Page 2 of 2

Re: Motorul meu de Dnepr (popular Nipra)

Posted: 05 Sep 2016, 22:10
by drobu
[quote="drobu"]da, nu am testat-o....
...se freaca mai mult offline in stilul vechi , adica fara semnal la telefon , fara net, fara alea , alea...
agricultura , arta si mecanica pe genunchi...


...pe un site care a lesinat...

Re: Motorul meu de Dnepr (popular Nipra)

Posted: 10 Sep 2016, 17:00
by luca.stere
Uite bre, crezi ca numai tu ai legume in garaj? Mai jos in poza se vad barabule autentic romanesti, fara E-uri si culese cu mana pe undeva prin Calarasi:
barabule romanesti.jpg
Am mai avut si niste rosii dar pe acelea le-am mancat deja ca sunt perisabile :D . Mai jos se vede si un BemBe in lucru, iar in spatele lui e un sac de nuci si niscai borcane pe care trebuie sa le aranjez pe rafturi ca sa fac loc pt un butoi mic de varza :)) .
20160910_164253.jpg

Re: Motorul meu de Dnepr (popular Nipra)

Posted: 11 Sep 2016, 22:01
by drobu
poate vrei sa fac o poza podului de la garaj! Sau sa ma enervez foarte tare si pozez tot dezastrul! :)

Re: Motorul meu de Dnepr (popular Nipra)

Posted: 12 Sep 2016, 20:47
by luca.stere
drobu wrote:poate vrei sa fac o poza podului de la garaj!
Ma facui curios, eu nu am pod la garaj. Ce ai in pod? Ceva bun?

Re: Motorul meu de Dnepr (popular Nipra)

Posted: 23 Oct 2016, 09:46
by drobu
...a plecat la mirele ei...
MT16-le nu e o varianta fericita de nipru..Cu tot cu tractiunea pe atas , ramai pe drum blocat in momentul in care pierzi aderenta...
Trebuie circulat cu marfa in atas din cauza diferentialului...
Cuplul nu este transmis 50-50%, si , desi angrenajul paloid este 8/37 , viteza este mai mica decat la un motor cu transmisie simpla si acelasi raport...
Este dificil de intervenit la transmisie /articulatii, mai ales la probleme aparute pe drum...
Solutia care au gasit-o la diferential , cu 49.000 de role care toate trebuie lipite cu ceva ca sa-l poti asambla , bate ceva recorduri de cretinism...
Sa nu mai vorbim de situatia in care schimbi perechea pinion/coroana , si trebuie sa reglezi angrenarea , respectiv pata de contact! :'((
Este o adevarata provocare psihologica sa asezi cardanul transversal in pozitia corecta de angrenare sau sa schimbi o cruce cardanica(nu se vede , trebuie data jos barca , desprins cadrul atasului...

Re: Motorul meu de Dnepr (popular Nipra)

Posted: 25 Oct 2016, 12:34
by luca.stere
Si ai alta ruseasca sau urmeaza sa-ti iei?