Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)

De la Adler la Zundapp, cu (par)fum de Jawă. Mură-n gură: vorbim numai despre motociclete comuniste / clasice.
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)

#101

Unread post by luca.stere »

Rezervorul cu embleme si genunchiere (knee pads):

Image

Placile de prindere si cauciucurile:

Image

Placile montate:

Image

Emblemele montate:

Image

Image
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)

#102

Unread post by luca.stere »

Pentru ca sistemul electric al motocicletei a fost trecut pe 12V am luat hotararea sa nu pastram claxonul original al motocicletei care este pe 6V. Astfel proprietarul a cumparat de pe ebay un claxon vechi Bosch pe 12V. Eu i-am sugerat sa montam un claxon modern pe 12V mai ales ca nu se vede deloc dar nu a vrut, a tinut neaparat sa aiba tot un claxon vechi chiar daca nu e original.

Acesta este claxonul:

Image

Image

Image

I-am vopsit doar masca claxonului pt ca avea in cateva locuri vopseaua tocita pana la fier. In rest am pastrat vopseaua originala pt ca era foarte buna si in mod sigur mai rezistenta fata de vopselele actuale.

Image

Asa arata pe motocicleta:

Image
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)

#103

Unread post by luca.stere »

Rezervorul montat:

Image
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)

#104

Unread post by luca.stere »

Robinetul de rezervor este originala marca Everbest, piesa destul de rara pt acest model de Triumph:

Image

Image

La teste a rezultat ca nu inchide bine si a trebuit sa-l desfac:

Image

De aici a inceput calvarul, miezul de etansare era din pluta,, un material despre care nu aveam nici o experienta si am descoperit ca nici altii la care am cautat informatii nu aveau informatii (material, metode de prelucrare). Dupa niste incercari esuate de a repara acest robinet am avut sansa sa descoperim un site care se ocupa cu vanzarea de kit-uri de reparatie pt Everbest si am avut astfel posibilitatea sa cumparam kit-ul de reparatie:

Image

Dupa cum se vede in imagini robinetul avea tevile care fac diferenta intre plin si rezerva distruse:

Image

Paharul, sita, levierul de comanda si stiftul de fixare. Toate originale.

Image

Image

Miezul de pluta:

Image

Dupa asamblare am verificat robinetul si inchide perfect, mai am sa caut tevile si sa le fixez prin cositorire.

Image
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)

#105

Unread post by luca.stere »

Suportul de prindere superior al motorului, daca imi aduc bine aminte este specific numai seriei 1 de BD250. Acesta este compus dintr-un surub cu contra si gaura prin el si clema de fixare de pe cadru. Surubul de mai jos a fost facut dupa imagini de un strungar dibaci:

Image

Image

Image

Image
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)

#106

Unread post by luca.stere »

Asamblarea vitezometrului original Veigel dupa ce am curatat toate piesele si am revopsit cifrele lipsa de pe contor. In prima imagine de mai jos se vad cifrele care nu mai aveau vopsea si cum am incercat sa le vopsesc dar nu era vopseaua potrivita (culoare si putere de acoperire). Asa ca am cautat alta vopsea, un crem deschis care s-a potrivit foarte bine si avea putere de acoperire din prima aplicare:

Image

Piesele vitezometrului:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Fixarea cu vopsea a cilindrului de tabla, se pare ca original tot asa era fixat pt ca am gasit vopsea aplicata:

Image

Image

Image

Am vopsit si acul:

Image

Geamul vitezometrului este convex:

Image

Image
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)

#107

Unread post by luca.stere »

Scaritele pentru pasager montate:

Image

Image
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)

#108

Unread post by luca.stere »

Cand am postat pozele cu robinetul de benzina am uitat sa pun aceste doua poze mai detaliate, in afara de asta am uitat sa pozez tevile care faca diferenta intre plinul de benzina si rezerva si am montat robinetul. Tevile originale aveau 4mm diametru si erau din alama, din pacate fiind foarte subtiri au oxidat si au fost distruse (vedeti mai sus poze). Astfel a trebuit sa faca alte tevi si le-am facut din teava de cupru pe care m-am chinuit un pic sa le reduc la 4mm diametru iar dupa ce le-am presat in lacas le-am cositorit. Daca din cine stie ce motiv voi demonta robinetul voi avea grija sa le pozez.

Image

Image

Image

Spliterul de acceleratie, acesta este comandat de comanda de acceleratie si actioneaza subarul carburatorului si levierul de marire al debitului de ulei la pompa de ulei. Asa cum am mentionat mai in urma acest motor are pompa de ulei pt pomparea uleiul in carter prin doua orificii unde din cauza turbionarii asigurate de rotatia ambielajului si a cursei pistoanelor este vaporizat in carter si se amesteca cu benzina asigurand ungerea.

Image

Image

Image

Pozitia lui pe motocicleta, cand am pozat nu avea al doilea cablu montat, odata cu el se prinde si claxonul.

Image

Pompa de ulei:

Image

Elementele pompei:

Image

Acesta este pistonul pompei care are doua miscari, una de rotatie care preia o cantitate de ulei prin canalul de alimentare (zona frezata unde sunt degetele mele) si o miscare sus-jos care impinge cantitatea de ulei prin canalul care duce uleiul in carter. Miscarea sus-jos este asigurata de zona pistonului unde se vede canalul cu partea dinspre pinion care este frezata in diagonala si astfel este asigurata o miscare pulsatorie. Pinionul este antrenat de arbore printr-un melc montat in capatul arborelui.

Image

Mai jos vedeti sis surubul care impreuna cu arcul asigura miscare sus-jos in timp ce pistinul se roteste:

Image

Image

Sistemul de modificare al debitului pompei actionat prin cablu, acesta mareste cursa pistonului:

Image

Saiba de legatura dintre levierul de comanda si platoul care actioneaza surubul limitator, daca aceasta saiba nu este montata corect nu se realizeaza legatura de comanda. Mai jos vedeti si lacasele in care saiba de tabla intra cu diferite indoituri pt a face legatura de comanda:

Image

Image

Image

Image

Pompa de ulei montata:

Image

Sistemul de reglaj al cablului care actioneaza pompa de ulei:

Image

Capacul pompei de ulei:

Image
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)

#109

Unread post by luca.stere »

Am avut ceva aventuri cu carburatoarele, pornirea, pompa de ulei. Le voi detalia pe fiecare in parte dar mai intai incepem cu carburatorul. In imaginile de mai jos se vede carburatorul original Bing model AJ2 26.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Componentele carburatorului, cu exceptia subarului care este foarte uzat piesele se prezentau destul de bine pentru vechimea lor:

Image

Si la prima proba a carburatorului pe galerie s-au rupt bucatile care formau prinderea pe teava de admisie:

Image

Image

La o analiza atenta s-a observat ca toate cele patru bucati rupte erau deja fisurate cu ani in urma, mai bine de doua treimi din grosimea materalului era deja fisurat si oxidat cu ani in urma. Astfel ca s-a impus o reparatie care a fost realizata de un strungar dibaci pe care il cunostea proprietarul.

Strunjirea pentru realizarea unui filet interior:

Image

Realizarea unei bucsi filetate:

Image

La infiletare s-a folosit un anumit tip de Loctite:

Image

Cele patru taieturi conform cu originalul pt a crea zona de strangere elastica:

Image

Lucrarea terminata, dpdv tehnic este identica cu originalul, dupa cum se vede colierul de strangere original a fost pastrat:

Image

De aici ajungem la o alta chestiune, undeva in vara am testat aprinderea electronica, tetasem deja scanteia si acum voiam sa vad pornirea motorului. La acel moment inca nu aveam carburatorul pregatit si am folosit o seringa pt a alimenta motorul, aceasta este si prima pornire:

https://youtu.be/3ITCFgGGhYY

Dupa aceasta proba promitatoare m-am concentrat la acel moment pe alte probleme astfel ca pornirea finala a motorului practic s-a realizat abia in luna decembrie. Pana atunci am incercat la un moment dat pornirea cu carburatorul Bing, fiind foarte uzat subarul nu voia sa porneasca deloc, nici macar cu carburatorul inundat. Am confirmat uzura subarului si prin pornirea motorului cu un carburator de IJ56 cu care a pornit la prima pedala, acest carburator a fost cumparat ca solutie de rezerva (carburatorul de IJ56 este copia acestui Bing) in cazul in care nu reuseam sa reparam Bingul.

