De ris
De ris
Uai baete.. numa' uamini deosăbiţi p-acoleşa bă vericule!!!
De jawă 3x2 aţi auzit?
Nici io de ford iescort 4x4.
http://www.tocmai.ro/ford-escort-1997-1 ... 42511.html
De jawă 3x2 aţi auzit?
Nici io de ford iescort 4x4.
http://www.tocmai.ro/ford-escort-1997-1 ... 42511.html
-
- LVL 5
- Posts: 35
- Joined: 29 Mar 2013, 15:48
- Location: Bucuresti, Pantelimon
De ris
Daca e tot de ras, hai sa va povestesc prima mea experienta cu Adrian(adminul) si cu Cicloburu.
Pentru inceput, tin sa precizez ca lucrez ca pandar(stiu, nu e cine-stie ce si nici nu ma mandresc cu asta) pe tura de noapte la un institut. Acum, regulile interne sunt fixe si la cea mai mica abatere te ard baietii la salariu(o sa vedeti de ce v-am spus asta).
Acum, intr-o zi mi-am adus si eu motocicleta, un CZ 175 de prin '60 la munca pentru reparatii mai complexe. N-am apucat sa mesteresc mare lucru din cauza unui scandal intern, fapt ce a determinat schimbarea conducerii.
Acum, noua conducere nu stia de CZ, asa ca, neputand sa-l mai repar dar nici sa-l mai scot din institut, am decis sa-l dezmembrez. Motorul era vorbit unui bun prieten, mare amator de Kraz-uri(eu il stiam de nime-n-drum...acum nu mai stiu ce user are). Problema era cu scoaterea motorului si caratul lui. Nu puteam sa-l scot pe poarta ca ma vedeau camerele de supraveghere.
Intr-un final, satul de asteptari, tipul cu Krazurile mi-l recomanda pe Cicloburu ca si intermediar in toata treaba. Vorbesc cu omul, stabilim o seara si...sa-i dam drumul.
Vine si seara planuita. Vorbim, le zic pe la ce gard sa vina si....asteapta. Vin oamenii cu o Dacie break, sparg gardul un pic(gardul e de beton) si, cu ajutorul unui coleg la fel de nebun ca mine, caram motorul la gaura din gard.
Spusesem mai devreme de regulamentul intern de la mine. Printre altele, el prevede ca nu am voie in timpul serviciului sa parasesc obiectivul. Acum, trebuia sa ma conformez. Vin baietii la spartura, dam noroc pe nevazute(literalmente...ei de o parte a gardului, eu de cealalta) si basculam motorul. Ii intreb daca nu mai vor 2-3 chestii hacuite de pe CZ, moka, ei accepta si eu cu colegul fugim sa le aducem. Dupa ce basculam si piesele respective, unul din ei(nu-mi mai aduc aminte care) imi spune zambind "auzi, hai si tu incoace sa ne vedem si noi ca tot omul". Da-i, taraste-te prin moloz, ridica-te in picioare sifonat si cu toate cele din dotare intr-o pozitie neregulamentara. Cum ridic ochii, vad doi barbosi, de treaba, unul mai in varsta, altul mai tinerel. Schimbam 2-3 cuvinte despre servici, motociclete si altele. Deodata, brusc colegul imi sopteste ca trebuie sa ma retrag ca sa peticim gardul. Dam noroc rapid si...p-aci ti-e drumul.
De fiecare data cand vorbesc cu Adrian, imi aduc aminte de intalnirea pe NeVe si ma apuca un ras nebun. Daca ar fi aparut si politia, ar fi fost treaba groasa rau de tot.
Si uite asa, i-am cunoscut pe Adrian si pe Cicloburu.
Pentru inceput, tin sa precizez ca lucrez ca pandar(stiu, nu e cine-stie ce si nici nu ma mandresc cu asta) pe tura de noapte la un institut. Acum, regulile interne sunt fixe si la cea mai mica abatere te ard baietii la salariu(o sa vedeti de ce v-am spus asta).
Acum, intr-o zi mi-am adus si eu motocicleta, un CZ 175 de prin '60 la munca pentru reparatii mai complexe. N-am apucat sa mesteresc mare lucru din cauza unui scandal intern, fapt ce a determinat schimbarea conducerii.
Acum, noua conducere nu stia de CZ, asa ca, neputand sa-l mai repar dar nici sa-l mai scot din institut, am decis sa-l dezmembrez. Motorul era vorbit unui bun prieten, mare amator de Kraz-uri(eu il stiam de nime-n-drum...acum nu mai stiu ce user are). Problema era cu scoaterea motorului si caratul lui. Nu puteam sa-l scot pe poarta ca ma vedeau camerele de supraveghere.
Intr-un final, satul de asteptari, tipul cu Krazurile mi-l recomanda pe Cicloburu ca si intermediar in toata treaba. Vorbesc cu omul, stabilim o seara si...sa-i dam drumul.
Vine si seara planuita. Vorbim, le zic pe la ce gard sa vina si....asteapta. Vin oamenii cu o Dacie break, sparg gardul un pic(gardul e de beton) si, cu ajutorul unui coleg la fel de nebun ca mine, caram motorul la gaura din gard.
Spusesem mai devreme de regulamentul intern de la mine. Printre altele, el prevede ca nu am voie in timpul serviciului sa parasesc obiectivul. Acum, trebuia sa ma conformez. Vin baietii la spartura, dam noroc pe nevazute(literalmente...ei de o parte a gardului, eu de cealalta) si basculam motorul. Ii intreb daca nu mai vor 2-3 chestii hacuite de pe CZ, moka, ei accepta si eu cu colegul fugim sa le aducem. Dupa ce basculam si piesele respective, unul din ei(nu-mi mai aduc aminte care) imi spune zambind "auzi, hai si tu incoace sa ne vedem si noi ca tot omul". Da-i, taraste-te prin moloz, ridica-te in picioare sifonat si cu toate cele din dotare intr-o pozitie neregulamentara. Cum ridic ochii, vad doi barbosi, de treaba, unul mai in varsta, altul mai tinerel. Schimbam 2-3 cuvinte despre servici, motociclete si altele. Deodata, brusc colegul imi sopteste ca trebuie sa ma retrag ca sa peticim gardul. Dam noroc rapid si...p-aci ti-e drumul.
De fiecare data cand vorbesc cu Adrian, imi aduc aminte de intalnirea pe NeVe si ma apuca un ras nebun. Daca ar fi aparut si politia, ar fi fost treaba groasa rau de tot.
Si uite asa, i-am cunoscut pe Adrian si pe Cicloburu.
Re: De ris
http://www.youtube.com/watch?v=-TpQG3uQwZY" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- LVL 9,2
- Posts: 109
- Joined: 28 Jan 2013, 23:33
-
- LVL 7,5
- Posts: 64
- Joined: 18 Mar 2013, 18:02
- Location: Mogosoaia Ilfov