Jurnal in doi timpi . Retro Cagiva ...
Posted: 18 Mar 2013, 11:49
Ei bine, nu stiu cat de retro poate fi cert este este ca virusul surubului si boala celor doua roti loveste din nou si in iarna am achizitionat mai mult din impuls o Sageata (Freccia), iar daca la inceput totul parea roz, acum varsta, depozitarea proasta, si durerea'n cot a mecanicilor care si-au bagat nasul isi fac nepacut simtita prezenta.
Entuziasmul s-a consumat repede dupa cuborarea ei in subsol desii stiam ca (virgula) carenele sunt incomplete nu m-as fi asteptat sa nu fie ale ei, dupa ce am scos tabla si nituturile care tineau loc carenei rezervorului , o scurta investigatie cu un ciocanel pe langa scaun m-a facut sa descopar o cantitate impresionanta de chit tabla si nituri singurul lucru ce tine saua pe loc fiind un surub de 3 mm montat in locul tijei incuietorii spate.
Pentru a trece in revista mai repede descopririle mele pana acum am sa le enumar aici ceva mai succint , inca mai dezmembrez dupa ea bucati si inca imi mai pun mainile in cap deci pe scurt => motor defect , piston spart segmenti LIPSA (se pare ca valva de evacuare a fost setata incorect iar pinul acesteia ) camera de ardere arata ca dupa razboi , termistorul nu genereaza absolut nici o valuare , termostattul are depuneri de namol jeg si calcar , surubul baii de ulei desii se deface nu lasa strop sa curga , mai tot uleiul iesind pe gaura de prea-plin , apa in ulei ( in casper la un simering defect) carburatorul infundat cu namol dar fara urme de ( absolut nici un filtru ) , scarita schimbator taiata /gaurita sudata iar pedala provine de la altceva (dupa dimennsinui probabil un pit/mini bike ) , contact cric distrus , comenzi chidon ilizibile iar partea electrica functiona din cand in cand , surportul camerii de compresie rupt din cadru si nici camera nu arata prea bine avand o groaza de infundaturi iar lista poate continua .
Sper ca in scurt timp sa pot popula postul si cu ceva poze , pana atunci daca ma poate indruma cineva catre o locatie unde imi pot sabla si vopsii o pate din componente as fi foarte recunscator , am de sablat si copsit cadrul si bascula + ceva suduri o ureche pentru evacuare si o posibila modificare a cadrului spate daca este stramb , poate de sudat si ceva "piulite" , apoi caut o sablare fina pentru cateva piese din aluminiu ( suporti scarite comnezi juguri parghile suspesnsiei etc ) si ceva mai greu de gasit caut sa pot curata cu ultrasunete carburatorul desii l-am curatt in benzina si am frecat ceva la el tot nu sunt multumit .
Entuziasmul s-a consumat repede dupa cuborarea ei in subsol desii stiam ca (virgula) carenele sunt incomplete nu m-as fi asteptat sa nu fie ale ei, dupa ce am scos tabla si nituturile care tineau loc carenei rezervorului , o scurta investigatie cu un ciocanel pe langa scaun m-a facut sa descopar o cantitate impresionanta de chit tabla si nituri singurul lucru ce tine saua pe loc fiind un surub de 3 mm montat in locul tijei incuietorii spate.
Pentru a trece in revista mai repede descopririle mele pana acum am sa le enumar aici ceva mai succint , inca mai dezmembrez dupa ea bucati si inca imi mai pun mainile in cap deci pe scurt => motor defect , piston spart segmenti LIPSA (se pare ca valva de evacuare a fost setata incorect iar pinul acesteia ) camera de ardere arata ca dupa razboi , termistorul nu genereaza absolut nici o valuare , termostattul are depuneri de namol jeg si calcar , surubul baii de ulei desii se deface nu lasa strop sa curga , mai tot uleiul iesind pe gaura de prea-plin , apa in ulei ( in casper la un simering defect) carburatorul infundat cu namol dar fara urme de ( absolut nici un filtru ) , scarita schimbator taiata /gaurita sudata iar pedala provine de la altceva (dupa dimennsinui probabil un pit/mini bike ) , contact cric distrus , comenzi chidon ilizibile iar partea electrica functiona din cand in cand , surportul camerii de compresie rupt din cadru si nici camera nu arata prea bine avand o groaza de infundaturi iar lista poate continua .
Sper ca in scurt timp sa pot popula postul si cu ceva poze , pana atunci daca ma poate indruma cineva catre o locatie unde imi pot sabla si vopsii o pate din componente as fi foarte recunscator , am de sablat si copsit cadrul si bascula + ceva suduri o ureche pentru evacuare si o posibila modificare a cadrului spate daca este stramb , poate de sudat si ceva "piulite" , apoi caut o sablare fina pentru cateva piese din aluminiu ( suporti scarite comnezi juguri parghile suspesnsiei etc ) si ceva mai greu de gasit caut sa pot curata cu ultrasunete carburatorul desii l-am curatt in benzina si am frecat ceva la el tot nu sunt multumit .