Restaurare M72

De la Adler la Zundapp, cu (par)fum de Jawă. Mură-n gură: vorbim numai despre motociclete comuniste / clasice.
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Restaurare M72

#21

Unread post by luca.stere »

schumydan » 29 May 2013, 20:38 wrote:nu ai mai facut nimic?
imi place cum decurge lucrarea pana acum
Nu prea am mai avut timp dar urmeaza. M-am ocupat un pic de vopsitorie si mai am niste piese pe care le-am dat la sablat si inca nu sunt gata.
Ural-m72-aripa-spate-neagra.jpg
Ural-m72-aripa-spate-curatata.jpg
Piesele erau vopsite binisor in comparatie cu cadrul, m-am chinuit ceva sa dau vopseaua jos desi am lucrat cu o masina de slefuit. Dedesubt am gasit doar niste chit, spritchit si un singur strat de vopsea grena, culoarea din acte. Nu am eliminat tot pana la tabla pentru ca era inutil, si chitul si vopseaua fiind vechi nu vor reactiona cu materialele noi. Drept dovada nu au reactionat cu spritchitul desi acesta a fost diluat destul de mult cu nitrodiluant ca sa se intinda mai bine si sa intre mai bine in pori:
aripaspateuralm72.jpg
Ural-m72-rezervor-curatat-2.jpg
rezervor-Ura-M72-negru.jpg
Repar, deci exist! :D
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Restaurare M72

#22

Unread post by luca.stere »

La suspensia spate voi face axe noi din tija de amortizor fata de Mercedes Sprinter, as putea sa cumpar unele noi pt ca nu sunt foarte scumpe dar solutia asta mi se pare mai buna pentru ca asa am garantia ca voi avea axe de calitate. Probabil voi iesi la acelasi pret dar asa am garantia calitatii:
axsuspensiespateM72.JPG
Repar, deci exist! :D

Lolo_ID
LVL 5,5
LVL 5,5
Posts: 37
Joined: 02 Feb 2013, 19:54

Restaurare M72

#23

Unread post by Lolo_ID »

In poza nr. 1 iti indic locurile unde se monteaza acoperitoarea contactului care arata exact ca in poza nr. 2.

In pozele nr. 3 si 4 vezi diferentele intre ce ai tu si cum tre' sa arate un far de M72. In farul tau nu ai soclul comutatorului de faze, nu ai gaura prin care trece cablul comutatorului de faze si , cred ca , diferentele intre acoperitoarele contactului sunt destul de evidente.
Attachments
far56ijj.JPG
ij56far.JPG
m722far.JPG
farrm72.JPG
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Restaurare M72

#24

Unread post by luca.stere »

Lolo_ID » 31 May 2013, 23:12 wrote:In poza nr. 1 iti indic locurile unde se monteaza acoperitoarea contactului care arata exact ca in poza nr. 2.
In pozele nr. 3 si 4 vezi diferentele intre ce ai tu si cum tre' sa arate un far de M72. In farul tau nu ai soclul comutatorului de faze, nu ai gaura prin care trece cablul comutatorului de faze si , cred ca , diferentele intre acoperitoarele contactului sunt destul de evidente.
Multumesc pentru informatii, o sa ma uit sa vad daca e asa cum spui tu. Daca nu e far de M72 va trebui sa caut unul.
Repar, deci exist! :D
User avatar

AdrianS
Administrator
Administrator
Posts: 508
Joined: 26 Jan 2013, 20:16
Location: Bucureşti
Has thanked: 22 times
Been thanked: 3 times
Zodiac:
Age: 34
Contact:

Restaurare M72

#25

Unread post by AdrianS »

luca.stere » 31 May 2013, 13:47 wrote:M-am ocupat un pic de vopsitorie [...]
La ţară am un compresor făcut de taică-meu acum vreo zece ani din ce-a găsit / avut, respectiv butelie de Rabă, unitatea compresoare marca Frigocom (pentru vechile vitrine frigorifice româneşti) şi tot aşa. Deşi am avut mult de-a face cu pregătirea pieselor şi vopsitoria până acum, am lucrat numai cu tehnici şi materiale simple şi ieftine. Adecătelea am curăţat piesele mai întâi cu pânza cu şmirghele (flex) sau peria de sârmă (bormaşină), apoi feruginol, încă o perie la hei-rup pentru îndepărtarea excesului de zeamă şi apoi degresarea cu diluant. Vopselurile au fost în general ieftineli de gard (Fabryo Rost şi prietenii), din gama 10 lei pe litru. Unul-două straturi de grund şi alte două-trei de vopsea, eventual şi un lac (altă cutie, alţi 10 lei) şi gata.

Dar şi rezultatele sunt deseori cam pe măsură. Vopseaua nu rezistă prea bine în timp - nici mecanic, nici la UV.

De mai multă vreme studiez pe cont propriu cu internetul în faţă ceva materiale şi procese mai bune calitativ, dar pentru a nu ştiu câta oară mă declar depăşit de multitudinea de game, nume, firme şi tehnici existente. Nu mai ştiu ce grund se dă când, ce întăritor se aplică unde, ce vopsea se dă cât şi ce lac se stropeşte cum.

Ţi-aş fi recunoscător dacă mi-ai înşira câţiva paşi pentru aplicarea unei vopsele auto (înţeleg că Neocar şi Duracril de la Köber sunt mai accesibile ca preţ), de la cap la coadă. Nu m-ar deranja nici evitarea (în ciuda precizării) unor paşi mai puţin necesari, dacă există aşa ceva în întreg procesul ăsta.
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Restaurare M72

#26

Unread post by luca.stere »

AdrianS » 01 Jun 2013, 22:50 wrote:
luca.stere » 31 May 2013, 13:47 wrote:M-am ocupat un pic de vopsitorie [...]
La ţară am un compresor făcut de taică-meu acum vreo zece ani din ce-a găsit / avut, respectiv butelie de Rabă, unitatea compresoare marca Frigocom (pentru vechile vitrine frigorifice româneşti) şi tot aşa. Deşi am avut mult de-a face cu pregătirea pieselor şi vopsitoria până acum, am lucrat numai cu tehnici şi materiale simple şi ieftine. Adecătelea am curăţat piesele mai întâi cu pânza cu şmirghele (flex) sau peria de sârmă (bormaşină), apoi feruginol, încă o perie la hei-rup pentru îndepărtarea excesului de zeamă şi apoi degresarea cu diluant.
Aici esti in regula, nu esti departe de adevar. Eu folosesc masina de slefuit doar cand am suprafete mai mari (cum ar fi atasul sau la autoturisme) dar la mobre mai mult se face la mana. O regula generala si foarte importanta este sa nu te grabesti, mai ales la slefuit chitul. Cand slefuiesti trebuie sa vezi suprafata in ansamblul ei si sa nu te cramponezi doar pe deformari. Degresarea mai bine o faci cu benzina.

AdrianS » 01 Jun 2013, 22:50 wrote:Vopselurile au fost în general ieftineli de gard (Fabryo Rost şi prietenii), din gama 10 lei pe litru. Unul-două straturi de grund şi alte două-trei de vopsea, eventual şi un lac (altă cutie, alţi 10 lei) şi gata.

Dar şi rezultatele sunt deseori cam pe măsură. Vopseaua nu rezistă prea bine în timp - nici mecanic, nici la UV.
Aici gresesti, tot ce inseamna ieftineli de gard sunt vopsele slabe in comparatie cu cele auto. Sa stii ca se gasesc si vopsele industriale (exact asa se numesc) care se pot cumpara pe coduri de culoare sau te uiti pe paleta de culori si costa inntre 50-100 lei litrul iar calitatea este identica cu cea a vopselelor auto. Tipul acesta de vopsea se cumpara la set, cand iei vopseaua trebuie sa iei intaritor si diluant special pentru ea iar gramajele conteaza foarte mult cand faci amestecul. Alta varianta foarte buna sunt vopselele Policolor (acum cred ca le spune Klar), cele nemetalizate nu cred ca sar de 50-60 lei litrul iar calitatea este foarte buna, Policolor a evoluat foarte mult. Pana si vechiul emaur (oare se mai gaseste?) este net superior vopselelor Kober & shit. Eu acum lucrez cu spritchit Klar de la Policolor si grund tot de la Policolor. Nu lucrez decat cu materiale auto.

AdrianS » 01 Jun 2013, 22:50 wrote:De mai multă vreme studiez pe cont propriu cu internetul în faţă ceva materiale şi procese mai bune calitativ, dar pentru a nu ştiu câta oară mă declar depăşit de multitudinea de game, nume, firme şi tehnici existente. Nu mai ştiu ce grund se dă când, ce întăritor se aplică unde, ce vopsea se dă cât şi ce lac se stropeşte cum.

Ţi-aş fi recunoscător dacă mi-ai înşira câţiva paşi pentru aplicarea unei vopsele auto (înţeleg că Neocar şi Duracril de la Köber sunt mai accesibile ca preţ), de la cap la coadă. Nu m-ar deranja nici evitarea (în ciuda precizării) unor paşi mai puţin necesari, dacă există aşa ceva în întreg procesul ăsta.
Partea cu intaritorul, diluanti, gramaje, samd poate sa difere de la producator la producator. De exemplu exista spritchit cu intaritor si spritchit fara intaritor. Cand cumperi trebuie sa intrebi ce fel de spritchit este, daca are nevoie de un anumit diluant (de regula se dilueaza cu nitrodiluant), la fel si la grunduri, vopsele. Eu prefer spritchitul fara intaritor pt ca este mai usor de lucrat cu el (doar il diluezi) iar daca iti ramane in pistol il poti pune la loc in cutie, pe cel cu intaritor trebuie sa-l arunci pt ca se intareste iar daca il bagi in cutie iti intareste tot spritchitul, valabil si pentru vopsele.

Sa presupunem ca vrei sa vopsesti un rezervor care are vopseaua degradata (matuita, zgariata). Matuiesti rezervorul sau chiar elimini vopseaua veche daca banuiesti ca este o vopsea de calitate indoielnica (la vopselele originale nu este necesara eliminarea vopselei pt ca nu reactioneaza cu materialele noi) dupa care dai cu spritchit, 2-3 straturi. Prima aplicare este bine sa fie o idee mai diluata pentru a patrunde mai bine in pori, se lasa minim 24 de ore. Multi nu asteapta 24 de ore pt ca ar muri de foame si dupa 2-3 ore se apuca de slefuit dar iti spun din proprie experienta ca spritchitul lasat 24 de ore se finiseaza mult mai bine pt ca este intarit in profunzime. Dupa asta il matuiesti cu apa si smirghel de granulatie de minim 240 (inainte de vopsire trebuie finisat cu granulatie de minim 400, eu prefer 600-800) dupa care mai dai o mana de spritchit in 2-3 straturi. Atentie, inainte de aplicare oricarui material (chit, spritchit, vopsea, grund) se degreseaza suprafetele cu benzina sau nitrodiluant (eu prefer benzina).

Atentie la finisare, daca nu esti atent vei strapunge stratul de spritchit, nu e sfarsitul lumii dare e bine sa ramana peste tot spritchit. In privinta finisarii inainte de vopsire poti folosi smirghel cu granulatie cat mai mare, poti ajunge sa folosesti si smirghel cu granulatie de 2000, depinde de tine ce vrei sa faci. In general daca finisezi bine cu 600 este de ajuns.

Nu se foloseste grund! Daca vrei sa dai cu grund (in anumite situatii poate fi necesar) trebuie sa folosesti un grund bun (Policolor, costa 11 lei) trebuie sa-l lasi ceva timp ca sa se usuce in profunzime, am avut surpriza sa dau cu spritchit peste grund si sa se "imbranzeasca" lucrarea (desi era grundul era dat de o saptamana) pt ca nitrodiluantul din spritchit ataca grundul la care se foloseste un diluant mai "soft". Altadata nu am avut probleme si am putut sa dau spritchit peste grund. In general la vopsitoriile auto nu se foloseste grund, foarte rar se intampla sa fie necesar un strat de grund si chiar si acesta se da doar local (zona degradata cu pori, suduri).

Cu grund poti da la aripi (de exemplu) in partea inferioara a aripii unde bate noroiul, este inutil sa dai spritchit, mai ales ca poate fi dificil de matuit iar daca nu-l matuiesti bine vopseaua nu va face priza, la grund nu ai problema asta, vopseaua face priza buna pe grund.

Repet, la fiecare material (vopsele, chituri, spritchit) trebuie sa intrebi (de regula scrie pe ambalaj) cu ce se dilueaza sau daca sunt cu intaritor, ce gramaje, samd. Ca sa nu uiti cel mai bine e sa scrii pe hartie. Daca mai ai intrebari iti raspund, eu am avut norocul ca am avut de la cine sa invat (nu sunt vopsitor profesionist) dar chiar si asa meseria asta se invata mai mult prin practica decat prin teorie.
Repar, deci exist! :D

retromotor
LVL 10,4
LVL 10,4
Posts: 174
Joined: 02 Feb 2013, 16:15

Restaurare M72

#27

Unread post by retromotor »

luca.stere » 01 Jun 2013, 08:56 wrote:
Lolo_ID » 31 May 2013, 23:12 wrote:In poza nr. 1 iti indic locurile unde se monteaza acoperitoarea contactului care arata exact ca in poza nr. 2.
In pozele nr. 3 si 4 vezi diferentele intre ce ai tu si cum tre' sa arate un far de M72. In farul tau nu ai soclul comutatorului de faze, nu ai gaura prin care trece cablul comutatorului de faze si , cred ca , diferentele intre acoperitoarele contactului sunt destul de evidente.
Multumesc pentru informatii, o sa ma uit sa vad daca e asa cum spui tu. Daca nu e far de M72 va trebui sa caut unul.
Daca nu iti gasesti oala de far de M, pot sa iti dau eu un capacel din ala de far, sa il poti folosi pe cel pe care il ai tu.
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Restaurare M72

#28

Unread post by luca.stere »

Cutia de viteze, este intr-o stare foarte buna pentru vechimea ei, ce-i drept pare ca a mai fost reparata candva. Trebuie sa schimb doar rulmentii de pe axul primar, cei de pe axul secundar sunt in stare perfecta. Pinioanele, harta, nuturile nu au uzuri, simeringurile le voi schimba pe toate, inclusiv cele care protejeaza axul schimbatorului de praf, noroi, apa:
Attachments
cutievitezeUralM72.jpg
Repar, deci exist! :D
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Restaurare M72

#29

Unread post by luca.stere »

Cutia goala:
cutiegoala.jpg
Ax schimbator de viteze uzat:
axschimbatoruzatM72.JPG
Bucsa schimbator de viteze uzata, atat bucsa cat si axul trebuiesc refacute pentru a elimina orice joc:
bucsaschimbatorUralM72.JPG
Repar, deci exist! :D
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Restaurare M72

#30

Unread post by luca.stere »

Axul schimbatorului si bucsa sunt inchise etans cu simeringuri si au si un gresor pentru a le gresa periodic:
simeringaxschimbator.JPG
Toate simeringurile de cutie:
simeringuriecutieUralm72.JPG
Cutia de viteze sablata si filtrul de aer vopsit si pus "de forma" pe cutie:
cutieUralM72sablata1.JPG
cutieUralM72sablata2.JPG
cutieUralM72sablata3.JPG
cutieUralM72sablata4.JPG
Capace cutie sablate:
piesecutiesablate.JPG
Repar, deci exist! :D
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Restaurare M72

#31

Unread post by luca.stere »

Alte piese curatate si vopsite:
Attachments
pedalecutieUralm72sablate.JPG
aripaUralm72sablata.JPG
jambeUralM72sablate.JPG
juguriUralm72sablate.JPG
Repar, deci exist! :D

retromotor
LVL 10,4
LVL 10,4
Posts: 174
Joined: 02 Feb 2013, 16:15

Restaurare M72

#32

Unread post by retromotor »

Incearca la cutia de viteze sa faci rost de un capac lateral stricat, pe care sa-l poti taia, astfel incat sa aranjezi bine pinioanele din cutie. Cel mai bine le aranajezi din mers, dar asta e mai complicat.

Lolo_ID
LVL 5,5
LVL 5,5
Posts: 37
Joined: 02 Feb 2013, 19:54

Restaurare M72

#33

Unread post by Lolo_ID »

Cum stai la capitolul far ? Ai mai aflat ceva ?
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Restaurare M72

#34

Unread post by luca.stere »

Pare sa fie de M72, am cautat imagini pe net si nu vad diferente. Dar mai sap ca sa fiu sigur.
Repar, deci exist! :D
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Restaurare M72

#35

Unread post by luca.stere »

Juguri vopsite:
juguralm72vopsitrsz.jpg
Jambe vopsite:
rsz_jambe_ural_m72_vopsite.jpg
Aripa fata a fost sablata (este prezentata mai sus) dar nu prea mi-a placut cum a iesit suprafata sablata (mi s-a parut prea poroasa) si nu am mai dat direct spritchit. Am matuit cu smirghel si am vopsit-o cu grund pe ambele parti:
aripafatauralm72grundrszinteriorrsz.jpg
aripafatauralm72grund_exteriorrsz.jpg
Pedala pornire:
pedalapornireUralM72rsz.jpg
The Black Hand:
TheBlackHand.jpg
Repar, deci exist! :D
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Restaurare M72

#36

Unread post by luca.stere »

