Page 1 of 1

jikov pe nipru

Posted: 12 Mar 2014, 09:46
by ro nin
Pentru ca sunt disponibile vreau sa experimentez. Vreo doi ani le-au montat si pe Ural, inainte sa treca la japoneze....Problema ar fi inclinarea carburatorului, la Jawa pare aproape orizontal si documentatia disponibila e cam saraca-asa ca astept pareri de la utilizatorii experimentati de Jawa

Re: jikov pe nipru

Posted: 22 Mar 2014, 19:32
by ro nin
...cam aşa arată...

Re: jikov pe nipru

Posted: 23 Mar 2014, 00:45
by AdrianS
Arată grozav! Mai curios sunt să aflu cum funcţionează!

Re: jikov pe nipru

Posted: 23 Mar 2014, 19:42
by ro nin
Mai durează până o să ies în probe...decocamdată alte poze...

Re: jikov pe nipru

Posted: 27 Mar 2014, 19:51
by Cristi 57
Oricum astept constatarea ta... Nu cunosc modelul, dar dupa cum arata camera de nivel(centrala) este foarte posibil ca inclinarea(relativ mica) sa nu influenteze dozarea carburantului sau in cel mai bun caz sa poata fi controlata. In schimbla carburatoarele cu camera laterala, inclinarea face ca nivelul carburantului in putul central sa scada sau sa creasca influentand dozarea in sarcina.

Re: jikov pe nipru

Posted: 06 Apr 2014, 17:48
by ro nin
Au inceput probele-a pornit foarte usor.Ramane de vazut ce jigler principal e mai bun, un carburator are de 100, celalat de 92...

Re: jikov pe nipru

Posted: 08 Apr 2014, 20:40
by Cristi 57
Simplu! Ia o banda de hartie(scoci) si o lipesti pe maneta acceleratiei la baza ei. Apoi alegi un reper pe ghidon si faci un semn pe maneta(pe scoci) atunci cand este lasata libera, il notezi cu "0". Dupa aceea tragi acceleratia la maxim si faci urmatorul semn, il notezi cu "10". Distanta dintre cele doua semne o imparti la 5, le notezi in ordine cu "2, 4, 6 si 8". Acum ai la vedere deschiderea suberului in procente, fiecare semn fata de "0" iti da procentul(20%, 40%, etc).
Pui cuiul de dozare la mijloc, canalul central. Daca zona altimetrica unde faci probele este peste 900m, cobori cuiul cu o linie. Alegi jiglerul care iti da performanta maxima la cca 70%, daca tragi de acceleratie mai mult si nu se intampla nimic, alegerea ta este buna.

Succes!

Re: jikov pe nipru

Posted: 09 Apr 2014, 14:37
by ro nin
Mulţumesc Cristi! Bibliografia, din ce am văzut până acum, recomandă principalul de 92. Deci caut jigler principal pentru Jikov de 92- de Jawa 638 sau 639 ...sau măcar un pont: există kit de reparaţie carburator care să-l conţină?

Re: jikov pe nipru

Posted: 30 May 2014, 17:32
by ro nin
avem jglerele prescrise de băieţii ruşi...aşteptăm vremea bună pentru probe...

Re: jikov pe nipru

Posted: 08 Jun 2014, 22:26
by AdrianS
Noi murim de cald pe-aici. Niprul tău nu iese odată la probe? :P

Re: jikov pe nipru

Posted: 09 Jun 2014, 14:46
by schumydan
vad ca pana la urma ai facut flansele cum ne-am stors creierii cu doodle :D

Re: jikov pe nipru

Posted: 09 Jun 2014, 20:24
by ro nin
Am ieşit în probe, se mişcă decent, mai bine decât cu K68-urile.
În schimb nu a dat rezultate gozave la sincronizarea carburatoarelor, le sincronizam la ralanti şi în ture medii nu prea se mai potriveau....Mai studiez...Una peste alta "se merită"...