Legenda setului de Oltcit pe Nipra

Te supără vreun piston? Vreo roată? Vreo bujie? Doar n-or fi de capul lor! Postează aici şi ceata-ţi va sări în ajutor! Sau în cap...

Autorul subiectului
Paul

Legenda setului de Oltcit pe Nipra

Mesaj necititde Paul » 20 Dec 2013, 10:09

Am avut Oltcit, acum am Nipră.
Într-o zi m-am împiedicat în cruce. Adică Am pus mîna pe un cilindru de Oltcit pregătit pentru fervechi, cu tot cu pistonul lui, şi m-am aşezat în cur lîngă motorul de Nipră.
Am verificat dacă pistonul de Oltcit intră în cilindrul de Nipră. ...nu. Deşi poate alezat vreun milimetru, s-ar putea.
Am încercat să corcesc bolţurile. ...nu. Poate doar alezată bucşa din bielă. Bolţul de nipră e mult mai mic decît umerii pistonului de Oltcit.

De legendele astea io doar am auzit. Voi ce ştiţi?
Imagine Imagine

Care vreţi să faceţi experimente, vă donez setul ăsta. Cilindrii trebuie alezaţi cum am spus, este destulă "carne" pe ei. Însă, cu bolţul nu ştiu ce puteţi face. Poate bucşat pistonul; poate alezată bucşa....

Avatar utilizator

AdrianS
Administrator
Administrator
Mesaje: 450
Membru din: 26 Ian 2013, 20:16
Vehicule deţinute: Jawa 250 - 1956, Dnepr MT-10.36 - 1979, Dacia Logan MCV2 - 2016
Localitate: Bucureşti
Vârsta: 29
Contact:

Re: Legenda setului de Oltcit pe Nipra

Mesaj necititde AdrianS » 20 Dec 2013, 14:47

Paul, donează-mi-l mie dacă nu se ivesc alţi doritori! Nu-i grabă, ne mai întâlnim noi. Kardani al lu' Marius are asemenea pistoane în el, le-am văzut cu ochii mei :). Desigur, a fost nevoie de frezare serioasă în capul pistonului ca să nu lovească supapele în funcţionare. Dar cine ştie, poate pe viitor mă "spurc" şi eu la tehnologie româno-franco-olteneasco-sovietică.

Avatar utilizator

owene
Propostăcios
Propostăcios
Mesaje: 282
Membru din: 13 Feb 2013, 10:06
Vârsta: 57

Re: Legenda setului de Oltcit pe Nipra

Mesaj necititde owene » 21 Dec 2013, 02:10

Eu ca cititor pe diagonala in topicurile cu Dnepr, nu am citit niciodata de pistoane de Oltcit bagate in nipra, ci "pistoane de Slatina". Eu inteleg aici aftermarket facut la Slatina pentru nipra. Daca gresesc, scuze, urmaresc cu interes.

Avatar utilizator

kraz-trial
Postăcios
Postăcios
Mesaje: 109
Membru din: 28 Ian 2013, 23:33

Re: Legenda setului de Oltcit pe Nipra

Mesaj necititde kraz-trial » 21 Dec 2013, 13:13

salut owene,
s-a discutat,demult - aici http://www.motociclism.ro/forum/index.p ... ternative/

:cheers:


Autorul subiectului
Paul

Re: Legenda setului de Oltcit pe Nipra

Mesaj necititde Paul » 22 Dec 2013, 08:41

Modificări... nu mult dar... costă. Asta din perspectiva că nu se obţine nimic notabil.
Ba chiar se riscă.

Plus că se pierde segmentul de pe fustă - părerea mea, un mare dezavantaj.

Deci....

Avatar utilizator

kraz-trial
Postăcios
Postăcios
Mesaje: 109
Membru din: 28 Ian 2013, 23:33

Re: Legenda setului de Oltcit pe Nipra

Mesaj necititde kraz-trial » 26 Dec 2013, 07:50


Avatar utilizator

kraz-trial
Postăcios
Postăcios
Mesaje: 109
Membru din: 28 Ian 2013, 23:33

Re: Legenda setului de Oltcit pe Nipra

Mesaj necititde kraz-trial » 26 Dec 2013, 08:06


Avatar utilizator

Rocknroll
Postăcel
Postăcel
Mesaje: 7
Membru din: 07 Aug 2013, 18:38
Vehicule deţinute: Mai multe motociclete si citeva masini
Localitate: Valu lui Traian
Vârsta: 64

Re: Legenda setului de Oltcit pe Nipra

Mesaj necititde Rocknroll » 01 Mar 2014, 02:10

Salut. Nu este o legenda, o poveste s-au un mit. Sunt doua Nipre din zona Constantei care au avut, au, pistoane de Oltcit pe ele. Unul a fost al lui Manu, a ajuns la Hardcore dupa care i-am pierdut urma si unul este actualmente la Marius. Nu dau din casa mai multe, daca vrei sa vezi raspuns la turatie rapid... cu niste carburatoare K65 vai de mama lor, era pe Kardani. Sa vezi ce surpriza, dupa toate prelucrarile facute la pistoane ma asteptam la bilbieli, mers neregulat, poticneli. Nimic. Torcea motorul de te ungea pe suflet. Vom vedea ce se ca mai intimpla pe parcurs cu Kardani.


Autorul subiectului
Paul

Re: Legenda setului de Oltcit pe Nipra

Mesaj necititde Paul » 01 Mar 2014, 14:05

E motorul mai comprimat şi explozia mai puternică. Normal că mergea bine. Indiferent de reglajul carburatoarelor.
Însă se uzează fusta. Nipra are segmentul de centrare, mie mi se pare plusul decisiv.
Deşi... poate oi face şi io experimente...


Înapoi la “Poiana lu' Ciocan”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator