Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Saptamana viitoare ar fi gata si prinderea aripii spate, practic s-au facut alte puncte de prindere pentru aripa. Dupa epopeea aripii spate va incepe distractia cu suportii pentru "geamantane", practic vor fi refacute de la 0 prinderile pe cadru astfel incat sa nu arate ca dracu' atunci cand nu sunt montate cutiile, dar si sa fie bine fixate.
-
- LVL 10,8
- Posts: 197
- Joined: 28 Jan 2013, 12:09
- Location: București
- Been thanked: 1 time
- Zodiac:
- Age: 51
- Contact:
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Moamăăă! Cînd îl văd atît de lat, mă-ntreb care mai e avantajul supleții motocicletei solo?
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Sa-mi pardonati inoportunarea, da' ie modificat rack-ul, altfel era mai maricel cu vreo 15 cm. S-apoi, geamantanele sunt pentru carat fardurile soatei, duar sunt om insurat. In rest se va circula fara balast.
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Am definitivat pozitia finala a aripilor, trebuie sa umblu la pozitia suportilor de coburi pentru un look cat mai retro, iar piesa de rezistenta va fi sa introduc intr-un spatiu de 35 cm semnalele si pozitia/lumina frana folosind semnalele originale si o lampa spate omologata clasica...
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Am rezolvat problema luminilor de pe spate, am fixat aripile si acum pun la loc diverse maruntisuri. Intr-o zi de joi o sa ma apuc de sa, s-o adaptez cerintelor, apoi reasezarea rack-ului pt coburi.
-
- LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Cam asta cautam, sa-i dau un aer mai de zvarluga, dar si sa-l bag nitel la dieta. Desi nu pare, este cu vreo 10 kg mai usor. Daca as fi avut cum l-as mai fi inaltat putin, dar sunt limitat de cursa de la cardan.
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Dino este la tratament, curatat si sincronizat de carburatoare, din cauza timpului liber din ce in ce mai inexistent a picat in sarcina lui Patrick de la Ambulanta Moto sa-i puna toate suruburile si piesulicile la loc, iar eu sa ma ocup candva de saua neterminata.
Ieri i-am auzit ''glasciorul'' pentru prima oara cu tobele de Intruder, suna a orice altceva, numai a VX nu.
Ieri i-am auzit ''glasciorul'' pentru prima oara cu tobele de Intruder, suna a orice altceva, numai a VX nu.
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Si bineinteles ca am modificat schimbarea, si am trecut la sa de Yamaha Bulldog, cu inerentele probleme de ajustare.
-
- LVL 9,4
- Posts: 112
- Joined: 15 Apr 2015, 17:10
- Location: CLUJ-NAPOCA
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 20 times
- Zodiac:
- Age: 54
- Contact:
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Interesanta linia mobrei acum cu saua de BT!
Partea de peste rezervor mai trebuie ajustata nitel.
Partea de peste rezervor mai trebuie ajustata nitel.
Ne incleștăm cu disperare,
Intr-o supremă confruntare
In fiecare zi:viață sau moarte...
Intr-o supremă confruntare
In fiecare zi:viață sau moarte...
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Pentru partea de peste rezervor va fi folosita o bucata din buretele seii originale, locul pasagerului va fi mai coborat, per total sa obtin un design cat mai apropiat de motoarele anilor '80. Avantajul seii de Bulldog este ca are o forma mult mai ergonomica, plus un burete de o calitate net superioara comparativ cu ce oferea Suzuki.
-
- LVL 9,4
- Posts: 112
- Joined: 15 Apr 2015, 17:10
- Location: CLUJ-NAPOCA
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 20 times
- Zodiac:
- Age: 54
- Contact:
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Clar,sunt 2 generatii diferite,deci si calitatea pieselor mai evoluata.
Sunt curios cum iese la sfarsit.
Sunt curios cum iese la sfarsit.
Ne incleștăm cu disperare,
Intr-o supremă confruntare
In fiecare zi:viață sau moarte...
Intr-o supremă confruntare
In fiecare zi:viață sau moarte...