Din nou m-am concentrat pe rezolvarea altor probleme in timp ce proprietarul a apelat la acelasi strungar pentru a bucsa subarul si a-l readuce cat mai aproape de cotele initiale. Acesta este subarul uzat:

Image

Image

Subarul reparat, langa el se vede si o piesa de aluminiu noua, acea piesa este socul carburatorului care lipsea si a fost refacuta dupa cea de la carburatorul de IJ56:

Image

Dupa aceasta lucrare am putut incepe testele de pornire, cu subarul reparat motorul a inceput sa porneasca cu carburatorul Bing dar inca era departe de adevar mai ales ca-i marisem si nivelul pt a compensa lipsa de benzina. Astfel am inceput sa analizez din nou fiecare aspect in parte si recunosc ca imi scapase ceva prima data: surubul de reglaj nu inchidea total pe canalul de aer, am rezolvat problema introducand un oring in acel canal. Cuiul pontou a trebuit slefuit ca sa etanseze, operatie destul de dificila dar pana la urma am reusit. Plutitorul era foarte putin fisurat si a trebuit sa-l repar.

Dupa toate acestea motorul a pornit bine dar inca nu scapasem de probleme. Va urma!
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)

#110

Unread post by luca.stere »

Dupa cum spuneam problemele au continuat. Ne confruntam cu o dilema majora, pedala de pornire pe care o aveam am aflat la un moment dat ca nu este de BD250 ci de BDG250 (fabricat din 1949) care avea un singur esapament, pe dreapta. Pedala de BDG250 are bratul drept in timp ce pedala de BD250 care are doua esapamente are bratul cu o curbura care depaseste cotul espamentului:

Image

Problema s-a rezolvat cumparand doua piese, pinionul de pornire cu tot cu ax si o pedala de pornire. Angrenajul de pornire a fost cumparat deoarece ne-am dat seama ca cel pe care-l aveam era modificat avand axul mai lung cu aproape 2cm, sau poate nici macar nu era original. Aceasta este piesa 100% originala:

Image

Dupa cum se vede in imaginea de mai sus are inscriptia Hurth, la fel ca la pinioanele cutiei de viteze.

Image

Image

Image

Pedala de pornire pe care am cumparat-o a fost cumparata "la ochi" de pe ebay in speranta ca o vom putea adapta pt ca parea din imagini sa aiba acelasi profil patrat pentru montare. Am avut surpriza foarte placuta sa constatam ca pedala se potriveste perfect, inclusiv piulita de prindere are filet identic cu cel de pe pedala de pornire:

Image

Image

Pedala depaseste fara problema esapamentul si am aflat ieri ca sunt sanse mari ca aceasta pedala sa fie tot de Triumph dar nu pt acest model:

Image

Bun, spuneam ca problemele au continuat. Pana sa vina aceasta pedala ma confruntam cu probleme de pornire si de punere la punct a carburatorului. Ce se intampla, motorul pornea imediat dar avea dificultati in a se tura si dadea niste rateuri in admisie ca si cum ar avea o lipsa de benzina desi ii crescusem nivelul peste limita admisa, daca il turam mai tare se tura foarte bine. M-a mai indus in eroare faptul ca ii facusem o proba candva cu carburatorul de IJ si se tura bine in turatie joasa dar s-a dovedit pana la urma ca a fost doar o intamplare cauzata probabil de benzina in exces pt ca am probat din nou carburatorul de IJ si avea aceleasi simptome pe care le avea BING-ul.

Dupa ce au venit aceste piese (pedala si axul de pornire) am putut sa montez si esapamentul. Esapamentul era ultima piesa din acest puzzle care crea probleme. Dupa cum stiti esapamentul la motoarele 2T poate avea un rol foarte important in alimentarea motorului prin reglarea fluxului de gaze. Stiam acest lucru dar nu ma asteptam ca la un motor asa vechi sa conteze atat de mult, alte motoare 2T vechi merg fara probleme fara esapament daca le probezi. Dupa montarea esapamentului toate problemele legate de pornire si acceleratie au disparut:

[bbvideo]https://youtu.be/1sDdEPDYm-E[/bbvideo]

Bun, dupa cum se vede in filmare motorul scoate fum, in aceasta filmare scurta nici macar nu e cine stie ce fum pt ca se mai racise esapamentul. Care e problema? Pompa de ulei baga prea mult ulei in carter, in 15-20 de minute de mers a pompat in jur de 200 grame de ulei, ceea ce este enorm. Cand am asamblat pompa i-am pus reglajul de debit pe minim ea avand si un sistem de actionare cu cablu pt marirea debitului fiind legata printr-un spliter la cablul de acceleratie.

