Re: Restaurare Ural M63
Posted: 14 Jun 2015, 19:09
Nu am mai scris nimic de mai bine de o luna, firma la care lucrez a construit un nou sediu si a trebuit sa ne mutam, fapt ce a presupus foarte multa munca intr-un timp relativ scurt (inclusiv in zilele de sambata). Din cauza oboselii (greul mutarii a cazut pe mine) si a lipsei de timp a trebuit sa aman treburile mele desi am mai avut niste incercari timide de a lucra la M63.
Ieri si astazi am reluat munca la M63, am montat paharele cromate de amortizor pe amortizoarele cumparate de la Gaspar care aveau pahare si arcuri diferite, am schimbat pedala schimbatorului de viteze care era torsionata dar nu s-a vazut pana nu am montat esapamentul. Din cauza torsionarii nu-mi dadea voie sa schimb treptele pt ca lovea in toba, din fericire am putut face comparatia cu o pedala impecabila si astfel am vazut de unde e problema. Am schimbat pedala si am rezolvat problema, urmeaza ca pedala veche sa o readuc in cote pentru a o utiliza la un alt proiect (K750).
O aventura deosebita am avut cu pantalonii de la furca. Eu am cumparat de la Dani niste pantaloni de furca impecabili (pantaloni de Dnepr/K750) de la Dani fiind convins ca sunt identici cu cei de Ural, ei bine nu sunt si am aflat acest lucru cand am vrut sa montez aripa fata. Din fericire (daca se poate spune asa) cumparasem absolut intamplator o furca de Ural M63 completa si am luat pantalonii de pe aceasta furca. Va dati seama ce bucurie , ca sa fac toata treaba asta a trebuit sa demontez doua furci, sa dau la vopsit pantalonii de Ural si sa montez totul la loc.
Aripa fata montata, mai jos vedeti si presul original de M63 pe care l-am montat pe aripa, am avut mare noroc sa-l gasesc:
Amortizor spate montat cu pahare originale de M63:
Suportul motor superior montat:
Pedala schimbata:
Scarite pasage vopsite:
Ieri si astazi am reluat munca la M63, am montat paharele cromate de amortizor pe amortizoarele cumparate de la Gaspar care aveau pahare si arcuri diferite, am schimbat pedala schimbatorului de viteze care era torsionata dar nu s-a vazut pana nu am montat esapamentul. Din cauza torsionarii nu-mi dadea voie sa schimb treptele pt ca lovea in toba, din fericire am putut face comparatia cu o pedala impecabila si astfel am vazut de unde e problema. Am schimbat pedala si am rezolvat problema, urmeaza ca pedala veche sa o readuc in cote pentru a o utiliza la un alt proiect (K750).
O aventura deosebita am avut cu pantalonii de la furca. Eu am cumparat de la Dani niste pantaloni de furca impecabili (pantaloni de Dnepr/K750) de la Dani fiind convins ca sunt identici cu cei de Ural, ei bine nu sunt si am aflat acest lucru cand am vrut sa montez aripa fata. Din fericire (daca se poate spune asa) cumparasem absolut intamplator o furca de Ural M63 completa si am luat pantalonii de pe aceasta furca. Va dati seama ce bucurie , ca sa fac toata treaba asta a trebuit sa demontez doua furci, sa dau la vopsit pantalonii de Ural si sa montez totul la loc.
Aripa fata montata, mai jos vedeti si presul original de M63 pe care l-am montat pe aripa, am avut mare noroc sa-l gasesc:
Amortizor spate montat cu pahare originale de M63:
Suportul motor superior montat:
Pedala schimbata:
Scarite pasage vopsite: