Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

Ciopăreli, bobăreli, café-reisăreli. Tractorizări, motosăpătorizări, tricicletizări. Adică motociclete modificate substanţial. Eventual să mai şi zboare!
User avatar

Topic author
DKW
LVL 9,8
LVL 9,8
Posts: 132
Joined: 14 May 2013, 13:00
Location: Bucuresti
Zodiac:
Age: 50

Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#21

Unread post by DKW »

Intre timp am gasit niste aripi cromate pentru VX, iaca si o poza ca idee...
11012014240.jpg
User avatar

AdrianS
Administrator
Administrator
Posts: 508
Joined: 26 Jan 2013, 20:16
Location: Bucureşti
Has thanked: 21 times
Been thanked: 3 times
Zodiac:
Age: 34
Contact:

Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#22

Unread post by AdrianS »

O idee cam înăltuţe, zic?
User avatar

Topic author
DKW
LVL 9,8
LVL 9,8
Posts: 132
Joined: 14 May 2013, 13:00
Location: Bucuresti
Zodiac:
Age: 50

Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#23

Unread post by DKW »

Studiez problema, as fi tentat sa pun aripa pe roata, fixata de bascula. Asa ar disparea si efectul de alungire nefireasca dat de aripa la pozitia actuala (pozitie de proba).
User avatar

AdrianS
Administrator
Administrator
Posts: 508
Joined: 26 Jan 2013, 20:16
Location: Bucureşti
Has thanked: 21 times
Been thanked: 3 times
Zodiac:
Age: 34
Contact:

Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#24

Unread post by AdrianS »

E clar că poza făcută în condiţii de luminozitate scăzută nu ne-ajută ochiometrul. :) Mai degrabă aripa pe faţă - aşa, montată de probă - pare cam sus faţă de roata-i. Cât despre montarea aripii spate pe roată, mă-ntreb dacă n-ar arăta ciudăţel să ai două volume distincte pe spate (unul fiind spatele şeii şi celălalt - aripa spate montată pe roată). Măcar aşa, cu aripa prinsă de şa, pare unitară chestiunea.

Mai sunt curios de poze! :)
User avatar

Topic author
DKW
LVL 9,8
LVL 9,8
Posts: 132
Joined: 14 May 2013, 13:00
Location: Bucuresti
Zodiac:
Age: 50

Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#25

Unread post by DKW »

Inca o incercare:
_DSC0127.JPG
User avatar

luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#26

Unread post by luca.stere »

Fostul meu VX800:
file_170835_phpkwMOft.jpg
file_170835_phpUV3eQP.jpg
file_170835_phpIjwp4C.jpg
User avatar

Topic author
DKW
LVL 9,8
LVL 9,8
Posts: 132
Joined: 14 May 2013, 13:00
Location: Bucuresti
Zodiac:
Age: 50

Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#27

Unread post by DKW »

Freumos! Daca arata si al meu asa cand l-am luat nu mai puneam flexul pe el. In fapt, ma bate gandul sa mai iau candva un VX in mintile lui si sa-l tin "nealterat".
User avatar

luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#28

Unread post by luca.stere »

DKW » 22 Jan 2014, 18:09 wrote:Freumos! Daca arata si al meu asa cand l-am luat nu mai puneam flexul pe el. In fapt, ma bate gandul sa mai iau candva un VX in mintile lui si sa-l tin "nealterat".
Cand l-am cumparat era intr-o stare tehnica buna (era intretinut de Clavi) dar estetic era asa si asa, ceva zgarieturi minore la carene, mici indoituri la rezervor si aripa fata lipsa. Asa ca primul pas a fost sa iau aripa de pe ebay pt ca in Romania nu gaseam si sa o vopsesc, pregatirea pentru vopsitorie a fost facuta de mine dar pentru calitatea "stropirii" am apelat la un vopsitor pt ca era vopsea metalizata si ma depasea o astfel de vopsitorie. La vopselele metalizate conteaza pana si inclinatia pistolului, la cele nemetalizate e mai usor.

Per total am fost multumit de ea, singurul lucru de care nu am fost multumit a fost suspensia fata si frana fata, erau prea moi daca mergeai un pic sportiv. In rest super mobra (consum mic, fiabilitate, look, sound, cuplu).
User avatar

Topic author
DKW
LVL 9,8
LVL 9,8
Posts: 132
Joined: 14 May 2013, 13:00
Location: Bucuresti
Zodiac:
Age: 50

Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#29

Unread post by DKW »

Al meu are arcuri progresive si e aproape la fel de rigid ca o sportiva, frana vreau s-o upgradez cu cea de GSX1100G, mai bine zis toata fata.
User avatar

luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#30

Unread post by luca.stere »

DKW » 22 Jan 2014, 19:45 wrote:Al meu are arcuri progresive si e aproape la fel de rigid ca o sportiva, frana vreau s-o upgradez cu cea de GSX1100G, mai bine zis toata fata.
Se pare ca e bun acest upgrade, am aflat si eu intamplator de el pe motociclism.ro, cred ca de la userul burlacu dar deja vandusem mobra. As fi putut sa iau arcuri progresive si furtun de frana racing dar nu aveam garantia ca se schimba radical situatia.

Cum stai cu consumul? Mie imi consuma 6-7% prin oras dar mergeam destul de tare iar la drum consuma intre 4 si 5,5% in functie de viteza si incarcatura. Cel mai mult mi-a luat 5,5% la viteze de 140/150 km/h, eram doua persoane pe mobra si un bagaj minim, greutate totala de cca 430kg. Un prieten a mers cu ea pana in Mamaia si sustine ca i-a conusmat 3% cand s-a intors dar a zis ca a mers numai cu 90km/h.
User avatar

Topic author
DKW
LVL 9,8
LVL 9,8
Posts: 132
Joined: 14 May 2013, 13:00
Location: Bucuresti
Zodiac:
Age: 50

Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#31

Unread post by DKW »

N-am apucat sa-l scot la drum lung, cand l-am cumparat avea destule bube, inclusiv cu actele, dar la consum n-a sarit de 6,5%. Anul asta sper sa-l termin si sa apuc sa bag macar un Bucuresti-Timisoara si/sau Cluj, atunci o sa-i fac si consumul. Pana acolo mai am mult de mesterit la el, ultimul detinator si-a cam batut joc de el, m-a mancat si pe mine sa mai modific una-alta la el, totul a pornit de la schimbarea tobelor si saua de Monster.
Btw, Burlacu are in continuare VX-ul, este cam cel mai lvechi proprietar de VX.

MihaiiahiM
LVL 0,5
LVL 0,5
Posts: 1
Joined: 28 Mar 2014, 19:14

Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#32

Unread post by MihaiiahiM »

Salut. Am si eu in VX 51B si abia astept sa vina vara sa vad ce poate. Dar am si eu o intrebare, ca am vazut ca s-a vorbit pe aici, care e diferenta dintre 51 A si 51 B. Multumesc si spor la treaba.
User avatar

Topic author
DKW
LVL 9,8
LVL 9,8
Posts: 132
Joined: 14 May 2013, 13:00
Location: Bucuresti
Zodiac:
Age: 50

Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#33

Unread post by DKW »

Salut. VS51A are offset-ul la 45 grade fata de VS51B care il are la 75 grade, A-ul suna asemanator cu Intruderul, trage mai bine de jos dar se plafoneaza dupa 140 kmh, B-ul e mai domol in ture joase dar se simte mai bine la viteza si ture mari.
User avatar

Topic author
DKW
LVL 9,8
LVL 9,8
Posts: 132
Joined: 14 May 2013, 13:00
Location: Bucuresti
Zodiac:
Age: 50

Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#34

Unread post by DKW »

Dupa ceva timp am renuntat la a mai confectiona aripi din fibra de sticla si am cumparat niste aripi cromate de pe niste Yamahe, care se apropie mai mult de stilul dorit. Intr-un final am gasit si flanse pt galeriile de Intruder. Trebuie sa-i schimb garnitura de la pompa de apa si sa incep sa-l strang la loc intr-o mobra. :))
Attachments
20042014290.jpg
20042014289.jpg
20042014288.jpg
20042014287.jpg
User avatar

Topic author
DKW
LVL 9,8
LVL 9,8
Posts: 132
Joined: 14 May 2013, 13:00
Location: Bucuresti
Zodiac:
Age: 50

Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#35

Unread post by DKW »

Daca ai VX si te mananca in dorsal sa-l modifici, trebuie sa ai nervii tari.
Galeriile de Intruder se potrivesc la prinderile pe cilindri, dar difera flansele de prindere, in plus, sunt mai scurte cu vreo 4 cm.
Tobele de Intruder se pot monta ok doar daca exista si suportul de baterie de Intruder, dar care nu se poate monta fara modificarea prinderilor pe cadru datorita unghiului de la bascula si a senzorului de la cric.
In concluzie nimic nu merge bolt-on, exceptand ghidonul si farul.
Cam ce am reusit astazi, dupa ce am injurat 4 ore pentru o aripa spate... :))
Attachments
23042014293.jpg
User avatar

Topic author
DKW
LVL 9,8
LVL 9,8
Posts: 132
Joined: 14 May 2013, 13:00
Location: Bucuresti
Zodiac:
Age: 50

Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#36

Unread post by DKW »

In dulcele stil traditional, Dino va primi alta sha, mai potrivita cu liniile motocicletei. luna viitoare ma pregatesc de schimbat zemurile, si, partea cea mai trista, gume noi.
User avatar

luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#37

Unread post by luca.stere »

Arata bine si asa cum e acum.
User avatar

Topic author
DKW
LVL 9,8
LVL 9,8
Posts: 132
Joined: 14 May 2013, 13:00
Location: Bucuresti
Zodiac:
Age: 50

Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#38

Unread post by DKW »

Arata, dar mai merg si cu pasagera, restu' de troace sunt de egoist. Si cum nevasta-mea imi suporta toate hachitele, tre' sa-i fac si ei o favoare. :angelnot:
User avatar

Topic author
DKW
LVL 9,8
LVL 9,8
Posts: 132
Joined: 14 May 2013, 13:00
Location: Bucuresti
Zodiac:
Age: 50

Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#39

Unread post by DKW »

L-am expediat pe Dino la "estetician", in prima faza s-a renuntat la suportul de baterie de la Intruder, nu se pot aranja tobele la pozitie datorita cricului lateral, se va face candva... Intre timp a primit si un set de side case-uri Hepco & Becker Junior + sistemul de fixare provenite de pe o Africana, si care trebuiesc adaptate la VX.
User avatar

Topic author
DKW
LVL 9,8
LVL 9,8
Posts: 132
Joined: 14 May 2013, 13:00
Location: Bucuresti
Zodiac:
Age: 50

Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#40

Unread post by DKW »

Aliniate in stilul clasic:
dkw2.jpg
dkw1.jpg
Urmeaza confectionarea unor capace pentru astupat gaurile din tobe.
Post Reply