Astfel am fost nevoit sa purjez motorul, sa demontez esapamentul si sa-l spal cu benzina, apa si detergent in cele din urma pt ca era plin de ulei:

Image

Image

Asta e ce am scos din motor, cam un sfert din ce am putut sa recuperez pt ca restul s-a dus pe jos dintr-o neatentie:

Image

Dupa toate aceste probleme am pus o duza cu gaura de 1mm pe furtunull de alimentare din rezervorul de ulei. Dupa cum se vede in clipul de mai jos am scapat de fum dar tot va trebui sa demontez pompa deoarece am reusit sa mai aflam niste informatii cu privire la reglajele pompei de ulei si speram sa o putem repune in parametri si sa scoatem duza de pe furtun:

[bbvideo]https://www.youtube.com/watch?time_cont ... e=emb_logo[/bbvideo]
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)

#111

Unread post by luca.stere »

Am avut o problema cu incarcarea, generatorul de curent nu producea curent cand era conectat la releul de incarcare, pe direct incarca brici pe fiecare faza (e generator cu trei faze). Am crezut ca de vina e releul (concluzia logica) pt ca desi era nou am zis ca fiind chinezesc e posbil sa fie defect de nou desi m-am interesat inainte si am inteles ca sunt foarte bune si fiabile. Am gasit pe internet cum se probeaza un releu de incarcare si m-am dus la magazin, acolo surpriza... releul meu avea aceleasi valori cu cele din magazin. Am cautat alt releu cu 5 fire care corespundea valorilor stiute de mine si cu acesta am rezolvat problema incarcarii, acum incarca perfect (va urma si video).

Intre timp am cautat pe internet schemele electrice ale releelor de incarcare si mi-am dat seama astfel ca primul releu desi era cu 5 fire era pentru generator de curent cu doua faze in timp ce noi avem generator cu trei faze. Deci nu releul era problema ci necunoasterea unor subtilitati ale releelor de incarcare pentru scutere.

Noul releu:

Image
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)

#112

Unread post by luca.stere »

Busonul de benzina original militar, este facut din doua parti, aluminiu la exterior si fier la interior:

Image

Busonul sablat:

Image

Busonul vopsit si garnitura noua, garnitura este de Ural/Dnepr si a trebuit sa o "tund" un pic pe exterior pt ca era o idee mai mare. Gaura de aerisire a rezervorului nu este in centrul busonului si se pare ca era o particularitate a lor:

Image
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)

#113

Unread post by luca.stere »

Cateva chestiuni pe care nu am apucat sa le postez desi sunt facute de ceva timp.

Suportul fata pt prindere atas, motocicleta nu are atas si nici nu va fi montat unul dar acest suport este original. In specificatiile tehnice sunt trecute si rapoartele de transmisie din transmisia primara in cazul folosirii cu atas:

Image

Scutul de protectie al motorului vopsit:

Image

Image

Suportul de prindere atas si scutul montate:

Image

Cricul lateral tratat cu Feruginol:

Image

Image

Cricul vopsit:

Image

Platnicul de prindere al cricului si arcul de revenire:

Image

Cricul montat:

Image

Image

O chestie inteligenta la cric... daca pui motocicleta pe drept cricul se ridica automat, nu ai cum sa-l uiti lasat jos si sa risti sa-l agati in sosea cu consecinte nefaste.
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)

#114

Unread post by luca.stere »

Dupa ce am pregatit pedala de pornire am vopsit-i si am montat-o, cauciucul este de Ural si se potriveste perfect:

Image

Image

Image

La cererea proprietarului am dat jos ornamentele noi de caucicuc care erau aftermarket si le-am pus pe cele originale chiar daca au urme de uzura:

Image

Image

Arata destul de bine si sunt originale 100%:

Image
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)

#115

Unread post by luca.stere »

Pe seara:

Image

Pe zi, soare cu dinti:

Image

Image

Motocicleta e gata, mai am cateva detalii de prezentat si sa continui testele mai ales ca la ultimul test pare ca am rezolvat problema cu pompa de ulei.
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)

#116

Unread post by luca.stere »

Motocicleta are in total patru serii pe ea: doua placute de identificare aplicate, o serie de sasiu batuta pe cadru si seria de motor stantata pe carter. Seria de motor este aceeasi cu seria de pe cadru (matching numbers).

Image

Image

Seriile de pe cadru si de pe motor nu le pot prezenta din motive de confidentialitate si protectie, inceputul seriei 261 marcheaza anul de fabricatie 1939. Mai jos garnitura de cauciuc a carburatorului pentru protectie impotriva apei. Cablurile de acceleratie si de soc trec printr-un furtun de cauciuc, original treceau printr-un copex de metal care semana perfect cu furtunul de dus si se potrivea ca nuca in perete la imaginea generala a motocicletei. Astfel ca proprietarul nu a dorit sa trecem cablurile printr-un copex metalic desi se gaseste foarte usor la orice magazin de materiale de bricolaj.

Image

A se vedea cum cuplajul vitezometrului la cablu iese la 45 de grade in dreapta pt a optimiza traseul cablului, foarte putine motociclete au avut asa ceva:

Image

Cablul de kilometraj montat, acesta vine la roata din fata si urca pe langa furca pana sus la far:

Image

Intre timp am rezolvat si problema debitului al pompei de ulei. Am mai desfacut o data pompa si practic nu gaseam nimic in neregula, la un moment dat am observat ca pompa se misca in locasul ei si chiar daca nu era fixata cu piulita de strangere nu avea voie sa se miste. Corpul pompei are un con de fixare, capacul in care se fixeaza are la randul lui un con in care se aseaza pompa. Rolul acestor conuri este de etansare iar cand asezi pompa, chiar si cu mana, nu are voie sa se miste deloc pt ca suprafata de contact a conului blocheaza miscarea si asigura etanseitate.

In acel moment am zis Evrika, din cauza faptului ca cele doua conuri nu erau identice ca unghi pompa etansa pe capac doar cat sa nu curga ulei in afara motorului dar nu etansa si intre gaurile de alimentare cu ulei din rezervorul de ulei. Astfel uleiul 2T curgea prin pompa dar si pe langa pompa unde era preluat de vacuumul creat de motor: practic o data exista un debit asigurat de pompa si inca un debit asigurat de lipsa de etansare pe langa gaurile de alimentare.

Am asigurat etansarea cu doua straturi fine de silicon asezate la 180 de grade intre gaurile de alimentare si astfel la teste a rezultat un consum de cca 30ml la litru. Astfel am depasit problema debitului exagerat de ulei si am ajuns in principiu la un debit de 30ml la un litru de benzina dar testele vor continua dupa inmatricularea motocicletei pt a putea testa debitul in conditii de trafic real, nu pe loc. Pana atunci vom continua sa adaugam ulei direct in benzina ca o masura de siguranta pt ca motorul este in rodaj si poate ceda foarte repede daca nu are cantitatea suficienta de ulei.

[bbvideo]https://youtu.be/m72hjEo-XhA[/bbvideo]

Si un test de incarcare, cifrele oscileaza din cauza vibratiilor. Cand o sa am pe cineva langa mine o sa fac un alt test in care sa nu mai oscileze cifrele si sa pot aprinde si luminile:

[bbvideo]https://youtu.be/sZMzay7gDr0[/bbvideo]
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)

#117

Unread post by luca.stere »

Uitasem de aceste doua clipuri, primul este un test de acceleratie pe care mi l-a cerut proprietarul din curiozitate:

[bbvideo]https://youtu.be/6NoiNqjrKKo[/bbvideo]

Si stopul pe frana, desi motocicleta nu este dotata sin fabrica cu stop pe frana am luat decizia de a face si asa ceva deoarece ocazional motocicleta va iesi la plimbare:

[bbvideo]https://youtu.be/Yascoa8XWK4[/bbvideo]

Imagini cu motocicleta:
20200126_135015.jpg
20200126_135019.jpg
20200126_135025.jpg
20200126_135033.jpg
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)

#118

Unread post by luca.stere »

20200126_135157.jpg
20200126_135216.jpg
20200126_135224.jpg
20200126_135231.jpg
20200126_135251.jpg
20200126_135427.jpg
20200126_135434.jpg
20200126_135443.jpg

FiareVechi
LVL 2
LVL 2
Posts: 6
Joined: 01 May 2018, 09:46
Been thanked: 1 time

Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)

#119

Unread post by FiareVechi »

Arta!
Post Reply