Reconditionare Dnepr 650
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Incepem lucrul la rezervor cu niste chit de fibra, este foarte bun pt acoperirea deformarilor mai pronuntate dupa care voi aplica chit normal pentru finisari:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Slefuirea chitului de fibra care a fost dat de umplutura, are avantajul ca nu se deformeaza in timp de la caldura:
Dupa care i-am dat spritchit si l-am imbracat pe alocuri intr-un strat subtire de chit:
Aripile au primit si ele cateva flecuri de chit:
Oala de far de K750:
Dupa slefuiri de chit si rectificari cu chit rapid Body am ajuns aici:
Dupa care i-am dat spritchit si l-am imbracat pe alocuri intr-un strat subtire de chit:
Aripile au primit si ele cateva flecuri de chit:
Oala de far de K750:
Dupa slefuiri de chit si rectificari cu chit rapid Body am ajuns aici:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Dupa n retusuri la diferite piese am ajuns in cele din urma la ultimele doua piese, usita de la rezervor si cozorocul de la far. Usita avea niste indoituri mici, ca niste lovituri dar nu inteleg cum au fost facute avand in vedere ca tabla este groasa si rezistenta. A trebuit sa imbrac suprafata in chit si usor-usor sa uiformizez suprafata.
Cozorocul de far avea o lovitura in partea superioara, nu grava dar indeajuns ca sa fie o problema pt ca nu reuseam sa o indrept. Am apelat la ajutorul unui prieten tinichigiu auto care cu experienta si talentul lui l-a indreptat imediat. Dupa ce am indepartat cromul am ramas cu ceva zgarieturi care au fost nivelate cu chit rapid dupa care i-am dat chit normal pentru a-i da forma dorita.
PS: Nu am poze dar in acest moment toate piesele sunt gata de vopsit. Incepand de maine trebuie sa ma pregatesc de vopsit, motocicleta va fi vopsita verde (mat), este si culoarea din talon din fericire.
Cozorocul de far avea o lovitura in partea superioara, nu grava dar indeajuns ca sa fie o problema pt ca nu reuseam sa o indrept. Am apelat la ajutorul unui prieten tinichigiu auto care cu experienta si talentul lui l-a indreptat imediat. Dupa ce am indepartat cromul am ramas cu ceva zgarieturi care au fost nivelate cu chit rapid dupa care i-am dat chit normal pentru a-i da forma dorita.
PS: Nu am poze dar in acest moment toate piesele sunt gata de vopsit. Incepand de maine trebuie sa ma pregatesc de vopsit, motocicleta va fi vopsita verde (mat), este si culoarea din talon din fericire.
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Si s-a intamplat si minunea, piesele au fost vopsite astazi. Desi a fost doar o "formalitate" pt ca piesele erau pregatite imi statea pe creier vopsirea lor pt ca nu puteam continua cu restul operatiunilor (instalatia electrica si montajele definitive).
Prin vopsirea cu teroson Body am sigilat si zonele cu tabla dubla de unde pleaca rugina de obicei:
Si piesele vopsite cu verde militar mat:
Prin vopsirea cu teroson Body am sigilat si zonele cu tabla dubla de unde pleaca rugina de obicei:
Si piesele vopsite cu verde militar mat:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Ziceam astazi ca mai las piesele sa se usuce, mai exact sa las vopseaua "sa lucreze" dar nu am mai avut rabdare si dupa ce am constatat ca vopseaua este uscata bina m-am apucat apucat de lucru cu maxima grija pt elementele vopsite. Mai intai am dat telescoapele jos ca sa pot monta aripa, pantalonii de far si oala de far:
Si am inceput montajul:
La oala de far aveam un filet distrus, dupa cum stiti filetul de 8x1mm este dat intr-o tabla ambutisata si cedeaza repede daca cineva strange ca ghiolbanul. Asa ca am sudat doua piulite lungi de 8mm cu filet normal (1,25mm) ca sa nu mai cedeze si ca sa am posibilitate pe interior de a mai prinde si altceva (cablu de masa).
Am montat si sistemul de franare fata cu aceasta ocazie:
Si cam aici am ajuns pana acum:
Si am inceput montajul:
La oala de far aveam un filet distrus, dupa cum stiti filetul de 8x1mm este dat intr-o tabla ambutisata si cedeaza repede daca cineva strange ca ghiolbanul. Asa ca am sudat doua piulite lungi de 8mm cu filet normal (1,25mm) ca sa nu mai cedeze si ca sa am posibilitate pe interior de a mai prinde si altceva (cablu de masa).
Am montat si sistemul de franare fata cu aceasta ocazie:
Si cam aici am ajuns pana acum:
-
- LVL 9,4
- Posts: 112
- Joined: 15 Apr 2015, 17:10
- Location: CLUJ-NAPOCA
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 20 times
- Zodiac:
- Age: 54
- Contact:
Re: Reconditionare Dnepr 650
Cu telescoapele spate ce vei face,le lasi asa,cu cromul cojit sau le aplici vreo acoperire?
Ne incleștăm cu disperare,
Intr-o supremă confruntare
In fiecare zi:viață sau moarte...
Intr-o supremă confruntare
In fiecare zi:viață sau moarte...
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Ala e pus doar ca sa stea mobra pe roti cat lucrez la ea, voi pune alte amortizoare.Cristian 1 wrote:Cu telescoapele spate ce vei face,le lasi asa,cu cromul cojit sau le aplici vreo acoperire?
Re: Reconditionare Dnepr 650
...si 'PET'-ul de 5 litri ?
Cate urme va lasa utilajul pe drum , asa cu 2 roate?
Dar cu 3?
Cate urme va lasa utilajul pe drum , asa cu 2 roate?
Dar cu 3?
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
PET-ul este de 1L si mai are fo' doua sute de grame de ulei in el ramase de cand am bagat ulei la cutie si la grup, e doar un ulei de proba. Dupa ce fac cateva teste ii bag alt ulei mai gros, valvolina e sfanta la utilajele astea. Pierderi de ulei sper sa nu am...drobu wrote:...si 'PET'-ul de 5 litri ?
Cate urme va lasa utilajul pe drum , asa cu 2 roate?
Dar cu 3?
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Sa noua si tampon nou de sa de la Gaspar, suportul a fost curatat si revopsit:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Contact nou modelul 6 volti, i-am cositorit niste conexiuni ca sa fiu sigur ca rezista in timp:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Am continuat cu instalatia electrica, si de aceasta data am inceput cu instalatia electrica a lampii spate.
Bun, e functionala dar voi mai avea de facut cateva chestiuni; sa cositoresc un papuc pt firul negru care este masa (minusul) si sa gandesc o mufa. Spre deosbire de celelalte instalatii electrice faute de mine pana acum foarte apropiate de original de aceasta data vreau pe langa simplitate si deconectarea cu usurinta a instalatiei electrice in caz de nevoie.
La far am pus o garnitura de cauciuc (gromet) pentru instalatia elecrica a farului:
Comanda lumini cumparata de la oldtimergarage: http://www.oldtimergarage.eu/catalog/pr ... ts_id=1503
Mansoane noi pentru ghidon:
Comanda acceleratie noua:
Pres nou pentru aripa spate:
Si stopul cu presul montate de proba, nu mai aveam rabadare :
Bun, e functionala dar voi mai avea de facut cateva chestiuni; sa cositoresc un papuc pt firul negru care este masa (minusul) si sa gandesc o mufa. Spre deosbire de celelalte instalatii electrice faute de mine pana acum foarte apropiate de original de aceasta data vreau pe langa simplitate si deconectarea cu usurinta a instalatiei electrice in caz de nevoie.
La far am pus o garnitura de cauciuc (gromet) pentru instalatia elecrica a farului:
Comanda lumini cumparata de la oldtimergarage: http://www.oldtimergarage.eu/catalog/pr ... ts_id=1503
Mansoane noi pentru ghidon:
Comanda acceleratie noua:
Pres nou pentru aripa spate:
Si stopul cu presul montate de proba, nu mai aveam rabadare :
-
- LVL 9,4
- Posts: 112
- Joined: 15 Apr 2015, 17:10
- Location: CLUJ-NAPOCA
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 20 times
- Zodiac:
- Age: 54
- Contact:
Re: Reconditionare Dnepr 650
Foarte faina comanda aia de lumini!!!
Ne incleștăm cu disperare,
Intr-o supremă confruntare
In fiecare zi:viață sau moarte...
Intr-o supremă confruntare
In fiecare zi:viață sau moarte...
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Am vopsit scheletul seilor si am cumparat sei noi de la Gaspar:
Montat opritorul de cablu de frana pentru roata atasului:
Acumulator nou:
Dupa care am inceput lucrul la instalatia electrica care de fapt inseamna construirea de la zero a cablajului. Am luat fire noi de 1,5mm dupa care am inceput sa le "intind" pe motocicleta conform schemei si necesitatilor (mici modificari):
Fiecare papuc in parte este cositorit pe fir si izolat cu varnes:
Dupa ce am stabilit traseul am trecut cablurile print varnes:
Mai am sa finalizez instalatia din far (lumini) si traseul cablurilor la partea de aprindere. Dupa ce am verificat functionalitatea instalatiei am pornit din nou motorul cu aprinderea electronica pe care m-am hotarat sa o las pe acest motor (initial voiam sa-i pun platina cu Gotronic). Motorul a fost nepornit de doua luni: https://youtu.be/HrupDSYBAsI
Cu aceasta ocazie am verificat si daca alternatorul incarca bine cu releul electronic si incarca perfect.
Montat opritorul de cablu de frana pentru roata atasului:
Acumulator nou:
Dupa care am inceput lucrul la instalatia electrica care de fapt inseamna construirea de la zero a cablajului. Am luat fire noi de 1,5mm dupa care am inceput sa le "intind" pe motocicleta conform schemei si necesitatilor (mici modificari):
Fiecare papuc in parte este cositorit pe fir si izolat cu varnes:
Dupa ce am stabilit traseul am trecut cablurile print varnes:
Mai am sa finalizez instalatia din far (lumini) si traseul cablurilor la partea de aprindere. Dupa ce am verificat functionalitatea instalatiei am pornit din nou motorul cu aprinderea electronica pe care m-am hotarat sa o las pe acest motor (initial voiam sa-i pun platina cu Gotronic). Motorul a fost nepornit de doua luni: https://youtu.be/HrupDSYBAsI
Cu aceasta ocazie am verificat si daca alternatorul incarca bine cu releul electronic si incarca perfect.
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Astazi am avut de lucru cu cablurile de acceleratie si cu cel de la frana fata. Cablurile le-am cumparat de la Gaspar, nu se potriveste niciunul dar nu e vina lui. Capetele de la cablurile de acceleratie erau prea mari si a trebuit sa le polizez cu mare atentie ca sa le potrivesc in carburatoare si in comanda de acceleratie.
La cablul de frana a fost si mai bine, opritorul de cablu de pe platoul de franare are filet de 8 x 1.25mm in timp ce opritorul de pe cablu are filet de 8 x 1mm. Asa ca trebuit sa scot opritorul de pe cablu care nu avea nici gaura data pe centru si fac altul cu filet de 8 x 1.25mm:
A trebuit sa mai tai si din camasa pt ca era prea lunga:
Dupa care i-am cositorit la loc capatul si acum am frana functionala:
Cam aceeasi poveste ma asteapta la cablul de ambreiaj, nici acela nu se potriveste...
La cablul de frana a fost si mai bine, opritorul de cablu de pe platoul de franare are filet de 8 x 1.25mm in timp ce opritorul de pe cablu are filet de 8 x 1mm. Asa ca trebuit sa scot opritorul de pe cablu care nu avea nici gaura data pe centru si fac altul cu filet de 8 x 1.25mm:
A trebuit sa mai tai si din camasa pt ca era prea lunga:
Dupa care i-am cositorit la loc capatul si acum am frana functionala:
Cam aceeasi poveste ma asteapta la cablul de ambreiaj, nici acela nu se potriveste...
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Am mai lucrat cateva chestii: esapamentul, modificarea cablului de ambreiaj si scaritele. Toba de esapament avea doua gauri in plus care o faceau destul de zgomotoasa, asa ca le-am astupat cu sudura.
Dupa care am curatat sistemul de esapament de vopseaua veche:
Am cumparat vopsea termica Den Braven, la Uralul M72 s-a dovedit a fi foarte buna:
Si am vopsit elementele esapamentului:
La montare am etansat cu sfoara de azbest:
Am vopsit scaritele:
Cauciucuri noi pt scarite de la Gaspar:
Dupa care am curatat sistemul de esapament de vopseaua veche:
Am cumparat vopsea termica Den Braven, la Uralul M72 s-a dovedit a fi foarte buna:
Si am vopsit elementele esapamentului:
La montare am etansat cu sfoara de azbest:
Am vopsit scaritele:
Cauciucuri noi pt scarite de la Gaspar:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Am lucrat intens in ultima perioada pt a termina "Nipra", ca de obicei diavolul se ascunde in detalii si nu te lasa sa termini in termenul propus. Dar pana la urma cu rabdare am reusit. A trebuit sa termin electrica din fa, butonul de comutare faze, montat heblu, claxonul a murit si a trebuit sa dau jos rezervorul pt a-l schimba cu unul nou, am faurit o brida pt fixarea bateriei pt ca cea cumparata noua era prea scurta pt bateria mea, strans toate suruburile la tablaraie, vopsit ghidon si risere, strans telescoape furca si pus ulei Motul 15W medium heavy in ele, fixat usita rezervor, montat oglinda, montat sei, pus benzina, etc.
Iar pana la urma am reusit si sa ma plimb cu ea... motorul trage foarte bine dar am constatat ca peste noapte s-a marit avansul la aprindere, trebuie sa vad despre ce este vorba. Ciclistica este foarte buna, nici o bataie si nici o vibratie, este foarte legata.
Iar pana la urma am reusit si sa ma plimb cu ea... motorul trage foarte bine dar am constatat ca peste noapte s-a marit avansul la aprindere, trebuie sa vad despre ce este vorba. Ciclistica este foarte buna, nici o bataie si nici o vibratie, este foarte legata.
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Incepe si lucurul la atas, operatiile de sablare, reparatii tinichigerie, vopsire le-am externalizat. Am un prieten care se va ocupa de aceste lucruri (Urse Emilian 0721 888 403) eu urmand sa ma ocup dupa aceea de roti, partea electrica si montarea pe motocicleta a atasului.
La barca atasului am de facut cateva mici reparatii pe marginile de jos unde a ruginit la imbinari, a fost sablat inainte pt a se vedea clar unde mai are probleme. Voi reveni cu poze.
La barca atasului am de facut cateva mici reparatii pe marginile de jos unde a ruginit la imbinari, a fost sablat inainte pt a se vedea clar unde mai are probleme. Voi reveni cu poze.
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Montarea provizorie a atasului pentru probe:
Tiranti curatati si vopsiti, unul dintre ei are niste lovituri (nu-mi dau seama ce a patit) dar se prezinta foarte bine, nu are rugina in interior. Prinderile au fost zincate.
Cadrul s-a montat fara probleme, acum pot sa montez aripa pentru pregatiri inaintea sablarii respectiv vopsirii, am de astupat niste gauri si de dat alte gauri pentru lampa de pozitie fata si lampa spate.Dupa aceea urmeaza montarea definitiva cu reglarea unghiului si completarea suruburilor lipsa.
Barca de atas dupa ce a fost sablata a avut parte de niste reparatii de tinichigerie in partea inferioara:
Tiranti curatati si vopsiti, unul dintre ei are niste lovituri (nu-mi dau seama ce a patit) dar se prezinta foarte bine, nu are rugina in interior. Prinderile au fost zincate.
Cadrul s-a montat fara probleme, acum pot sa montez aripa pentru pregatiri inaintea sablarii respectiv vopsirii, am de astupat niste gauri si de dat alte gauri pentru lampa de pozitie fata si lampa spate.Dupa aceea urmeaza montarea definitiva cu reglarea unghiului si completarea suruburilor lipsa.
Barca de atas dupa ce a fost sablata a avut parte de niste reparatii de tinichigerie in partea inferioara: