Restaurare Ural M63

De la Adler la Zundapp, cu (par)fum de Jawă. Mură-n gură: vorbim numai despre motociclete comuniste / clasice.
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare Ural M63

#181

Unread post by luca.stere »

Nu am mai scris nimic de mai bine de o luna, firma la care lucrez a construit un nou sediu si a trebuit sa ne mutam, fapt ce a presupus foarte multa munca intr-un timp relativ scurt (inclusiv in zilele de sambata). Din cauza oboselii (greul mutarii a cazut pe mine) si a lipsei de timp a trebuit sa aman treburile mele desi am mai avut niste incercari timide de a lucra la M63.

Ieri si astazi am reluat munca la M63, am montat paharele cromate de amortizor pe amortizoarele cumparate de la Gaspar care aveau pahare si arcuri diferite, am schimbat pedala schimbatorului de viteze care era torsionata dar nu s-a vazut pana nu am montat esapamentul. Din cauza torsionarii nu-mi dadea voie sa schimb treptele pt ca lovea in toba, din fericire am putut face comparatia cu o pedala impecabila si astfel am vazut de unde e problema. Am schimbat pedala si am rezolvat problema, urmeaza ca pedala veche sa o readuc in cote pentru a o utiliza la un alt proiect (K750).

O aventura deosebita am avut cu pantalonii de la furca. Eu am cumparat de la Dani niste pantaloni de furca impecabili (pantaloni de Dnepr/K750) de la Dani fiind convins ca sunt identici cu cei de Ural, ei bine nu sunt si am aflat acest lucru cand am vrut sa montez aripa fata. Din fericire (daca se poate spune asa) cumparasem absolut intamplator o furca de Ural M63 completa si am luat pantalonii de pe aceasta furca. Va dati seama ce bucurie :whip: , ca sa fac toata treaba asta a trebuit sa demontez doua furci, sa dau la vopsit pantalonii de Ural si sa montez totul la loc.

Aripa fata montata, mai jos vedeti si presul original de M63 pe care l-am montat pe aripa, am avut mare noroc sa-l gasesc:
pres-aripa-ural-m63.jpg
aripa-fata-montata-ural-m63.jpg
Amortizor spate montat cu pahare originale de M63:
amortizor-spate-montat-ural-m63.jpg
Suportul motor superior montat:
supor-motor-superior-ural-m63.jpg
Pedala schimbata:
pedala-schimbator-viteze-ural-m63.jpg
Scarite pasage vopsite:
scarite-pasager-vopsite-ural-m63.jpg
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare Ural M63

#182

Unread post by luca.stere »

Astazi am montat manerul nou de sa pentru pasager:
maner-sa-pasager-montat-ural-m63.jpg
Si cablul de ambreiaj:
cablu-ambreiaj-montat-ural-m63.jpg
Nu pare mare lucru dar mi-a luat ceva timp, manerul de sa a trebuit bibilit un pic ca sa intre pe catare iar capatul cablului de ambreiaj nu voia sa intre in maneta de ambreiaj. Asa ca a trebuit sa stau sa le gadil ca sa intre frumos fara sa le stric. Ceva timp mi-au mai mancat si niste chestii marunte la instalatia electrica pe care le lasasem neterminate. Am montat fasungurile pentru becurile de pozitie pentru far si kilometraj, ocazie cu care am descoperit ca mai aveam doar un singur bec de pozitie.
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare Ural M63

#183

Unread post by luca.stere »

Filtrul de aer este ca nou, nu are pic de rugina si nici nu a fost lovit. I-am spalat filtrul (practic sunt doua ghemotoace de guta), l-am uns cu ulei si i-am pus si ulei in vas:
filtru-aer-montat-ural-m63.jpg
filtru-aer-ural-m63-2.jpg
filtru-aer-montat-ural-m63-3.jpg
I-am montat amortizorul spate si pe partea stanga:
20150617_213748.jpg
Mai am sa montez cateva elemente minore: mansoane ghidon, gume scarite pasager, un bec de pozitie in far, ulei Motul pentru furca, condensator aprindere (nu vreau sa pun rusesc/ucraina/china), sa vopsesc cricul central.
cric-central-ural-m63.jpg
Cam asa arata Uralul M63 acum:
20150617_214340.jpg
20150617_213936.jpg
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare Ural M63

#184

Unread post by luca.stere »

Astazi am vopsit cricul central, am montat mansoanele de ghidon si totodata am pozitionat corect comenzile si ca pozitie si ca ordine, am strans la furca tot ce era de strans, am pus ulei de furca Motul 15W medium/heavy, reglat si strans la ansamblul roata spate, montat aparatoarea cromata pentru roata. Au mai ramas de facut cateva chestii mici la electrica (un fir de masa, condensatorul pt aprindere), sa iau baterie si sa o pornesc pentru a incepe probele pe strada, as vrea sa mai schimb niste piulite din fier cu unele din inox... Trag nadejde ca sambata viitoare ii fac ITP-ul si-i platesc asigurarea ca sa ma plimb cu ea, cine stie, poate ajung cu ea si la Padina :D .

Cricul central vopsit:
cric-central-vopsit-ural-m63.jpg
Condensator aprindere nemtesc marca Beru:
condensator-delco-beru-ural-m63.jpg
Aparatoarea cromata pentru piulita de rulment:
capac-piulita-rulment-cromat-ural-m63-2.jpg
Mansoane noi de ghidon luate de pe ebay:
manson-montat-ural-m63.jpg
manson-montat-ural-m63-2.jpg
Cam asa arata M63-ul acum, rezervorul l-am pus doar pentru poze, il voi monta la sfarsit:
ural-m63.jpg
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare Ural M63

#185

Unread post by luca.stere »

Un set nou de poze ceva mai bune. Ceea ce se vede alb pe mansoane este un praf de talc (?) ce va fi indepartat la momentul potrivit prin spalare.
manson-ural.jpg
manson-ural-2.jpg
ural-5.jpg
ural-4.jpg
In penumbra:
ural.jpg
ural-3.jpg
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare Ural M63

#186

Unread post by luca.stere »

Iluminare vitezometru, in realitate se vede mult mai frumos, are acea ambianta de retro:
iluminare-vitezometru-ural-m63.jpg
Lumina pozitie far, farul fiind nou straluceste foarte tare:
lumina-pozitie-far-ural-m63.jpg
Lumina pozitie spate:
lumina-pozitie-spate-ural-m63.jpg
Si i-am pus rezervorul de Dnepr pentru ca azi voi incepe sa probez mobra, tot ieri i-am montat si condensatorul Beru de VW Golf 1. Dupa ce se indeparteaza cu mare grija brida de prindere de pe condensator (este sudata in patru puncte), se taie conectorul de VW, se cositoreste un papuc rotund de 4mm dupa care se monteaza in delco unde de potriveste perfect in locul celui rusesc/ucrainian/chinezesc/turcesc/no name/samd. Practic acum la aprindere a ramas ca "veriga slaba" bobina de 6V cumparata de la Gaspar pe care nu stiu cati kilometri ma pot baza.
rezervor-dnepr.jpg

drobu
LVL 9
LVL 9
Posts: 97
Joined: 20 May 2013, 08:01
Been thanked: 2 times

Re: Restaurare Ural M63

#187

Unread post by drobu »

...mai e o mare veriga slaba , dinamul si incarcarea....si poate pistoanele/segmentii pana isi dau drumul, caleaza, gripeaza....si langa bobina, binenteles , platina si mecanismul de avans....
Iar in locul condensatorului Beru , mergea (poate chiar mai bine...) un condensator cu dielectric polipropilena , 0,22uF/630V cu terminale axiale...Exista componente mult mai bune decat condensatorii auto(chiar germani fiind...)
http://www.adelaida.ro/220nf-2000v-cond ... ne-ro.html
User avatar

ursu gunoier
LVL 7,5
LVL 7,5
Posts: 64
Joined: 18 Mar 2013, 18:02
Location: Mogosoaia Ilfov

Re: Restaurare Ural M63

#188

Unread post by ursu gunoier »

drobu wrote:...mai e o mare veriga slaba , dinamul si incarcarea....si poate pistoanele/segmentii pana isi dau drumul, caleaza, gripeaza....si langa bobina, binenteles , platina si mecanismul de avans....
Iar in locul condensatorului Beru , mergea (poate chiar mai bine...) un condensator cu dielectric polipropilena , 0,22uF/630V cu terminale axiale...Exista componente mult mai bune decat condensatorii auto(chiar germani fiind...)
http://www.adelaida.ro/220nf-2000v-cond ... ne-ro.html

.. Dinamul este revizionat si nu cedeaza asa usor, pistoanele si segmentii sunt de auto ( daca tin pe renault tin si pe ural ), platina este NOS si va merge fara probleme, mecanismul de avans are up-grade si nu va ceda, cat despre bobina... faca se voia Domnului...

drobu
LVL 9
LVL 9
Posts: 97
Joined: 20 May 2013, 08:01
Been thanked: 2 times

Re: Restaurare Ural M63

#189

Unread post by drobu »

...daca e revizionat atunci ne-am linistit.O punga de semnite 'Nausica' NOS sa fie pregatita , pe cand o sa trebuiasca asteptata platforma sau ceva cu ştangă.... :)
User avatar

ursu gunoier
LVL 7,5
LVL 7,5
Posts: 64
Joined: 18 Mar 2013, 18:02
Location: Mogosoaia Ilfov

Re: Restaurare Ural M63

#190

Unread post by ursu gunoier »

drobu wrote:...daca e revizionat atunci ne-am linistit.O punga de semnite 'Nausica' NOS sa fie pregatita , pe cand o sa trebuiasca asteptata platforma sau ceva cu ştangă.... :)

Pana acum nu a fost cazul, insa nu se stie niciodata...
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare Ural M63

#191

Unread post by luca.stere »

drobu wrote:...mai e o mare veriga slaba , dinamul si incarcarea....si poate pistoanele/segmentii pana isi dau drumul, caleaza, gripeaza....si langa bobina, binenteles , platina si mecanismul de avans....
Eu m-am referit doar la partea de aprindere, ce surprize voi avea cu dinamul si releul de incarcare... vom vedea, caci pana nu ies cu ea pe strada nu am de unde sa stiu. La pistoane si segmenti nu voi avea probleme, aici chiar stau linistit pt ca pistoanele sunt facute la Slatina si au apucat sa ruleze 3-4000 de km fara sa aiba semne de gripare iar segmentii sunt Goetze si garantat nu vor face probleme pt ca deja a fost testata solutia asta.

Platina deja a facut figuri aseara cand am pornit din nou mobra dar cu curent de 6V, aveam scanteie buna dar problema e ca regaseam scantei prin tot delcoul (platina noua si proasta). Asa ca am demontat delcoul nou de la Gaspar si am pus un "NOS" pe care-l aveam prin fiarele mele cu platina originala si merge de minune. Delcoul nou de la Gaspar merge foarte bine dar cu Gotronic.
drobu wrote:Iar in locul condensatorului Beru , mergea (poate chiar mai bine...) un condensator cu dielectric polipropilena , 0,22uF/630V cu terminale axiale...Exista componente mult mai bune decat condensatorii auto(chiar germani fiind...)
http://www.adelaida.ro/220nf-2000v-cond ... ne-ro.html
M-m gandit si eu la solutii "autohtone" ( http://www.tme.eu) dar pt ca nu stapanesc electronica am preferat sa folosesc chestii probate.

Added in 1 minute 48 seconds:
ursu gunoier wrote:
.. Dinamul este revizionat si nu cedeaza asa usor, pistoanele si segmentii sunt de auto ( daca tin pe renault tin si pe ural ), platina este NOS si va merge fara probleme, mecanismul de avans are up-grade si nu va ceda, cat despre bobina... faca se voia Domnului...
Pistoanele nu sunt de auto, sunt turnate la Slatina si sunt de calitate, corespund cotelor (conicitate, ovalitate fusta).

Added in 13 minutes 56 seconds:
drobu wrote:...daca e revizionat atunci ne-am linistit.O punga de semnite 'Nausica' NOS sa fie pregatita , pe cand o sa trebuiasca asteptata platforma sau ceva cu ştangă.... :)
Pai se poate si la sufa si la stanga, candva m-a tractat Urse de la Siriu cu al sau Ural (eu eram cu un Cavasachi) cam 10 km iar restul pana la Bucuresti i-am facut pe platforma.
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare Ural M63

#192

Unread post by luca.stere »

Baterie noua 6 volti 13Ah, dimensiuni 160mm x 120mm x 80mm - 150 lei.
baterie-6volti-ural-m63.jpg
baterie-6volti-ural-m63-2.jpg

drobu
LVL 9
LVL 9
Posts: 97
Joined: 20 May 2013, 08:01
Been thanked: 2 times

Re: Restaurare Ural M63

#193

Unread post by drobu »

...cu ea bine incarcata, si fara lumini aprinse , se poate face o tura de centru buna....


Nu ma pot abtine , musai trebuie sa spun ceva.... :)
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare Ural M63

#194

Unread post by luca.stere »

drobu wrote:...cu ea bine incarcata, si fara lumini aprinse , se poate face o tura de centru buna....
Pentru unii chestia asta era normala, sau alternatorul de Dacie montat pe mobra.

drobu wrote:Nu ma pot abtine , musai trebuie sa spun ceva.... :)
:D
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare Ural M63

#195

Unread post by luca.stere »

drobu wrote:...cu ea bine incarcata, si fara lumini aprinse , se poate face o tura de centru buna....

Nu ma pot abtine , musai trebuie sa spun ceva.... :)
Drobule esti cobe,

Bineinteles ca astazi cand am inceput probele nu mergea incarcarea :( , dar cum defel nu ma pierd cu firea am investigat problema. Mai intai am sunat pe cineva care se pricepe mai bine ca mine la electrica (domnul Popesco) si am fost asistat de un prieten electrician (userul bebe de la trenuri). Cu indicatiile primite de la Popesco si cu ochiul format al lui Bebe de la trenuri care a observat un fir dubios in interiorul releului de incarcare a reusit sa depasesc problema.

Astfel, am demontat dinamul pentru a-i masura si testa rotorul si statorul ce s-au dovedit a fi in parametri. Dinamul il mai verificasem si il curatasem o data dar nu-i schimbasem rulmentii pt ca uitasem sa-i cumpar la acel moment. Intre timp i-am cumparat (6200 si 6201) iar acum a fost un moment tocmai bun sa-i schimb:
rulmenti-piese-dinam-ural-m63.jpg
Pentru ca statorul a iesit cam greu de pe rulmenti am prins statorul in bormasina verticala si l-am slefuit cu smirghel fin pana cand rulmentii au inceput sa intre usor dar fest:
stator-slefuit-ural-m63.jpg
Si dinamul montat si probat:
dinam-g414-ural-m63.jpg
Proba: https://www.youtube.com/watch?v=aTS2u1u ... e=youtu.be .

Un dinam bun trebuie sa se invarta daca pui minus pe el si dai plus la borna de excitatie. Dupa ce l-am probat l-am montat pe mobra ca sa vad daca incarca si am constatat ca incarca 8V la relanti legat pe direct, fara releu. Zic ca e parfum :D si am legat si releul, nu mai incarca nimic :whip: . Asa ca am demontat releul ca sa-i aflam tainele si am descoperit un fir in releu care era impuscat:
fir-impuscat-releu-pp302-ural-m63.jpg
fir-impuscat-releu-pp302-ural-m63-2.jpg
Asa ca i-am schimbat firul si am cositorit unul nou (am uitat sa fac poza) si functioneaza si incarcarea :thumbsup: . Si ca sa inchei ziua mai bine am facut si o tura cu ea prin curte, merge minunat! :)

drobu
LVL 9
LVL 9
Posts: 97
Joined: 20 May 2013, 08:01
Been thanked: 2 times

Re: Restaurare Ural M63

#196

Unread post by drobu »

...trebuie motat un contact general(o siguranta automata de 8-10A) in seria cu bateria.... Daca se lipeste contactul din releu care cupleza dinamul catre baterie , vei obtine un demaror ,care nu va porni motorul , dar sigur va lua foc!
De asemenea ar fi bine de verificat releul...este importrant felul in care face cuplarea la/de la baterie...chestia asta trebuie sa se intample cand tensinunea produsa de dinam este putin mai mare decat tensiunea bateriei , ca sa se produca incarcarea...deci comutarea se face in conditii de diferenta minima de potential , ca sa nu 'rupa' curent mare respectivul contact...
Un releu dereglat sau o baterie uzata pot duce la sudarea contactului si , asta duce sigur la arderea dinamului,instalatiei electrice...
Serviciul contactului disjunctor il poate face cu mai multa fiabilitate si o dioda schottky legata corespunzator in locul contactului (ceva de 25A/60v)...

si e plin internetul de relee de incarcare pentru dinam la 6v... merita...in locul celui electromecanic...
spor

...firele 'se impusca' de la corent mare prin ele, cum spuneam.....
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare Ural M63

#197

Unread post by luca.stere »

drobu wrote:...trebuie motat un contact general(o siguranta automata de 8-10A) in seria cu bateria.... Daca se lipeste contactul din releu care cupleza dinamul catre baterie , vei obtine un demaror ,care nu va porni motorul , dar sigur va lua foc!
De asemenea ar fi bine de verificat releul...este importrant felul in care face cuplarea la/de la baterie...chestia asta trebuie sa se intample cand tensinunea produsa de dinam este putin mai mare decat tensiunea bateriei , ca sa se produca incarcarea...deci comutarea se face in conditii de diferenta minima de potential , ca sa nu 'rupa' curent mare respectivul contact...
Un releu dereglat sau o baterie uzata pot duce la sudarea contactului si , asta duce sigur la arderea dinamului,instalatiei electrice...
Serviciul contactului disjunctor il poate face cu mai multa fiabilitate si o dioda schottky legata corespunzator in locul contactului (ceva de 25A/60v)...

si e plin internetul de relee de incarcare pentru dinam la 6v... merita...in locul celui electromecanic...
spor

...firele 'se impusca' de la corent mare prin ele, cum spuneam.....
Ma pui pe ganduri... e clar ca un releu electronic este net superior, poate incropesc unul.

Added in 45 minutes 40 seconds:
Ieri am definitivat si prinderea bateriei, am modificat o brida de prindere de Dnepr luata de pe ebay:
suport-baterie-nou-ural-m63.jpg
20150627_174526.jpg
20150627_172600.jpg
brida-fixare-baterie-ural-m63.jpg
Bateria fixata:
baterie-6V-montata-ural-m63.jpg
Si fluturele conform cu originalul:
fluture-brida-fixare-baterie-ural-m63.jpg
fluture-prindere-catalog-ural-m63.jpg
fluture-prindere-baterie-ural-m63.jpg
Am montat tampoanele la bascula spate si mansoanele de la scaritele pentru pasager, mansoanele sunt vechi si un pic cam uzate, asa ca am comandat unele noi de pe ebay:
tampoane-bascula-ural-m63.jpg
Am curatat tobele de vaselina pentru protectie:
toba-esapament-curatata-ural-m63.jpg
toba-esapament-curatata-ural-m63-2.jpg
toba-esapament-curatata-ural-m63-3.jpg
La toba de pe dreapta m-am trezit cu niste zgarieturi, ori nu le-am observat eu cand le-am cumparat ori le-am facut desi nu-mi aduc aminte sa le fi lovit vreodata, mai ales ca am fost atent cu ele...

Am pus si garnitura la far pentru cablajul firelor ce duc la comutatorul de faze:
garnitura-far-gromet-ural-m63.jpg
garnitura-far-gromet-ural-m63-2.jpg
Si colierul de prindere din aluminiu conform cu originalul, dupa cum se vede mai jos varnesul pentru cablajul firelor de la far este alb-galbui, original este tot de culoare deschisa, am tinut sa pun acest varnes pt ca-i da o nota de retro mai accentuata. Ar fi fost foarte simplu sa pun un varnes negru dar si asa consider ca e prea mult negru pe mobra:
colier-aluminiu-cablaj-ghidon-ural-m63.jpg
Pornirea este foarte usoara, ii dai benzina, o asezi in compresie si porneste la prima pedala fara nici un efort:

https://www.youtube.com/watch?v=uYZ0Kk2 ... e=youtu.be

Si am iesit cu ea pe sosea :D , am mers doar 4-5 kilometri pt ca nu am asigurare si ITP dar a fost deajuns ca sa ma pot bucura de toate eforturile mele. Motorul merge foarte bine, are forta, nu a dat nici un semn de gripare (era deja incins cand am iesit cu el pe sosea), cutia de viteze schimba impecabil si nu are zgomote (ce-i drept am avut noroc de o cutie ca noua), grupul spate asemeni. Senzatia pe ea este formidabila, ghidonul este jos si confortabil, farul retro te incanta, poztia pe mobra este placuta.

Mai am cateva chestii de facut, nu mai merge stopul pe frana iar de vina este contactul pe care trebuie sa-l demontez ca sa vad care e problema, trebuie repozitionata acceleratia pt ca maneta de frana loveste in ea, sa mai reglez aprinderea pt ca mi-a lasat impresia ca avansul este un pic cam mare, chestii/socoteli.
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare Ural M63

#198

Unread post by luca.stere »

Ne indreptam cu pasi repezi spre final:
ornamente-montate-rezervor-ural-m63.jpg
ornamente-montate-rezervor-ural-m63-2.jpg
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare Ural M63

#199

Unread post by luca.stere »

Si ieri seara am terminat mobra, astazi am rulat cu ea 50 km :D si am facut si niste poze:
Attachments
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63
ural-m63

drobu
LVL 9
LVL 9
Posts: 97
Joined: 20 May 2013, 08:01
Been thanked: 2 times

Re: Restaurare Ural M63

#200

Unread post by drobu »

cum merge?Cum sta pe drum?
...stie fara maini pe ghidon?
Cum se infoaca?
Accelereaza ? Trage partzuri?
Post Reply