jikov pe nipru

Te supără vreun piston? Vreo roată? Vreo bujie? Doar n-or fi de capul lor! Postează aici şi ceata-ţi va sări în ajutor! Sau în cap...
Avatar utilizator

Autorul subiectului
ro nin
Postăcel
Postăcel
Mesaje: 11
Membru din: 18 Oct 2013, 18:21

jikov pe nipru

Mesaj necititde ro nin » 12 Mar 2014, 09:46

Pentru ca sunt disponibile vreau sa experimentez. Vreo doi ani le-au montat si pe Ural, inainte sa treca la japoneze....Problema ar fi inclinarea carburatorului, la Jawa pare aproape orizontal si documentatia disponibila e cam saraca-asa ca astept pareri de la utilizatorii experimentati de Jawa

Avatar utilizator

Autorul subiectului
ro nin
Postăcel
Postăcel
Mesaje: 11
Membru din: 18 Oct 2013, 18:21

Re: jikov pe nipru

Mesaj necititde ro nin » 22 Mar 2014, 19:32

...cam aşa arată...
Fişiere ataşate
Fotografie0236.jpg

Avatar utilizator

AdrianS
Administrator
Administrator
Mesaje: 450
Membru din: 26 Ian 2013, 20:16
Vehicule deţinute: Jawa 250 - 1956, Dnepr MT-10.36 - 1979, Dacia Logan MCV2 - 2016
Localitate: Bucureşti
Vârsta: 29
Contact:

Re: jikov pe nipru

Mesaj necititde AdrianS » 23 Mar 2014, 00:45

Arată grozav! Mai curios sunt să aflu cum funcţionează!

Avatar utilizator

Autorul subiectului
ro nin
Postăcel
Postăcel
Mesaje: 11
Membru din: 18 Oct 2013, 18:21

Re: jikov pe nipru

Mesaj necititde ro nin » 23 Mar 2014, 19:42

Mai durează până o să ies în probe...decocamdată alte poze...
Fişiere ataşate
Fotografie0250.jpg
Fotografie0246.jpg


Cristi 57
Postac
Postac
Mesaje: 47
Membru din: 02 Feb 2013, 16:05
Vehicule deţinute: MZ-125; JAWA-350; SIMSON-250; DNEPR-650; VIRAGO-535
auto multe
Localitate: Bucuresti

Re: jikov pe nipru

Mesaj necititde Cristi 57 » 27 Mar 2014, 19:51

Oricum astept constatarea ta... Nu cunosc modelul, dar dupa cum arata camera de nivel(centrala) este foarte posibil ca inclinarea(relativ mica) sa nu influenteze dozarea carburantului sau in cel mai bun caz sa poata fi controlata. In schimbla carburatoarele cu camera laterala, inclinarea face ca nivelul carburantului in putul central sa scada sau sa creasca influentand dozarea in sarcina.

Avatar utilizator

Autorul subiectului
ro nin
Postăcel
Postăcel
Mesaje: 11
Membru din: 18 Oct 2013, 18:21

Re: jikov pe nipru

Mesaj necititde ro nin » 06 Apr 2014, 17:48

Au inceput probele-a pornit foarte usor.Ramane de vazut ce jigler principal e mai bun, un carburator are de 100, celalat de 92...


Cristi 57
Postac
Postac
Mesaje: 47
Membru din: 02 Feb 2013, 16:05
Vehicule deţinute: MZ-125; JAWA-350; SIMSON-250; DNEPR-650; VIRAGO-535
auto multe
Localitate: Bucuresti

Re: jikov pe nipru

Mesaj necititde Cristi 57 » 08 Apr 2014, 20:40

Simplu! Ia o banda de hartie(scoci) si o lipesti pe maneta acceleratiei la baza ei. Apoi alegi un reper pe ghidon si faci un semn pe maneta(pe scoci) atunci cand este lasata libera, il notezi cu "0". Dupa aceea tragi acceleratia la maxim si faci urmatorul semn, il notezi cu "10". Distanta dintre cele doua semne o imparti la 5, le notezi in ordine cu "2, 4, 6 si 8". Acum ai la vedere deschiderea suberului in procente, fiecare semn fata de "0" iti da procentul(20%, 40%, etc).
Pui cuiul de dozare la mijloc, canalul central. Daca zona altimetrica unde faci probele este peste 900m, cobori cuiul cu o linie. Alegi jiglerul care iti da performanta maxima la cca 70%, daca tragi de acceleratie mai mult si nu se intampla nimic, alegerea ta este buna.

Succes!

Avatar utilizator

Autorul subiectului
ro nin
Postăcel
Postăcel
Mesaje: 11
Membru din: 18 Oct 2013, 18:21

Re: jikov pe nipru

Mesaj necititde ro nin » 09 Apr 2014, 14:37

Mulţumesc Cristi! Bibliografia, din ce am văzut până acum, recomandă principalul de 92. Deci caut jigler principal pentru Jikov de 92- de Jawa 638 sau 639 ...sau măcar un pont: există kit de reparaţie carburator care să-l conţină?

Avatar utilizator

Autorul subiectului
ro nin
Postăcel
Postăcel
Mesaje: 11
Membru din: 18 Oct 2013, 18:21

Re: jikov pe nipru

Mesaj necititde ro nin » 30 Mai 2014, 17:32

avem jglerele prescrise de băieţii ruşi...aşteptăm vremea bună pentru probe...
Fişiere ataşate
Fotografie0260.jpg

Avatar utilizator

AdrianS
Administrator
Administrator
Mesaje: 450
Membru din: 26 Ian 2013, 20:16
Vehicule deţinute: Jawa 250 - 1956, Dnepr MT-10.36 - 1979, Dacia Logan MCV2 - 2016
Localitate: Bucureşti
Vârsta: 29
Contact:

Re: jikov pe nipru

Mesaj necititde AdrianS » 08 Iun 2014, 22:26

Noi murim de cald pe-aici. Niprul tău nu iese odată la probe? :P

Avatar utilizator

schumydan
Postac
Postac
Mesaje: 43
Membru din: 31 Ian 2013, 18:29

Re: jikov pe nipru

Mesaj necititde schumydan » 09 Iun 2014, 14:46

vad ca pana la urma ai facut flansele cum ne-am stors creierii cu doodle :D

Avatar utilizator

Autorul subiectului
ro nin
Postăcel
Postăcel
Mesaje: 11
Membru din: 18 Oct 2013, 18:21

Re: jikov pe nipru

Mesaj necititde ro nin » 09 Iun 2014, 20:24

Am ieşit în probe, se mişcă decent, mai bine decât cu K68-urile.
În schimb nu a dat rezultate gozave la sincronizarea carburatoarelor, le sincronizam la ralanti şi în ture medii nu prea se mai potriveau....Mai studiez...Una peste alta "se merită"...


Înapoi la “Poiana lu' Ciocan”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator