Restaurare Ural M63
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare Ural M63
Alte achizitii de pe ebay:
Suport baterie Dnepr, va fi modificat pentru Ural M63:
Comanda de acceleratie va primi alt manson:
Suport baterie Dnepr, va fi modificat pentru Ural M63:
Comanda de acceleratie va primi alt manson:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare Ural M63
Capac grup sablat:
Am mai aratat inainte dar trebuie amintit:
Simeringuri grup noi:
Rulmenti grup si ace:
Camasa rulment ace:
Presare camasa interioara pe penionul de atac:
Fuzeta grup noua, la prima vedere nu pare dar chiar este noua, nuturile nu au nici o urma de folosire:
Pinioane grup noi 8/37:
Suruburi inbus otel 12.9 pt a fixa coroana fata de fuzeta, modelul vechi era cu suruburi cu cap hexagonal 12mm si pas de 8x1mm iar coroana noua are filet cu pas normal (8x1,25mm) si nu am avut alta posibilitate decat fixarea cu inbusuri si Loctite:
Piulite din inox pentru capacul grupului, sunt foarte frumoase si nu oxideaza:
Articulatie cardan noua, by Gaspar:
Et voila!
Am mai aratat inainte dar trebuie amintit:
Simeringuri grup noi:
Rulmenti grup si ace:
Camasa rulment ace:
Presare camasa interioara pe penionul de atac:
Fuzeta grup noua, la prima vedere nu pare dar chiar este noua, nuturile nu au nici o urma de folosire:
Pinioane grup noi 8/37:
Suruburi inbus otel 12.9 pt a fixa coroana fata de fuzeta, modelul vechi era cu suruburi cu cap hexagonal 12mm si pas de 8x1mm iar coroana noua are filet cu pas normal (8x1,25mm) si nu am avut alta posibilitate decat fixarea cu inbusuri si Loctite:
Piulite din inox pentru capacul grupului, sunt foarte frumoase si nu oxideaza:
Articulatie cardan noua, by Gaspar:
Et voila!
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare Ural M63
Facem o paranteza:
Parca ar merge un scrambler sau un cafe racer daca-i pui alt ghidon...
Parca ar merge un scrambler sau un cafe racer daca-i pui alt ghidon...
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare Ural M63
Astazi am continuat lucrul la M63, am demontat dinamul si se prezinta foarte bine iar asta e un lucru bun pt ca ma scuteste de cheltuieli, am gasit doar o perie blocata. Asa ca l-am curatat, i-am uns contactele si l-am montat.
Am inceput sa asamblez pe mobra mai multe piese, aripi, sa pasager, far, contact, comutatorul de faze pentru a verifica daca am lipsuri si probleme de asamblare. Totodata vreau sa fac si instalatia electrica si am nevoie de table pentru a face traseul. Rezervorul de Dnepr este montat pt ca urmeaza sa pornesc motorul. Ideea e ca tablele vopsite vreau sa le montez numai dupa ce am toate problemele rezolvate, nu mai vreau sa fac greseala pe care am facut-o cu M72 unde a trebuit sa vopsesc din nou rezervorul, ca sa nu mai zic ca trebuia sa lucrez cu mare atentie pt a nu zgaria piesele.
Contact nou de pe ebay:
Comutator faze de la oldtimer.eu: http://www.oldtimergarage.eu/catalog/pr ... ts_id=1503 . Aici vreau sa fac o paranteza, mi se pare cel mai bun comutator pentru comuniste, e construit de asa natura ca nu are cum sa se strice daca este intretinut (ungere la fiecare sase luni) si are si un design placut.
Mobra gata de probe, pornire si instalatia electrica:
Am inceput sa asamblez pe mobra mai multe piese, aripi, sa pasager, far, contact, comutatorul de faze pentru a verifica daca am lipsuri si probleme de asamblare. Totodata vreau sa fac si instalatia electrica si am nevoie de table pentru a face traseul. Rezervorul de Dnepr este montat pt ca urmeaza sa pornesc motorul. Ideea e ca tablele vopsite vreau sa le montez numai dupa ce am toate problemele rezolvate, nu mai vreau sa fac greseala pe care am facut-o cu M72 unde a trebuit sa vopsesc din nou rezervorul, ca sa nu mai zic ca trebuia sa lucrez cu mare atentie pt a nu zgaria piesele.
Contact nou de pe ebay:
Comutator faze de la oldtimer.eu: http://www.oldtimergarage.eu/catalog/pr ... ts_id=1503 . Aici vreau sa fac o paranteza, mi se pare cel mai bun comutator pentru comuniste, e construit de asa natura ca nu are cum sa se strice daca este intretinut (ungere la fiecare sase luni) si are si un design placut.
Mobra gata de probe, pornire si instalatia electrica:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare Ural M63
Astazi am lucrat la instalatia electrica, in proportie de 90% este gata. Mai am cateva legaturi de facut la partea de far si cativa papuci (conectori) de cositorit si e gata. Din pacate mi-am uitat telefonul intr-o masina si abia maine intru in posesia lui pt a pune niste poze.
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare Ural M63
Inainte sa incep lucrul la instalatia electrica am creat conditiile necesare, am spart un europalet si l-am bagat in soba:
Am printat schita instalatiei electrice, desi o puteam face fara schita merge mai repede daca folosesti schita:
Am luat fire noi:
Si am inceput sa fac instalatia:
Papucii cositoriti:
Releul conectat:
Mai am de facut niste poze cu instalatia trasa prin varnes.
Am printat schita instalatiei electrice, desi o puteam face fara schita merge mai repede daca folosesti schita:
Am luat fire noi:
Si am inceput sa fac instalatia:
Papucii cositoriti:
Releul conectat:
Mai am de facut niste poze cu instalatia trasa prin varnes.
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare Ural M63
Fire cositorite comutator lumini:
Am pus temporar un varnes "old school" pentru firele de la comutatorul de lumini, originalul este tot de culoare deschisa dar eu cred ca o sa optez pentru un varnes negru dar dupa ce vad cum se vede cu farul original:
Am tras si firele pentru claxon:
Firele dinamului cu aparatoarea de cauciuc luata de lam oldtimer: http://www.oldtimergarage.eu/catalog/pr ... ts_id=1376
La firele dinamului am pus un varnes foarte rezistent la caldura si frecari:
Traseul cablajului, este aproape invizibil:
Mai am doar sa fac conexiunile pentru far si pozitie dar asta dupa ce montez farul original. Toata instalatia este noua si toate firele sunt cositorite impreuna cu papucii.
Garantie pe viata!
Am pus temporar un varnes "old school" pentru firele de la comutatorul de lumini, originalul este tot de culoare deschisa dar eu cred ca o sa optez pentru un varnes negru dar dupa ce vad cum se vede cu farul original:
Am tras si firele pentru claxon:
Firele dinamului cu aparatoarea de cauciuc luata de lam oldtimer: http://www.oldtimergarage.eu/catalog/pr ... ts_id=1376
La firele dinamului am pus un varnes foarte rezistent la caldura si frecari:
Traseul cablajului, este aproape invizibil:
Mai am doar sa fac conexiunile pentru far si pozitie dar asta dupa ce montez farul original. Toata instalatia este noua si toate firele sunt cositorite impreuna cu papucii.
Garantie pe viata!
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare Ural M63
Am inceput montajul telescoapelor:
Pantalonii de far vopsiti:
Alte piese cromate:
Furca montata:
Oala de far:
Pantalonii de far vopsiti:
Alte piese cromate:
Furca montata:
Oala de far:
Re: Restaurare Ural M63
Au fost rectificate pe interior si tuburile prin care gliseaza bucsile inferioare? ....pentru ca ajung sa aiba uzuri similare cu tijele telescopice....De regula tuburile arata chiar mai urat decat tijele telescopice , pentru ca acolo circula uleiul cu paticule metalice desprinse din arcuri si ce se mai freaca prin telescop....luca.stere wrote:Am rectificat telescoapele de la furca si am facut bucsi la cota, sunt foarte multumit de lucrare. Telescoapele au fost rectificate la "piatra" iar bucsile merg perfect, cota de rulment. Dupa cum se vede in imagini telescoapele au fost rectificate doar oana la nivelul jugului, nu am vrut sa risc sa raman fara strangere la jug. Oricum lucrarea e de calitate maxima si este meritul atelierului de strungarie care mi-a executat lucrarea la acelasi nivel de calitate ca la furca de la M72-ul pe care l-am facut anterior:
daca nu au fost rectificate si tuburile inferioare , atunci bucsile inferioare au trebuit facute la cota neuzata , de la intrarea in tuburi (pentru a putea fi introduse), deci in zona in care vor lucra e cam aceiasi treaba cu uzurile....
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare Ural M63
Nu au fost rectificate tuburile la interior pt ca nu am gasit pe nimeni care sa rectifice o cota atat de mica. Din acest motiv am fost nevoit sa caut doua jambe care sa aiba uzura cat mai mica. Chiar am fost la un pas sa cumpar jambe noi de pe ebay dar am avut sansa sa gasesc printre piesele mele doua jambe bune.drobu wrote: Au fost rectificate pe interior si tuburile prin care gliseaza bucsile inferioare?
Acum am doua seturi de jambe care trebuie rectificate la interior pentru a putea fi folosite pe viitor plus inca o furca la care nu i-am facut inca constatare.
-
- Administrator
- Posts: 508
- Joined: 26 Jan 2013, 20:16
- Location: Bucureşti
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 3 times
- Zodiac:
- Age: 34
- Contact:
Re: Restaurare Ural M63
Am văzut ieri vitezometrul ăla pe viu şi mi-a plăcut mult! N-am ştiut că există cu cadran alb.
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare Ural M63
Stop spate model FP230 montat:
Becuri 6V:
Elementul de far nou montat in ochelar:
Saboti frana spate noi montati:
Ax cardan si aparatoare cromate:
Cardan montat de proba, mai trebuie adaugata protectia de cauciuc:
Piese frana fata:
Platoul de franare montat:
Claxonul:
Acum mobra arata ca in poza de mai jos, dupa cum se vede am montat aripa spate si saua pasagerului, nu as fi vrut dar am fost nevoit pentru a putea inainta. Aripa fata si rezervorul le las la sfarsit, vreau sa evit sa le ating cat timp lucrez la mobra.
Becuri 6V:
Elementul de far nou montat in ochelar:
Saboti frana spate noi montati:
Ax cardan si aparatoare cromate:
Cardan montat de proba, mai trebuie adaugata protectia de cauciuc:
Piese frana fata:
Platoul de franare montat:
Claxonul:
Acum mobra arata ca in poza de mai jos, dupa cum se vede am montat aripa spate si saua pasagerului, nu as fi vrut dar am fost nevoit pentru a putea inainta. Aripa fata si rezervorul le las la sfarsit, vreau sa evit sa le ating cat timp lucrez la mobra.
Re: Restaurare Ural M63
Eu ma intreb ce s-a mai intamplat cu modelarea CAD care a inceput-o tipul ala, si care a fost scopul final, daca si-a atins vreun obiectiv. Fiindca era ceva foarte tare, dar vad ca s-a blocat treaba candva anul trecut.
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare Ural M63
Verificarea asta o faca si fara sa fiu nevoie sa merg cu un vehicul .cicloburu wrote:UIte ce-ți ziceam să pui pe rezervor: