Reconditionare Dnepr 650
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Am pus cadrele in oglinda, cel din stanga este cadrul vechi, cel din 1976, calitatea lui este net superioara celui din 1991.
Simering volanta SKF:
Surub si siguranta volanta noi:
Montarea ambreiajului:
Si am aruncat si motorul pe cadru:
Sa muti totul de pe un cadru pe celalalt dupa ce ai reconditionat totul inainte e floare la ureche, adica tot e de munca dar nu ai probleme de genul rugina, suruburi blocate, samd.
Simering volanta SKF:
Surub si siguranta volanta noi:
Montarea ambreiajului:
Si am aruncat si motorul pe cadru:
Sa muti totul de pe un cadru pe celalalt dupa ce ai reconditionat totul inainte e floare la ureche, adica tot e de munca dar nu ai probleme de genul rugina, suruburi blocate, samd.
-
- LVL 9,4
- Posts: 112
- Joined: 15 Apr 2015, 17:10
- Location: CLUJ-NAPOCA
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 20 times
- Zodiac:
- Age: 54
- Contact:
Re: Reconditionare Dnepr 650
Ce marci moto mai reconditionezi?
Ne incleștăm cu disperare,
Intr-o supremă confruntare
In fiecare zi:viață sau moarte...
Intr-o supremă confruntare
In fiecare zi:viață sau moarte...
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Deocamdata raman la Dnepr/Ural, TWN-ul pe care il fac acum este o exeptie.Cristian 1 wrote:Ce marci moto mai reconditionezi?
-
- LVL 9,4
- Posts: 112
- Joined: 15 Apr 2015, 17:10
- Location: CLUJ-NAPOCA
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 20 times
- Zodiac:
- Age: 54
- Contact:
Re: Reconditionare Dnepr 650
Ok,ar fi fost vorba de o Yamaha T80 Townmate,an 1989.
Multamn fain de raspuns.
Multamn fain de raspuns.
Ne incleștăm cu disperare,
Intr-o supremă confruntare
In fiecare zi:viață sau moarte...
Intr-o supremă confruntare
In fiecare zi:viață sau moarte...
-
- LVL 2
- Posts: 6
- Joined: 01 May 2018, 09:46
- Been thanked: 1 time
Re: Reconditionare Dnepr 650
Stai linistit, Cristian, ca e coada lunga la usa lui. Daca va mai dori sa inceapa vreun nou proiect, are deja un BMW R35 (1938) bagat pe lista. Spun "daca va mai dori" pentru ca din lipsa de timp abia reuseste sa finalizeze propriile proiecte, cu atat mai greu pe ale altora.
Si in afara de R35 mai sunt si altele. ...Despre care nici el nu are habar inca.
Si in afara de R35 mai sunt si altele. ...Despre care nici el nu are habar inca.
-
- LVL 9,4
- Posts: 112
- Joined: 15 Apr 2015, 17:10
- Location: CLUJ-NAPOCA
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 20 times
- Zodiac:
- Age: 54
- Contact:
Re: Reconditionare Dnepr 650
Mno,sorry atunci.
Sa aiba spor,am sa caut in alta parte.
Sa aiba spor,am sa caut in alta parte.
Ne incleștăm cu disperare,
Intr-o supremă confruntare
In fiecare zi:viață sau moarte...
Intr-o supremă confruntare
In fiecare zi:viață sau moarte...
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Asa cum zice si Fiare Vechi sunt foarte prins, am proiecte personale care au ramas rau de tot in urma. Pe partea de clienti... este posibil ca TWN-ul sa fie ultima lucrare iar in urmatorii ani sa ma ocup numai de ale mele.Cristian 1 wrote:Ok,ar fi fost vorba de o Yamaha T80 Townmate,an 1989.
Multamn fain de raspuns.
-
- LVL 9,4
- Posts: 112
- Joined: 15 Apr 2015, 17:10
- Location: CLUJ-NAPOCA
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 20 times
- Zodiac:
- Age: 54
- Contact:
Re: Reconditionare Dnepr 650
Mno,imi pare rau,Luca.
Nu gasesc pe cineva sa-i dau T80-ul sa-l restaureze ca la carte.Trebuia revopsit calumea,verificat motorul(schimbat ce-i trebuie,eventual,in interior)si curatat/reglat carburatorul.Ea functioneaza per total,are ITP valabil,doar circul vara cu ea in oras.
Daca totusi te razgandesti,te rog sa ma anunti.
Cu stima,Cristi.
Nu gasesc pe cineva sa-i dau T80-ul sa-l restaureze ca la carte.Trebuia revopsit calumea,verificat motorul(schimbat ce-i trebuie,eventual,in interior)si curatat/reglat carburatorul.Ea functioneaza per total,are ITP valabil,doar circul vara cu ea in oras.
Daca totusi te razgandesti,te rog sa ma anunti.
Cu stima,Cristi.
Ne incleștăm cu disperare,
Intr-o supremă confruntare
In fiecare zi:viață sau moarte...
Intr-o supremă confruntare
In fiecare zi:viață sau moarte...
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
M-am reintors la aprinderea pe platina cu Gotronic, cea electronica o pastrez pentru mine deocamdata. Bobina de inductie cumparata de la Gaspar, are rezistivitate de 3.5 ohmi. Gaspar nu stie dar aceasta bobina nu se potriveste cu aprinderile pe platina si condensator, in schimb cu Gotronic se potriveste pt ca acesta anuleaza sarcina de pe platina care devine un simplu contact la 12V. Ramane de vazut daca bobina se incinge in timp ce merge motorul, voi proba curand acest lucru.
Bateria a murit inca de anul trecut cand m-am trezit intr-o zi ca am 8-9V pe baterie, prima oara am crezut ca o fi din cauza ca nu prea mergeam cu mobra desi faceam o plimbare mai lunga la fiecare 2-3 saptamani iar alternatorul incarca perfect cu releul electronic. Se pare ca am avut ghinionul sa nimeresc o baterie cu un defect de fabricatie, altfel nu-mi explic pt ca mai am o baterie de 6V aceeasi marca si de doi ani nu a murit, e in stare perfecta.
Asa ca am luat alta baterie, Exide de aceasta data:
Prima pornire a motorului cu carter din 1976, cilindrii si chiulasele sunt cele de dinainte. Din cauza bateriei mentionate mai sus nu a pornit imediat pt ca dadea scanteie prea slaba (bateria scazuse la 6-7V). Am pus alta baterie si a pornit imediat:
https://www.youtube.com/watch?v=PjsRqZD8Cng
Bateria a murit inca de anul trecut cand m-am trezit intr-o zi ca am 8-9V pe baterie, prima oara am crezut ca o fi din cauza ca nu prea mergeam cu mobra desi faceam o plimbare mai lunga la fiecare 2-3 saptamani iar alternatorul incarca perfect cu releul electronic. Se pare ca am avut ghinionul sa nimeresc o baterie cu un defect de fabricatie, altfel nu-mi explic pt ca mai am o baterie de 6V aceeasi marca si de doi ani nu a murit, e in stare perfecta.
Asa ca am luat alta baterie, Exide de aceasta data:
Prima pornire a motorului cu carter din 1976, cilindrii si chiulasele sunt cele de dinainte. Din cauza bateriei mentionate mai sus nu a pornit imediat pt ca dadea scanteie prea slaba (bateria scazuse la 6-7V). Am pus alta baterie si a pornit imediat:
https://www.youtube.com/watch?v=PjsRqZD8Cng
Re: Reconditionare Dnepr 650
...bobina cu pricina este din aceiasi categorie(calitate) cu cele verzi , galbene, cacanii...Izolatie slaba intre straturi si la marginea straturilor....si un termocontractil negru tras peste, ca sa arate profesional....
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Am desfacut eu una rosie de la Gaspar, inauntru era o varza totala. In schimb am desfacut una verde tot de la Gaspar pe care am ars-o pt ca la acea vreme nu mi-am dat seama sa-i masor rezistivitatea (era de 6V dar pt aprindere electronica) si am gasit-o incleiata intr-o rasina, teoretic ar fi trebuit sa fie mai buna. Asta neagra am cumparat-o mai mult de proba dar dupa greutate cred ca e tot incleiata in rasina. Din auzite am inteles ca au si ei bobine de calitate dar nu stie nimeni sa indice exact modelul si fabricantul.drobu wrote:...bobina cu pricina este din aceiasi categorie(calitate) cu cele verzi , galbene, cacanii...Izolatie slaba intre straturi si la marginea straturilor....si un termocontractil negru tras peste, ca sa arate profesional....
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Un ultim detaliu pe care l-am cumparat de la Ural-Zentrale, 165 lei cu tot cu transport:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Am montat manerul pasagerului pt saua spate:
Iar acum motocicleta este completa:
Iar acum motocicleta este completa:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45