Restaurare M72
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Restaurare M72
Montajul continua cu furca fata, desi e simplu montajul trebuie sa fii foarte atent pentru a nu zgaria piesele, ceea ce nu e deloc usor cand lucrezi singur:
Dupa cum se vede am vopsit si jambele, inainte erau negre pt ca facusem si rotile negre. Va ramane negru doar cadrul cu jugul si suspensia spate, dupa parerea mea este o combinatie mai placuta, chiar si noile Ural-uri au aceasta combinatie:
Dupa cum se vede am vopsit si jambele, inainte erau negre pt ca facusem si rotile negre. Va ramane negru doar cadrul cu jugul si suspensia spate, dupa parerea mea este o combinatie mai placuta, chiar si noile Ural-uri au aceasta combinatie:
Repar, deci exist!
-
- Administrator
- Posts: 508
- Joined: 26 Jan 2013, 20:16
- Location: Bucureşti
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 3 times
- Zodiac:
- Age: 34
- Contact:
Restaurare M72
Uralul nou a învăţat şi el în sfârşit cum stă treaba cu bascula pe dinăuntrul cadrului!
Arată fain! Va fi solo până la urmă?
Arată fain! Va fi solo până la urmă?
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Restaurare M72
Eu voi merge cu el solo dar voi face si atasul. Desi imi place cum arata o mobra cu atas nu ma pasioneaza, practic atasul fura tot farmecul de a merge pe doua roti, dispare acea libertate pe care o simti cand mergi pe doua roti.AdrianS » 11 Aug 2013, 19:52 wrote:Uralul nou a învăţat şi el în sfârşit cum stă treaba cu bascula pe dinăuntrul cadrului!
Arată fain! Va fi solo până la urmă?
Fiecare cu ce-i place.
Repar, deci exist!
-
- Administrator
- Posts: 508
- Joined: 26 Jan 2013, 20:16
- Location: Bucureşti
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 3 times
- Zodiac:
- Age: 34
- Contact:
Restaurare M72
A trebuit să mă uit la numele "postacului" fiindcă altfel te-aş fi confundat cu Cicloburu . M-am convins şi eu în legătură cu ataşul. Aspectuos, haios şi în centrul atenţiei câtă vreme stai cu el în trafic, dar greoi şi transformă motocicleta în... altceva.
Iar boxerul e prea fain construit ca să nu meargă mai ales solo!
Iar boxerul e prea fain construit ca să nu meargă mai ales solo!
-
- In Memoriam
- Posts: 199
- Joined: 30 Jan 2013, 17:35
- Location: Bîlteni
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 16 times
- Zodiac:
- Age: 62
Restaurare M72
Daca ati asculta mereu de astia mai batrini, n-ar fi nevoie de revelatii de moment din astea, care sa va faca sa le dati dreptate! Uite, vezi, si d-aia va iubesc io! :lol:
Motocicleta inseamna liberate, inseamna SOLO...numai asa iti poti face visele realitate! B)
Motocicleta inseamna liberate, inseamna SOLO...numai asa iti poti face visele realitate! B)
Cin' se ia cu mine bine,
Ii dau haina de pe mine...
Atentie marita! Oltean pur!
Ii dau haina de pe mine...
Atentie marita! Oltean pur!
-
- LVL 10,8
- Posts: 197
- Joined: 28 Jan 2013, 12:09
- Location: București
- Been thanked: 1 time
- Zodiac:
- Age: 51
- Contact:
Restaurare M72
Dac-ai ști, Ivane, de cîte ori am încercat să le explic și io cîte unora exact același lucru!
-
- In Memoriam
- Posts: 199
- Joined: 30 Jan 2013, 17:35
- Location: Bîlteni
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 16 times
- Zodiac:
- Age: 62
Restaurare M72
Te cred...dar ei nu inteleg ca atasul inseamna a treia roata...al treilea membru intr-un cuplu!
Exact cum ai pleca undeva cu femeia visurilor tale si sa nu-i poti face nimic din cauza copilului pe care il are la piept...mereu! Ma bucur ca mai exista adepti ai cultului "doua roti" si-atit! :lol:
Exact cum ai pleca undeva cu femeia visurilor tale si sa nu-i poti face nimic din cauza copilului pe care il are la piept...mereu! Ma bucur ca mai exista adepti ai cultului "doua roti" si-atit! :lol:
Cin' se ia cu mine bine,
Ii dau haina de pe mine...
Atentie marita! Oltean pur!
Ii dau haina de pe mine...
Atentie marita! Oltean pur!
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Restaurare M72
Multi nu inteleg ca atasul era o chestie utlitara, era pentru cei care nu-si permiteau in trecut o masina, astazi nu mai este cazul.
Repar, deci exist!
Restaurare M72
Deci , te urasc in mod oficial.
Am un pinion de grup , ala mare , nu stiu daca e de M , Ural sau altceva , dar cred ca e de M. Daca iti trebuie ti-l fac cadou , in numele stiintei , sa zic asa , dar doar tie , nu e de vinzare.
Am un pinion de grup , ala mare , nu stiu daca e de M , Ural sau altceva , dar cred ca e de M. Daca iti trebuie ti-l fac cadou , in numele stiintei , sa zic asa , dar doar tie , nu e de vinzare.
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Restaurare M72
De fapt ma iubesti dar nu-ti dai seama, altii sunt cei care ma urasc, ii deranjeaza ca prin prezentarea acestei lucrari le-am "luat fata" si totodata am impus un standard minim de restaurare a unei mobre.LIL DEBUL » 13 Aug 2013, 08:08 wrote:Deci , te urasc in mod oficial.
Iti multumesc pentru oferta dar intamplator mai am ceva pinioane de grup, mai bine il donezi cuiva care are nevoie de el.LIL DEBUL » 13 Aug 2013, 08:08 wrote:Am un pinion de grup , ala mare , nu stiu daca e de M , Ural sau altceva , dar cred ca e de M. Daca iti trebuie ti-l fac cadou , in numele stiintei , sa zic asa , dar doar tie , nu e de vinzare.
Repar, deci exist!
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Restaurare M72
Am mai lucrat pe la motor, timpul devine o problema din ce in ce mai mult.
Supapele le-am montat cu o bormasina verticala si o scula "speciala" :lol: facuta de tatal meu care a montat sute de chiulase pana acum:
Am vopsit cilindrii si i-am montat:
Am montat volanta, la surub am dat Loctite si am folosit si saiba de siguranta:
Ambreiajul si montarea lui, pt ambreiaj cel mai simplu este sa ai niste prezoane mai lungi pentru a-l presa cu doua piulite dupa care se introduc suruburile. Din fericire ambreiajul este in stare foarte bune, placi bune/discuri bune:
Supapele le-am montat cu o bormasina verticala si o scula "speciala" :lol: facuta de tatal meu care a montat sute de chiulase pana acum:
Am vopsit cilindrii si i-am montat:
Am montat volanta, la surub am dat Loctite si am folosit si saiba de siguranta:
Ambreiajul si montarea lui, pt ambreiaj cel mai simplu este sa ai niste prezoane mai lungi pentru a-l presa cu doua piulite dupa care se introduc suruburile. Din fericire ambreiajul este in stare foarte bune, placi bune/discuri bune:
Repar, deci exist!
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Restaurare M72
Am montat si chiulasele, aici singura problema este legata de suruburi. Am vrut sa folosesc suruburile originale cu cap patrat dar dupa ce le-am curatat mai bine am descoperit ca am cateva care au capul un pic decalibrat, asa ca momentan am pus suruburi de K750 care sunt cu cap hexagonal de 14mm. Va trebui sa cumpar cateva suruburi noi de M72, sau chiar pe toate:
Un montaj de proba si am incercat cu aceasta ocazie si compresia, e "beton". Am incercat si ambreiajul si functioneaza perfect.
Un montaj de proba si am incercat cu aceasta ocazie si compresia, e "beton". Am incercat si ambreiajul si functioneaza perfect.
Repar, deci exist!
Restaurare M72
Aici ai dreptate, cu atasul esti limitat in multe situatii, restul tine de gusturi personale. Personal, imi plac motociclelele cu atas, dar la traficul din Bucuresti mai rau m-ar incurca.luca.stere » 11 Aug 2013, 20:01 wrote:Eu voi merge cu el solo dar voi face si atasul. Desi imi place cum arata o mobra cu atas nu ma pasioneaza, practic atasul fura tot farmecul de a merge pe doua roti, dispare acea libertate pe care o simti cand mergi pe doua roti.
Fiecare cu ce-i place.
LROC Romania.
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Restaurare M72
Exact, chestie de gust. A nu se intelege ca "dispretuiesc" atasistii, imi plac mobrele cu atas dar nu ca sa le conduc.DKW » 17 Aug 2013, 15:30 wrote:Aici ai dreptate, cu atasul esti limitat in multe situatii, restul tine de gusturi personale. Personal, imi plac motociclelele cu atas, dar la traficul din Bucuresti mai rau m-ar incurca.luca.stere » 11 Aug 2013, 20:01 wrote:Eu voi merge cu el solo dar voi face si atasul. Desi imi place cum arata o mobra cu atas nu ma pasioneaza, practic atasul fura tot farmecul de a merge pe doua roti, dispare acea libertate pe care o simti cand mergi pe doua roti.
Fiecare cu ce-i place.
Repar, deci exist!
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Restaurare M72
Duminica am avut doar cateva ore libere si am fixat alternatorul si am mai facut niste probe cu motorul pe cadru. Pantru a monta alternatorul am folosit o flansa si am dat gauri prin carter, flansa si carcasa alternatorului. Inainte de aceasta operatie se potriveste alternatorul si flansa pe pozitia unde pinionul alternatorului are joc minim dar sa se miste liber fara sa forteze dupa care se dau gaurile. In parte din dreapta se poate gaura de 8.5mm fara probleme si se foloseste surub de 8mm, in stanga insa am dat gaura cu 7.5mm si am folosit surub de 7mm. Ar fi fost posibila si o gaura de 8.5mm dar am preferat sa nu risc, surubul de 7mm are destula forta de strangere. Gaurirea se face simultan in toate cele trei piese (carter, flansa, alternator).
Repar, deci exist!
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Restaurare M72
Am pus si motorul pe cadru pentru a vedea ce si cum:
Rotile sunt alt model si sunt puse de forma.
Rotile sunt alt model si sunt puse de forma.
Repar, deci exist!
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Restaurare M72
Continuam cu carburatoarele, din fericire se afla intr-o stare destul de buna, mai buna decat ma asteptam. Jjiglerele nu sunt decalibrate si nici uzate de la demontari. In afara de niste depuneri si un pic de rugina nu am gasit alte probleme:
Repar, deci exist!