Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
-
Autorul subiectului - Postăcios
- Mesaje: 131
- Membru din: 14 Mai 2013, 13:00
- Vehicule deţinute: DKW NZ350-1, Simson 425S, IZH Jupiter 4, Yamaha XS400, Gilera XRT600, Suzuki VX800
LRF Td4 ESX CommandShift '02 - Localitate: Bucuresti
- Vârsta: 45
- Contact:
Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Dupa mult timp pierdut si nervi mancati cu actele VX-ului, am zis ca-l schimb sau il modific. Cum la schimb n-a aparut nimic interesant a intrat la modificat. Momentan croiesc o sa noua avand ca macheta de lucru o sa de Ducati Monster, i-am dat jos carenele de pe coada urmand sa le tai si sa le modific. Tobele au zburat la fier vechi urmand sa fie inlocuite cu unele de Intruder VS1400. Saptamana viitoare va primi si un ghidon de enduroaica, cel actual nu prea ma "coafeaza", apoi vor urma sa intre in productie un bugspoiler si o masca de far (fairing). Maine bag flexu' in cadru sa-l scurtez vreo 10 cm si sa-i refac aripa spate dupa noua configuratie.
Cam asta e stadiul actual. :lol:
Cam asta e stadiul actual. :lol:
LROC Romania.
-
- Administrator
- Mesaje: 450
- Membru din: 26 Ian 2013, 20:16
- Vehicule deţinute: Jawa 250 - 1956, Dnepr MT-10.36 - 1979, Dacia Logan MCV2 - 2016
- Localitate: Bucureşti
- Vârsta: 29
- Contact:
Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Arată bine motorul ăla! Îl laşi cu rezervorul existent sau treci la ceva mai rotunjor?
-
Autorul subiectului - Postăcios
- Mesaje: 131
- Membru din: 14 Mai 2013, 13:00
- Vehicule deţinute: DKW NZ350-1, Simson 425S, IZH Jupiter 4, Yamaha XS400, Gilera XRT600, Suzuki VX800
LRF Td4 ESX CommandShift '02 - Localitate: Bucuresti
- Vârsta: 45
- Contact:
Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Ii las rezervorul original, se potriveste mai bine cu stilul roadster, in plus, dupa cum se poate vedea in poza dupa o sedinta de Photoshop si una de Paint, plus o verificare loco, saua de Monster se potriveste destul de bine la pozitie, fara prea mari ajustari.
LROC Romania.
-
- Postac
- Mesaje: 41
- Membru din: 11 Feb 2013, 12:50
- Vehicule deţinute: Planeta 5 cu Atas, Honda Transalp XLV 600, Kawasaki Gpz 500.
Tel 0723172823. - Localitate: Bucuresti-Grozavesti
- Vârsta: 51
- Contact:
Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Chiar ca da bine. Sa-i pui si ghidonul de enduroaica.
-
Autorul subiectului - Postăcios
- Mesaje: 131
- Membru din: 14 Mai 2013, 13:00
- Vehicule deţinute: DKW NZ350-1, Simson 425S, IZH Jupiter 4, Yamaha XS400, Gilera XRT600, Suzuki VX800
LRF Td4 ESX CommandShift '02 - Localitate: Bucuresti
- Vârsta: 45
- Contact:
Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
I-am facut o proba la pozitie, se schimba mult pozitia in bine. Mai ramane sa-l vopsesc si sa-i croiesc niste handguard-uri, apoi montajul definitiv.
LROC Romania.
-
Autorul subiectului - Postăcios
- Mesaje: 131
- Membru din: 14 Mai 2013, 13:00
- Vehicule deţinute: DKW NZ350-1, Simson 425S, IZH Jupiter 4, Yamaha XS400, Gilera XRT600, Suzuki VX800
LRF Td4 ESX CommandShift '02 - Localitate: Bucuresti
- Vârsta: 45
- Contact:
Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Ma gandesc sa renunt la tobele de Intruder si sa pun unele de Louis...
LROC Romania.
-
Autorul subiectului - Postăcios
- Mesaje: 131
- Membru din: 14 Mai 2013, 13:00
- Vehicule deţinute: DKW NZ350-1, Simson 425S, IZH Jupiter 4, Yamaha XS400, Gilera XRT600, Suzuki VX800
LRF Td4 ESX CommandShift '02 - Localitate: Bucuresti
- Vârsta: 45
- Contact:
Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Si-o poza cu tobele de Intruder. Pareri?
LROC Romania.
-
- Administrator
- Mesaje: 450
- Membru din: 26 Ian 2013, 20:16
- Vehicule deţinute: Jawa 250 - 1956, Dnepr MT-10.36 - 1979, Dacia Logan MCV2 - 2016
- Localitate: Bucureşti
- Vârsta: 29
- Contact:
Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Tobele de Louis parcă urmează mai bine linia şeii şi sunt mai discrete. Cele de Intruder sunt "in your face" şi totuşi continuă linia orizontală a evacuării în stil oldschool. Mi-e greu să mă hotărăsc
. Diferenţe de sunet există?

-
Autorul subiectului - Postăcios
- Mesaje: 131
- Membru din: 14 Mai 2013, 13:00
- Vehicule deţinute: DKW NZ350-1, Simson 425S, IZH Jupiter 4, Yamaha XS400, Gilera XRT600, Suzuki VX800
LRF Td4 ESX CommandShift '02 - Localitate: Bucuresti
- Vârsta: 45
- Contact:
Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
AdrianS » 18 Aug 2013, 02:53 scrie:Diferenţe de sunet există?
Diferentele de sunet sunt semnificative, cele de Louis suna mai inalt, chiar umpic deranjant in ture mari, pe cand cele de Intruder suna destul de jos. La greutate castiga cele de Louis, de 2 ori mai usoare dar nu au crossover intre ele cum au cele de VX/Intruder.
LROC Romania.
-
Autorul subiectului - Postăcios
- Mesaje: 131
- Membru din: 14 Mai 2013, 13:00
- Vehicule deţinute: DKW NZ350-1, Simson 425S, IZH Jupiter 4, Yamaha XS400, Gilera XRT600, Suzuki VX800
LRF Td4 ESX CommandShift '02 - Localitate: Bucuresti
- Vârsta: 45
- Contact:
Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Am pus ghidonul de DR, pentru manevrabilitate este mult mai bine, in mers ofera o pozitie mai inalta si ceva mai in fata, lucru care-mi convine de minune. Dupa ce o sa termin cu aranjatul tobelor si refacerea seii o sa ma ocup si de partea cu comenzile de pe ghidon. Vreau sa cobor si farul, sa fie in linie cu rezervorul la partea superioara, apoi sa concep aripa fata care va fi din fibra de sticla.
LROC Romania.
Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Mergi pe cele de Intruder din 3 motive:
...parerea mea...
- au fost calculate si facute pentru motorul asta
- calitatea materialului si finisajelor(cromare, suduri, otelul folosit etc.) este net superioara pe oem
- nu iti faci probleme cu trolii de la RAR, tu sau eventual viitorii proprietari
...parerea mea...
-
Autorul subiectului - Postăcios
- Mesaje: 131
- Membru din: 14 Mai 2013, 13:00
- Vehicule deţinute: DKW NZ350-1, Simson 425S, IZH Jupiter 4, Yamaha XS400, Gilera XRT600, Suzuki VX800
LRF Td4 ESX CommandShift '02 - Localitate: Bucuresti
- Vârsta: 45
- Contact:
Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
bacdava » 26 Aug 2013, 12:18 scrie:Mergi pe cele de Intruder din 3 motive:
- au fost calculate si facute pentru motorul asta
- calitatea materialului si finisajelor(cromare, suduri, otelul folosit etc.) este net superioara pe oem
- nu iti faci probleme cu trolii de la RAR, tu sau eventual viitorii proprietari
Exact astea au fost motivele pentru care am ramas la tobele de Intruder.

LROC Romania.
-
Autorul subiectului - Postăcios
- Mesaje: 131
- Membru din: 14 Mai 2013, 13:00
- Vehicule deţinute: DKW NZ350-1, Simson 425S, IZH Jupiter 4, Yamaha XS400, Gilera XRT600, Suzuki VX800
LRF Td4 ESX CommandShift '02 - Localitate: Bucuresti
- Vârsta: 45
- Contact:
Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Am inceput mestereala cu fibra de sticla, momentan doar aripa spate. Vor urma aripa fata, bugspoiler si ce o sa mai ramana din capacele laterale de sub sa.
LROC Romania.
-
- Administrator
- Mesaje: 450
- Membru din: 26 Ian 2013, 20:16
- Vehicule deţinute: Jawa 250 - 1956, Dnepr MT-10.36 - 1979, Dacia Logan MCV2 - 2016
- Localitate: Bucureşti
- Vârsta: 29
- Contact:
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Tu făcuşi de la zero aripioara din fibră de sticlă? Place-mi cum a ieşit, de-a dreptul retro! 

-
Autorul subiectului - Postăcios
- Mesaje: 131
- Membru din: 14 Mai 2013, 13:00
- Vehicule deţinute: DKW NZ350-1, Simson 425S, IZH Jupiter 4, Yamaha XS400, Gilera XRT600, Suzuki VX800
LRF Td4 ESX CommandShift '02 - Localitate: Bucuresti
- Vârsta: 45
- Contact:
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Am facut o matrita dupa o alta aripa mai placuta ochiului si a rezultat aripa actuala care este mult mai lata. Matrita o s-o folosesc si pentru aripa fata, sa iasa amandoua la acelasi model.
-
Autorul subiectului - Postăcios
- Mesaje: 131
- Membru din: 14 Mai 2013, 13:00
- Vehicule deţinute: DKW NZ350-1, Simson 425S, IZH Jupiter 4, Yamaha XS400, Gilera XRT600, Suzuki VX800
LRF Td4 ESX CommandShift '02 - Localitate: Bucuresti
- Vârsta: 45
- Contact:
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Pana la urma am facut un schimb cu tobe de VS800, nu mai trebuie sa sudez nimic, doar sa confectionez prinderile tobelor de cadru, urmeaza sa fac rost de traversa pe care se monteza scaritele de pilot si cricul la Intruder, apoi niste amortizoare mai scurte cu vreo 3-4 cm si lasat mai jos din juguri. Farul si semnalele fata vor fi si ele coborate vreo 4 cm iar partea cu fibra de sticla se amana pana fixez restul de repere la forma finala.
omnibet
omnibet
-
Autorul subiectului - Postăcios
- Mesaje: 131
- Membru din: 14 Mai 2013, 13:00
- Vehicule deţinute: DKW NZ350-1, Simson 425S, IZH Jupiter 4, Yamaha XS400, Gilera XRT600, Suzuki VX800
LRF Td4 ESX CommandShift '02 - Localitate: Bucuresti
- Vârsta: 45
- Contact:
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
"Casa" treaca vremea cu folos, am facut rost de galerii de evacuare de Intruder VS800 ( thnx Clavi), trebuie sa soseasca si suportul pentru baterie tot de VS800, i-am gasit si niste oglinzi rotunde, clasice, cromate. Astept in continuare garnitura de la capacul pompei de apa si trebuie sa caut cablu de ambreiaj + manete de ambreiaj si frana.
-
- Postăcioi
- Mesaje: 1108
- Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
- Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
- Localitate: Mogosoaia
- Vârsta: 40
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
DKW » 03 Dec 2013, 14:55 scrie:
( thnx Clavi),
Ce mica-i lumea, avem prieteni comuni.
Si am detinut si eu candva un VX800.
-
Autorul subiectului - Postăcios
- Mesaje: 131
- Membru din: 14 Mai 2013, 13:00
- Vehicule deţinute: DKW NZ350-1, Simson 425S, IZH Jupiter 4, Yamaha XS400, Gilera XRT600, Suzuki VX800
LRF Td4 ESX CommandShift '02 - Localitate: Bucuresti
- Vârsta: 45
- Contact:
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
luca.stere » 07 Dec 2013, 20:33 scrie:DKW » 03 Dec 2013, 14:55 scrie:
( thnx Clavi),
Ce mica-i lumea, avem prieteni comuni.
Si am detinut si eu candva un VX800.
Se pare ca e destul de mica lumea asta.

Ce tip de VX ai avut? 51 A sau 51 B?
-
- Postăcioi
- Mesaje: 1108
- Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
- Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
- Localitate: Mogosoaia
- Vârsta: 40
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
[/quote]DKW » 08 Dec 2013, 16:34 scrie:Ce tip de VX ai avut? 51 A sau 51 B?
Nu mai stiu de care era dar era din 1992.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator