Sa fie cafe-racer, sa fie bobber... XS400
Sa fie cafe-racer, sa fie bobber... XS400
De ceva timp am strans diverse motorete, in diferite stadii de degradare, cu gandul initial de a le restaura. Dar cum socoteala de acasa nu se potriveste cam niciodata cu cea din targ, am zis ca ar fi cazul sa le personalizez nitel. Nu m-am bagat cu flexu' prea adanc in fiare, ci doar cat sa "retusez" anumite linii care nu-mi erau pe plac. Si pentru ca aveam in batatura vreo 3 Yamaha XS400 mai mult sau mai putin functionale si pe langa un prieten cu idei, am hotarat sa incep 2 proiecte de cafe-racer. Dar curentul cafe are multe ramuri si craci, asa ca pana la urma s-au concretizat in 2 idei fixe, un cafe-racer traditional si un cafe-bobber.
Racer-ul este Yamaha XS400 2A2, un touring model '79. Fostul proprietar a vrut sa-l transforme in vitezana si i-a taiat coada, chestie care m-a pus in situatia de a gandi un monopost, fara a mai suda diverse prinderi pe cadru. De-a lungul timpului a fost vopsit negru mat si cu diverse modele aerografiate, i-am schimbat ghidonul cu unul de enduro negru, i-am taiat aripa fata (era deja botita), a primit 2 tobe noi de la Louis, iar acum asteapta sa-i termin de aranjat electrica si de retusat/finalizat diverse maruntisuri.
The Wraith:
Racer-ul este Yamaha XS400 2A2, un touring model '79. Fostul proprietar a vrut sa-l transforme in vitezana si i-a taiat coada, chestie care m-a pus in situatia de a gandi un monopost, fara a mai suda diverse prinderi pe cadru. De-a lungul timpului a fost vopsit negru mat si cu diverse modele aerografiate, i-am schimbat ghidonul cu unul de enduro negru, i-am taiat aripa fata (era deja botita), a primit 2 tobe noi de la Louis, iar acum asteapta sa-i termin de aranjat electrica si de retusat/finalizat diverse maruntisuri.
The Wraith:
LROC Romania.
Sa fie cafe-racer, sa fie bobber... XS400
Iar bobberul este un XS400 4G5, soft chopper model '81, care a pierdut pe traseu saua orignala ce va fi inlocuita cu un fel de monopost, tobele sunt niste slashcut tot de Louis, ghidonul este in studiu, va primi niste comenzi avansate de la o Viroaga, etc...
Lentus:
Pentru Lentus studiez cum sa-l cobor mai mult din furca si amortizoare, sa ramana cu o garda de 10-12 cm de la sol.
Lentus:
Pentru Lentus studiez cum sa-l cobor mai mult din furca si amortizoare, sa ramana cu o garda de 10-12 cm de la sol.
LROC Romania.
Sa fie cafe-racer, sa fie bobber... XS400
Am mai mesterit la electrica de pe Wraith, trebuie sa-i montez un panou de sigurante nou, cel original era praf. Cu ajutorul unui prieten mai priceput decat mine sper sa-i dau de cap saptamana viitoare si sa ajung in punctul in care sa mai ramana de facut doar schimburile de consumabile.
LROC Romania.
-
- Administrator
- Posts: 508
- Joined: 26 Jan 2013, 20:16
- Location: Bucureşti
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 3 times
- Zodiac:
- Age: 34
- Contact:
Sa fie cafe-racer, sa fie bobber... XS400
Panouri de siguranţe relativ compacte pentru siguranţe tip baionetă găseşti fără probleme pe la magazinele cu piese Dacia. Găseşti cu 4, 6 sau 12 poziţii. Cele de 6 costă vreo 20 lei, dacă nu mă-nşel. Şi sunt din aceeaşi gamă cu blocul din poza ataşată. Eu aşa ceva am folosit pentru Nipru şi pentru celelalte comuniste cărora le-am refăcut electrica, sunt chiar ok aceste blocuri.
Vrem poze!
Vrem poze!
Sa fie cafe-racer, sa fie bobber... XS400
Poze in alta zi, acum "cioplesc" la VX... :whistle:
Si material pentru alt topic :whistle:
Si material pentru alt topic :whistle:
LROC Romania.
Re: Sa fie cafe-racer, sa fie bobber... XS400
Am mai mesterit la XS-uri, cu ocazia asta am vazut ca la cel visiniu/crem trebuiesc schimbate jambele si etrierul. M-a mancat sa pun invers prinderile farului pentru o imagine cat mai low si daca demontatul a durat 20 de minute, stransul fiarelor in structura cat de cat stabila a durat vreo 4 ore.
-
- Administrator
- Posts: 508
- Joined: 26 Jan 2013, 20:16
- Location: Bucureşti
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 3 times
- Zodiac:
- Age: 34
- Contact:
Re: Sa fie cafe-racer, sa fie bobber... XS400
Miştoace şi, din nou, remarc ce bine le stă cu tobele orizontale! Sunt curios cum o să arate ăla vişiniu cu şaua pe el. Şi eu unul cred că i-ar sta bine cu aripa întreagă pe faţă. Evident că anumiţi membri din ceată vor avea dreptul la un drive-test, nu?
Re: Sa fie cafe-racer, sa fie bobber... XS400
Cum nu ma pot decide la un stil anume, si daca nu-mi mai vine nici o modificare prin minte, va avea un monopost gen cafe-racer iar la final va fi un cafe-bobber cu mici influente de scrambler.
Draivtestu' va fi, cu conditia sa le mai si termin, ca m-am avantat la 4 trotinete in acelasi timp si nu prea ies la socoteli.
Draivtestu' va fi, cu conditia sa le mai si termin, ca m-am avantat la 4 trotinete in acelasi timp si nu prea ies la socoteli.
Re: Sa fie cafe-racer, sa fie bobber... XS400
Pana la urma XS-ul negru va primi niste tzoale de la o Yamaha TT600S si tobe de la o Yamaha XS400 12E (pentru ITP). Peste 2 saptamani reincep distractia cu ciopleala!
Re: Sa fie cafe-racer, sa fie bobber... XS400
Cum imi sta mie bine sa ma sucesc mai mereu, XS-ul negru a primit un portbagaj in prelungirea cadrului.
Re: Sa fie cafe-racer, sa fie bobber... XS400
Intre timp am facut rost si de un set de tobe + galerii de pe alt model de XS400, jambe de XV 500 (mai lungi cu vreo 14 cm), crash bar/engine guard original si semnale dreptunghiulare. Trebuie sa fac alta sha, cea actuala este prea lunga si sa gasesc niste amortizoare pentru spate mai lungi sau sa fac un kit de inaltare pentru cele actuale. In linii mari vreau sa pastrez imaginea retro la ambele XS-uri si la VX, nu prea ma impac cu plasticele in exces.
Daca se aliniaza planetele, horoscopul favorabil si alte chestii de conjunctura, in cateva luni sper sa am garaj la curte.
Daca se aliniaza planetele, horoscopul favorabil si alte chestii de conjunctura, in cateva luni sper sa am garaj la curte.
-
- Administrator
- Posts: 508
- Joined: 26 Jan 2013, 20:16
- Location: Bucureşti
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 3 times
- Zodiac:
- Age: 34
- Contact:
Re: Sa fie cafe-racer, sa fie bobber... XS400
Să nu mai urci tu fiarele în apartament cu liftul?! Ce farmec o să mai aibă toată treaba?
Baftă, hai cu fiarele!
Baftă, hai cu fiarele!
Re: Sa fie cafe-racer, sa fie bobber... XS400
S-a schimbat situatia de atunci, acum mobrele stau in garaj la subsol si cobor io cu liftu' la ele , da' parca as vrea ceva strict la nivelul solului, fara scari, rampe si alte forme de relief potrivnice mie...
Re: Sa fie cafe-racer, sa fie bobber... XS400
Am mai cioplit nitel la tobele actuale, a trebuit sa tai vechile prinderi ale tobelor si sa stric 2 randuri de galerii pentru a ma apropia nitel de "adevar".
Neshte poze cu stadiul actual...
Neshte poze cu stadiul actual...
Re: Sa fie cafe-racer, sa fie bobber... XS400
Pana la urma s-a concretizat cam asa, cu ajutorul lui Zdriki.
Ma omoara delegatiile, odata la cateva saptamani ce mai misc si io ceva, bine ca am scutericiu pentru deplasari.Re: Sa fie cafe-racer, sa fie bobber... XS400
Si cu mici modificari, evacuarea in 2 tobe va fi strict pentru RAR (daca va fi nevoie) si va ajunge pe celalalt XS. In asteptare alta aripa spate (intreaga) si lampa stop. Acum am facut prinderile pentru aripa spate, suport sa, evacuare 2in1 cu DB killer reglabil, i-am schimbat farul si semnalizarile, mai am de modificat saua.
Re: Sa fie cafe-racer, sa fie bobber... XS400
A venit si aripa cea ''noua'', dupa o sedinta de imagine impreuna cu Zdriki am hotarat sa montez aripa in varianta clasica, semnalele spate si stopul pe suportul original, pentru un look cat mai ''serios''.
Poze, cand va ajunge trotinetu' acasa.
Poze, cand va ajunge trotinetu' acasa.
Re: Sa fie cafe-racer, sa fie bobber... XS400
Intre timp am facut un troc si am dat bordul de XS pe unul de 'onda FT500, pentru un look cat mai patratos, si ar trebui sa ma apuc de viitoarea furca...