Piaggio X9 Amalfi aka Espressoru'

Micii eroi anonimi ai transportului urban.
Avatar utilizator

Autorul subiectului
DKW
Postăcios
Postăcios
Mesaje: 131
Membru din: 14 Mai 2013, 13:00
Vehicule deţinute: DKW NZ350-1, Simson 425S, IZH Jupiter 4, Yamaha XS400, Gilera XRT600, Suzuki VX800
LRF Td4 ESX CommandShift '02
Localitate: Bucuresti
Vârsta: 44
Contact:

Piaggio X9 Amalfi aka Espressoru'

Mesaj necititde DKW » 22 Sep 2013, 08:07

De cateva luni ma dau cu un maxi' Piaggio X9 cu motor de 180 cc, prin traficul de Bucuresti este priceless si consumul de-a dreptu' minunat, 3-3,5% in oras. Daca nu mi-ar fi dragi fiarele mele maine as da banii pe un maxi' d-asta, Intruderu' de 250 al lu' nevasta-mea e slab la demaraj comparativ cu Piaggio, pozitie mult mai confortabila si un portbagaj in care intra 2 casti tip jet. :)) Trotinetu' este al unui prieten care din lipsa de spatiu il tine la mine in garaj si mi-a dat mana libera la utilizare si eventuale reparatii. 'eh, daca vreodata va pica pe mana un X9 cu motor de 180 cc sa aveti in vedere achizitionarea unui soc automat de scuter chinezesc, sa fie in caz de nevoie, are prostul obicei sa cedeze si pleci cu scuteru' cand are el chef. omnibet

espressoru'.jpg
espressoru'.jpg (378.14 KiB) Vizualizat de 8342 ori

Avatar utilizator

AdrianS
Administrator
Administrator
Mesaje: 447
Membru din: 26 Ian 2013, 20:16
Vehicule deţinute: Jawa 250 - 1956, Dnepr MT-10.36 - 1979, Dacia Logan MCV2 - 2016
Localitate: Bucureşti
Vârsta: 28
Contact:

Re: Piaggio X9 Amalfi aka Espressoru'

Mesaj necititde AdrianS » 22 Sep 2013, 10:05

Băi da' trebuie să recunosc că le au pe şei scuterele astea! Nu te-ncurcă roţile mici la sărit şotronul peste şinele de tramvai?

Avatar utilizator

Autorul subiectului
DKW
Postăcios
Postăcios
Mesaje: 131
Membru din: 14 Mai 2013, 13:00
Vehicule deţinute: DKW NZ350-1, Simson 425S, IZH Jupiter 4, Yamaha XS400, Gilera XRT600, Suzuki VX800
LRF Td4 ESX CommandShift '02
Localitate: Bucuresti
Vârsta: 44
Contact:

Re: Piaggio X9 Amalfi aka Espressoru'

Mesaj necititde DKW » 22 Sep 2013, 10:27

Are "ghetutze" pe 14" si destul de late, 120 fata si 140 spate, nu are probleme la sinele de tramvai. Iar saua e de vis! Ghidonu' nu-mi place, da' nu poti sa le ai pe toate. Uitasem, spatarul este reglabil in 4 pozitii.

Avatar utilizator

Autorul subiectului
DKW
Postăcios
Postăcios
Mesaje: 131
Membru din: 14 Mai 2013, 13:00
Vehicule deţinute: DKW NZ350-1, Simson 425S, IZH Jupiter 4, Yamaha XS400, Gilera XRT600, Suzuki VX800
LRF Td4 ESX CommandShift '02
Localitate: Bucuresti
Vârsta: 44
Contact:

Re: Piaggio X9 Amalfi aka Espressoru'

Mesaj necititde DKW » 15 Aug 2014, 20:54

Si-a venit ziua cea trista, trebuie schimbata pompa de apa, si-a dat obstescul sfarsit datorita varstei, rulmentii gripati. Am gasit kit complet pt pompa, zilele astea il readuc pe drumurile patriei.

Avatar utilizator

Autorul subiectului
DKW
Postăcios
Postăcios
Mesaje: 131
Membru din: 14 Mai 2013, 13:00
Vehicule deţinute: DKW NZ350-1, Simson 425S, IZH Jupiter 4, Yamaha XS400, Gilera XRT600, Suzuki VX800
LRF Td4 ESX CommandShift '02
Localitate: Bucuresti
Vârsta: 44
Contact:

Re: Piaggio X9 Amalfi aka Espressoru'

Mesaj necititde DKW » 07 Sep 2014, 02:28

A ajuns si kitul complet pentru pompa de apa. Din vechea pompa se mai putea folosi doar axul, presetupa sparta, un rulment spart si celalalt gripat, fulia de cuplare pe rotor se invartea duios pe ax... si ma miram de ce se incinge asa repede...
Dpdvp nici kitul asta de pompa nu cred ca va avea viata lunga avand in vedere pretul (140 lei) aftermarket, fata de ce preturi am vazut la cele genuine, 78 lei doar presetupa...
asa arata kitul
kit pompa piaggio.jpg

Intre timp am curatat si toba de rugina provocata de solutiile antiinghet date in nestire si cand nu este nevoie, am smirgheluit-o si i-am tras o spalatura cu Fertan sa-i tina de urat pana o revopsesc. Inclusiv capacul pe care vine fixata pompa a avut de suferit de la solutiile alea.
Fişiere ataşate
22082014067.jpg
14082014063.jpg
07092014070.jpg

Avatar utilizator

Autorul subiectului
DKW
Postăcios
Postăcios
Mesaje: 131
Membru din: 14 Mai 2013, 13:00
Vehicule deţinute: DKW NZ350-1, Simson 425S, IZH Jupiter 4, Yamaha XS400, Gilera XRT600, Suzuki VX800
LRF Td4 ESX CommandShift '02
Localitate: Bucuresti
Vârsta: 44
Contact:

Re: Piaggio X9 Amalfi aka Espressoru'

Mesaj necititde DKW » 22 Sep 2014, 19:27

Si ca sa fie tacamul complet, tre sa schimb valva de la janta spate... Care stii, se potriveste valva de auto? Sau trebuie neaparat de moto?

Avatar utilizator

owene
Propostăcios
Propostăcios
Mesaje: 283
Membru din: 13 Feb 2013, 10:06
Vârsta: 40

Re: Piaggio X9 Amalfi aka Espressoru'

Mesaj necititde owene » 23 Sep 2014, 09:42

te duci cu janta la un service de roti moto si scapi de dureri de cap si iesi si ieftin.

Avatar utilizator

Autorul subiectului
DKW
Postăcios
Postăcios
Mesaje: 131
Membru din: 14 Mai 2013, 13:00
Vehicule deţinute: DKW NZ350-1, Simson 425S, IZH Jupiter 4, Yamaha XS400, Gilera XRT600, Suzuki VX800
LRF Td4 ESX CommandShift '02
Localitate: Bucuresti
Vârsta: 44
Contact:

Re: Piaggio X9 Amalfi aka Espressoru'

Mesaj necititde DKW » 24 Oct 2014, 00:49

Am rezolvat pana la urma la o vulcanizare auto din zona. Intre timp i-am schimbat filtru ulei (HF 183) + ulei (Cepsa 5W 40 sintetic) si antigelul, momentan "toaletez" carburatorul. Maine ma apuc sa-l strang la loc in forma de scuter, apoi sa-i refac asigurarea. Pentru vremea asta gumele Michelin City Grip isi merita banii din plin, Anul trecut pe vremea asta faceam naveta Bucuresti-Fundulea si retur pe A2 fara stres cu o viteza medie de 100 km/h.
scuterica.jpg

Avatar utilizator

Autorul subiectului
DKW
Postăcios
Postăcios
Mesaje: 131
Membru din: 14 Mai 2013, 13:00
Vehicule deţinute: DKW NZ350-1, Simson 425S, IZH Jupiter 4, Yamaha XS400, Gilera XRT600, Suzuki VX800
LRF Td4 ESX CommandShift '02
Localitate: Bucuresti
Vârsta: 44
Contact:

Re: Piaggio X9 Amalfi aka Espressoru'

Mesaj necititde DKW » 27 Oct 2014, 16:27

De bine ce l-am facut s-a spart furtunul de benzina care duce in carburator. Unde gasesc furtun de benzina rezistent la flexari?

Avatar utilizator

luca.stere
Postăcioi
Postăcioi
Mesaje: 1009
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
Vârsta: 39

Re: Piaggio X9 Amalfi aka Espressoru'

Mesaj necititde luca.stere » 27 Oct 2014, 17:01

DKW » 27 Oct 2014, 14:27 scrie:De bine ce l-am facut s-a spart furtunul de benzina care duce in carburator. Unde gasesc furtun de benzina rezistent la flexari?


In ce fel sa flexeze? In mod normal gasesti la magazine de piese auto straine furtun de combustibil marca Gates, sa nu iei altceva.

Avatar utilizator

Autorul subiectului
DKW
Postăcios
Postăcios
Mesaje: 131
Membru din: 14 Mai 2013, 13:00
Vehicule deţinute: DKW NZ350-1, Simson 425S, IZH Jupiter 4, Yamaha XS400, Gilera XRT600, Suzuki VX800
LRF Td4 ESX CommandShift '02
Localitate: Bucuresti
Vârsta: 44
Contact:

Re: Piaggio X9 Amalfi aka Espressoru'

Mesaj necititde DKW » 27 Oct 2014, 17:16

Thx!
La scuterache furtunul vine prins la un capat pe o valva unisens fixata pe sasiu, in celalalt capat, la carburator, furtunul se misca destul de mult datorita balansului ansamblului motor-variator-roata, are cursa aprox. 1,5-2 cm. De fiecare data s-a retezat de la carburator.

Avatar utilizator

Autorul subiectului
DKW
Postăcios
Postăcios
Mesaje: 131
Membru din: 14 Mai 2013, 13:00
Vehicule deţinute: DKW NZ350-1, Simson 425S, IZH Jupiter 4, Yamaha XS400, Gilera XRT600, Suzuki VX800
LRF Td4 ESX CommandShift '02
Localitate: Bucuresti
Vârsta: 44
Contact:

Re: Piaggio X9 Amalfi aka Espressoru'

Mesaj necititde DKW » 03 Noi 2014, 22:39

Am schimbat tot traseul pana la pompa de benzina, pentru sportul asta a trebuit sa-l dezbrac mai mult de jumatate.
30102014090.jpg

Acum ma "stresez" cu 2 suruburi rupte care tin airbox-ul pe bascula, partea proasta este ca suruburile se infileteaza in aripa, asadar va trebui sa dau roata jos iar.

Avatar utilizator

AdrianS
Administrator
Administrator
Mesaje: 447
Membru din: 26 Ian 2013, 20:16
Vehicule deţinute: Jawa 250 - 1956, Dnepr MT-10.36 - 1979, Dacia Logan MCV2 - 2016
Localitate: Bucureşti
Vârsta: 28
Contact:

Re: Piaggio X9 Amalfi aka Espressoru'

Mesaj necititde AdrianS » 04 Noi 2014, 11:50

Da' se-nţelege tot din poza ta! :P

Şi apropo de poze: o să le repar şi pe cele anterioare în curând. Doar un pic de răbdare să ai. ;)

Avatar utilizator

Autorul subiectului
DKW
Postăcios
Postăcios
Mesaje: 131
Membru din: 14 Mai 2013, 13:00
Vehicule deţinute: DKW NZ350-1, Simson 425S, IZH Jupiter 4, Yamaha XS400, Gilera XRT600, Suzuki VX800
LRF Td4 ESX CommandShift '02
Localitate: Bucuresti
Vârsta: 44
Contact:

Re: Piaggio X9 Amalfi aka Espressoru'

Mesaj necititde DKW » 05 Noi 2014, 19:12

Alta poza n-am, pe tilifon se vedea bine... :whistling:

Avatar utilizator

Autorul subiectului
DKW
Postăcios
Postăcios
Mesaje: 131
Membru din: 14 Mai 2013, 13:00
Vehicule deţinute: DKW NZ350-1, Simson 425S, IZH Jupiter 4, Yamaha XS400, Gilera XRT600, Suzuki VX800
LRF Td4 ESX CommandShift '02
Localitate: Bucuresti
Vârsta: 44
Contact:

Re: Piaggio X9 Amalfi aka Espressoru'

Mesaj necititde DKW » 01 Feb 2015, 13:12

De ce dracu' se tot desumfla roata spate? Guma nu e gaurita, am schimbat si valva, tot degeaba, dupa maxim 2 luni e pe janta. Sa fie de la smacolina folosita la vulcanizare (tubeless)?

Avatar utilizator

AdrianS
Administrator
Administrator
Mesaje: 447
Membru din: 26 Ian 2013, 20:16
Vehicule deţinute: Jawa 250 - 1956, Dnepr MT-10.36 - 1979, Dacia Logan MCV2 - 2016
Localitate: Bucureşti
Vârsta: 28
Contact:

Re: Piaggio X9 Amalfi aka Espressoru'

Mesaj necititde AdrianS » 09 Feb 2015, 03:19

Ori şmacolina, ori ceva pori pe jantă în zona de etanşare. Ai încercat să vezi dacă răsuflă printre jantă şi ventil? Când eram în generală de-mi făcuse taică-meu kart, a transformat jantele pentru cameră în jante tubeless. Ştiu că folosise ceva cauciuc crud dizolvat în benzină. Ţinea drăcia!

Avatar utilizator

Autorul subiectului
DKW
Postăcios
Postăcios
Mesaje: 131
Membru din: 14 Mai 2013, 13:00
Vehicule deţinute: DKW NZ350-1, Simson 425S, IZH Jupiter 4, Yamaha XS400, Gilera XRT600, Suzuki VX800
LRF Td4 ESX CommandShift '02
Localitate: Bucuresti
Vârsta: 44
Contact:

Re: Piaggio X9 Amalfi aka Espressoru'

Mesaj necititde DKW » 12 Feb 2015, 14:18

Intre janta si ventil nu scapa, e schimbat recent ventilul, facut proba in bazin cu apa, totul ok. Janta nu este fisurata, guma este intreaga, pana la urma cred ca nu a smacolinit-o ala cum trebuie sau ceva oxidare pe margine. Este enervant ca trebuie sa dau jos toba, suportul tobei si un amortizor doar pentru a scoate roata.

Avatar utilizator

ivan pedala
Postăcios
Postăcios
Mesaje: 110
Membru din: 30 Ian 2013, 17:35
Vehicule deţinute: CZ 175 Sport, CZ 250 Sport, CZ 350 Sport, Jawa 350 Ogar, Jawa 350 TS, BMW F 650, BMW 320 D
Localitate: Bilteni
Vârsta: 56
Contact:

Re: Piaggio X9 Amalfi aka Espressoru'

Mesaj necititde ivan pedala » 12 Feb 2015, 14:22

Baga un tub cu spuma pentru pene, auto...se gaseste la orice magazin de piese auto...si nu mai scapa gram!
Costul unui tub este in jurul a 20 lei, cu plus sau minus citiva lei, depinde de producator si de distribuitor!

Avatar utilizator

Autorul subiectului
DKW
Postăcios
Postăcios
Mesaje: 131
Membru din: 14 Mai 2013, 13:00
Vehicule deţinute: DKW NZ350-1, Simson 425S, IZH Jupiter 4, Yamaha XS400, Gilera XRT600, Suzuki VX800
LRF Td4 ESX CommandShift '02
Localitate: Bucuresti
Vârsta: 44
Contact:

Re: Piaggio X9 Amalfi aka Espressoru'

Mesaj necititde DKW » 12 Feb 2015, 14:27

Thnx, exact la ala nu ma gandisem! :cheers:

Avatar utilizator

Autorul subiectului
DKW
Postăcios
Postăcios
Mesaje: 131
Membru din: 14 Mai 2013, 13:00
Vehicule deţinute: DKW NZ350-1, Simson 425S, IZH Jupiter 4, Yamaha XS400, Gilera XRT600, Suzuki VX800
LRF Td4 ESX CommandShift '02
Localitate: Bucuresti
Vârsta: 44
Contact:

Re: Piaggio X9 Amalfi aka Espressoru'

Mesaj necititde DKW » 17 Aug 2015, 22:31

Intre timp s-a rezolvat cu un spray de pana impartit frateste in ambele roti. pe spate scapa la buza jantei, iar pe fata incepuse pe la valva. intre timp l-am invatat si cu drumurile mai lungi, l-am scos pana la Slanic-Prahova, e superb, e comod, e tot ce vrei, mai putin frana de motor... :))
sp.jpg


Înapoi la “Scutere”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator