pompa de ulei MT
Posted: 20 May 2013, 11:15
...si pompa de ulei este o mizerie, ca si restul minunilor din motocicleta asta extrem de avansata tehnologic..
Pinionul condus are doar un reazem, si, datorita felului in care angreneaza si se pompeaza uleiul , este fortat catre corpul pompei.Lagarele sunt direct in aluminiu din ala de caliatate, turant cu pori si intruziuni, etc... efectul este ca , dupa vreo 10.000 cand musai trebe sa intre la RK , trebuie si alta pompa noua , buna si de caliate...
Uzurile specifice se pot vedea mai jos( si cine s-a binoclat derutat intr-o pompa de asta , le poate recunoaste...)
Solutii sugerate se vad tot mai jos...
Partea cu bucsatul , rectificatul capacului de inchidere si a corpului pompei am reliza-to si eu acum 5 ani, si a tinut cumva pana acum...dar acum s-a terminat...abia 2 bari cu motorul turat si incalzit.
La rece, in continuare se mentine la 5 bari datorita modificarilor din zona vibrochenului, dar la cald , simptomele sunt de pompa terminata...
Am povestit si cu nea Victor , concluziile find asemanatoare..el imaginand o solutie similara....
Pinionul condus are doar un reazem, si, datorita felului in care angreneaza si se pompeaza uleiul , este fortat catre corpul pompei.Lagarele sunt direct in aluminiu din ala de caliatate, turant cu pori si intruziuni, etc... efectul este ca , dupa vreo 10.000 cand musai trebe sa intre la RK , trebuie si alta pompa noua , buna si de caliate...
Uzurile specifice se pot vedea mai jos( si cine s-a binoclat derutat intr-o pompa de asta , le poate recunoaste...)
Solutii sugerate se vad tot mai jos...
Partea cu bucsatul , rectificatul capacului de inchidere si a corpului pompei am reliza-to si eu acum 5 ani, si a tinut cumva pana acum...dar acum s-a terminat...abia 2 bari cu motorul turat si incalzit.
La rece, in continuare se mentine la 5 bari datorita modificarilor din zona vibrochenului, dar la cald , simptomele sunt de pompa terminata...
Am povestit si cu nea Victor , concluziile find asemanatoare..el imaginand o solutie similara....