Page 1 of 1

BMW R50/5

Posted: 10 Oct 2014, 22:47
by luca.stere
Am de facut niste mici reparatii la un BMW R50/5, in mod normal nu as avea timp pentru asa ceva (nici nu prea am) dar acest exemplar are o incarcatura istorica: a facut parte din escorta lui Ceausescu (a fost expusa si la expozitia de mobre retro a lui Ciuhuleasca).
BMW din garda lui Ceausescu
BMW din garda lui Ceausescu
BMW din escorta lui Ceausescu
BMW din escorta lui Ceausescu
BMW R50/5 - Legende pe doua roti
BMW R50/5 - Legende pe doua roti

Re: BMW R50/5

Posted: 12 Oct 2014, 08:22
by luca.stere
Avand probleme cu pornirea am inceput cu aprinderea care avea distanta la platina prea mare si era un pic oxidata, carburatoarele au uzuri la subar (am comandat subare noi) iar in carburatorul de pe dreapta am gasit apa, care dupa parerea mea nu era din benzina ci a venit de afara, probabil de la spalarea motocicletei s-a scurs pe cablu in carburator.
apa in camera de nivel constant
apa in camera de nivel constant
inceput de oxidare
inceput de oxidare
urme de la apa
urme de la apa
subar uzat bmw r50/5
subar uzat bmw r50/5
Aprinderea si alternatorul:
aprindere bmw r50/5
aprindere bmw r50/5
alternator bmw r50/5
alternator bmw r50/5
Reglajul tachetilor era bun:
culbutori bmw r50/5
culbutori bmw r50/5

Re: BMW R50/5

Posted: 12 Oct 2014, 10:51
by luca.stere
Dupa ce i-am curatat carburatoarele si am reglat aprinderea si culbutorii l-am pornit pt a vedea cum merge. Acum porneste imediat dar uzura subarelor de la carburatoare imi da batai de cap, mai ales la partea de sincronizare. Oricum, am comandat subare noi si voi rezolva si acest aspect.

[BBvideo 560,340]https://www.youtube.com/watch?v=hQ2gYDT ... e=youtu.be[/BBvideo]

Re: BMW R50/5

Posted: 13 Oct 2014, 00:29
by AdrianS
Fain fierul! Am totuşi senzaţia că acel cutioi din spate îi strică niţel liniile. Mi-ar plăcea să-ncerc o tură pe aşa ceva.

Re: BMW R50/5

Posted: 13 Oct 2014, 06:34
by luca.stere
AdrianS » 12 Oct 2014, 22:29 wrote:Fain fierul! Am totuşi senzaţia că acel cutioi din spate îi strică niţel liniile.
NU mai stiu ce e cu cutia aia din spate, mi se pare ca acolo avea o statie.
AdrianS » 12 Oct 2014, 22:29 wrote:Mi-ar plăcea să-ncerc o tură pe aşa ceva.
E foarte manevrabila si cand mergi cu ea parca te intorci in timp.

Re: BMW R50/5

Posted: 25 Oct 2014, 20:52
by luca.stere
Au sosit subarele noi, sper sa am timp maine sa le probez:
subare-noi-bmw r50/5
subare-noi-bmw r50/5
schieber vergasser bmw r50/5
schieber vergasser bmw r50/5
schieber kolben vergasser bmw r50/5
schieber kolben vergasser bmw r50/5

Re: BMW R50/5

Posted: 14 Dec 2014, 22:39
by luca.stere
Am facut un prezon la prinderea aripii fata:
20141213_135735.jpg
20141213_135746.jpg
20141213_140020.jpg
20141213_140540.jpg
Cu ocazia asta am verificat franele, pe fata am uitat sa fotografiez sabotii si tamburul dar este totul in regula:
20141214_143348.jpg
20141214_143353.jpg

Re: BMW R50/5

Posted: 24 May 2019, 08:21
by luca.stere
Vad ca pe acest topic am uitat sa adaug o completare, dupa schimbarea subarelor si a acelor motocicleta pornea din prima si avea relanti stabil. Pana sa le schimb pornea la prima pedala sau cheie (am testat in ambele variante) dar motorul pornea si murea imediat, practic pornea doar pe benzina care venea de la inundarea carburatoarelor. Dupa trei-patru porniri intra si in turatie, totul s-a rezolvat atunci prin schimbarea acelor si a subarelor.