Cutie Nipru

Te supără vreun piston? Vreo roată? Vreo bujie? Doar n-or fi de capul lor! Postează aici şi ceata-ţi va sări în ajutor! Sau în cap...
Avatar utilizator

Autorul subiectului
burg_man
Postac
Postac
Mesaje: 95
Membru din: 02 Feb 2013, 18:17

Cutie Nipru

Mesaj necititde burg_man » 09 Feb 2013, 10:51

Domnilor, nu cu mult timp in urma am intrat in posesia unei cutii de viteze de Nipru 4+1 pe care vreau s-o adaptez pe un bloc motor de BMW r80rt (na fiecare cu fanteziile lui) si care mi-a venit cu ceva piese lipsa cum ar fi pedaua schimbator de viteze, levier (sau cum s-o numi) de la ambreiaj pe care se monteaza cablul de ambreiaj.
Rugamintea mea e daca aveti ceva poze sa le postati si sa facem o mica sinteza a cutiei cum ar fi reglaje si termeni de exploatare in conditii optime pt a ma lamuri la acest capitol.
Va multumesc


Paul

Cutie Nipru

Mesaj necititde Paul » 09 Feb 2013, 10:58

Aşa, despre cutia de nipru, foarte bun!

fanteziile tale? că vrei să ai motor deştept cu marşarier. Asta e foarte bine.


Cristi 57
Postac
Postac
Mesaje: 47
Membru din: 02 Feb 2013, 16:05
Vehicule deţinute: MZ-125; JAWA-350; SIMSON-250; DNEPR-650; VIRAGO-535
auto multe
Localitate: Bucuresti

Cutie Nipru

Mesaj necititde Cristi 57 » 09 Feb 2013, 22:21

Victor 0745109970/0765219039
Mi-a facut-o si mie, si altora... are o carcasa decupata special in acest scop... apoi muta toate hanganalele in cutia ta. Nu exista rateu...


Magic4Ce
Postăcel
Postăcel
Mesaje: 11
Membru din: 18 Mar 2013, 08:07

Cutie Nipru

Mesaj necititde Magic4Ce » 18 Mar 2013, 14:23

[quote=""Cristi 57" post=169"]Victor 0745109970/0765219039
Mi-a facut-o si mie, si altora... are o carcasa decupata special in acest scop... apoi muta toate hanganalele in cutia ta. Nu exista rateu...[/quote]
Confirm! Apelează cu încredere la Nea Victor, dar iute iute că în curând îl ocup eu tot cu o cutie de nipră. :)

Avatar utilizator

ursu gunoier
Postac
Postac
Mesaje: 64
Membru din: 18 Mar 2013, 18:02
Vehicule deţinute: Minimobra. Mobra super 50, CZ 125, Jawa 350 TS, Simson Sport, Planeta V, CBR 600 FII, Iupiter IV, GS 500E, Ural 650. K800, Opel Kadett C.
Localitate: Mogosoaia Ilfov
Contact:

Cutie Nipru

Mesaj necititde ursu gunoier » 19 Mar 2013, 11:11

Domnilor, cred ca ar trebuii sa invatam sa ne cam facem singuri motoarele, cutiile sau grupurile spate, mai ales ca nu sunt foarte complicate. Parerea mea!


Paul

Cutie Nipru

Mesaj necititde Paul » 19 Mar 2013, 14:42

Ai dreptate, dar cîteodată unii se declară depăşiţi de situaţie şi apelează la alţii mai experimentaţi...

Avatar utilizator

Autorul subiectului
burg_man
Postac
Postac
Mesaje: 95
Membru din: 02 Feb 2013, 18:17

Cutie Nipru

Mesaj necititde burg_man » 04 Apr 2013, 10:50

daca crezi ca trebuie sa invatam sa ne reparam singuri si pe ascuns motoarele....atunci formul asta nu-si mai are rostul....nu crezi?
despre ce altceva sa vorbim pe un forum ce are ca tema motocicletele ????
apreciez faptul ca esti in tema cu tot ceia ce inseamna o motocicleta si le stii ca pe tatal nstru, dar eu intre timp am practicat alta meserie si am avut alte motociclete, nu am avut de-a face cu motocicleta Nipru si in special cu cutia lui de viteze....ti se pare dea dreptul aberant sa pun asemenea intrebari ???
te-ai impiedicat asa rau de topicul meu incat nu mai poti merge pe drum dn cauza unei intrebari tampite???
daca da.....roaga frumos adminul sa stearga topicul si contul meu pe forumul asta....sa poti discuta in liniste doar subiectele care ti se par numai tie ok .


Marius
Cvasipostac
Cvasipostac
Mesaje: 29
Membru din: 25 Feb 2013, 15:28

Cutie Nipru

Mesaj necititde Marius » 04 Apr 2013, 20:04

poti sa consulti topicul manual sau carti ...cum se cheam , descarci de acolo ce manual de la ce motor vrei si vezi cutia desenata mistocutz.

Sa stiu sa-mi repar singur motoru ar fi ideal, macar pt faptul sa stiu ce se intimpla si ce are nevoie. dar daca pot sa las pe altul sa-l faca....Sint primu. Bine sub directa si atenta mea supraveghere.

Avatar utilizator

AdrianS
Administrator
Administrator
Mesaje: 450
Membru din: 26 Ian 2013, 20:16
Vehicule deţinute: Jawa 250 - 1956, Dnepr MT-10.36 - 1979, Dacia Logan MCV2 - 2016
Localitate: Bucureşti
Vârsta: 29
Contact:

Cutie Nipru

Mesaj necititde AdrianS » 04 Apr 2013, 23:46

Eu nu vreau să fiu pus în situaţia de a face pe dictatorul, dar vă rog să luaţi răspunsul meu ca pe o mică atenţionare. Click pe linia de mai jos pentru a-l citi.

[spoiler]Urse, şi mie mi-ai propus acelaşi lucru în trecut, când eu eram prins cu serviciul şi am apelat la Nea' Victor să-mi repare cutia. M-ai sfătuit anume să vin la tine şi să mă-nveţi să-mi fac cutia. Sunt de acord cu tine cum că este foarte util să-i ştiu toate cotloanele (prin extensie, cu cât mai bun mecanic este motociclistul, cu atât mai câştigat este el şi cu atât mai bine întreţinută va fi motocicleta). Dar eu am memoria proastă. Cutia de viteze este mai pretenţioasă decât alte componente şi prefer să umble unul versat în ea decât să mă bucur eu de dramul de experienţă căpătată şi să-ncep să-mi aduc aminte pe unde am pierdut şaibele calibrate. Ultra-diversificarea aptitudinilor nu este întotdeauna un lucru bun. E bine să ai specialişti, tipicari pe treaba lor. Costel are dreptate: ce valoare educativă are acest topic dacă sfatul conchide sec: "fă-ţi-o singur şi lasă-ne-n pace"?

Costel, consider că ne putem susţine argumentele foarte bine şi fără ameninţări cu ştergeri de conturi. Hai să încercăm să reparăm (până la urmă asta vrei şi tu prin topicul ăsta, nu? să înveţi să repari o cutie de Nipru) înainte de a ne lua jucăriile şi a pleca. Te cunosc personal şi eşti un om foarte de treabă, nu e cazul să te-aprinzi aşa repede.[/spoiler]

Mai la obiect, vă propun câteva scheme din catalogul de piese de schimb - le puteţi vedea ataşate mai jos. Eu sunt deocamdată în Constanţa şi conexiunea la internet este foarte înceată, dar voi reveni în curând cu niscaiva observaţii referitoare la cutia de viteze a Niprului.
Fişiere ataşate
Nd_08.JPG
Nd_08.JPG (60.29 KiB) Vizualizat de 4300 ori
Nd_09.JPG
Nd_09.JPG (57.35 KiB) Vizualizat de 4300 ori
Nd_10.JPG
Nd_10.JPG (88.63 KiB) Vizualizat de 4300 ori
Nd_11.JPG
Nd_11.JPG (78.05 KiB) Vizualizat de 4300 ori
Nd_12.JPG
Nd_12.JPG (67.14 KiB) Vizualizat de 4300 ori
Nd_13.JPG
Nd_13.JPG (78.53 KiB) Vizualizat de 4300 ori
Nd_14.JPG
Nd_14.JPG (57.26 KiB) Vizualizat de 4300 ori


Marius
Cvasipostac
Cvasipostac
Mesaje: 29
Membru din: 25 Feb 2013, 15:28

Cutie Nipru

Mesaj necititde Marius » 05 Apr 2013, 12:40

http://www.manualedereparatie.info/en/c ... dnepr.html,

Asta cred eu ca este si sursa pozelor de mai sus. Descarci astea si te orientezi, sint in romana explicatiile.

Avatar utilizator

Autorul subiectului
burg_man
Postac
Postac
Mesaje: 95
Membru din: 02 Feb 2013, 18:17

Cutie Nipru

Mesaj necititde burg_man » 06 Apr 2013, 08:25

va salut baietii si va multumesc pt ajutor.
problema mea e de ordin tehnic-mecanic la cutie si nu inteparile cu alti useri, cu toate ca nu mai cazut prea bine in meniu sugestia servita.

cum spuneam...vreau s-o adaptez pe alt bloc motor decat cel de nipru e un fix al meu, si ma interesa anumite chitzibusuri (daca le are) pe care unii din voi le stiti
gen...aranjamentul (montajul) pinioanelor la punct daca exista ca sa evit fenomenul de care se pling multi...saritul din viteze...sau si mai rau blocarea am vazut ca unele piese sant cam firave, nu vreau sa ma vad pus in situatia de a repara pe marginea drumului.
dar o sa ma documentez temeinic plus o simulare la rece-cald in jurul casei inainte de a pleca la drumuri lungi.
o zi buna la toti.

Avatar utilizator

ursu gunoier
Postac
Postac
Mesaje: 64
Membru din: 18 Mar 2013, 18:02
Vehicule deţinute: Minimobra. Mobra super 50, CZ 125, Jawa 350 TS, Simson Sport, Planeta V, CBR 600 FII, Iupiter IV, GS 500E, Ural 650. K800, Opel Kadett C.
Localitate: Mogosoaia Ilfov
Contact:

Cutie Nipru

Mesaj necititde ursu gunoier » 10 Mai 2013, 14:48

M am exprimat asa din cauza ca eu (poate fiind mai batut in cap) nu am inteles niciodata cum functioneaza un grup de auto, oricat mi s a explicat, pana nu am demontat unul si am vazut care i treaba.

Si ca sa va demonstrez ca am dreptate rog pe cei mai avizati decat mine sa ne explice aici, prin cuvinte,cum functioneaza grupul de auto sau moto cu tactiune pe atas. De ce o roata sta pe loc si una se invarte? (insa nu explicatii de genul'' din cauza celor 4 sateliti'' ca asta stie toata lumea)

Cele bune.

Avatar utilizator

luca.stere
Postăcioi
Postăcioi
Mesaje: 1061
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
Vârsta: 40

Cutie Nipru

Mesaj necititde luca.stere » 10 Mai 2013, 17:30

[quote=""ursu gunoier" post=780"]M am exprimat asa din cauza ca eu (poate fiind mai batut in cap) nu am inteles niciodata cum functioneaza un grup de auto, oricat mi s a explicat, pana nu am demontat unul si am vazut care i treaba.
[/quote]

Pai se stie ca o imagine face cat o mie de cuvinte.
Repar, deci exist! :D

Avatar utilizator

ursu gunoier
Postac
Postac
Mesaje: 64
Membru din: 18 Mar 2013, 18:02
Vehicule deţinute: Minimobra. Mobra super 50, CZ 125, Jawa 350 TS, Simson Sport, Planeta V, CBR 600 FII, Iupiter IV, GS 500E, Ural 650. K800, Opel Kadett C.
Localitate: Mogosoaia Ilfov
Contact:

Cutie Nipru

Mesaj necititde ursu gunoier » 15 Mai 2013, 20:10

Mda... ma gandeam eu ca o sa fie de asteptat pentru explicatii pertinente!

Avatar utilizator

AdrianS
Administrator
Administrator
Mesaje: 450
Membru din: 26 Ian 2013, 20:16
Vehicule deţinute: Jawa 250 - 1956, Dnepr MT-10.36 - 1979, Dacia Logan MCV2 - 2016
Localitate: Bucureşti
Vârsta: 29
Contact:

Cutie Nipru

Mesaj necititde AdrianS » 16 Mai 2013, 13:09

Pe tema diferenţialului există pe internet un filmuleţ explicativ foarte bine făcut, merită vizionat:



[align=center]http://www.youtube.com/watch?v=K4JhruinbWc[/align]


În legătură cu adaptarea cutiei de viteze a Niprului pe blocul de R80, ţin minte de la cei care au mai făcut asemenea modificări că a fost necesară mărirea buzei de prindere a cutiei (cea cu găurile de prindere pe blocul motor, patru la număr) şi refacerea găurilor în poziţii mai excentrice. Pentru asta trebuie umplere cu sudură în aluminiu.

