Reconditionare Dnepr 650
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Am ajuns si la aripa de atas care este modelul "12 volti" dar pe care voi monta lampa de pozitie de K750 si si lampa spate FP230. Astfel ca a trebuit sa fac niste masuratori si sa dau alte gauri pentru montarea acestor lampi dupa care voi da aripa la sablat.
Pozitionarea lampii de pozitie de K750, am ales o pozitie mai joasa decat cea aleasa de producator. Am ales ca linia superioara a lampii unde incepe sticla sa fie paralela cu pamantul:
Lampa spate tip FP230:
Am "faurit" si montat un portbagaj in locul seii de pasager:
Pozitionarea lampii de pozitie de K750, am ales o pozitie mai joasa decat cea aleasa de producator. Am ales ca linia superioara a lampii unde incepe sticla sa fie paralela cu pamantul:
Lampa spate tip FP230:
Am "faurit" si montat un portbagaj in locul seii de pasager:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Am inceput lucrul la atas, am apelat la niste vopsitori dar fiind o perioada aglomerata mi-au dat niste termene de ma intindeam pana la primavara cu vopsitoria atasului asa ca am decis sa fac eu vopsitoria sau macar pregatirea ei. Botul atasului avea niste "cuie" si niste deformari mai pronuntate, asa ca am dat un strat de chit de fibra pt ca este foarte rezistent si nu se defprmeaza in timp peste care am inceput sa dau chit normal pentru o finisare mai usoara:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Mai am un pic si intru la vopsitorie cu atasul:
Un "praf" de negru mat ca sa vad problemele:
Dupa care am aplicat spritchit pe toata zona de lucru:
Cateva chituri pentru aripa atasului:
La un moment am decis ca e mai usor sa imbrac toata aripa intr-un stat subtire de chit (un sfat primit de la un vopsitor):
Si am vopsit si cele doua jante pt roata atasului si roata de rezerva:
Added in 9 minutes :
Si am ajuns si la ultima finisare cu smirghel fin si apa dupa care le-am pus la uscat:
Un "praf" de negru mat ca sa vad problemele:
Dupa care am aplicat spritchit pe toata zona de lucru:
Cateva chituri pentru aripa atasului:
La un moment am decis ca e mai usor sa imbrac toata aripa intr-un stat subtire de chit (un sfat primit de la un vopsitor):
Si am vopsit si cele doua jante pt roata atasului si roata de rezerva:
Added in 9 minutes :
Si am ajuns si la ultima finisare cu smirghel fin si apa dupa care le-am pus la uscat:
Last edited by AdrianS on 28 Feb 2018, 23:40, edited 1 time in total.
Reason: Ştergere alineat multiplicat.
Reason: Ştergere alineat multiplicat.
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Amortizoarele spate: demontare, curatare, vopsire, schimbat ulei:
Uleiul era cam depreciat, cu uleiul Motul 15W Medium heavy au iesit super!
Uleiul era cam depreciat, cu uleiul Motul 15W Medium heavy au iesit super!
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Niste teste cu Nipra, merge chiar bine pe gerul asta, erau cateva grade cu minus. Barca atasului nu este prinsa, sta pe niste carpe:
https://www.youtube.com/watch?v=I7lVtjyOSKQ
https://www.youtube.com/watch?v=I7lVtjyOSKQ
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Ieri am vopsit atasul, am profitat de faptul ca ieri a fost cald si am trecut la "fapte". Mai intai am sigilat reparatiile atasului si ale aripii de atas cu mastic pensulabil:
-
- LVL 9,4
- Posts: 112
- Joined: 15 Apr 2015, 17:10
- Location: CLUJ-NAPOCA
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 20 times
- Zodiac:
- Age: 54
- Contact:
Re: Reconditionare Dnepr 650
Bine ca ai profitat ieri de caldura,de azi e cam iarna...
Ne incleștăm cu disperare,
Intr-o supremă confruntare
In fiecare zi:viață sau moarte...
Intr-o supremă confruntare
In fiecare zi:viață sau moarte...
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Da, am profitat de ziua de ieri si a fost la fix pt ca o asteptam de ceva vreme atasul fiind gata din decembrie. Am imbracat atasul in teroson sprint:Cristian 1 wrote:Bine ca ai profitat ieri de caldura,de azi e cam iarna...
[/img]https://images.flowers.ro/IPuploads/mon ... 2a4c48.jpg[/img]
Added in 10 minutes 20 seconds:
Si iata atasul vopsit:
Added in 16 seconds:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Tampoane noi pentru barca de atas:
Aripa atasului:
Lampa spate tip FP230:
Aripa atasului:
Lampa spate tip FP230:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Roata atasului: spite noi, rulmenti noi 30204, banda de spite Continental, camera Vee Rubber si anvelopa Mitas:
Added in 1 minute 55 seconds:
Added in 1 minute 55 seconds:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Duminica am facut si electrica atasului, mi-a luat mai mult timp decat ma asteptam pt ca traseul cablurilor nu mai corespunde deoarece tablele care sustineau cablajul in aripa erau ruginite si le-am inlaturat. Totodata aripa era ultimul model de blocuri de lumini iar eu am optat pt seria a doua de blocuri de lumini din anii '60-70.
Asa ca a trebuit sa stabilesc un traseu sigur prin care cablajul sa nu poata fi agatat si am facut niste bride de aluminiu pe care le-am imbracat in varnes termorectractabil. Din fericire nu a trebuit sa dau gauri suplimentare in aripa pt bride iar prezoanele de prindere ale diverselor componente au oferit un traseu foarte bun pentru cablaj:
Fire noi, capete cositorite, samd:
Sa se faca lumina:
Ma apropii de sfarsit, mai am sa cumpar o garnitura pentru lampa de pozitiei a atasului, sa fac scaunul atasului care deja este in lucru si am avut norocul sa gasesc astazi la Hornbach burete mai dens si piele sintetica neagra, iar ultima piesa ar fi roata de rezerva.
Asa ca a trebuit sa stabilesc un traseu sigur prin care cablajul sa nu poata fi agatat si am facut niste bride de aluminiu pe care le-am imbracat in varnes termorectractabil. Din fericire nu a trebuit sa dau gauri suplimentare in aripa pt bride iar prezoanele de prindere ale diverselor componente au oferit un traseu foarte bun pentru cablaj:
Fire noi, capete cositorite, samd:
Sa se faca lumina:
Ma apropii de sfarsit, mai am sa cumpar o garnitura pentru lampa de pozitiei a atasului, sa fac scaunul atasului care deja este in lucru si am avut norocul sa gasesc astazi la Hornbach burete mai dens si piele sintetica neagra, iar ultima piesa ar fi roata de rezerva.
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Am pus si talpa de urcare in atas, se prinde cu doua suruburi de 8x1mm, din fericire filetele erau bune:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Am inceput lucrul la scaunul atasului, am toate materialele asa ca acum tine doar de mine executia lui. Mai intai am taiat doua bucati de placaj dupa ce un prieten mi-a confirmat dimensiunile pieselor de scaun (spatar plus sezut). Placajul provine de la un palet de marfa si este foarte rezistent, este imposibil sa-l rupi:
Dupa aceea am inceput sa fac sistemul de fixare al spatarului, practic este o platbanda care va fi prinsa in interiorul spatarului si i-am dat trei gauri filetate, una pt fixare in interior si celelalte doua sunt pentru brida de fixare pe atas:
Acesta este buretele care va forma scaunul, este un burete cu densitate mai mare, l-am gasit la Hornbach. Pentru spatar este perfect este o idee cam moale dar am gasit solutia, voi intercala intre cele doua straturi de burete o bucata de plastic expandat, am probat deja si e perfect asa.
Dupa aceea am inceput sa fac sistemul de fixare al spatarului, practic este o platbanda care va fi prinsa in interiorul spatarului si i-am dat trei gauri filetate, una pt fixare in interior si celelalte doua sunt pentru brida de fixare pe atas:
Acesta este buretele care va forma scaunul, este un burete cu densitate mai mare, l-am gasit la Hornbach. Pentru spatar este perfect este o idee cam moale dar am gasit solutia, voi intercala intre cele doua straturi de burete o bucata de plastic expandat, am probat deja si e perfect asa.
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Am definitivat piesele care formeaza sistemul de prindere al scaunului, acum a mai ramas sa croiesc buretele pe forma si sa-i fac tapiteria. In prima poza se vede platbanda zincata care trebuie gautita in drptul piulitei de prindere de pe atas. Aici fac o paranteza si mentionez ca scaunul de Dnepr are doua sisteme de prindere, unul cu surub si piulita asa cum am eu iar celalalt este cu un sistem de incuietoare pe carlig. Am descoperit acest fiind nelamurit de piulita pe care am gasit-o prinsa pe atas si care este pusa de fabrica, de fapt este o piesa de tip platbanda cu filet incastrata intr-o tabla ambutisata:
Pe partea sezutului am facut doua prinderi cu platbande, barca atasului are gauri de prindere exact in acele locuri dar nu stiu daca sunt originale:
Am montat si garnitura noua de cauciuc pt lampa de pozitie a atasului, am cumparat doua bucati ca sa am si pentru K750:
Dupa care am spalat murgul de praf si am facut o tura cu el:
Pe partea sezutului am facut doua prinderi cu platbande, barca atasului are gauri de prindere exact in acele locuri dar nu stiu daca sunt originale:
Am montat si garnitura noua de cauciuc pt lampa de pozitie a atasului, am cumparat doua bucati ca sa am si pentru K750:
Dupa care am spalat murgul de praf si am facut o tura cu el:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Am reusit sa termin sezutul scaunului, am gasit materialele necesare la Hornbach: burete cu densitate mare dar nu asa de mare pe cat as fi dorit si piele sintetica de culoare neagra. Ca sa compensez densitatea buretelui am introdus intre cele doua straturi de burete un strat de plastic expandat care a dat exact taria necesara sezutului care trebuie sa suporte o greutate mai mare in comparatie cu spatarul:
Am lipit straturile intre ele cu prenadez:
Tapiseria:
Acum urmeaza spatarul, neavand experienta nu am vrut sa fac ambele piese deodata. Acum ca am sezutul gata pot face masuratori mai bune acum pentru spatar.
Am lipit straturile intre ele cu prenadez:
Tapiseria:
Acum urmeaza spatarul, neavand experienta nu am vrut sa fac ambele piese deodata. Acum ca am sezutul gata pot face masuratori mai bune acum pentru spatar.
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
A venit si anvelopa Mitas impreuna cu camera Vee Rubber pentru roata de rezerva, mai trebuie sa iau spite, banda de cauciuc pt spite rulmenti:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Am terminat scaunul atasului, sunt multumit de rezultat. Ma asteptam sa fie un pic cam moale dar este exact cum trebuie, sezutul sustine bine greutatatea mea (78kg) iar spatarul este ferm dar in acelasi confortabil (atat cat poate fi un scaun de atas.
O mica plimbare prin zona:
Varianta vintigi:
O mica plimbare prin zona:
Varianta vintigi:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Poveste adevarata, am ras de am murit:
I take my Dnepr to the Army base a lot.
Whenever the weather is nice.
We have a disproportionate number of Russian expats in both the regiment and the cadet corps.
So one night a young man about 20 years old, an ex Cadet in the middle of joining the regiment comes up to me as I'm getting off the bike.
The usual greetings "hello sir good to see you" etc..
Then he asks about the bike... I tell him "Dnepr it's a Russian bike." (If someone is Ukrainian I tell them the truth LOL)
The young soldier is fascinated... He calls his father to tell him of this amazing Russian bike because his dad was in the Russian army and he was sure his dad may have ridden one.
So, he speaks to his dad in Russian, I understand three words "Dnepr da... sovietski"
More words and the young soldier gets off the phone and says to me " my dad thinks you're an idiot... Why would anyone do that to themselves on purpose..."
I take my Dnepr to the Army base a lot.
Whenever the weather is nice.
We have a disproportionate number of Russian expats in both the regiment and the cadet corps.
So one night a young man about 20 years old, an ex Cadet in the middle of joining the regiment comes up to me as I'm getting off the bike.
The usual greetings "hello sir good to see you" etc..
Then he asks about the bike... I tell him "Dnepr it's a Russian bike." (If someone is Ukrainian I tell them the truth LOL)
The young soldier is fascinated... He calls his father to tell him of this amazing Russian bike because his dad was in the Russian army and he was sure his dad may have ridden one.
So, he speaks to his dad in Russian, I understand three words "Dnepr da... sovietski"
More words and the young soldier gets off the phone and says to me " my dad thinks you're an idiot... Why would anyone do that to themselves on purpose..."
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45