Page 4 of 4

Întâlnire moto vechi/comuniste/cu ataşe la Sâmbăta de Sus, 1

Posted: 07 Jul 2013, 23:20
by retromotor
.

Întâlnire moto vechi/comuniste/cu ataşe la Sâmbăta de Sus, 1

Posted: 07 Jul 2013, 23:21
by retromotor
.

Întâlnire moto vechi/comuniste/cu ataşe la Sâmbăta de Sus, 1

Posted: 12 Jul 2013, 16:56
by AdrianS
S-a notat. O lămureşti singur? :P

Mihai, ştii cumva dacă mai sunt camere libere?

Întâlnire moto vechi/comuniste/cu ataşe la Sâmbăta de Sus, 1

Posted: 12 Jul 2013, 17:15
by retromotor
.

Întâlnire moto vechi/comuniste/cu ataşe la Sâmbăta de Sus, 1

Posted: 21 Jul 2013, 20:32
by AncuţaH
Din păcate nu a mai fost cazul.... După călătoria de la Constanţa Arkadi a cerut concediu prelungit. :P

Sper că a fost fain şi că v-aţi distrat. Aşteptăm poze! :cheer:

Gulaşul cum a ieşit? ;)

Întâlnire moto vechi/comuniste/cu ataşe la Sâmbăta de Sus, 1

Posted: 21 Jul 2013, 22:20
by AdrianP
Adriane, parca-mi pare rau ca nu am insistat sa veniti cu mine. Stiu insa cat de mult ai vrut sa vii cu Arkadi. Pacat ca n-a fost sa fie...

Întâlnire moto vechi/comuniste/cu ataşe la Sâmbăta de Sus, 1

Posted: 21 Jul 2013, 22:36
by luca.stere
După călătoria de la Constanţa Arkadi a cerut concediu prelungit.
A cedat agregatul?

Întâlnire moto vechi/comuniste/cu ataşe la Sâmbăta de Sus, 1

Posted: 23 Jul 2013, 11:59
by AdrianS
Se pare că problema a fost pur şi simplu legată de bujii. Cele şapte-opt bujii pe care le aveam de rezervă în trusa de scule au făcut toate figuri, motocicleta pornind greu şi mergând atât de împiedicat încât m-a făcut să suspectez orice altceva. Ba chiar am împrumutat nişte Karteh VDC-03-uri de la Kardani-ul lu' Marius, dar cu ele părea să meargă chiar mai prost.

În urmă cu două zile am ajuns târziu în noapte pe la ţară cu Dacia, având pasageri pe maică-mea şi Cicloburu. Cel din urmă venise cu gând să-şi recupereze Uralul de la mine din curte. Alioşa în cauză ajunsese acolo pentru ceva muncă de întreţinere şi, respectiv, pentru adăugarea câtorva elemente de prindere pentru o cutie de scule (cutie de mască de gaze) şi pentru două genţi laterale.

Am hotărât să plec înapoi la Bucureşti în aceeaşi noapte, pasager în spinarea Cicloburului. M-am înarmat cu o bobină de schimb (pe care începusem să o suspectez tot mai mult la Arkadi) şi am zis să iau şi câteva bujii de rezervă, să fie acolo. Am găsit probabil cele mai ruginite şi mai oropsite bujii din toată curtea aia, cred că le-am săltat din găleata cu piese aferente Jupiterului lui Mihă.escu.

Inutil să vă zic cât de bine a pornit şi cât de bine a funcţionat Arkadi în după-amiaza aceleiaşi zile cu două dintre aceste ruginituri de bujii. Le-am montat fără mare tragere de inimă în spatele blocului. Şi uite minunea! Da. N-am ajuns la întrunire din cauza bujiilor. Cicloburu a râs de mine pe bună dreptate. Totuşi, cu ocazia asta am aflat empiric nişte fapte foarte importante despre Nipru şi bujiile potrivite pentru motoru-i.

Bujiile aşa-zis "prăjite" din trusa mea de scule sunt, în general, bujii cu cifra termică 240. Adică bujii "de Dacie", de genul Sinterom 14NP21 sau Brisk N15YC. Se pare că Niprul le "arde" pe acestea mai calde vara, de unde şi păţania mea. Pentru Nipru, Aleko recomandă pe motociclism.ro folosirea bujiilor mai reci Sinterom 14NP24, cu cifra termică 260. Voi studia problema şi mă voi interesa dacă pot face lesne rost de asemenea bujii, că am înţeles că nu prea s-ar mai găsi pe piaţă.

Am făcut la topicul "Bujia" o postare pe tema asta, link aici. Mister elucidat.

În orice caz, îmi cer scuze pentru absenţa mea de la întrunire! Sper să ne vedem totuşi în grup măricel la Siriu 2013.

Şi vreau şi eu poze pe-aici! :P

Întâlnire moto vechi/comuniste/cu ataşe la Sâmbăta de Sus, 1

Posted: 24 Jul 2013, 13:53
by retromotor
O sa postez de indata ce mai prind ceva timp liber.