Am gasit pe forumul russianiron un topic in care cineva se intreaba daca Ij reia productia: http://www.russianiron.com/forums/index ... ntry138321" onclick="window.open(this.href);return false; . Practic e acceasi mobra dar cu motor in 4 timpi, probabil chinezesc.
Ati auzit ceva?
Oare se redeschide fabrica Ij?
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Oare se redeschide fabrica Ij?
Tot ce e posibil.
Dacă se întâmplă, o să fie rupere. La propriu.
Îmi deschid societate. Pe bune. Toţi or să vrea să îşi pună motor nou în 4t pe râşniţele lor.
Dacă se întâmplă, o să fie rupere. La propriu.
Îmi deschid societate. Pe bune. Toţi or să vrea să îşi pună motor nou în 4t pe râşniţele lor.
-
- Administrator
- Posts: 508
- Joined: 26 Jan 2013, 20:16
- Location: Bucureşti
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 3 times
- Zodiac:
- Age: 34
- Contact:
Re: Oare se redeschide fabrica Ij?
Cică ar fi vorba de motoare de 250 cmc. Probabil că or fi cel puţin la fel de performante ca 350-ul consacrat al Izh-ului, dar sincer mi-ar plăcea să le pună nişte motoare de măcar 350 - 400 cmc, ca să fie şi un pic nervoase. Şi cum ar fi să le facă twin-uri? Deja visez la chestii frumoase!
Re: Oare se redeschide fabrica Ij?
Psihologia ieftinului - monocilindru cu supape-n cap sau chiar inverse. Bicilindru, posibil, dar la costuri de realizare duble.
250 4t s-ar putea să fie mai vârtos decât 350 2t. Pentru oraş ... foarte bună!
La urma urmii ar deveni un fel de First Bike, sau Victad, d-astea. Îşi face treaba fără reparaţii majore, ... e bun.
250 4t s-ar putea să fie mai vârtos decât 350 2t. Pentru oraş ... foarte bună!
La urma urmii ar deveni un fel de First Bike, sau Victad, d-astea. Îşi face treaba fără reparaţii majore, ... e bun.