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Nu e vorba de generatii diferite, ci de faptul ca cei de la Suzuki au avut o tendinta vizibila de a fi "contabili", fiind cea mai ieftina marca din japonezele consacrate. Saua de la unul din XS-uri, din '85, era mai calitativa...Cristian 1 wrote:Clar,sunt 2 generatii diferite,deci si calitatea pieselor mai evoluata.
Liniile generale vor ramane neschimbate, in primavara o sa-i montez pana la urma suportul de baterie de Intruder (mai cobor vreo 4 kg) si traversa pentru comenzi avansate (tot de Intruder), de care vreau sa leg un crash-bar/engine guard. Daca intre timp mai gasesc si restul de comenzi de Intruder o sa-i fac si dubla comanda. Daca gasesc la un pret rezonabil si niste roti cu spite clasice, ar fi perfect, altfel o sa caut un GSX1100G ca donator de roti si sistem de franare.Cristian 1 wrote:Sunt curios cum iese la sfarsit.
-
- LVL 9,4
- Posts: 112
- Joined: 15 Apr 2015, 17:10
- Location: CLUJ-NAPOCA
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 20 times
- Zodiac:
- Age: 54
- Contact:
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Daca "pic" pe vreun Suzi GSx 1100 G,te anunt.
Ne incleștăm cu disperare,
Intr-o supremă confruntare
In fiecare zi:viață sau moarte...
Intr-o supremă confruntare
In fiecare zi:viață sau moarte...
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Thx m8!Cristian 1 wrote:Daca "pic" pe vreun Suzi GSx 1100 G,te anunt.
Sa vad cu ce mai raman dupa ce "sparg pusculitza", ca s-au strans de schimbat toate consumabilele + gumele.
-
- LVL 9,4
- Posts: 112
- Joined: 15 Apr 2015, 17:10
- Location: CLUJ-NAPOCA
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 20 times
- Zodiac:
- Age: 54
- Contact:
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Nicio problema!
Aia cu gumele am inceput-o si eu.
Am luat 2 ;a AX-1,urmeaza 2 la Shiver si mai am de luat una la CX 500 pe fata,asta daca n-o vand,ca-i la vanzare!
Acum vine a 5 a mobra,un Suzuzki DR 200 SE Djebel si cred ca trebuie si la aia gume,dar pana n-o vad de aproape nu stiu.
Plus asigurarile,ceva ITP-uri...
"Nebunia" costa!Da' nu-i bai,mergem inainte!
Added in 2 minutes 58 seconds:
Ia uite aci:
http://www.bikeshop.ro/motociclete/anun ... 12761.html
Ar fi ok?
Aia cu gumele am inceput-o si eu.
Am luat 2 ;a AX-1,urmeaza 2 la Shiver si mai am de luat una la CX 500 pe fata,asta daca n-o vand,ca-i la vanzare!
Acum vine a 5 a mobra,un Suzuzki DR 200 SE Djebel si cred ca trebuie si la aia gume,dar pana n-o vad de aproape nu stiu.
Plus asigurarile,ceva ITP-uri...
"Nebunia" costa!Da' nu-i bai,mergem inainte!
Added in 2 minutes 58 seconds:
Ia uite aci:
http://www.bikeshop.ro/motociclete/anun ... 12761.html
Ar fi ok?
Ne incleștăm cu disperare,
Intr-o supremă confruntare
In fiecare zi:viață sau moarte...
Intr-o supremă confruntare
In fiecare zi:viață sau moarte...
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Prea scump, cand va veni vremea o sa caut unul cu motorul terminat, cat mai ieftin, sau piese de pe ebay.
-
- LVL 9,4
- Posts: 112
- Joined: 15 Apr 2015, 17:10
- Location: CLUJ-NAPOCA
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 20 times
- Zodiac:
- Age: 54
- Contact:
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Hmm,e si asta o varianta!
Ne incleștăm cu disperare,
Intr-o supremă confruntare
In fiecare zi:viață sau moarte...
Intr-o supremă confruntare
In fiecare zi:viață sau moarte...