Yamaha Virago

Ralantiuri plictisite sub capace lustruite.
User avatar

Topic author
Cristi 57
In Memoriam
In Memoriam
Posts: 47
Joined: 02 Feb 2013, 16:05
Location: Bucuresti

Yamaha Virago

#1

Unread post by Cristi 57 »

revin..
User avatar

AdrianS
Administrator
Administrator
Posts: 508
Joined: 26 Jan 2013, 20:16
Location: Bucureşti
Has thanked: 21 times
Been thanked: 3 times
Zodiac:
Age: 34
Contact:

Yamaha Virago

#2

Unread post by AdrianS »

Cristi, o să discutăm ca să încercăm să facem în viitorul nu foarte îndepărtat o secţiune întreagă de articole tehnice, structurate pe categorii. Ce zici? :)

Paul

Yamaha Virago

#3

Unread post by Paul »

Nenea cristi.... dubios.

Specificaţie: regulatorul are o singură ieşire: DAF-ul. Aceste "relee" sunt cele mai răspîndite în comerţ, şi cele mai ieftine.
Personal nu am văzut nici un "releu" cu comenzi pe fiecare înfăşurare... alternatorul comun are "rotorul" magnetizabil, şi nu statorul.
Dubios tare ce zici matale...

Se alimentează prin + contact, pentru a nu fi permament (şi inutil) sub tensiune. Firul roşu subţire este firulcomparator şi se pune direct pe borna bateriei. Va măsura ce curent ajunge acolo şi va lucra în consecinţă. Dacă ajung cei 14,4 volţi ideali la borna bateriei, asta interesează, încărcarea. Chiar dacă la far, să zicem, ajung 15,5.
User avatar

Topic author
Cristi 57
In Memoriam
In Memoriam
Posts: 47
Joined: 02 Feb 2013, 16:05
Location: Bucuresti

Yamaha Virago

#4

Unread post by Cristi 57 »

Sefu' ce pot sa spun? ...ca de obicei tot ce vine de la altcinava este gresit, neadevarat, etc... Asa-i?

Stai linistit, probabi ca in cativa ani or sa ajunga si pe la tine, este fabricat probabil de prin '80... evolutia tehnologica patrunde peste tot... pana atunci ai timp sa afli cateceva sa inveti tot ce nu sti astazi.

PS. ...daca citeai cu atenie ce am scris prima oara, ai fi inteles ca este contemporan cu tiristorul.
Attachments
4.JPG
4.JPG (26.49 KiB) Viewed 9899 times
4.JPG
4.JPG (26.49 KiB) Viewed 9899 times
3.jpg
3.jpg (29.27 KiB) Viewed 9899 times
3.jpg
3.jpg (29.27 KiB) Viewed 9899 times
2.jpg
2.jpg (12.14 KiB) Viewed 9899 times
2.jpg
2.jpg (12.14 KiB) Viewed 9899 times
1.jpg
1.jpg (21.97 KiB) Viewed 9899 times
1.jpg
1.jpg (21.97 KiB) Viewed 9899 times

Paul

Yamaha Virago

#5

Unread post by Paul »

Aşa, deci asta este schema pentr virago... şi eu întreb:
Este dinam sau alternator :?:
User avatar

Topic author
Cristi 57
In Memoriam
In Memoriam
Posts: 47
Joined: 02 Feb 2013, 16:05
Location: Bucuresti

Yamaha Virago

#6

Unread post by Cristi 57 »

Pai din moment ce produce curent alternativ este alternator, dar eu i-as spune magnetou(principial, avand magneti permanenti). Apoi nu este doar pe virago, il gasesti pe toate motocicletele si scuterele fabricate de ani buni in coace.

Paul

Yamaha Virago

#7

Unread post by Paul »

Păi iaca asta-i diferenţa! Plus că are puntea de diode şi regulatorul într-o singură cutie. Avantaj, sau nu.
User avatar

Topic author
Cristi 57
In Memoriam
In Memoriam
Posts: 47
Joined: 02 Feb 2013, 16:05
Location: Bucuresti

Yamaha Virago

#8

Unread post by Cristi 57 »

Iata suportul pentru side case(givi e21n) si top case. Confectionat din teava unor scaune pliante, fracmentata si sudata prin zeci de probe, iar taiata si iar sudata. In final a iesit exact cum mi-am dorit.
Attachments
E21N_Cruiser_Case.jpg
E21N_Cruiser_Case.jpg (22.91 KiB) Viewed 9899 times
E21N_Cruiser_Case.jpg
E21N_Cruiser_Case.jpg (22.91 KiB) Viewed 9899 times
IMG_0494.jpg
IMG_0494.jpg (40.03 KiB) Viewed 9899 times
IMG_0494.jpg
IMG_0494.jpg (40.03 KiB) Viewed 9899 times
User avatar

Topic author
Cristi 57
In Memoriam
In Memoriam
Posts: 47
Joined: 02 Feb 2013, 16:05
Location: Bucuresti

Yamaha Virago

#9

Unread post by Cristi 57 »

revin..
Post Reply