Stiuuuuuuu ca iubesti sporturile de iarna. Dar vezi aici ce schiuri iti trebe.cicloburu » 25 Noi 2013, 06:35 wrote:Petrică, pentru mine s-au inventat schiurile!
Atas... Pro sau contra!
Re: Atas... Pro sau contra!
Re: Atas... Pro sau contra!
Eiiii si tu acuma,,,,, cind ii duceam in casa miroseau a cartofi prajiti.owene » 25 Noi 2013, 07:35 wrote:Frumos cu sania, dar ce spun de fum? "nu e fum, e parfum"?
-
- Administrator
- Posts: 508
- Joined: 26 Jan 2013, 20:16
- Location: Bucureşti
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 3 times
- Zodiac:
- Age: 34
- Contact:
Re: Atas... Pro sau contra!
"Mai sportiv"?! Băi, să nu-l credeţi. Ăsta e vitezoman pursânge indiferent dacă-i la ghidon sau covrig, pe cuvânt! Io mă creştinez de fiecare dată când îi merg pasager: numa' cruci şi dumnezei!cicloburu » 25 Noi 2013, 09:35 wrote:[...] Chiar și cînd sînt grăbit sau merg „mai sportiv” (adică mereu, dacă-l întrebi pe Adrian ) sînt atent și anticipez traficul. [...]
Noroc că are patru ochi, mă consolez cu gândul că poate vede mai bine ca restul... Şi că tot a iscat Petrică un trend:
Re: Atas... Pro sau contra!
Eeeeeeeeeeeee, asa da, vezi ca se poate.AdrianS » 25 Noi 2013, 09:31 wrote:"Mai sportiv"?! Băi, să nu-l credeţi. Ăsta e vitezoman pursânge indiferent dacă-i la ghidon sau covrig, pe cuvânt! Io mă creştinez de fiecare dată când îi merg pasager: numa' cruci şi dumnezei!cicloburu » 25 Noi 2013, 09:35 wrote:[...] Chiar și cînd sînt grăbit sau merg „mai sportiv” (adică mereu, dacă-l întrebi pe Adrian ) sînt atent și anticipez traficul. [...]
Noroc că are patru ochi, mă consolez cu gândul că poate vede mai bine ca restul... Şi că tot a iscat Petrică un trend:
Re: Atas... Pro sau contra!
Hai ca am mai terminat de lucru la un atas.
Se potriveste la culoare cu a lui Feri.
Ia zii Feri, te bagi?
Se potriveste la culoare cu a lui Feri.
Ia zii Feri, te bagi?
-
- LVL 10,4
- Posts: 174
- Joined: 02 Feb 2013, 16:15
Re: Atas... Pro sau contra!
Treaba cu ataş vs solo, în ceea ce priveşte viteza şi timpul de deplasare, e discutabilă. Dacă aş lua două motociclete identice (fabricant, an, cilindree, etc.), nu cred că s-ar diferenţia f. mult faţă de cei doi parametrii mai susexpuşi (discutăm de trafic în afara oraşului, ar fi inutil să comparăm mere cu pere). Aş prezuma că la un drum de 150-200 de km, un Nipru cu ataş nu ar avea o întârziere mai mare de 15-20 min. faţă de Niprul lui Adrian, să zicem, ceea ce mie mi se pare acceptabil.
Re: Atas... Pro sau contra!
Si eu ca si altii merg cu motocicleta din placere, foarte rar pentru utilitate si atunci merg cu solo. Asta e cazul traficului din Bucuresti unde folosesc un 125 dar numai daca nu am de transportat obiecte/persoane ceea ce se intampla foarte rar.In rest in oras merg cu masina.
Atasul este exclusiv pentru plimbari (cu cat mai lungi cu atat mai bine).Am aceeasi senzatie de libertate de care vorbea Cicloburu, chiar daca nevasta/copilul sta in atas. Bonusul este ca nu ma simt constrans in nici un fel temporal sa-mi limitez placerea mersului si nici nu incerc sentimente de vinovatie ca eu ma simt bine si familia ma asteapta acasa.
Alt avantaj urias este capacitatea de cargo. Sunt un individ comod si imi place sa am un minim de confort oriunde ma duc, iar la asta atasul bate orice inclusiv un Smart sau Mini Cooper de exemplu.Poate trece cu lejeritate prin noroi, zapada, gheata- cam la fel de lejer ca un ATV 4x2 si nu am tractiune la atas. Viteza asa cum zicea si Retromotor este in parametrii normali de deplasare de placere 90-100 km/h la mobra mea. Exista mobre cu atas care merg lejer cu 200 km/h. Totul depinde de mobra la care e legat atasul.
Manevrabilitatea pe viraje (dupa ce te prinzi de fortele diferite care lucreaza) este cel putin comparabila cu cea a unui solo daca nu chiar mai buna. Atata ca nu te inclini (daca nu vrei neaparat). Nu resimt asta ca pe o pierdere.
Mobra mea nu e facuta pentru teren accidentat, din cauza asta viteza de deplasare in afara asfaltului este mult mai mica decat pe asfalt, dar asta e valabil si pentru mobrele moderne care nu sunt dedicate off-road.
Consumul este mai mare din cauza atasului cu 0,5-1l/100 km. Din punct de vedere transmisie prefer cardan. Motivul este simplu: intretinere aproape 0 fara batai de cap. Transmisia cu lant se foloseste la cross pentru ca sistemul e mult mai usor decat cardanul (greutatea mobrei conteaza la cross enorm) si socurile in transmisie sunt atenuate de lant(cu pretul uzurilor) +tampoanele elastice din roata. Dar cross-ul e foarte aproape de competitie unde nu conteaza intretinerea conteaza doar performanta pe moment. La atas greutatea suplimentara a cardanului chiar nu e o problema iar lipsa batailor de cap e un avantaj major in opinia mea.
Atasul este exclusiv pentru plimbari (cu cat mai lungi cu atat mai bine).Am aceeasi senzatie de libertate de care vorbea Cicloburu, chiar daca nevasta/copilul sta in atas. Bonusul este ca nu ma simt constrans in nici un fel temporal sa-mi limitez placerea mersului si nici nu incerc sentimente de vinovatie ca eu ma simt bine si familia ma asteapta acasa.
Alt avantaj urias este capacitatea de cargo. Sunt un individ comod si imi place sa am un minim de confort oriunde ma duc, iar la asta atasul bate orice inclusiv un Smart sau Mini Cooper de exemplu.Poate trece cu lejeritate prin noroi, zapada, gheata- cam la fel de lejer ca un ATV 4x2 si nu am tractiune la atas. Viteza asa cum zicea si Retromotor este in parametrii normali de deplasare de placere 90-100 km/h la mobra mea. Exista mobre cu atas care merg lejer cu 200 km/h. Totul depinde de mobra la care e legat atasul.
Manevrabilitatea pe viraje (dupa ce te prinzi de fortele diferite care lucreaza) este cel putin comparabila cu cea a unui solo daca nu chiar mai buna. Atata ca nu te inclini (daca nu vrei neaparat). Nu resimt asta ca pe o pierdere.
Mobra mea nu e facuta pentru teren accidentat, din cauza asta viteza de deplasare in afara asfaltului este mult mai mica decat pe asfalt, dar asta e valabil si pentru mobrele moderne care nu sunt dedicate off-road.
Consumul este mai mare din cauza atasului cu 0,5-1l/100 km. Din punct de vedere transmisie prefer cardan. Motivul este simplu: intretinere aproape 0 fara batai de cap. Transmisia cu lant se foloseste la cross pentru ca sistemul e mult mai usor decat cardanul (greutatea mobrei conteaza la cross enorm) si socurile in transmisie sunt atenuate de lant(cu pretul uzurilor) +tampoanele elastice din roata. Dar cross-ul e foarte aproape de competitie unde nu conteaza intretinerea conteaza doar performanta pe moment. La atas greutatea suplimentara a cardanului chiar nu e o problema iar lipsa batailor de cap e un avantaj major in opinia mea.
-
- LVL 10,8
- Posts: 197
- Joined: 28 Jan 2013, 12:09
- Location: București
- Been thanked: 1 time
- Zodiac:
- Age: 51
- Contact:
Re: Atas... Pro sau contra!
Uitîndu-mă la meseriașul ăsta îmi dau seama, încă odată, că atașul nu-i de mine. Îmi place foarte mult cum merge respectivul, dar... E clar că unii sînt făcuți pentru asta, iar alții nu.kraz-trial » 11 Ian 2014, 13:37 wrote:...........................................................
alt nebun
ce fac piesele bune dintr-o nipra..
Re: Atas... Pro sau contra!
Te gandesti ca face prea multa miscare si deci e prea obositor? Eu nu-mi dau seama de ce tot incerca sa iasa de pe drum... Oricum stai linistit, asta cu mutatul fundului de pe sea e pentru impresia artistica. Aceleasi forte le poti controla si stand comod cu fundul pe loc...
Dar sunt de acord, atasul sau il iubesti sau il urasti, nu cred ca exista cale de mijloc.
Dar sunt de acord, atasul sau il iubesti sau il urasti, nu cred ca exista cale de mijloc.
Re: Atas... Pro sau contra!
Io mi-am pus ataşul în cap ieri Am întors iute şi în scurt pe dreapta... ataş Velorex de fibră, şi gol... Noroc că am crac lung...
Oricum pe unde mi-am adus aminte ieri de tinereţe, adică pe uliţa unde am motorul, la curte la părinţi, m-am hurducăit de numa'.
Dar o să mai ies şi la asfalt. Tot de dragul... tinereţii. Cît îl mai am pînă-l vînd.
Oricum pe unde mi-am adus aminte ieri de tinereţe, adică pe uliţa unde am motorul, la curte la părinţi, m-am hurducăit de numa'.
Dar o să mai ies şi la asfalt. Tot de dragul... tinereţii. Cît îl mai am pînă-l vînd.
Re: Atas... Pro sau contra!
Cind ai implinit 65?Paul » 17 Jan 2014, 16:22 wrote:Tot de dragul... tinereţii. .
Re: Atas... Pro sau contra!
Ba sa vezi ce prostie am facut
Azi dimineata la 8.30 eram la gara Basarab ca sunt in Bucuresti cu ceva treaba pana vineri, si asteptam conform planului un coleg cu masina sa ma treaca bariera - aia la CFR au nise caini de te rup si pe paznici ii doare in pix si pe sefi si mai tare, se trece doar cu masina. Cum ala a zis ca mai intarzie un pic, frecam menta pe acolo si vine un mos cu un ural cu atas plin cu ceva pungi si plase, cam pleznit si vopsit cu trafaletul si parcheaza acolo. Ma manca pe mine si-i arunc direct "mosule se aude bine da-i cam sarita vopseaua, cu 45 de miloane o dai?" Ala o cascat ochii si a zis "sa vad banii". No am trecut strada la bancomat si acum am o nenorocire in parcare la Ibis isi marcheaza teritoriul(ce sa zic, m-am certat cu aia). Maine ma intalnesc cu mosul sa imi dea restul de acte si ceva piese, am 2 intrebari - aveti vreo casca de imprumut ca vineri ma duc cu ea la munte(acasa in Bv) si cam cat ulei si de care sa-mi iau ca sigur papa si curge. E un OMV aici langa mine deci benzina si ulei nu-i bai, sper sa tina macar pana la Ploiesti fara sa-i fac nimic, ca dupa aia "e mai rece"
Naiba m-a pus, asta imi trebuia, am terminat MZ-ul si mergea prea bine.
Azi dimineata la 8.30 eram la gara Basarab ca sunt in Bucuresti cu ceva treaba pana vineri, si asteptam conform planului un coleg cu masina sa ma treaca bariera - aia la CFR au nise caini de te rup si pe paznici ii doare in pix si pe sefi si mai tare, se trece doar cu masina. Cum ala a zis ca mai intarzie un pic, frecam menta pe acolo si vine un mos cu un ural cu atas plin cu ceva pungi si plase, cam pleznit si vopsit cu trafaletul si parcheaza acolo. Ma manca pe mine si-i arunc direct "mosule se aude bine da-i cam sarita vopseaua, cu 45 de miloane o dai?" Ala o cascat ochii si a zis "sa vad banii". No am trecut strada la bancomat si acum am o nenorocire in parcare la Ibis isi marcheaza teritoriul(ce sa zic, m-am certat cu aia). Maine ma intalnesc cu mosul sa imi dea restul de acte si ceva piese, am 2 intrebari - aveti vreo casca de imprumut ca vineri ma duc cu ea la munte(acasa in Bv) si cam cat ulei si de care sa-mi iau ca sigur papa si curge. E un OMV aici langa mine deci benzina si ulei nu-i bai, sper sa tina macar pana la Ploiesti fara sa-i fac nimic, ca dupa aia "e mai rece"
Naiba m-a pus, asta imi trebuia, am terminat MZ-ul si mergea prea bine.
-
Topic author - LVL 7,5
- Posts: 64
- Joined: 18 Mar 2013, 18:02
- Location: Mogosoaia Ilfov
Re: Atas... Pro sau contra!
Multumesc! Numai una, doar de o tura apoi o aduce posta/curierul inapoi - casca am si eu, doar ca-i acasa. Dovleacul meu e XL cred, 61-62 e numarul pe UVEX-ul meu.
Vorbim asa pe joi ca am o zi chioara in program si pot sa ma misc.
Ca sa trecem la lucruri serioase ca tot ma pot trezi joi mai tarziu si mahmur, cine e dispus sa ne vedem maine seara la o berula pe undeva? Clatitele cu whiskey le-am "rezolvat", spunea Aleko ceva de unn pub de bikeri undeva in Grozavesti daca nu ma insel - o sa-l sun chiar acum. Dau o tura de bere la toata lumea
Vorbim asa pe joi ca am o zi chioara in program si pot sa ma misc.
Ca sa trecem la lucruri serioase ca tot ma pot trezi joi mai tarziu si mahmur, cine e dispus sa ne vedem maine seara la o berula pe undeva? Clatitele cu whiskey le-am "rezolvat", spunea Aleko ceva de unn pub de bikeri undeva in Grozavesti daca nu ma insel - o sa-l sun chiar acum. Dau o tura de bere la toata lumea
-
- LVL 10,4
- Posts: 174
- Joined: 02 Feb 2013, 16:15
Re: Atas... Pro sau contra!
Mama, ce bine l-ai luat la 4500 lei. E bine ca nu ai dat euro pe el. O casca XL Schubert C3 Pro nou-nouta ti-o donez, maine seara la bere.
Re: Atas... Pro sau contra!
Jos palaria, asa arata prietenii adevarati, saritori si altruisti, au marsaluit in pas de defilare in capcana stravezie de 1 aprilie, iar asta in ochii mei nu ii face mai "fraieri" ci mai adevarati pentru ca s-au bucurat cu adevarat pentru afacerea mea cu mosul si pentru Uralul acela care ar fi ajuns pe maini bune. @ursul gunoier si @retromotor ma inclin in fata voastra
Mi-ar fi placut si mie ca scenariul sa fie adevarat, asa ca maine seara, pe unde spuneti si voi si Aleko, fiind de-ai casei, ne intalnim la o bauta sa ne sarbatorim, sa mai inauguram odata primavara si sa palavragim, o runda e pe mine ca sa inecam supararile - scenariul cu berea nu mai e de 1 aprilie, e de 2 aprilie asa ca nu e gluma, se tine
Mi-ar fi placut si mie ca scenariul sa fie adevarat, asa ca maine seara, pe unde spuneti si voi si Aleko, fiind de-ai casei, ne intalnim la o bauta sa ne sarbatorim, sa mai inauguram odata primavara si sa palavragim, o runda e pe mine ca sa inecam supararile - scenariul cu berea nu mai e de 1 aprilie, e de 2 aprilie asa ca nu e gluma, se tine
-
- LVL 10,4
- Posts: 174
- Joined: 02 Feb 2013, 16:15
Re: Atas... Pro sau contra!
Adica tu chiar credeai ca noi nu ne-am prins de uralizarea ta? Iti dai seama ca Schubertizarea s-a facut tot de 1 aprilie.