[quote=""Paul" post=818"]...telescop îndoit...Se înlocuieşte.[/quote]
Am indreptat ambele telescoape. Deci se poate!
Cutie Nipru
-
- In Memoriam
- Posts: 199
- Joined: 30 Jan 2013, 17:35
- Location: Bîlteni
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 16 times
- Zodiac:
- Age: 62
Cutie Nipru
La fel am procedat si io acum multi ani in urma cind am indreptat furca mult mai cocosata decit a ta folosind o presa, trei bucati de cornier si apoi un strung pentru verificare. A mers perfect fara probleme! Deci se poate!
Cin' se ia cu mine bine,
Ii dau haina de pe mine...
Atentie marita! Oltean pur!
Ii dau haina de pe mine...
Atentie marita! Oltean pur!
-
- Administrator
- Posts: 508
- Joined: 26 Jan 2013, 20:16
- Location: Bucureşti
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 3 times
- Zodiac:
- Age: 34
- Contact:
Cutie Nipru
Tot aud de pinioane alternative la cutia de viteze pentru "lungirea" treptelor a treia şi a patra. Din ce-am citit pe internetul ăsta mare şi plin de poveşti, multă lume cu bani mai mulţi ca mine pare să fie mulţumită de Nipru / Ural solo cu grup de fugă şi cutia de viteze modificată astfel.
Având în vedere că mă voi pricopsi de la Gaşpar cu un set de pinioane 9 x 35 pentru grup şi că voi merge în cea mai mare parte solo de-acum înainte, mă gândesc serios la reducerea turaţiei şi implicit a consumului la viteza de croazieră. Vă rog să mă îndrumaţi în privinţa pinioanelor de cutie: este fezabilă modificarea? Este realistă? Dacă da, ce ar trebui să iau şi câţi dinţi trebuie să aibă fiecare pinion?
Cristi, ştiu că tu ai ceva modificare de soiul ăsta făcută prin cutie. Ce mă sfătuieşti?
Având în vedere că mă voi pricopsi de la Gaşpar cu un set de pinioane 9 x 35 pentru grup şi că voi merge în cea mai mare parte solo de-acum înainte, mă gândesc serios la reducerea turaţiei şi implicit a consumului la viteza de croazieră. Vă rog să mă îndrumaţi în privinţa pinioanelor de cutie: este fezabilă modificarea? Este realistă? Dacă da, ce ar trebui să iau şi câţi dinţi trebuie să aibă fiecare pinion?
Cristi, ştiu că tu ai ceva modificare de soiul ăsta făcută prin cutie. Ce mă sfătuieşti?
Cutie Nipru
Fabricantul a luat in considerare si utilizarea solo - nu si pentru uz intern. Pentru modelul exportat Cv a fost dotata doar pentru treapta IV cu un dinte in minus la trenul mobil si cu unul in plus la trenul fix, la aceeasi turatie a motorului viteza creste cu cca 12%
Cutie Nipru
*se regăseşte.
Dar o să mai vedem..... io, de regulă, nu arunc vorbele degeaba. Cam întotdeauna au un subînţeles. Cine nu ştie... o ia de bună.
Subversiva, tura asta, o fost că AdrianS nu consumă alcool (s-o pocăit ) iar în ideea, asta, formularea, are altă logică...
Dar o să mai vedem..... io, de regulă, nu arunc vorbele degeaba. Cam întotdeauna au un subînţeles. Cine nu ştie... o ia de bună.
Subversiva, tura asta, o fost că AdrianS nu consumă alcool (s-o pocăit ) iar în ideea, asta, formularea, are altă logică...
Cutie Nipru
[quote=""AdrianS" post=853"]Tot aud de pinioane alternative la cutia de viteze pentru "lungirea" treptelor a treia şi a patra. Din ce-am citit pe internetul ăsta mare şi plin de poveşti, multă lume cu bani mai mulţi ca mine pare să fie mulţumită de Nipru / Ural solo cu grup de fugă şi cutia de viteze modificată astfel.
Având în vedere că mă voi pricopsi de la Gaşpar cu un set de pinioane 9 x 35 pentru grup şi că voi merge în cea mai mare parte solo de-acum înainte, mă gândesc serios la reducerea turaţiei şi implicit a consumului la viteza de croazieră. Vă rog să mă îndrumaţi în privinţa pinioanelor de cutie: este fezabilă modificarea? Este realistă? Dacă da, ce ar trebui să iau şi câţi dinţi trebuie să aibă fiecare pinion?
Cristi, ştiu că tu ai ceva modificare de soiul ăsta făcută prin cutie. Ce mă sfătuieşti?[/quote]
hai mai bine sa-ti dau o cutie de BMW cu 5 trepte si uiti sa mai mesteresti la ea...e mult mai robusta fata de cea de nipru.
si asa sta aruncate prin parcul ala.
eu am gasit sa cumpar discuri de ambreiaj pt motor cu bucsa cu caneluri ce se potriveste pe axul de la cutia de nipru.
Având în vedere că mă voi pricopsi de la Gaşpar cu un set de pinioane 9 x 35 pentru grup şi că voi merge în cea mai mare parte solo de-acum înainte, mă gândesc serios la reducerea turaţiei şi implicit a consumului la viteza de croazieră. Vă rog să mă îndrumaţi în privinţa pinioanelor de cutie: este fezabilă modificarea? Este realistă? Dacă da, ce ar trebui să iau şi câţi dinţi trebuie să aibă fiecare pinion?
Cristi, ştiu că tu ai ceva modificare de soiul ăsta făcută prin cutie. Ce mă sfătuieşti?[/quote]
hai mai bine sa-ti dau o cutie de BMW cu 5 trepte si uiti sa mai mesteresti la ea...e mult mai robusta fata de cea de nipru.
si asa sta aruncate prin parcul ala.
eu am gasit sa cumpar discuri de ambreiaj pt motor cu bucsa cu caneluri ce se potriveste pe axul de la cutia de nipru.
- Attachments
-
- 21210070060_1_B1.jpg (40.58 KiB) Viewed 7221 times
- 21210070060_1_B1.jpg (40.58 KiB) Viewed 7221 times
-
- 21210070027_1_B1.jpg (52.55 KiB) Viewed 7221 times
- 21210070027_1_B1.jpg (52.55 KiB) Viewed 7221 times
-
- moto052.jpg (224.06 KiB) Viewed 7221 times
- moto052.jpg (224.06 KiB) Viewed 7221 times
-
- 291120116591.jpg (191.45 KiB) Viewed 7221 times
- 291120116591.jpg (191.45 KiB) Viewed 7221 times