Dnepr touring
Posted: 13 Feb 2013, 13:07
Acuma e choperizată. Nu că nu merge, dar...
Nu mă trimiteţi într-un touring de-a gata. Nu are rost. Boxerul cu marşarier mi se pare excelent aşa cum e.
Am desenat ceva variante de a face Nipra să arate a BMW :lol: folosind rezervorul original cel mare.
Materiale necesare, ceva plat-band subţire, aparat de sudură musai în argon că face treabă mai delicată, o foaie de plexiglas şi pistol de aer cald.
Nu modifică cu foarte mult masa motocicletei. Cumulat, poate maxim 2 kilograme. Însă, se realizează în aşa fel încît să îşi facă treaba, adică protecţia la intemperii (ploaie, vînt).
Ideea e că se decupează din foaia de plexiglas două forme identice. Apoi se modelează cu pistolul de aer cald la forma necesară. Se foloseşte cadrul şi rezervorul original, de care se sudează prinderi. Apoi se montează la locul ei.
Pe rezervor se sudează la canturile superioare un platband subţire care să poată fi îndoit în jos, de preferat ceva inox sau material cromat, ca partea care rămîne la vedere să arate bine. La canturile inferioare se sudează un platband ceva mai gros care să fie atît ca prindere pentru carenaj, cît şi suportul farului. În partea de jos carenajul se prinde de nişte urechi sudate pe cadru.
Carenajul pleacă fix de deasupra cilindrului, ca să nu obtureze fluxul de răcire, se curbează în lateral pentru a asigura protecţia genunchiului, şi revine prins sub platbandul superior. În partea din faţă este prins de platbandul suport al farului, farul devine fix. Carenajele, în partea din faţă o parte asigură "ascunderea" bordului şi se continuă cu un scut perfect transparent (din acelaşi plexiglas).
E un carenaj standard, la urma urmii. Originalitatea montajului pe aceast motociclet e.
primesc aşadar ca donaţie un rezervor original, cel mai mare posibil...
M-am jucat puţin în Paint, dacă e cineva meşteri în editări grafice, este liber să preia ideea şi să se joace. Numai să ne arate şi nouă.
Nu mă trimiteţi într-un touring de-a gata. Nu are rost. Boxerul cu marşarier mi se pare excelent aşa cum e.
Am desenat ceva variante de a face Nipra să arate a BMW :lol: folosind rezervorul original cel mare.
Materiale necesare, ceva plat-band subţire, aparat de sudură musai în argon că face treabă mai delicată, o foaie de plexiglas şi pistol de aer cald.
Nu modifică cu foarte mult masa motocicletei. Cumulat, poate maxim 2 kilograme. Însă, se realizează în aşa fel încît să îşi facă treaba, adică protecţia la intemperii (ploaie, vînt).
Ideea e că se decupează din foaia de plexiglas două forme identice. Apoi se modelează cu pistolul de aer cald la forma necesară. Se foloseşte cadrul şi rezervorul original, de care se sudează prinderi. Apoi se montează la locul ei.
Pe rezervor se sudează la canturile superioare un platband subţire care să poată fi îndoit în jos, de preferat ceva inox sau material cromat, ca partea care rămîne la vedere să arate bine. La canturile inferioare se sudează un platband ceva mai gros care să fie atît ca prindere pentru carenaj, cît şi suportul farului. În partea de jos carenajul se prinde de nişte urechi sudate pe cadru.
Carenajul pleacă fix de deasupra cilindrului, ca să nu obtureze fluxul de răcire, se curbează în lateral pentru a asigura protecţia genunchiului, şi revine prins sub platbandul superior. În partea din faţă este prins de platbandul suport al farului, farul devine fix. Carenajele, în partea din faţă o parte asigură "ascunderea" bordului şi se continuă cu un scut perfect transparent (din acelaşi plexiglas).
E un carenaj standard, la urma urmii. Originalitatea montajului pe aceast motociclet e.
primesc aşadar ca donaţie un rezervor original, cel mai mare posibil...
M-am jucat puţin în Paint, dacă e cineva meşteri în editări grafice, este liber să preia ideea şi să se joace. Numai să ne arate şi nouă.