Page 5 of 7

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele voastr

Posted: 16 Feb 2015, 20:50
by luca.stere
drobu wrote: spitele au fost curatate galvanic si rezincate...ce se poate cumpara acum de la singurul super-dealer de pe piata sunt inutilizabile...
Asa este, cele vechi sunt mult mai bune fata de ce vinde super dealerul.

PS: totusi mentionez ca nu am ce sa-i reprosez lui Gaspar, vinde si el ce gaseste.

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele voastr

Posted: 17 Feb 2015, 10:16
by drobu
luca.stere wrote:Ce ai prelucrat aici?

Ai pus alte piulite de reglaj (o varianta mai buna?) sau ai avut probleme cu filetul?
...alte piulite , alte filete , alte cote de rulmenti...
Nu stiu din cate operatii se finalizeaza un butuc de asta de MT , minim 5 zic eu...strunjire interior/exterior, rabotare cuplaj , rectificare cote rulmenti/filete(daca mai e de unde si din ce...).Nu cred ca s-a obosit nimeni niciodata sa centreze piesa la fiecare din operatii, asa ca, cuplajul cu caneluri are bataie fata de cotele de rulmenti , care la randul lor sunt excentrice fata de restul butucului(filete)....si tot butucul , respectiv cercurile pe care s-au dat gaurile pt. spite, sunt descentrate cu milimetrii fata de ax....sa nu mai vorbim de tamburul pe care se franeaza...

...nici eu nu am ce sa-i reprosez lui badea gaspar(desi il bag in pizda masii cu ocazia fiecarui shoping, totusi , ma incapatanez sa mai cumpar cate un dezastru...tot mai sper ca de data asta va fi ce am povestit, macar ca si numar sau functionalitate...)

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele voastr

Posted: 17 Feb 2015, 21:58
by luca.stere
drobu wrote: Nu cred ca s-a obosit nimeni niciodata sa centreze piesa la fiecare din operatii, asa ca, cuplajul cu caneluri are bataie fata de cotele de rulmenti , care la randul lor sunt excentrice fata de restul butucului(filete)....si tot butucul , respectiv cercurile pe care s-au dat gaurile pt. spite, sunt descentrate cu milimetrii fata de ax....sa nu mai vorbim de tamburul pe care se franeaza...
Bine de stiut, multumesc pentru informatii.

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele voastr

Posted: 02 Mar 2015, 22:53
by drobu
...banda portanta din poliamida...din lipsa de posibilitati de rectificare...oricum materialul din jambe este asa de moale incat s-a indoit de la ciocan de plastic(aplicat repetitiv si cu disperare in partea de conica unde este si filet...)

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele voastr

Posted: 03 Mar 2015, 08:52
by retromotor
Eu am facut rectificare interioara la jambe de BMW sau M.
Pentru asta, am fost nevoit sa desfac din sudura capetele (prinderile pentru axul rotii).
Ulterior, pentru ca unele aveau 3,4 milimetri diferente, am fost nevoit sa refac interiorul prin metalizare, astfel incat fiecare jamba sa poata fi rectificata la piatra. Frezorul mi-a luat 1,5 milimetri si carnea jambei, din 3,5 mm a ajuns la 2 si tot vedeam pata pe interior, unde au frecat bucsile (inainte de metalizare/rectificare).
Preturile metalizarilor sunt destul de dureroase si daca nu as fi tinut sa am piesele originale, cred ca as fi iesit mai ieftin daca as fi cumparat piese replica noi.

Acum mi-am trimis niste brate de furca de la M/BMW la indreptat, nea Florica al meu nu vrea sa le rectifice pana nu sunt perfect drepte. Si cum omul care indreapta brate de furca mi-a spus din start ca nu poate garanta indreptarea lor perfecta, mi se pare ca trecem de partea cooperativei muncii in zadar.

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele voastr

Posted: 03 Mar 2015, 10:11
by drobu
...dupa un an , doi de folosire vor fi slobode din nou....Tot măcinişul care se desprinde de la frecatul arcurilor in tuburi , si restul ce mai freaca pe-acolo, va ajunge in ulei si apoi in zona bucselor rectificate...Sunt prost concepute....
Nici macar nu poti schimba uleiul usor....

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele voastr

Posted: 03 Mar 2015, 10:42
by retromotor
Ca sa nu imi mai frece arcul pe interior, piesa inferioara (marcata in foto) pe care este prins arcul am bucsat-o la cota. Acum arcul este un pic mai ridigizat, dar nu mai joaca dupa cum are chef.
bucsa m.JPG

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele voastr

Posted: 03 Mar 2015, 21:18
by drobu
....dezastrul asamblat...

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele voastr

Posted: 03 Mar 2015, 22:07
by luca.stere
Da, si eu trebuie sa repar amortizoarele spate, cele pe care le cumparasem de la Gaspar sunt de Nipra si nu se lovesc pe Ural, se pot pune dar cu niste modificari. Cred ca o sa aleg reconditionarea celor vechi chiar daca ies mai scump decat daca as monta amortizoarele de la Gaspar (70 lei bucata).

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele voastr

Posted: 18 Mar 2015, 21:42
by drobu
piulita din butucul rotii...

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele voastr

Posted: 14 Apr 2015, 21:02
by luca.stere
Cum stau ele aliniate la mine in garaj...
k750 ural m72 ural m63 dnepr
k750 ural m72 ural m63 dnepr
k750 ural m72 ural m63 dnepr
k750 ural m72 ural m63 dnepr
k750 ural m72 ural m63 dnepr
k750 ural m72 ural m63 dnepr
k750 ural m72 ural m63 dnepr
k750 ural m72 ural m63 dnepr
k750 ural m72 ural m63 dnepr
k750 ural m72 ural m63 dnepr
k750 ural m72 ural m63 dnepr
k750 ural m72 ural m63 dnepr
k750 ural m72 ural m63 dnepr
k750 ural m72 ural m63 dnepr
k750 ural m72 ural m63 dnepr
k750 ural m72 ural m63 dnepr
k750 ural m72 ural m63 dnepr
k750 ural m72 ural m63 dnepr

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele voastr

Posted: 24 Apr 2015, 07:19
by luca.stere
Niste roti la centrat:
20150423_225218.jpg

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele voastr

Posted: 26 Apr 2015, 13:37
by Lolo_ID
Inlocuire dinam, inlocuire contact cu cheie, inlocuire si reglare releu regulator, inlocuire bobina de inductie, reconstruire completa instalatie electrica IJ 56 K. De mecanica si estetica se ocupa proprietarul.
In curand intra in lucru un M72.

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele voastr

Posted: 26 Apr 2015, 16:54
by luca.stere
Lolo_ID wrote: In curand intra in lucru un M72.
Sper ca vei prezenta lucrarea aici pe forum, sa ne spalam si noi ochii. Chiar astazi am vazut un M72 la Custom Wheels, pentru mine ramane cea mai frumoasa comunista.

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele voastr

Posted: 26 Apr 2015, 17:38
by Lolo_ID
Crede-ma ca nu am obiceiul de a face poze la motocicletele ce le repar. Multe din pozele cu motocicletele ce le repar sunt primite de la proprietarii lor.
Cauta poze cu copia rusilor dupa D-RAD si anume TIZ-AM600 sau copia rusilor dupa Harley si anume PMZ-A750 !

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele voastr

Posted: 28 Feb 2016, 09:55
by drobu
....

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele voastr

Posted: 28 Feb 2016, 10:57
by luca.stere
Ce sunt draciile astea? Ca nu reusesc sa-mi dau seama.

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele voastr

Posted: 28 Feb 2016, 11:37
by ivan pedala
Portfreze, pastile vidia si...capete portfreza complete! Eh...in alta ordine pozate!
Gresesc?!

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele voastr

Posted: 28 Feb 2016, 15:17
by luca.stere
ivan pedala wrote:Portfreze, pastile vidia si...capete portfreza complete! Eh...in alta ordine pozate!
Gresesc?!
Nu gresesti, dar pentru ce sunt? ca drobu vad ca e misterios si ne lasa sa ne agitam...

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele voastr

Posted: 28 Feb 2016, 17:39
by ivan pedala
Pai...freza foloseste la frezat!
Adica prelucreaza metal fixat pe o masa fixa, plana, si-i da diferite forme (canturi, canale, suprafete de imbinare...etc.).