Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele voastr

Te supără vreun piston? Vreo roată? Vreo bujie? Doar n-or fi de capul lor! Postează aici şi ceata-ţi va sări în ajutor! Sau în cap...
User avatar

AdrianS
Administrator
Administrator
Posts: 508
Joined: 26 Jan 2013, 20:16
Location: Bucureşti
Has thanked: 22 times
Been thanked: 3 times
Zodiac:
Age: 34
Contact:

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele vo

#21

Unread post by AdrianS »

Evident că n-aş vrea să se mai întâmple porcării de genul ăsta. Făceam haz de necaz şi atâta tot, Roşkatu included. :) Başca e o lovitură ridicolă la adresa motocicletei în sine. Şuruburile de pe motorul meu au fost iniţial blocate cu mama körnerelor, dar se pare că nu destul.

N-am găsit şuruburile dorite azi, cu toate că am fost plăcut impresionat de cunoştinţele celor două domnişoare din spatele tejghelei. Aveau şuruburi de duritatea potrivită, cu căpăţâna potrivită şi pentru tipul de cheie dorit, dar numai pe pas de 1,25.

Totuşi, am luat de la ele aşa ceva: http://www.bison.net/en/products/646-sp ... etal-lock/" onclick="window.open(this.href);return false;

Image


Deci sunt un pic în pom deocamdată. Rămâne varianta Gaşpar cu 1 leu şurubul (azi l-am întrebat), dar poate aflu întâi de la alţii ce se ştie despre calitatea lor. Cât despre şuruburile cu cap inbus, încep să cred că nu voi găsi la noi.

Mâine dau jos cutia din nou şi refolosesc şuruburile existente, să văd ce pot să mai scot din şliţurile alea obosite. Le voi bloca atât cu lipiciul ăsta, cât şi cu nişte körnere mai serioase.

retromotor
LVL 10,4
LVL 10,4
Posts: 174
Joined: 02 Feb 2013, 16:15

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele vo

#22

Unread post by retromotor »

Pune de la Gaspar, cu blocator, si nu ai brobleme. Ma rog, pana ce i-or sari dracii iar arcadianului.

cios
LVL 4,5
LVL 4,5
Posts: 28
Joined: 04 Feb 2013, 13:04

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele vo

#23

Unread post by cios »

acu am vazut PM-ul de la tine si ti-am raspuns dar nu sunt sigur ca a si ajuns raspunsul la tine ca mesajul e inca in Outbox (nu ma descurc cu formatul asta de mesagerie). In principiu sunt cele 6 suruburi imbus cu pas mic in Bucuresti.

cios
LVL 4,5
LVL 4,5
Posts: 28
Joined: 04 Feb 2013, 13:04

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele vo

#24

Unread post by cios »

Asta daca nu ai rezolvat deja...

Paul

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele vo

#25

Unread post by Paul »

Ei na.
Şi io când puneam mâna pe câte ceva din categoria, mă gândeam "cui îi trebe de-istea?!? C-aiestea n-au moarte".
Ei, iaca cu voi şi inelu' cuplei elastice trebe... se găseşte vreunu' să-l frece în ceva... tot ruşii băieţi deştepţi. Au făcut-o pe bucăţile bucăţii, adică inclusiv corobka e făcută din bucăţi, adică are capac, fereastră de vizitare, de tensionare a arcului pedalei...

Vezi că este încomerţ soluţie de cimentare Fix-Gewinde. Cam 14 sau 16 lei da' e incredibil de bun. Şi nu numai blocator de filete ci şi etanşant de ulei, dacă montezi ceva pe unde poate să iasă ulei. Un prezon în bloc, de exemplu.

De cherner o să uiţi.

Apropos, vezi că urmează să-ţi pice ambreiaju'.

(astea-s subţiri, io eram să fiu dat afară din serviciu din cauza unui arbore pocnit... să vezi ce disxtracţie face un arbore care se fisurează în volantă unde-i mai subţire adica în dreptul canalului panii, şurubul iese din filete, logic că e slăbit şi volanta se plimbă slobodna pe-acolo.... şi asta şi în mers, şi în nijlocu' Basarabiei, şi seara la ora 17, şi... şi... şi... catunci o fost singura dată când am zis că-i dau foc. Rezervorul era aproape plin.)
User avatar

AdrianS
Administrator
Administrator
Posts: 508
Joined: 26 Jan 2013, 20:16
Location: Bucureşti
Has thanked: 22 times
Been thanked: 3 times
Zodiac:
Age: 34
Contact:

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele vo

#26

Unread post by AdrianS »

owene » 14 Ian 2014, 17:27 wrote:Nu-mi place cum avântul se transformă dintr-o treabă ascuţită într-o pasare de vină şi în final o laudă [...]
Feri, mă dăduseşi gata cu replica asta. Poezie pură! Ştii de ce? Citisem "pasăre" în loc de "pasáre". :) Cică "pasăre de vină" - ce mişto sună asta! Versuri de Phoenix, tată!

Şi stai liniştit că mă ştii doar: nu-mi place să arunc cu vina, doar mă socoteam şi eu cum să fac să previn aşa ceva pe viitor. Citeşte în continuare şi-ai să vezi că avântul a rămas avânt, ce mă-sa! :P
cios » 15 Ian 2014, 11:53 wrote:acu am vazut PM-ul de la tine si ti-am raspuns dar nu sunt sigur ca a si ajuns raspunsul la tine ca mesajul e inca in Outbox (nu ma descurc cu formatul asta de mesagerie). In principiu sunt cele 6 suruburi imbus cu pas mic in Bucuresti.
Cristi, mulţam fain! Am primit mesajul tău, stai liniştit. Mesajele rămân în directorul Expediate până le citeşte destinatarul, după care figurează în Mesaje trimise.

Dar m-aş fi ales sigur cu unghiile roase dacă mai zăboveam în casă după ce ţi-am trimis mesajul, aşa că am purces la a da ture prin oraş după cele necesare. M-au însufleţit atât ideea lui Urse, cât şi articolul ăsta, fapt pentru care n-am mai stat pe gânduri: am telefonat întâi la Rocast ca să aflu preţul unei filiere M8 x 1 plus clupa aferentă, apoi m-am dus să-mi iau şuruburi de la fetele din Ferentari (treaba asta sună dubios!). Firma se cheamă Fix Kit. Am luat şuruburi cu pas de 1,25 lungi, filetate incomplet, cu gândul să le filetez eu. Oricum aveam nevoie de filieră pe cotele astea în atelier. Din Ferentari am dat fuga până la actualul domiciliu al lui Mihăescu în Câmpia Libertăţii, l-am cules pe post de ţiitor de vorbă (şi eventual salahor) şi am purces să facem rost de filieră. Mi-a plăcut în clădirea Rocast, e un hăloi cu nişte strunguri mişto expuse la intrare, iar oamenii sunt de treabă.

Timp n-aveam noi prea mult, aşa că am dat fuga-fuguţa înapoi la mine, eu m-am schimbat în salopetă şi-am coborât cu sculele în spatele blocului. L-am pus pe Arkadi pe cric şi am făcut cu Mihăescu o lecţie de LEGO-Nipru, capitolul dezasamblare până la placa de presiune. M-a ajutat să scoatem două şuruburi din cele şase, se pare că le strânsesem şi bulibăşisem suficient de bine ţinând cont de şurubelniţele folosite în urmă cu două nopţi. A urmat partea cea mai migăloasă - croirea noului şurub.
DSC_6891.jpg
DSC_6892.jpg
DSC_6893.jpg
DSC_6894.jpg
Am ales şuruburi 8.8 fiindcă mi s-au părut suficient de dure, eu tot cu gândul să feresc totuşi filiera de mai ţăpănoasele 10.9. Am marcat lungimea noului şurub cu bonfaierul, după care l-am lăsat pe Poetescu să aştepte cât am dat fuga până sus ca să tai şurubul cu freza. N-am flex la Bucureşti, iar Ovidiu era departe (şi flexul lui era şi mai departe, înfipt prin dosul balconului plin cu... toate). Aşa că mi-a luat vreo câteva minute bune, dar până la urmă am obţinut blank-ul dorit, pe care l-am ascuţit un pic la capăt tot cu freza, folosind un cap cu şmirghel. Mândru nevoie-mare, am coborât triumfător cu tot cu o menghinuţă şi ulei fin, ca să filetăm ciotul obţinut. Eu cârmeam la port-filieră, Vali ţinea de menghină. Rezultatul:
DSC_6895.jpg
DSC_6897.jpg
Şurubul s-a-nfiletat perfect în locaş şi imediat am simţit la strângere avantajul capului inbus. Totodată ştiam că-i va rămâne cam un milimetru din căpăţână în afara plăcii de presiune, dar eram convins că nu-mi va lovi în carcasa cutiei de viteze. În plus, unghiul capului înecat este acelaşi şi la şurubul original, şi la inbusul nou, deci stă cum trebuie pe şanfrenul din placa de presiune. Într-adevăr am montat de probă cutia pe motor şi-am strâns-o pe prezoanele ei, iar totul a fost ok după câteva zeci de pedale. Şurubul nu loveşte. Sunt încântat! :thumbsup:

Rămâne aşadar pentru mâine să fac şi celelalte şuruburi, pe care le voi prinde la final cu Metal Lock ăla de la Bison. Mai fac poze. :)

Paul

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele vo

#27

Unread post by Paul »

'tu-i ceapa mă-sii, sunteţi primii pînă acum pe care îi văd să lucreze "în mână". Bine, cu deţinerea sculelor necesare. Io dacă n-am bancul de lucru lângă mine cu lada de scule aferentă, nici nu mă uit la şurubelniţă...

Ai făcut bine cu şurubu' ăla. Să strângi cu imbus BUN nu vreo panaramă moale că strici şi hexagonul înecat. Şi o să le scoţi iar cu dalta...
Şurubul ăla 8.8 a costat cât, vreo 20 de bani? Cele mai comune şuruburi. Raritatea e în hexagonul din cap. Iaaa să-mi trimiţi şi mie vreun kil, să ne facem şi noi, până la cele originale.

cios
LVL 4,5
LVL 4,5
Posts: 28
Joined: 04 Feb 2013, 13:04

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele vo

#28

Unread post by cios »

Nu imbusul cu cap inecat e rar Paule,se folosesc la mobila la diverse organe de asamblare pe varii dimensiuni), pasul mic e din ce in ce mai rar. La modelele noi au renuntat pana si rusii la el.

alexandru68
LVL 4
LVL 4
Posts: 24
Joined: 02 Feb 2013, 18:30
Location: hunedoara
Zodiac:
Age: 56

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele vo

#29

Unread post by alexandru68 »

Inainte de a folosi blocatorul brobeaza-l, aplica pe o pilutia si infileteaz-o pe surub a doua zi incearca si desfal. Pentru prelungirea filetului la suruburi (ma refer la cel cu imbus) prindem de obicei imbusul de 5mm in menghina si asezam surubul in imbus. Este valabil si la cele cu , cap rotund si cele cu zenk altfel nu deteriorezi capul surubului.
Oricum super ideea de a fileta suruburile , :thumbsup:

Paul

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele vo

#30

Unread post by Paul »

...şi iaca aşa, printre lemnari există teoria chibritului. Dar printre hârbari, există teoria... şurubului.

Cuuu şurubu iaaa şurubu!
User avatar

AdrianS
Administrator
Administrator
Posts: 508
Joined: 26 Jan 2013, 20:16
Location: Bucureşti
Has thanked: 22 times
Been thanked: 3 times
Zodiac:
Age: 34
Contact:

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele vo

#31

Unread post by AdrianS »

Am continuat astăzi cu treaba, deşi am început târziu. Speram să termin azi, dar na. Eu am tăiat pe la prânz celelalte cinci şuruburi ca să le pregătesc pentru filetare:
DSC_6901.jpg
DSC_6903.jpg
Vali a venit pe-nserate, fapt pentru care ne-am agăţat frontale de frunţi şi gâţi ("gâtală" ar veni aia). Am avut un singur rebut din cauză că l-am pornit strâmb rău din filieră, fapt pentru care a trebuit să-l las pe om singur o vreme cât am dat fuga până sus ca să mai tai un şurub. M-am gândit bine să iau în plus.
alexandru68 » 16 Ian 2014, 20:21 wrote:Inainte de a folosi blocatorul brobeaza-l, aplica pe o pilutia si infileteaz-o pe surub a doua zi incearca si desfal. Pentru prelungirea filetului la suruburi (ma refer la cel cu imbus) prindem de obicei imbusul de 5mm in menghina si asezam surubul in imbus. Este valabil si la cele cu , cap rotund si cele cu zenk altfel nu deteriorezi capul surubului. [...]
Uite că nu ne-au dus lobii cerebrali să facem treaba cu inbusul prins în menghină şi capul şurubului aşezat pe bacuri! Chiar şi-aşa, trei şuruburi au ieşit perfect, pe câtă vreme celorlalte le-aş da nota 9 (filiera pornită uuun picuţ strâmb). Nicio problemă la înfiletare, merg unse şi vor ţine bine! Evident că s-au deformat niţel căpăţânile după ce le-am strâns în bacuri, dar partea deformată oricum nu intra în şanfren şi - pân' la urmă - de-aia există pilă. :P
DSC_6905.jpg
DSC_6906.jpg
Sunt ofticat că n-am reuşit încă să scot ultimul şurub cu şliţ de şurubelniţă rămas înfiletat, are şliţul obosit rău şi văd că-i şi strâns bine. Ba chiar că toate şuruburile m-au surprins la capitolul strânsoare, nu-mi vine să cred ce straşnic le-am înfipt cu sculele folosite pe marginea bulevardului în urmă cu câteva seri!

Aşa că dacă are cineva o şurubelniţă de impact, îl rog să mi-o-mprumute pentru scurtă vreme! A mea e pe la Comana şi nici drum n-am încolo, nici bani nu cred că mai am să-mi cumpăr alta acum. Şi încă mai sper să-şi găsească Ovidiu prelungitorul de 35 metri (e greu să pierzi aşa ceva prin casă, dar iată că el a putut!), că-n cazul ăsta l-aş scoate pe geam (pe prelungitor! deşi pot liniştit să-l scot şi pe Ovidiu, că-i alpinist înrăit!) de-acasă de la etajul şapte şi m-aş duce cu freza electrică jos, ca să mai sap un pic în şliţul şurubului şi deci să-l adâncesc. Vedem.
DSC_6907.jpg
Era mişto de filmat scena filetării. Menghinuţa pusă pe un stâlp de-ăsta de gard ADPP-ist, iar noi doi de-o parte şi de cealaltă a gardului ca să lucrăm faţă-n faţă. Şi discuţiile de rigoare, evident cu destul umor. :)

retromotor
LVL 10,4
LVL 10,4
Posts: 174
Joined: 02 Feb 2013, 16:15

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele vo

#32

Unread post by retromotor »

Suna-ma maine dupa 9, incerc sa nu uit sa iau surubelnita de impact la mine la serviciu. Hai ca ma duc acum in garaj s-o iau.
User avatar

AdrianS
Administrator
Administrator
Posts: 508
Joined: 26 Jan 2013, 20:16
Location: Bucureşti
Has thanked: 22 times
Been thanked: 3 times
Zodiac:
Age: 34
Contact:

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele vo

#33

Unread post by AdrianS »

Mulţam fain! Te sun. Sunt curios dacă - odată vârâtă acolo - îmi rămâne suficient loc între ea şi aripa spate ca s-o execut cu ciocanul. Cred că visez frumos, dar - la nevoie - motorul iese afară în doi timpi şi trei mişcări. :)

Paul

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele vo

#34

Unread post by Paul »

Iese şi prin metoda asta, dar îţi recomand călduros să dai gaură în şurubul rămas, dispare capul, scoţi celelalte şuroabe, verifici ambreiaj, scoţi restul de şurub burghezat, apoi montezi şuroabele.
Zic şi io....

retromotor
LVL 10,4
LVL 10,4
Posts: 174
Joined: 02 Feb 2013, 16:15

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele vo

#35

Unread post by retromotor »

Adriane, m-ai sunat dupa alea 2 min de m-ai omorat. Impacta e in continuare pe scaunul din fata.
User avatar

AdrianS
Administrator
Administrator
Posts: 508
Joined: 26 Jan 2013, 20:16
Location: Bucureşti
Has thanked: 22 times
Been thanked: 3 times
Zodiac:
Age: 34
Contact:

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele vo

#36

Unread post by AdrianS »

Mihai, te rog să mă scuzi că am uitat să te mai sun. Poţi s-o laşi pe vajnica Impactă acasă, că am rezolvat fără dumneaei încă de vineri seară!

Povestea pe scurt: am reuşit să deblocăm şurubul buclucaş şi l-am înlocuit cu unul din cele filetate de mine cu ajutorul lui Vali. Am strâns cât de tare am putut şuruburile cu cheia inbus şi le-am blocat (sper) pe toate cu pastă blocatoare şi, vreo sută de kilometri mai târziu, pare să ţină. Să vedem şi în continuare, e prea devreme ca să ştim. Iar povestea pe lung urmează în continuare. :)

Şi chiar că vineri mă trezisem cu destul spirit de acţiune-n mine, zic să fac şi să dreg. Am vorbit cu tine, Mihai, la telefon, apoi (fiindcă nu prea erai sigur dacă ai luat sau nu şurubelniţa) l-am sunat pe Ovidiu ca să-l întreb de super-mega-prelungitorul lui. Rămăsese de cu seară vorba să-l caute-n balcon, dar nu l-a găsit acolo. Dar de data asta mi-a dat veşti bune: prelungitorul zăcea aşteptând în portbagajul Novei lui (Vişinica)! M-am îmbrăcat la viteză şi am luat Nejiglenta de volan în direcţia Cicloburului, gândindu-mă că n-aveam de gând să car 35 metri de cablu gros prin autobuze.

Pe la Cultural pe Obregia m-a pălit însă spiritul prevăzător şi l-am sunat pe inculpat, ca să aflu că stătea la coadă-n poştă, la vreo câteva sute de metri de mine. Am parcat lângă Poştă, ne-am întâlnit, a făcut cinste cu trei gogoşi (eu nu mâncasem nimic) şi ne-am fâţâit oleacă în formaţie de doi bărboşi şi două fete de bărbos prin piaţa de la Cultural. Ne-am despărţit apoi, el luând-o înspre casă-i împingând la cărucior şi Iulia-n el, iar eu i-am înşfăcat-o pe Ana şi i-am dus-o acasă cu Nejiglenta.

Păi şi din toată energia asta dacă nu m-a lovit o lene dureroasă... ce să-ţi mai ardă de muncă după ce-ai fost servit cu ceai cu sare de lămâie şi esenţă de rom, asta ca antreu la cartofi prăjiţi cu ceapă? De vreo trei ori l-am sunat pe "bietul" Vali să-l amân cu "peste-o oră", până-ntr-un târziu când am avut noroc că-ntreg familionul Cicloburean a trebuit să iasă din casă şi să se-ndrepte către cartierul meu. Astfel i-am înfipt pe toţi în Nejiglentă şi-am dus-o pe a' mai femeie din cele trei fete la cursurile-i, iar restul de bărboşi şi fete am continuat cu Dacie cu tot drumul cale de câteva străduţe până la mine-n spatele blocului.

Ana a adormit în maşină (simpatic cum în Dacia aia au dormit zdravăn de-a lungul timpului mulţi copii, începând cu mine prin '96), aşa că de sus - eu stau la şapte - am aruncat prelungitorul pe geam şi am coborât apoi cu toate sculele şi o pătură pentru ea. Telefonându-i lui Mihăescu, am aflat că dumneadânsul era încă acasă-n Câmpia Libertăţii şi abia se îmbrăca, cu toate că afară era deja întuneric. Bun şi-aşa, pentru faptul ăsta noi ne-am apucat de treabă fără ştirea Poetescului şi am pariat pe cât îi va fi luat celui în cauză să ajungă la noi.

Dar Ovidiu numa' pentru treabă nu venise echipat, că stătea cu Iulia răstignită-n marsupiu şi o plimba de colo-colo ca să nu se plictisească. Credeţi că asta l-a oprit să se murdărească pe mâini? Ei, aş! Fiţi atenţi aici:
DSC_6909.jpg
DSC_6908.jpg
Fac o pauză şi vă atrag atenţia asupra lampozaurului ăluia din poza a doua: ne-am fi chinuit rău toată noaptea dacă nu-i dădea omului prin cap să ia - pe lângă prelungitor - şi lampa aia de-acasă! Un Panzer întreg de lampă cu ditamai becul, făcea lumină ca ziua unde bătea! V-am vorbit de lampă şi nu de Iulia fiindcă o puteţi vedea şi voi (în timp ce vă daţi peste frunte câte-o palmă sau mai multe) atârnând bleagă sub taică-său în timp ce ăl' din urmă mă ajuta pe mine să desfacem ultimul şurub!

Şi chiar l-am desfăcut! Tarzani puternici, nu jucărie! În primul rând să-i dea cine i-o da viaţă lungă frezei ăleia electrice că a nu ştiu câta oară şi-a scos pârleala: am reuşit să sap cu ea (disc de tăiere) un şliţ suficient de adânc în şurubul ştirbit încât să-l prindă din nou gura şurubelniţei. Apoi eu mă deşteptasem oleacă faţă de seara precedentă şi am găsit o cale de a propti mai bine pârghie în fundul şurubelniţei mecanice, astfel încât să stea înfiptă bine cu gura-n şliţ. Şi la urmă îl felicit pe Cicloburul cu cheia de opt, că s-a aplecat cu fată cu tot şi mi-a(u) desfăcut şurubul! În sfârşit!

Am bătut palma voioşi şi ne-am binedispus mai ceva ca după cartofii prăjiţi de mai devreme, evident luând hotărârea să nu-i spunem lu' Mihăescu despre reuşită. Şi pesemne că am pierdut pariul, că ultimul amintit a apărut la scurtă vreme după treaba asta, echipat şi cu câte-o doză de bere (în cazul meu Cola, sunt minor) pentru cei prezenţi. Am ciocnit, ne-am mai veselit un pic, după care am dat să-l fentăm cu pusul la treabă ca să scoatem şurubul, dar mârşavul s-a prins de poantă şi a preferat în schimb să ne laude isprava :):
DSC_6910.jpg
Ovidiu a plecat la scurtă vreme mai apoi, culegând şi o Ană foarte buimacă de somn (dormise aşa adânc şi ar mai fi dormit încă!) din Nejiglentă. Ne-am spus pa-pa-urile şi ăştia doi rămaşi am continuat până târziu în noapte cu fixarea cvasi-definitivă a şuruburilor (vedem cât or ţine!) şi montarea celorlalte bucăţi pe motocicletă. Se făcuse frig, aşa că pistolul de căldură s-a făcut util tot suflând în filete şi-n tubul cu pasta blocatoare ca să le-ncălzească şi, respectiv, lichefieze. Rând pe rând am înşurubat fiecare din cele şase şuruburi noi şi apoi am mai încălzit o vreme zona ca să-i dăm ceva timp pastei să lucreze. Sincer, rămâne de văzut cât de bine am reuşit să blochez şuruburile, de-atunci şi până acum, când vă scriu acestea, s-au întâmplat ceva mai bine de o sută de kilometri şi lucrurile par să stea toate unde le-am pus.

Dacă tot era a treia seară la rând când Vali mă onora cu prezenţa şi mai ales cu subiectele frumoase de discuţie, am profitat de ocazie şi am servisat niţel şi restul subansamblurilor ce trebuiau remontate: stând în fund pe treptele intrării în scară, am şters exteriorul cutiei de viteze şi i-am uns din nou ce se putea unge de-afară; am şters şi grupul, am pilit oleacă saboţii şi i-am reglat; am desfăcut (că erau slăbite) şi strâns la loc piuliţele care ţin capacul grupului pe grupul propriu-zis, blocându-le (sper) şi cu pastă. Am impresia că garnitura dintre grup şi capac e spartă, dar buba ar fi în partea de sus a grupului şi, verificând, am remarcat că nu curge oricum nimic pe-acolo, aşa că am lăsat-o-n pace.

Când nu-şi încălzea mâinile la pistolul de căldură, Vali mi-a mai făcut nişte poze:
DSC_6928.jpg
DSC_6933.jpg
Deşi hotărâserăm de la bun început să-i dăm timp pastei să lucreze, eu n-am rezistat tentaţiei şi i-am ars o pedală lui Arkadi după ce am montat tot şi i-am inundat carburatoarele: a luat-o nătărăul la prima pedală, ca de obicei! Rânjet triumfător pe mutra mea, ochi căscaţi larg pe faţada lui Vali! :D

Ştiind că duminică aveam să fac ceva drum cu motocicleta, sâmbătă l-am luat pe Poet la o tură de probă prin Bucureşti. Boemie mare din semafor în semafor (arză-le-ar focurile Gheenei să le arză, că prost sunt reglate!), cu ceva ruperi de ritm când am făcut schimb de piloţi în şi împrejurul parcării de la Biblioteca Naţională:
DSC_6940.jpg
Iar alternatorul preparat de Nea' Victor (Rocknroll) aprinde întotdeauna feştila-n far fără greţuri:
DSC_6936.jpg
Concluzia? Să zic am rezolvat-o. Deocamdată nu am nicio garanţie în sensul ăsta, dar sunt optimist. Oricum ar fi, capul inbus mi-a dat imediat o bază de strângere mult mai bună decât şliţul de şurubelniţă dreaptă. Trei dintre şuruburi au fost tăiate la filieră un pic strâmb pentru că n-am avut cu ce să le prelucrez un con mai lung pentru centrarea filierei. Să zic că de ele mi-ar fi olecuţă teamă cum că n-ar strânge uniform pe tot şanfrenul. Şi chiar dacă s-or slăbi de-acolo, nu-mi rămâne decât să prelungesc coada cheii cu o inelară şi să le strâng mai tare! Ce atâta tam-tam! :P

Mulţam tuturor pentru ajutor! :)

Paul

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele vo

#37

Unread post by Paul »

Nu-i a bună.
Ovidiu umblă îmbrăcat.

Nu mai ies şuruburile de acolo singure dacă îs cimentate. N-ai treabă. Şi nici cînd trebuie scoase din voinţa utilizatorului nu fac figuri pentru că nu mai ruginesc metal pe metal.
User avatar

kraz-trial
LVL 9,2
LVL 9,2
Posts: 109
Joined: 28 Jan 2013, 23:33

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele vo

#38

Unread post by kraz-trial »

cisule,
ce zici de asta.. http://www.99poze.ro/semnalm/" onclick="window.open(this.href);return false;

masoara te rog frumos diametrele pozitiei de la atasul de m. crezi ca s-ar incadra bine chestia asta in soclul ala?

:cheers:
Last edited by kraz-trial on 06 Feb 2014, 13:33, edited 1 time in total.
User avatar

kraz-trial
LVL 9,2
LVL 9,2
Posts: 109
Joined: 28 Jan 2013, 23:33

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele vo

#39

Unread post by kraz-trial »

http://www.99poze.ro/semnalm/" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar

kraz-trial
LVL 9,2
LVL 9,2
Posts: 109
Joined: 28 Jan 2013, 23:33

Re: Ce ati mai reparat sau ce aveti de reparat la mobrele vo

#40

Unread post by kraz-trial »

si un stop .. http://www.kickstartershop.de/index.php ... t&info=659" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply