Page 1 of 1
BMW R50/5
Posted: 10 Oct 2014, 22:47
by luca.stere
Re: BMW R50/5
Posted: 12 Oct 2014, 08:22
by luca.stere
Re: BMW R50/5
Posted: 12 Oct 2014, 10:51
by luca.stere
Dupa ce i-am curatat carburatoarele si am reglat aprinderea si culbutorii l-am pornit pt a vedea cum merge. Acum porneste imediat dar uzura subarelor de la carburatoare imi da batai de cap, mai ales la partea de sincronizare. Oricum, am comandat subare noi si voi rezolva si acest aspect.
[BBvideo 560,340]
https://www.youtube.com/watch?v=hQ2gYDT ... e=youtu.be[/BBvideo]
Re: BMW R50/5
Posted: 13 Oct 2014, 00:29
by AdrianS
Fain fierul! Am totuşi senzaţia că acel cutioi din spate îi strică niţel liniile. Mi-ar plăcea să-ncerc o tură pe aşa ceva.
Re: BMW R50/5
Posted: 13 Oct 2014, 06:34
by luca.stere
NU mai stiu ce e cu cutia aia din spate, mi se pare ca acolo avea o statie.
E foarte manevrabila si cand mergi cu ea parca te intorci in timp.
Re: BMW R50/5
Posted: 25 Oct 2014, 20:52
by luca.stere
Re: BMW R50/5
Posted: 14 Dec 2014, 22:39
by luca.stere
Am facut un prezon la prinderea aripii fata:
Cu ocazia asta am verificat franele, pe fata am uitat sa fotografiez sabotii si tamburul dar este totul in regula:
Re: BMW R50/5
Posted: 24 May 2019, 08:21
by luca.stere
Vad ca pe acest topic am uitat sa adaug o completare, dupa schimbarea subarelor si a acelor motocicleta pornea din prima si avea relanti stabil. Pana sa le schimb pornea la prima pedala sau cheie (am testat in ambele variante) dar motorul pornea si murea imediat, practic pornea doar pe benzina care venea de la inundarea carburatoarelor. Dupa trei-patru porniri intra si in turatie, totul s-a rezolvat atunci prin schimbarea acelor si a subarelor.