owene scrie:CF Moto?
Ce nu am inteles eu, de ce configuratia cruiser la 250cc monociclindru sau V scoate un consum asa bun, sub 3l/100. Asta valabil si la Virago 250, Yamaha V-star 250cc dar si clonele chinezesti. Hai ca la cross si enduro le chinui, dar naked-urile de 250 sar din nou catre 4/100
probabil naked-urile au motor sub-patratic - cursa mai scurta decat diametrul pistonului, si e nevoie de motor cel putin patratic ca sa scoti consum bun si ceva cuplu.
Vreau sa va prezint doua "utility bike" adica niste cai de bataie si povara, se gasesc in numar extrem de mare pe aici in Dar Es Salaam si au consum foarte mic, pe la 3 la 100, in conditiile in care merg mai tot timpul cu pasager sau povara, iar drumurile multe sunt cu gropi iar unele arata ca niste forestiere cu criblura si cu balti. Vreau sa zic ca merg si merg si merg, nu stau sa repare la ele si am vazut un singur service de motoare, nu prea avea de lucru. Din cauza cererii foarte mari au si pretul cam mare pe la 1000USD second. Nu stiu cat sunt noi, dar oricum prin faptul ca la noi poti lua un transalp/tenere/virago535 cu 1500E sau sub, ma face sa spun ca totusi la noi preturile sunt mici.
Made in India, Bajaj Boxer BM150 (150cc)
http://www.ibikes.in/features/bajaj-box ... 0-198.htmlMade in China, marca FEKON, tot utility bike-uri dinastea.
http://fekonmoto.en.made-in-china.com/Cred ca la inceput Honda si restul la fel au facut, doar ca intre timp s-au domnit si fac motoare puternice si mai putin utility bikes.
Chinezii astia o sa ii vedem peste tot.