Reconditionare Dnepr 650

De la Adler la Zundapp, cu (par)fum de Jawă. Mură-n gură: vorbim numai despre motociclete comuniste / clasice.
Avatar utilizator

Autorul subiectului
luca.stere
Postăcioi
Postăcioi
Mesaje: 1052
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
Vârsta: 40

Re: Reconditionare Dnepr 650

Mesaj necititde luca.stere » 24 Iun 2018, 13:36

N-am mai scris nimic pentru ca sunt in probe, adica ma plimb cu Nipra. Am ajuns la 500km care poate nu par prea multi dar sunt facuti numai in zona, prin Bucuresti si partial pe soseau de centura. Singurele probleme pana acum au fost un cui pontou la care s-a dezintegrat garnitura de cauciuc (se pare ca se deterioreaza cu odata cu trecerea timpului) pe care l-am schimbat cu unul nou si un cablu de acceleratie la care s-a smuls un capat (cablu nou) exact cand eram in rond la Universitate . In rest merge perfect iar testele si plimbarile continua :D .

cui-pontou-k65.jpg


drobu
Postac
Postac
Mesaje: 81
Membru din: 20 Mai 2013, 08:01

Re: Reconditionare Dnepr 650

Mesaj necititde drobu » 01 Iul 2018, 20:27

[quote="luca.stere"] lampa de pozitie de K750 si si lampa spate FP230.
calling all stations...
Caut guma pe care se monteaza lampa...
Am cumparat o lampa si guma nu potriveste(probail este de mobra)..
Daca are cineva in plus ...contra ceva pesetas...
Scuze daca e posta gresit....
Fişiere ataşate
iunie2018 087.jpg
iunie2018 088.jpg

Avatar utilizator

Autorul subiectului
luca.stere
Postăcioi
Postăcioi
Mesaje: 1052
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
Vârsta: 40

Re: Reconditionare Dnepr 650

Mesaj necititde luca.stere » 01 Iul 2018, 22:02

Salut!

Din pacate nu am, am avut si eu una pe care am avut sansa sa o cumpar o data cu lampa iar cealalta am cumparat-o de la Ural Zentrale.


drobu
Postac
Postac
Mesaje: 81
Membru din: 20 Mai 2013, 08:01

Re: Reconditionare Dnepr 650

Mesaj necititde drobu » 03 Iul 2018, 08:40

luca.stere scrie:N-am mai scris nimic pentru ca sunt in probe, adica ma plimb cu Nipra. Am ajuns la 500km care poate nu par prea multi dar sunt facuti numai in zona, prin Bucuresti si partial pe soseau de centura. Singurele probleme pana acum au fost un cui pontou la care s-a dezintegrat garnitura de cauciuc (se pare ca se deterioreaza cu odata cu trecerea timpului) pe care l-am schimbat cu unul nou si un cablu de acceleratie la care s-a smuls un capat (cablu nou) exact cand eram in rond la Universitate . In rest merge perfect iar testele si plimbarile continua :D .

cui-pontou-k65.jpg

...doua preducele 2,5mm/0,6mm , si o bucata de membrana de cauciuc de la un carburator vacuumatic.Preduceaua mica se face dintr-un ac de seringa mai gros(perfuzie)...Membrana de carburator are spre periferie o zona mai groasa , aia potriveste....

Avatar utilizator

Autorul subiectului
luca.stere
Postăcioi
Postăcioi
Mesaje: 1052
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
Vârsta: 40

Re: Reconditionare Dnepr 650

Mesaj necititde luca.stere » 03 Iul 2018, 21:33

cui-pontou-k65.jpg
[/quote]
...doua preducele 2,5mm/0,6mm , si o bucata de membrana de cauciuc de la un carburator vacuumatic.Preduceaua mica se face dintr-un ac de seringa mai gros(perfuzie)...Membrana de carburator are spre periferie o zona mai groasa , aia potriveste....[/quote]

Da, buna treaba, multumesc!


Înapoi la “Fierul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori