Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Intre timp am gasit niste aripi cromate pentru VX, iaca si o poza ca idee...
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Studiez problema, as fi tentat sa pun aripa pe roata, fixata de bascula. Asa ar disparea si efectul de alungire nefireasca dat de aripa la pozitia actuala (pozitie de proba).
-
- Administrator
- Posts: 508
- Joined: 26 Jan 2013, 20:16
- Location: Bucureşti
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 3 times
- Zodiac:
- Age: 34
- Contact:
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
E clar că poza făcută în condiţii de luminozitate scăzută nu ne-ajută ochiometrul. Mai degrabă aripa pe faţă - aşa, montată de probă - pare cam sus faţă de roata-i. Cât despre montarea aripii spate pe roată, mă-ntreb dacă n-ar arăta ciudăţel să ai două volume distincte pe spate (unul fiind spatele şeii şi celălalt - aripa spate montată pe roată). Măcar aşa, cu aripa prinsă de şa, pare unitară chestiunea.
Mai sunt curios de poze!
Mai sunt curios de poze!
-
- LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Freumos! Daca arata si al meu asa cand l-am luat nu mai puneam flexul pe el. In fapt, ma bate gandul sa mai iau candva un VX in mintile lui si sa-l tin "nealterat".
-
- LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Cand l-am cumparat era intr-o stare tehnica buna (era intretinut de Clavi) dar estetic era asa si asa, ceva zgarieturi minore la carene, mici indoituri la rezervor si aripa fata lipsa. Asa ca primul pas a fost sa iau aripa de pe ebay pt ca in Romania nu gaseam si sa o vopsesc, pregatirea pentru vopsitorie a fost facuta de mine dar pentru calitatea "stropirii" am apelat la un vopsitor pt ca era vopsea metalizata si ma depasea o astfel de vopsitorie. La vopselele metalizate conteaza pana si inclinatia pistolului, la cele nemetalizate e mai usor.DKW » 22 Jan 2014, 18:09 wrote:Freumos! Daca arata si al meu asa cand l-am luat nu mai puneam flexul pe el. In fapt, ma bate gandul sa mai iau candva un VX in mintile lui si sa-l tin "nealterat".
Per total am fost multumit de ea, singurul lucru de care nu am fost multumit a fost suspensia fata si frana fata, erau prea moi daca mergeai un pic sportiv. In rest super mobra (consum mic, fiabilitate, look, sound, cuplu).
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Al meu are arcuri progresive si e aproape la fel de rigid ca o sportiva, frana vreau s-o upgradez cu cea de GSX1100G, mai bine zis toata fata.
-
- LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Se pare ca e bun acest upgrade, am aflat si eu intamplator de el pe motociclism.ro, cred ca de la userul burlacu dar deja vandusem mobra. As fi putut sa iau arcuri progresive si furtun de frana racing dar nu aveam garantia ca se schimba radical situatia.DKW » 22 Jan 2014, 19:45 wrote:Al meu are arcuri progresive si e aproape la fel de rigid ca o sportiva, frana vreau s-o upgradez cu cea de GSX1100G, mai bine zis toata fata.
Cum stai cu consumul? Mie imi consuma 6-7% prin oras dar mergeam destul de tare iar la drum consuma intre 4 si 5,5% in functie de viteza si incarcatura. Cel mai mult mi-a luat 5,5% la viteze de 140/150 km/h, eram doua persoane pe mobra si un bagaj minim, greutate totala de cca 430kg. Un prieten a mers cu ea pana in Mamaia si sustine ca i-a conusmat 3% cand s-a intors dar a zis ca a mers numai cu 90km/h.
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
N-am apucat sa-l scot la drum lung, cand l-am cumparat avea destule bube, inclusiv cu actele, dar la consum n-a sarit de 6,5%. Anul asta sper sa-l termin si sa apuc sa bag macar un Bucuresti-Timisoara si/sau Cluj, atunci o sa-i fac si consumul. Pana acolo mai am mult de mesterit la el, ultimul detinator si-a cam batut joc de el, m-a mancat si pe mine sa mai modific una-alta la el, totul a pornit de la schimbarea tobelor si saua de Monster.
Btw, Burlacu are in continuare VX-ul, este cam cel mai lvechi proprietar de VX.
Btw, Burlacu are in continuare VX-ul, este cam cel mai lvechi proprietar de VX.
-
- LVL 0,5
- Posts: 1
- Joined: 28 Mar 2014, 19:14
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Salut. Am si eu in VX 51B si abia astept sa vina vara sa vad ce poate. Dar am si eu o intrebare, ca am vazut ca s-a vorbit pe aici, care e diferenta dintre 51 A si 51 B. Multumesc si spor la treaba.
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Salut. VS51A are offset-ul la 45 grade fata de VS51B care il are la 75 grade, A-ul suna asemanator cu Intruderul, trage mai bine de jos dar se plafoneaza dupa 140 kmh, B-ul e mai domol in ture joase dar se simte mai bine la viteza si ture mari.
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Dupa ceva timp am renuntat la a mai confectiona aripi din fibra de sticla si am cumparat niste aripi cromate de pe niste Yamahe, care se apropie mai mult de stilul dorit. Intr-un final am gasit si flanse pt galeriile de Intruder. Trebuie sa-i schimb garnitura de la pompa de apa si sa incep sa-l strang la loc intr-o mobra.
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Daca ai VX si te mananca in dorsal sa-l modifici, trebuie sa ai nervii tari.
Galeriile de Intruder se potrivesc la prinderile pe cilindri, dar difera flansele de prindere, in plus, sunt mai scurte cu vreo 4 cm.
Tobele de Intruder se pot monta ok doar daca exista si suportul de baterie de Intruder, dar care nu se poate monta fara modificarea prinderilor pe cadru datorita unghiului de la bascula si a senzorului de la cric.
In concluzie nimic nu merge bolt-on, exceptand ghidonul si farul.
Cam ce am reusit astazi, dupa ce am injurat 4 ore pentru o aripa spate...
Galeriile de Intruder se potrivesc la prinderile pe cilindri, dar difera flansele de prindere, in plus, sunt mai scurte cu vreo 4 cm.
Tobele de Intruder se pot monta ok doar daca exista si suportul de baterie de Intruder, dar care nu se poate monta fara modificarea prinderilor pe cadru datorita unghiului de la bascula si a senzorului de la cric.
In concluzie nimic nu merge bolt-on, exceptand ghidonul si farul.
Cam ce am reusit astazi, dupa ce am injurat 4 ore pentru o aripa spate...
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
In dulcele stil traditional, Dino va primi alta sha, mai potrivita cu liniile motocicletei. luna viitoare ma pregatesc de schimbat zemurile, si, partea cea mai trista, gume noi.
-
- LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Arata, dar mai merg si cu pasagera, restu' de troace sunt de egoist. Si cum nevasta-mea imi suporta toate hachitele, tre' sa-i fac si ei o favoare.
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
L-am expediat pe Dino la "estetician", in prima faza s-a renuntat la suportul de baterie de la Intruder, nu se pot aranja tobele la pozitie datorita cricului lateral, se va face candva... Intre timp a primit si un set de side case-uri Hepco & Becker Junior + sistemul de fixare provenite de pe o Africana, si care trebuiesc adaptate la VX.
Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.
Aliniate in stilul clasic:
Urmeaza confectionarea unor capace pentru astupat gaurile din tobe.