"Pantaloni" far sablati si dati in spritchit:
Attachments
pantalonifaruralm72sablat.jpg
pantalonifurcauralm72.jpg
pantalonifaruralm72spritchit.jpg
pantaloniuralm72spritchit.jpg
Repar, deci exist! :D
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Restaurare M72

#37

Unread post by luca.stere »

Suport sa spate, l-am sablat si i-am dat grund. Nu-i voi da spritchit pt ca ar fi dificil de matuit pe interioare, suporturile arcului le-am tras la perie si le-am vopsit negre, arcul este tras la perie si-l voi vopsi negru.
suportsaspateuralm72sablat.jpg
suportsaspategrundsisuspensiadesaUralM72.jpg
Culmea e ca nu voi monta saua pasagerului pe mobra, nu-mi place cum inalta spatele mobrei.
Repar, deci exist! :D
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Restaurare M72

#38

Unread post by luca.stere »

Furca fata este intr-o stare buna avand in vederea vechimea ei, probabil a mai fost reparata. Bucsile inferioare care culiseaza in jamba nu sunt uzate (sunt chiar foarte bune), in schimb bucsile superioare si simeringurile sunt uzate. Simeringurile sunt cu pasla dar la polonezi am vazut ca se pun simeringuri clasice, trebuie sa vad care e treaba. Deci urmeaza un pic de strungarie pentru a elimina jocurile din furca, partea buna este ca "seringile" sunt bune, nu au uzuri.
seringafurcaUralM72.jpg
furcauralm72demontata2.jpg
Ca sa ne facem o idee:
furcauralM72ansamblu.jpg
Piulitele de la jambe sunt bune dar una dintre ele avea gaurile de strangere deformate. Astfel am fost nevoit sa majorez gaura cu un spiral de 8mm, gaura normala are 6mm.
piulitefurcagauradecalibrata.jpg
bormasinaverticala.jpg
piulitamajorata.jpg
Repar, deci exist! :D
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Restaurare M72

#39

Unread post by luca.stere »

Am de facut niste lucrari de strungarie la furca si la axele spate de la suspensie. Am carat axele si lagarele suspensiei spate dupa mine doua zile pe motocicleta incercand sa dau de un strungar (botanist) care trebuia sa faca lucrarea. Mai intai m-am dus la strungarul de la service Titulescu (unde am rectificat tamburii) ca sa fac axele spate, m-a sfatuit sa ma duc la un alt strungar (prieten de-al lui) ca sa mi le faca pe masina de rectificat (o solutie mult mai buna), l-a sunat pe respectiv sa-i spuna ca vin in 5 minute (asta e pe Calea Grivitei) si ca-l sun imediat ce ajung, bineinteles ca m-am dus iar respectivul n-a mai raspuns la telefon. M-am dus si a doua zi, din nou respectivul n-a raspuns la telefon. Luni sau marti am sa ma duc in alta parte, unde sunt oameni mai seriosi.

Totodata trebuie sa rectific si telescoapele fata, suprafata lor nu mai este lucioas iar pe alocuri are mici gropite care mi-ar "manca" bucsile superioare imediat:
telescopuzat.jpg
Telescopul demontat, bucsile inferioare sunt bune pt ca au fost refacute. Nu stiu cum sunt cele originale dar acestea sunt facute din bronz si par a fi facute un pic mai lungi cu cativa milimetri, oricum nu au gram de joc in jamba iar acest lucru ma bucura. In schimb bucsile superioare erau uzate rau si nu cred ca erau originale pt ca nu intrau fix in jamba, o lamuresc eu si pe asta.
telescopUralM72demontat.jpg
Un simering era distrus:
simeringuriuzate.jpg
Telescopul:
telescopm72.jpg
Repar, deci exist! :D
User avatar

Topic author
luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Restaurare M72

#40

Unread post by luca.stere »

Se pare ca strungarii s-au unit ca sa-mi bage bete-n roate... am dat altui strungar pedala de schimbator de viteze ca sa-i rectifice axul si sa faca alta bucsa. Rezultatul este unul execrabil, axul schimbatorului nici macar nu cred ca a fost strunjit si a fost sudat invers. Partea cu sudatul invers o pot trece cu vederea, posibil sa se intample oricui dar axul nerectificat... desi zicea ca l-a rectificat.
Attachments
axrectificat.jpg
axsudatinvers.jpg
axsudatinvers2.jpg
Repar, deci exist! :D
Post Reply