În plus, ştiu că s-a renunţat la unul din discurile de ambreiaj de pe motorul de R80, de unde şi ceva fenomene de patinare a ambreiajului pe la 90 - 100 km/h încolo. Vorbesc aici de un motor montat pe MT-16, adecătelea cu ataş şi transmisie prin diferenţial la roata ataşului. Un tip povesteşte aici în engleză ce şi cum a făcut ca să facă modificarea.

Că tot veni vorba de cutia de viteze - prin ea trece sistemul de debreiere al ambreiajului, format din (dinspre spatele motocicletei către motor):

[ul][*]pârghia acţionată de cablu
[*]o culisă / presetupă din aluminiu cu garnitură de etanşare
[*]un rulment de presiune cu şase bile
[*]o "ciupercă" intermediară între rulment şi tija de acţionare
[*]tija de acţionare, cu cap pătrat înspre placa de presiune / ambreiaj şi prelucrare rotundă înspre ciupercă (intră în ea)[/ul]


[align=center][img width=640]https://lh3.googleusercontent.com/-CbRbomNXO7c/UZStQAaSssI/AAAAAAAAFSQ/DRd-NVqnGG0/s800/DSC_2661.jpg[/img]

[img width=640]https://lh5.googleusercontent.com/-oMFrj-eohH8/UZStQUgHHMI/AAAAAAAAFSQ/trLYg8fCqdU/s800/DSC_2664.jpg[/img]

[img width=640]https://lh5.googleusercontent.com/-AXVhWsNkXpg/UZStRB78kaI/AAAAAAAAFSQ/7X7I3OSSRrI/s800/DSC_2665.jpg[/img][/align]


Eu am avut zilele trecute o problemă care m-a obligat să desfac jumătate de motocicletă de vreo zece ori: acţionând maneta ambreiajului în timp ce mergea motorul, mă trezeam cu cablul de ambreiaj înmuiat şi cu presetupa / culisa din aluminiu intrată până în fundul lagărului ei. Treaba asta se întâmpla brusc, de parcă s-ar fi rupt tija împingătoare (poza 2, stânga) sau cablul de ambreiaj. În chip mai mult sau mai puţin evident, tija nu s-a rupt.



[align=center][img width=640]https://lh5.googleusercontent.com/-wR5BfZPMhuk/UZStPJggVZI/AAAAAAAAFSQ/vxiedyoXIHE/s800/DSC_2658.jpg[/img][/align]


Ajungând la concluzia că tija este prea scurtă, am încercat iniţial să pun o bilă între capătul ei rotund şi orificiul din ciupercă (tot poza 2, centru şi dreapta). Văzând că problema persistă, am crezut că tija împingătoare - din pricina uzurilor, deşi ar trebui să fie nişte uzuri fabuloase - străpunge placa de presiune mai departe de capul pătrat (mai mic decât diametrul tijei). Suspectând treaba asta, am băgat forţat peste capul pătrat (cubic, mai degrabă) o şaibă cu diametrul interior uuuun pic mai mic decât colţurile pătratului, iar cel exterior ceva mai mare decât diametrul maxim al tijei, ca să previn bănuita străpungere a tijei prin placa de presiune.

Cea din urmă soluţie a reprezentat în cele din urmă un efort inutil - tija nu avea cum să treacă prin placa de presiune mai departe de capul pătrat, cu sau fără şaiba mea. Diametrul rotund al tijei (cel din continuarea mai micului cap pătrat) este suficient de mare pentru ca tija să se sprijine pe el în placa de presiune. Aşadar iarăşi am păţit buba, moment în care am înlocuit bila dintre "ciupercă" şi tijă cu un şurubel lung aproape cât adâncimea orificiului din "ciupercă" (capătul tijei se răsuceşte pe capul semi-sferic al şurubului), lungind astfel din nou tija. După ce am montat la loc tot ansamblul ăsta, am fost nevoit să mai pun un distanţier între culisa din aluminiu şi pârghia acţionată de cablu ca să ajung în sfârşit la un rezultat.

Ambreiajul funcţionează deocamdată, dar culisa stă destul de intrată în lagărul ei. Există două variante către remedierea mai longevivă a situaţiei, dintre care cea din urmă este uşor realizabilă: fie voi căuta un strungar la care să mă duc cu ceva oţel bun ca să-mi facă o tijă nouă, mai lungă decât cea existentă (eventual din două piese filetate ca să fie reglabilă pe lungime), fie voi pune o şaibă între ciupercă şi rulmentul de presiune ca să trimit astfel şi rulmentul, şi culisa mai înspre afara cutiei de viteze.

Oricum ar fi, să aveţi în vedere pe viitor bunăstarea sistemului de debreiere. În timp apar uzurile şi ansamblul nu e neapărat făcut să le poată compensa prea mult. Trebuie improvizat cu şaibe distanţiere sau se merge pe înlocuirea pieselor, dar am înţeles că kit-urile de reparaţie disponibile astăzi în comerţ sunt net inferioare calitativ faţă de piesele vechi.



[align=center][img width=640]https://lh4.googleusercontent.com/-v_k2d99sdBk/UZStSeeeWTI/AAAAAAAAFSQ/SVVQ-s4BQ7c/s800/DSC_2685.jpg[/img][/align]


Cristi 57
Postac
Postac
Mesaje: 47
Membru din: 02 Feb 2013, 16:05
Vehicule deţinute: MZ-125; JAWA-350; SIMSON-250; DNEPR-650; VIRAGO-535
auto multe
Localitate: Bucuresti

Cutie Nipru

Mesaj necititde Cristi 57 » 16 Mai 2013, 22:01

Uite cum lucreaza (sau ar trebui sa lucreze) mecanismul de actionare a ambreiajului.
Levierul ambreiajului, aflat in partea din spate a CV actioneaza asupra placii de presiune aflata in partea opusa. Aceasta actiune se face prin intermediul unui mecanism ce strabate CV prin trenul fix dintr-o parte in cealalta. Se compune dintr-o tija, un rulment de presiune si un ansamblu de piese ce compun pistonasul de apasare.
In principiu discurile de ambreiaj sunt solidare cu trenul fix. La debreiere pentru ca tija sa nu se roteasca pe placa de presiune, aceasta este mentinuta prin capatul patrat ce-i asigura imobilizarea - se evitarea astfel uzura si perforarea placii de presiune. Dupa ambreire trenul fix devine solidar cu arborele motor rotindu-se impreuna. Pistonasul nu se roteste inte el si tija se afla rulmentul de presiune.
Necazul care se intampla frecvent este ca rulmentul de presiune nu-si face treaba. Astfel piesa de legatura(ciupercuta) ramane nemiscata in timp ce tija se roteste. Uzura este rapida si foarte puternica. Remediul este o biluta de rulment care sa obtureze gaura din codita ciupercutei. Tija se roteste pe suprafata bilutei, uzura nu mai are loc.

- Mansonul de cauciuc de pe capatul tijei, opreste scurgerea de ulei catre discurile de ambreiaj(prin trenul fix)
- Penru a anula uzura tijei poti adauga saibe pe rulmentul de presiune - eu asta am facut.
- Bila sa nu intre in gaura din coada ciupercutei(eu parca im amintesc ca am pus una de 6 - o fixezi cu vasilina la montaj ca sa nu cada). Nu cred ca ai nevoie de alta tija, la mine a fost ca in situatia ta(cel putin), compensarile aratate au fost suficente. Ti-am facut un desen ca sa intelegi, bila ta este prea mica.

Revin cu explicatii daca ai nevoie.
Fişiere ataşate
cutie1.jpg
cutie1.jpg (138.32 KiB) Vizualizat de 4300 ori
cutie2.jpg
cutie2.jpg (12.9 KiB) Vizualizat de 4300 ori
Nd_08.JPG
Nd_08.JPG (60.29 KiB) Vizualizat de 4300 ori
Nd_09.JPG
Nd_09.JPG (57.35 KiB) Vizualizat de 4300 ori

Avatar utilizator

AdrianS
Administrator
Administrator
Mesaje: 450
Membru din: 26 Ian 2013, 20:16
Vehicule deţinute: Jawa 250 - 1956, Dnepr MT-10.36 - 1979, Dacia Logan MCV2 - 2016
Localitate: Bucureşti
Vârsta: 29
Contact:

Cutie Nipru

Mesaj necititde AdrianS » 16 Mai 2013, 23:10

Mulţam fain, Cristi! În condiţiile expuse în rândurile următoare, ideea ta cu bila care să stea efectiv pe buza ciupercii mi-ar putea rezolva problema! Cred că am să-ncerc treaba asta mâine.

Explicaţiile tale sunt foarte clare, de altfel am umblat la piesele astea de atâtea ori încât mă cunosc toate după numele mic. Însă mi-am dat seama totuşi că buba de care suferă Arkadi al meu e ceva mai mare: tija pare să fi avut capătul dinspre ciupercă retezat.

A fost nevoie de câteva zile şi numai zece demontări de juma' din motocicletă ca să devin într-atât de nedumerit încât să intru pe net şi să caut o poză cu un kit de reparaţie pentru sistemul de acţionare al ambreiajului. Pozele de mai jos vorbesc de la sine, de urmărit capul rotund al tijei. În prima poză este tija mea, iar următoarele două poze au fost luate de pe net.



[align=center][img width=640]https://lh5.googleusercontent.com/-oMFrj-eohH8/UZStQUgHHMI/AAAAAAAAFSQ/trLYg8fCqdU/s800/DSC_2664.jpg[/img]

[img width=640]http://www.oldtimergarage.eu/catalog/images/000.533.JPG[/img]

[img width=640]http://www.russiangarage.com/images/img_5034_copy_bb800.jpg[/img][/align]


Aşadar, oricât aş fi încercat să compensez cu biluţe şi şaibe, tija rămânea mult prea scurtă - e vorba de aproape un centimetru. Să fi fost vorba de o uzură a rulmentului de presiunii, a ciupercii sau a culisei - nicio problemă, puteam compensa într-adevăr cu şaibe. Însă, din pricina scurtimii tijei, ciuperca (şi implicit rulmentul şi culisa din aluminiu) ajungea la capătul lagărului în care culisa şi nu mai puteam acţiona ambreiajul.

Văzând că nu găsesc pe nicăieri o tijă de împrumut, am comandat deja de la Gaşpar un kit de reparaţie de la a cărui tijă să iau dimensiunile ca să confirm dacă într-adevăr lipseşte "măciulia" de pe tija mea. Am de gând să merg la un strungar în viitorul apropiat şi să-i duc un oţel bun din care să-mi facă o tijă ceva mai longevivă.


Cristi 57
Postac
Postac
Mesaje: 47
Membru din: 02 Feb 2013, 16:05
Vehicule deţinute: MZ-125; JAWA-350; SIMSON-250; DNEPR-650; VIRAGO-535
auto multe
Localitate: Bucuresti

Cutie Nipru

Mesaj necititde Cristi 57 » 17 Mai 2013, 00:25

Faci cum vrei! Daca nu faci ce ti-am zis nu ai cum sa sti ca nu merge! Asa-i? Tu imi spui ce crezi, eu ti-am spus ce am facut.
Deci: 6 mm bila + partea care se ingroapa in ciupercuta + saibele(care nu cred ca-ti mai trebuiesc) depasesc 10 mm(fara saibe)...


Fişierul ataşat 1.JPG nu mai este disponibil


Adica asa ceva. Sa-ti mai spun ceva: in general la toate motoarele vechi(spre deosebire de cele noi), aproape totul se repara(exceptand rulmenti, pinioane sparte, segmenti si consumabile)
Fişiere ataşate
1.JPG
1.JPG (33.84 KiB) Vizualizat de 4300 ori


Paul

Cutie Nipru

Mesaj necititde Paul » 17 Mai 2013, 10:34

rulmenţi, segmenţi, uleiuri, ferodouri, lanţuri etc - consumabile

Pinionul spate se reface pe maşina de danturat.

A, spaRte! Poi atunci e piesă defectată ca şi telescop îndoit sau cablu întrerupt. Se înlocuieşte.

Avatar utilizator

AdrianS
Administrator
Administrator
Mesaje: 450
Membru din: 26 Ian 2013, 20:16
Vehicule deţinute: Jawa 250 - 1956, Dnepr MT-10.36 - 1979, Dacia Logan MCV2 - 2016
Localitate: Bucureşti
Vârsta: 29
Contact:

Cutie Nipru

Mesaj necititde AdrianS » 17 Mai 2013, 11:12

[quote=""Cristi 57" post=817"]
1.JPG


Adica asa ceva.[/quote]

Da, înţelesesem. Bună idee, mulţumesc! Mă duc să-ncerc :).

Editare: Cristi, soluţia ta a dat roade. Ambreiajul funcţionează impecabil, iar toate piesele implicate au poziţii fireşti, ca în schemele de manual. Mulţumesc!


Înapoi la “Poiana lu' Ciocan”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator