrat si o doza de elasticitate. Dpdv estetic nici nu se vede aceasta intaritura fiind bine ascunsa sub sa. Dupa ce am montat tamponul am mai parcurs 300km (local) si tamponul nu a mai cedat.


Înapoi la “Fierul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori