Page 2 of 2

Cutie Nipru

Posted: 17 May 2013, 15:21
by Cristi 57
[quote=""Paul" post=818"]...telescop îndoit...Se înlocuieşte.[/quote]

Am indreptat ambele telescoape. Deci se poate!

Cutie Nipru

Posted: 17 May 2013, 18:15
by ivan pedala
La fel am procedat si io acum multi ani in urma cind am indreptat furca mult mai cocosata decit a ta folosind o presa, trei bucati de cornier si apoi un strung pentru verificare. A mers perfect fara probleme! Deci se poate! ;)

Cutie Nipru

Posted: 02 Jun 2013, 04:57
by AdrianS
Tot aud de pinioane alternative la cutia de viteze pentru "lungirea" treptelor a treia şi a patra. Din ce-am citit pe internetul ăsta mare şi plin de poveşti, multă lume cu bani mai mulţi ca mine pare să fie mulţumită de Nipru / Ural solo cu grup de fugă şi cutia de viteze modificată astfel.

Având în vedere că mă voi pricopsi de la Gaşpar cu un set de pinioane 9 x 35 pentru grup şi că voi merge în cea mai mare parte solo de-acum înainte, mă gândesc serios la reducerea turaţiei şi implicit a consumului la viteza de croazieră. Vă rog să mă îndrumaţi în privinţa pinioanelor de cutie: este fezabilă modificarea? Este realistă? Dacă da, ce ar trebui să iau şi câţi dinţi trebuie să aibă fiecare pinion?

Cristi, ştiu că tu ai ceva modificare de soiul ăsta făcută prin cutie. Ce mă sfătuieşti?

Cutie Nipru

Posted: 02 Jun 2013, 10:31
by Paul
...mai bine ti-mbătai decît să arunci banii pe chitaistili celea.

Cutie Nipru

Posted: 02 Jun 2013, 13:20
by Cristi 57
Fabricantul a luat in considerare si utilizarea solo - nu si pentru uz intern. Pentru modelul exportat Cv a fost dotata doar pentru treapta IV cu un dinte in minus la trenul mobil si cu unul in plus la trenul fix, la aceeasi turatie a motorului viteza creste cu cca 12%

Cutie Nipru

Posted: 02 Jun 2013, 15:24
by Paul
*se regăseşte.

Dar o să mai vedem..... io, de regulă, nu arunc vorbele degeaba. Cam întotdeauna au un subînţeles. Cine nu ştie... o ia de bună.

Subversiva, tura asta, o fost că AdrianS nu consumă alcool (s-o pocăit :) ) iar în ideea, asta, formularea, are altă logică...

Cutie Nipru

Posted: 18 Jun 2013, 16:28
by burg_man
[quote=""AdrianS" post=853"]Tot aud de pinioane alternative la cutia de viteze pentru "lungirea" treptelor a treia şi a patra. Din ce-am citit pe internetul ăsta mare şi plin de poveşti, multă lume cu bani mai mulţi ca mine pare să fie mulţumită de Nipru / Ural solo cu grup de fugă şi cutia de viteze modificată astfel.

Având în vedere că mă voi pricopsi de la Gaşpar cu un set de pinioane 9 x 35 pentru grup şi că voi merge în cea mai mare parte solo de-acum înainte, mă gândesc serios la reducerea turaţiei şi implicit a consumului la viteza de croazieră. Vă rog să mă îndrumaţi în privinţa pinioanelor de cutie: este fezabilă modificarea? Este realistă? Dacă da, ce ar trebui să iau şi câţi dinţi trebuie să aibă fiecare pinion?

Cristi, ştiu că tu ai ceva modificare de soiul ăsta făcută prin cutie. Ce mă sfătuieşti?[/quote]

hai mai bine sa-ti dau o cutie de BMW cu 5 trepte si uiti sa mai mesteresti la ea...e mult mai robusta fata de cea de nipru.
si asa sta aruncate prin parcul ala.

The attachment 291120116591.jpg is no longer available
The attachment moto052.jpg is no longer available
eu am gasit sa cumpar discuri de ambreiaj pt motor cu bucsa cu caneluri ce se potriveste pe axul de la cutia de nipru.
The attachment 21210070027_1_B1.jpg is no longer available
The attachment 21210070060_1_B1.jpg is no longer available