Cele mai de bagat in seama comuniste chinezesti

Despre lumea comunistelor şi motociclism în general, cu o mână tastând şi cu ailaltă strângând grijuliu paharul. Băutură la alegere!
Avatar utilizator

Autorul subiectului
owene
Propostăcios
Propostăcios
Mesaje: 283
Membru din: 13 Feb 2013, 10:06
Vârsta: 40

Cele mai de bagat in seama comuniste chinezesti

Mesaj necititde owene » 11 Feb 2014, 14:18

Salut, arunc si eu o piatra in balta

Dupa parerea voastra, care ar putea fi o motocicleta chinezeasca (low-cost prin definitie) care sa merite antentia? Sau nu exista asa ceva? Nu ma refer nici la CJ si nici la motocicletele de marca consacrata care isi fac modele in China(Suzuki GW250 Inazuma, BMW F650 etc, etc) ci la Linhai, Jinlun, JonKunKoi si alte asemenea, daca nu cumva exista si vreu model mai rasarit.

Am vazut ca au fabricat un moto de trial ce se vinde de nou cu 300$ asa ca pentru un motociclist de weekend si ocazional, rupt in buget si care nu are nevoie de fiabilitatea unei masinarii nemtesti sau japoneze versate si puse la punct, care ar fi optiunile, daca exista

:whip:


retromotor
Postăcios
Postăcios
Mesaje: 174
Membru din: 02 Feb 2013, 16:15

Re: Cele mai de bagat in seama comuniste chinezesti

Mesaj necititde retromotor » 11 Feb 2014, 19:45

Cred ca CF-urile sunt motociclete care sunt de bagat in seama si chiar as vrea sa ma dau cu una din astea. M-as baga la o capra de 200 ccm.

Avatar utilizator

Autorul subiectului
owene
Propostăcios
Propostăcios
Mesaje: 283
Membru din: 13 Feb 2013, 10:06
Vârsta: 40

Re: Cele mai de bagat in seama comuniste chinezesti

Mesaj necititde owene » 12 Feb 2014, 21:21

CF Moto?

Ce nu am inteles eu, de ce configuratia cruiser la 250cc monociclindru sau V scoate un consum asa bun, sub 3l/100. Asta valabil si la Virago 250, Yamaha V-star 250cc dar si clonele chinezesti. Hai ca la cross si enduro le chinui, dar naked-urile de 250 sar din nou catre 4/100

Avatar utilizator

Autorul subiectului
owene
Propostăcios
Propostăcios
Mesaje: 283
Membru din: 13 Feb 2013, 10:06
Vârsta: 40

Re: Cele mai de bagat in seama comuniste chinezesti

Mesaj necititde owene » 13 Feb 2014, 21:30

si ne-am prins care e smecheria marcii M1NSK

http://www.visordown.com/motorcycle-new ... 24499.html

Avatar utilizator

Autorul subiectului
owene
Propostăcios
Propostăcios
Mesaje: 283
Membru din: 13 Feb 2013, 10:06
Vârsta: 40

Re: Cele mai de bagat in seama comuniste chinezesti

Mesaj necititde owene » 13 Feb 2014, 22:06

unii zic ca le-a furat proiectul la minsk, unii zic ca minsk vinde chinezarii, dar un expat din china si-a luat si singurul lucru de care s-a plans a fost ca are un indicator de nivel de benzina si nu e bun deloc, si ca nu a reusit sa-si dea seama cat are rezervorul, consumul l-a facut si i-a iesit 2.2l/100, spunea ca motorului ii place 75-85km/h, dar l-a tras si la 125 si mai putea un pic.

Avatar utilizator

Autorul subiectului
owene
Propostăcios
Propostăcios
Mesaje: 283
Membru din: 13 Feb 2013, 10:06
Vârsta: 40

Re: Cele mai de bagat in seama comuniste chinezesti

Mesaj necititde owene » 29 Mar 2015, 19:08

owene scrie:CF Moto?

Ce nu am inteles eu, de ce configuratia cruiser la 250cc monociclindru sau V scoate un consum asa bun, sub 3l/100. Asta valabil si la Virago 250, Yamaha V-star 250cc dar si clonele chinezesti. Hai ca la cross si enduro le chinui, dar naked-urile de 250 sar din nou catre 4/100


probabil naked-urile au motor sub-patratic - cursa mai scurta decat diametrul pistonului, si e nevoie de motor cel putin patratic ca sa scoti consum bun si ceva cuplu.

Vreau sa va prezint doua "utility bike" adica niste cai de bataie si povara, se gasesc in numar extrem de mare pe aici in Dar Es Salaam si au consum foarte mic, pe la 3 la 100, in conditiile in care merg mai tot timpul cu pasager sau povara, iar drumurile multe sunt cu gropi iar unele arata ca niste forestiere cu criblura si cu balti. Vreau sa zic ca merg si merg si merg, nu stau sa repare la ele si am vazut un singur service de motoare, nu prea avea de lucru. Din cauza cererii foarte mari au si pretul cam mare pe la 1000USD second. Nu stiu cat sunt noi, dar oricum prin faptul ca la noi poti lua un transalp/tenere/virago535 cu 1500E sau sub, ma face sa spun ca totusi la noi preturile sunt mici.

Made in India, Bajaj Boxer BM150 (150cc)
http://www.ibikes.in/features/bajaj-box ... 0-198.html

Made in China, marca FEKON, tot utility bike-uri dinastea.
http://fekonmoto.en.made-in-china.com/

Cred ca la inceput Honda si restul la fel au facut, doar ca intre timp s-au domnit si fac motoare puternice si mai putin utility bikes.

Chinezii astia o sa ii vedem peste tot.

Avatar utilizator

ursu gunoier
Postac
Postac
Mesaje: 64
Membru din: 18 Mar 2013, 18:02
Vehicule deţinute: Minimobra. Mobra super 50, CZ 125, Jawa 350 TS, Simson Sport, Planeta V, CBR 600 FII, Iupiter IV, GS 500E, Ural 650. K800, Opel Kadett C.
Localitate: Mogosoaia Ilfov
Contact:

Re: Cele mai de bagat in seama comuniste chinezesti

Mesaj necititde ursu gunoier » 30 Mar 2015, 09:43

Foarte interesant...

Cred ca poti sa iti comanzi si online o asemenea mobra.

Avatar utilizator

Autorul subiectului
owene
Propostăcios
Propostăcios
Mesaje: 283
Membru din: 13 Feb 2013, 10:06
Vârsta: 40

Re: Cele mai de bagat in seama comuniste chinezesti

Mesaj necititde owene » 30 Mar 2015, 20:16

da, la container sau la mia de bucati. Cred ca si BMW poti sa-ti comanzi online.
Ce e interesant ca la Bajaj pe site puteai sa cumperi si Kawa Ninja de 650 si ceva KTM, s-ar putea sa fie reprezentanta.


Înapoi la “Generalităţi”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator