BMW R 80 RT...revenirea.

Fotolii cu ghidon.
Avatar utilizator

luca.stere
Postăcioi
Postăcioi
Mesaje: 1009
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
Vârsta: 39

Re: BMW R 80 RT...revenirea.

Mesaj necititde luca.stere » 29 Mar 2015, 21:14

burg_man scrie:Azi am incercat sa aerisesc etrierii de frana, am slabit surubul de aerisire am pus un furtunas transparent de la el sa curga lichidul intr-o sticla, am completat nivelul in paharelul pompei si m-am apucat sa pedalez, dupa cca o juma de ora tot continua sa iasa bule de aer atat pe furtunas cat si inapoi in paharel, sa fie pompa de vina? o avea vreo garnitura in plus? ca nu stiu ce sa-i mai fac, ma gandisem sa aerisesc etrieri pe rand dupa circuit, voi ce parere aveti?


Fa aerisire inversa, sa impingi lichidul din etrier spre pompa, la mobre se aeriseste mult mai usor asa.

Avatar utilizator

Autorul subiectului
burg_man
Postac
Postac
Mesaje: 95
Membru din: 02 Feb 2013, 18:17

Re: BMW R 80 RT...revenirea.

Mesaj necititde burg_man » 29 Mar 2015, 22:46

N-am auzit de varianta asta, dar am sa incerc daca altfel nu reusesc.

Avatar utilizator

Autorul subiectului
burg_man
Postac
Postac
Mesaje: 95
Membru din: 02 Feb 2013, 18:17

Re: BMW R 80 RT...revenirea.

Mesaj necititde burg_man » 31 Mar 2015, 19:52

Problema cu aerisitul franei fata am rezolvat-o rapid dupa ce am schimbat pompa, pi'n la urma s-a dovedit a fi o garnitura uscata de trecerea anilor peste ea.
IMG_20150331_191044.jpg
IMG_20150331_191057.jpg
pompa luata din dezmembrari s-a dovedit a fi mai buna atat la exterior cat si la interior.
IMG_20150331_191105.jpg
IMG_20150331_191116.jpg
Putregaiu putin mai aproape de adevar.

Avatar utilizator

luca.stere
Postăcioi
Postăcioi
Mesaje: 1009
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
Vârsta: 39

Re: BMW R 80 RT...revenirea.

Mesaj necititde luca.stere » 31 Mar 2015, 21:47

Arata bine putregaiul.

Avatar utilizator

Autorul subiectului
burg_man
Postac
Postac
Mesaje: 95
Membru din: 02 Feb 2013, 18:17

Re: BMW R 80 RT...revenirea.

Mesaj necititde burg_man » 31 Mar 2015, 22:12

Era loc de mai bine da nu prea am timp.
Acu tre sa duc capacele de chuilase la vopsit, sa fac suportii de cutii laterale si mai sunt o gramada de lucruri de facut dar toate la timpul lor, nu ma grabesc.

Avatar utilizator

AdrianS
Administrator
Administrator
Mesaje: 447
Membru din: 26 Ian 2013, 20:16
Vehicule deţinute: Jawa 250 - 1956, Dnepr MT-10.36 - 1979, Dacia Logan MCV2 - 2016
Localitate: Bucureşti
Vârsta: 28
Contact:

Re: BMW R 80 RT...revenirea.

Mesaj necititde AdrianS » 02 Apr 2015, 00:29

Parcă mă atrage tot mai mult un fier de-ăsta când te văd lucrând la el. Cu actele cum stai? Şi-s convins că te-ai plictisit de întrebarea asta, însă cât estimezi că te duce să scoţi aşa ceva din rematul lor?

Avatar utilizator

Autorul subiectului
burg_man
Postac
Postac
Mesaje: 95
Membru din: 02 Feb 2013, 18:17

Re: BMW R 80 RT...revenirea.

Mesaj necititde burg_man » 02 Apr 2015, 10:47

Motoreta este inscrisa in circulatie cu numere noi si ITP valabil pina in Iulie.
motocicleta am luat-o fara motor...de la un nene ce o avea trecuta pe firma si nu o mai folosea de vre-o cativa ani, a zacut intr-o hala pe malul marii la cateva zeci de metri de apa, era total intepenita si patrunsa de rugina, omu zice ca din cauza apei sarate de mare, undeva langa Almeria in fieful capsunarilor.
deal-ul a fost sa-i fac rost de un motor functional acelasi model si imi da mobra la schimb.

Nu pot face o estimare corecta pt ca nu stiu ce gasesc acolo, ultima data cand am fost am verificat cateva, majoritatea avea motorul blocat.
IMG-20150128-WA0000.jpg
Asa arata mobra la om in curte.
IMG-20150128-WA0001.jpg
IMG-20150128-WA0002.jpg
IMG-20150128-WA0003.jpg

IMG_20150305_170534.jpg
Motorul ce l-am trimes la schimb.


cisu68
Cvasipostac
Cvasipostac
Mesaje: 29
Membru din: 06 Ian 2014, 23:25

Re: BMW R 80 RT...revenirea.

Mesaj necititde cisu68 » 02 Apr 2015, 21:22

salut am si eu un r80 ca al tau dar de la plitia romana si l am desfacut cam de mult ca sa il vopsesc si sa il transform un pic ,acum m am amucat sa al montez ,am o rugaminte daca poti sa te uiti sub rezervor nu mai stiu daca am pus firele bine de la bobina de ind este vorba de cele doua fire verzi legate la un papuc si cele doua negre legate la papuc daca l eam pus bine ,in poza....

Added in 2 minutes 7 seconds:
pana mea cum mai pun poza ca nu mai stiu..

Avatar utilizator

Autorul subiectului
burg_man
Postac
Postac
Mesaje: 95
Membru din: 02 Feb 2013, 18:17

Re: BMW R 80 RT...revenirea.

Mesaj necititde burg_man » 02 Apr 2015, 21:39

iti pun maine cateva poze...ok?


cisu68
Cvasipostac
Cvasipostac
Mesaje: 29
Membru din: 06 Ian 2014, 23:25

Re: BMW R 80 RT...revenirea.

Mesaj necititde cisu68 » 02 Apr 2015, 21:44

ok..ms mult

Avatar utilizator

Autorul subiectului
burg_man
Postac
Postac
Mesaje: 95
Membru din: 02 Feb 2013, 18:17

Re: BMW R 80 RT...revenirea.

Mesaj necititde burg_man » 03 Apr 2015, 15:43

Astea sunt pozele....tre sa ai firele negre pe papucul din caseta aia micuta si cele verzi afara pe condensator.
IMG_20150403_102904.jpg
IMG_20150403_102926.jpg


cisu68
Cvasipostac
Cvasipostac
Mesaje: 29
Membru din: 06 Ian 2014, 23:25

Re: BMW R 80 RT...revenirea.

Mesaj necititde cisu68 » 03 Apr 2015, 16:36

salut ,multumesc tot asa le pusesem si eu si credeam ca l eam pus invers ,ma tot gandeam sa nu ard ceva pe acolo,alceva de la ce sa potrivit conducta de fr fata cumva de scuter ca vreau sa scap de mizeriile de furtune si tubulaturi.

Avatar utilizator

Autorul subiectului
burg_man
Postac
Postac
Mesaje: 95
Membru din: 02 Feb 2013, 18:17

Re: BMW R 80 RT...revenirea.

Mesaj necititde burg_man » 05 Apr 2015, 08:10

cisu68 scrie:salut ,multumesc tot asa le pusesem si eu si credeam ca l eam pus invers ,ma tot gandeam sa nu ard ceva pe acolo,alceva de la ce sa potrivit conducta de fr fata cumva de scuter ca vreau sa scap de mizeriile de furtune si tubulaturi.

Baga o poza cu atelaju sa-l vedem si noi.
Mai am eu cateva bucati de conducta metalica pt frana, daca iti trebuie, eu am la al meu un furtun de presiune cu camasa metalica dintr-o bucata, dar trebuie sa improvizez cateva cleme sa-l prind cumva ca sta aiurea asa liber.
Parca ma intrebasei de un amortizor...ce ai facut pina la urma ai gasit? era pt tine sau pt Dan?


cisu68
Cvasipostac
Cvasipostac
Mesaje: 29
Membru din: 06 Ian 2014, 23:25

Re: BMW R 80 RT...revenirea.

Mesaj necititde cisu68 » 05 Apr 2015, 08:47

salut. asdori si eu furtune cu insertie metalica sa scap de mizeria aiea dar pe aici nu am gasit ,am vazut la unele sctere ca au ,cu telescopul pentru mine ami trebuia dar am rezolvato pe moment dar tot trebuie sa al schimb ca are tija un pic stramba.. cu pozele ancerc acum sa pun ceva...
10687140_553213611475226_9118882603110980433_n.jpg
Picture 208.jpg

Avatar utilizator

Autorul subiectului
burg_man
Postac
Postac
Mesaje: 95
Membru din: 02 Feb 2013, 18:17

Re: BMW R 80 RT...revenirea.

Mesaj necititde burg_man » 05 Apr 2015, 09:52

Pai arata in mare fel man sa il stapanesti sanatos...imi place rezervorul cu cutia aia pt acte sau ce o fi, ma batea gandul sa pun si eu unul pe R-Klase al meu dar sunt ft scumpe aici.
Furtun nu stiu pe unde o sa gasesti, dar daca imi pica ceva te anunt. Bordul este al lui? model r 80 sau altceva, nu imi dau seama din poze.
Eu mai trebuie sa-i fac asigurarea si sa il scot la drum.


cisu68
Cvasipostac
Cvasipostac
Mesaje: 29
Membru din: 06 Ian 2014, 23:25

Re: BMW R 80 RT...revenirea.

Mesaj necititde cisu68 » 05 Apr 2015, 16:38

multumesc.. rezervorul ca si bordul este original cred ca asa a vrut pol ro sa le aibe cu cutiuta de pistol pentru ca are o degajare pertru tava pistolului in jos,acum este in transformare vreau sa umblu la spate sa al fac gen cafe race de ja tobele silenceru si aripa au zburat am facut alta tabla de sa urmeaza sa o duc la tapitat,aripa de spate m am gandit sa adaptez una de ij4 om vedea cam asa vreau sa arate pe final..
bmw5.jpg

Avatar utilizator

Autorul subiectului
burg_man
Postac
Postac
Mesaje: 95
Membru din: 02 Feb 2013, 18:17

Re: BMW R 80 RT...revenirea.

Mesaj necititde burg_man » 07 Apr 2015, 11:34

Astazi l-am scos pe piticu R Klase la drum, un drum scurt de cativa km pe langa casa asa de acomodare :)
impresii naspa;
1 inalt rau, parca conduc din pod, cu timpul sper sa ma obisnuiesc
2 probleme la selectarea treptelor de viteza, deh anii petrecuti la ghidonul Burgmanului isi spun cuvantul
3 pedaua de frana este pozitionata rau, cel putin asa mi se pare mie, am sa incerc sa-i gasesc alta pozitie mult mai accesibila
impresii ok;
1 dispune de un cuplu demential ce e disponibil aproape instant, burgmanul parca era putin mai molcom
2 se aseaza binisor pe curbe, cel putin pe cele care le-am probat
3 schimbarea treptelor de viteza se face mult mai fin si fara zgomot in comparatie cu Ij-ul :D (asta l-am probat )
Chestii ramase de reparat (reglat)..... afuma bujía de pe cilindrul stang, banuiesc ca are susplus de benzina (deficit de aer) tre sa-l bibilesc cu ceva atentie.
IMG_20150407_095254.jpg


cisu68
Cvasipostac
Cvasipostac
Mesaje: 29
Membru din: 06 Ian 2014, 23:25

Re: BMW R 80 RT...revenirea.

Mesaj necititde cisu68 » 08 Apr 2015, 08:27

salut ,senzatia de a conduce din pod am avut o si eu dar m am obisnuit repede, da ai dreptate cu frana spate foarte rau bagata dar eu o folosesc mai mult fata care franeaza foarte bine, tu ai motorul de politie pe ea? ca a mea are un demaraj de ss,la cuplu nu ma dat pe spate sub 2mi risti sa ti se opreasca motoru fata de un 2v, dar ce am ramas surprins ca ai place pe plaja3mii/5miirot,eu i am dat maxim cu carena de politie 165km..

Avatar utilizator

Autorul subiectului
burg_man
Postac
Postac
Mesaje: 95
Membru din: 02 Feb 2013, 18:17

Re: BMW R 80 RT...revenirea.

Mesaj necititde burg_man » 08 Apr 2015, 10:13

Salut.
Nu vreau sa ma obisnuiesc sa folosesc numai frana fata, am ceva amintiri neplacute cauzate de ea, am cateva bucati de platbada de inox de 40/6mm am sa incerc sa fac o peda putin intoarsa sa fie usor accesibila.
Da am motorul cu care a fost echipata mobra de politie 2vD e stantat in partea stanga jos nu stiu daca o fi vreo diferenta intre cele care au fost destinate politiei si cele pt civil, am schimbat doar garnituri, semeringuri, filtre...chestii d'astea in rest a ramas acelasi, se poate sa fie o diferenta din cauza jicloarelor de dozaj (vezi foto) care sunt de 1 mm diametru, nici nu vreau sa ma gandesc la consum.
Daca las motorul in relanti fara sa trag de acceleratie si bag in 1 treapta...tinde sa plece de pe loc daca slabesc ambreiajul si nu sa moara motorul.
Aseara am facut un drum de 40km, 20 dus si 20 intors si nu a trecut de 100km/h la 3800 rot/min mai mult nu i-am dat pt ca am avut ceva teama sa nu crape ceva prin el :S ,
per ansamblu mi se pare brutal, huruie ca un utilaj agricol, frana de motor e ft puternica...aproape ca nici nu mai e nevoie sa franez fata sau spate daca reduc la timp.
ps, sa-mi lasi o adresa pe PM sa-ti trimet un amortizor.
IMG_0850.JPG

Avatar utilizator

Autorul subiectului
burg_man
Postac
Postac
Mesaje: 95
Membru din: 02 Feb 2013, 18:17

Re: BMW R 80 RT...revenirea.

Mesaj necititde burg_man » 22 Apr 2015, 07:45

Deoarece obiectivul a fost atins, partial atins, consider ca topicul se poate inchide sau sterge ca sa nu ocupe spatiul si timpul necesar altor proiecte mult mai interesante.
Asadar adresez o cerere publica domnului Admin sa imi anuleze contul.
Nu, nu este o hotarire luata pe moment, am ajuns la concluzia ca nu mai pot tine pasul cu mobrismul.
Va salut!


Înapoi la “Touring”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator