Page 6 of 6

Re: Reconditionare Dnepr 650

Posted: 19 Feb 2019, 19:49
by luca.stere
Am pus cadrele in oglinda, cel din stanga este cadrul vechi, cel din 1976, calitatea lui este net superioara celui din 1991.

Image

Simering volanta SKF:

Image

Image

Surub si siguranta volanta noi:

Image

Image

Montarea ambreiajului:

Image

Si am aruncat si motorul pe cadru:

Image

Sa muti totul de pe un cadru pe celalalt dupa ce ai reconditionat totul inainte e floare la ureche, adica tot e de munca dar nu ai probleme de genul rugina, suruburi blocate, samd.

Re: Reconditionare Dnepr 650

Posted: 20 Feb 2019, 11:34
by Kristian K
Ce marci moto mai reconditionezi?

Re: Reconditionare Dnepr 650

Posted: 20 Feb 2019, 20:45
by luca.stere
Cristian 1 wrote:Ce marci moto mai reconditionezi?
Deocamdata raman la Dnepr/Ural, TWN-ul pe care il fac acum este o exeptie.

Re: Reconditionare Dnepr 650

Posted: 20 Feb 2019, 21:00
by Kristian K
Ok,ar fi fost vorba de o Yamaha T80 Townmate,an 1989.
Multamn fain de raspuns.

Re: Reconditionare Dnepr 650

Posted: 21 Feb 2019, 09:06
by FiareVechi
Stai linistit, Cristian, ca e coada lunga la usa lui. Daca va mai dori sa inceapa vreun nou proiect, are deja un BMW R35 (1938) bagat pe lista. Spun "daca va mai dori" pentru ca din lipsa de timp abia reuseste sa finalizeze propriile proiecte, cu atat mai greu pe ale altora.
Si in afara de R35 mai sunt si altele. ...Despre care nici el nu are habar inca. :))

Re: Reconditionare Dnepr 650

Posted: 21 Feb 2019, 09:25
by Kristian K
Mno,sorry atunci.
Sa aiba spor,am sa caut in alta parte. :)

Re: Reconditionare Dnepr 650

Posted: 23 Feb 2019, 10:14
by luca.stere
Cristian 1 wrote:Ok,ar fi fost vorba de o Yamaha T80 Townmate,an 1989.
Multamn fain de raspuns.
Asa cum zice si Fiare Vechi sunt foarte prins, am proiecte personale care au ramas rau de tot in urma. Pe partea de clienti... este posibil ca TWN-ul sa fie ultima lucrare iar in urmatorii ani sa ma ocup numai de ale mele.

Re: Reconditionare Dnepr 650

Posted: 23 Feb 2019, 10:28
by Kristian K
Mno,imi pare rau,Luca.
Nu gasesc pe cineva sa-i dau T80-ul sa-l restaureze ca la carte.Trebuia revopsit calumea,verificat motorul(schimbat ce-i trebuie,eventual,in interior)si curatat/reglat carburatorul.Ea functioneaza per total,are ITP valabil,doar circul vara cu ea in oras.
Daca totusi te razgandesti,te rog sa ma anunti.

Cu stima,Cristi.

Re: Reconditionare Dnepr 650

Posted: 23 Feb 2019, 10:37
by luca.stere
M-am reintors la aprinderea pe platina cu Gotronic, cea electronica o pastrez pentru mine deocamdata. Bobina de inductie cumparata de la Gaspar, are rezistivitate de 3.5 ohmi. Gaspar nu stie dar aceasta bobina nu se potriveste cu aprinderile pe platina si condensator, in schimb cu Gotronic se potriveste pt ca acesta anuleaza sarcina de pe platina care devine un simplu contact la 12V. Ramane de vazut daca bobina se incinge in timp ce merge motorul, voi proba curand acest lucru.

Image

Image

Bateria a murit inca de anul trecut cand m-am trezit intr-o zi ca am 8-9V pe baterie, prima oara am crezut ca o fi din cauza ca nu prea mergeam cu mobra desi faceam o plimbare mai lunga la fiecare 2-3 saptamani iar alternatorul incarca perfect cu releul electronic. Se pare ca am avut ghinionul sa nimeresc o baterie cu un defect de fabricatie, altfel nu-mi explic pt ca mai am o baterie de 6V aceeasi marca si de doi ani nu a murit, e in stare perfecta.

Image

Asa ca am luat alta baterie, Exide de aceasta data:

Image

Image

Prima pornire a motorului cu carter din 1976, cilindrii si chiulasele sunt cele de dinainte. Din cauza bateriei mentionate mai sus nu a pornit imediat pt ca dadea scanteie prea slaba (bateria scazuse la 6-7V). Am pus alta baterie si a pornit imediat:

https://www.youtube.com/watch?v=PjsRqZD8Cng

Re: Reconditionare Dnepr 650

Posted: 25 Feb 2019, 07:43
by drobu
...bobina cu pricina este din aceiasi categorie(calitate) cu cele verzi , galbene, cacanii...Izolatie slaba intre straturi si la marginea straturilor....si un termocontractil negru tras peste, ca sa arate profesional....

Re: Reconditionare Dnepr 650

Posted: 26 Feb 2019, 10:31
by luca.stere
drobu wrote:...bobina cu pricina este din aceiasi categorie(calitate) cu cele verzi , galbene, cacanii...Izolatie slaba intre straturi si la marginea straturilor....si un termocontractil negru tras peste, ca sa arate profesional....
Am desfacut eu una rosie de la Gaspar, inauntru era o varza totala. In schimb am desfacut una verde tot de la Gaspar pe care am ars-o pt ca la acea vreme nu mi-am dat seama sa-i masor rezistivitatea (era de 6V dar pt aprindere electronica) si am gasit-o incleiata intr-o rasina, teoretic ar fi trebuit sa fie mai buna. Asta neagra am cumparat-o mai mult de proba dar dupa greutate cred ca e tot incleiata in rasina. Din auzite am inteles ca au si ei bobine de calitate dar nu stie nimeni sa indice exact modelul si fabricantul.

Re: Reconditionare Dnepr 650

Posted: 12 Mar 2019, 22:21
by luca.stere
Un ultim detaliu pe care l-am cumparat de la Ural-Zentrale, 165 lei cu tot cu transport:
20190311_180436.jpg

Re: Reconditionare Dnepr 650

Posted: 18 Mar 2019, 07:24
by luca.stere
Am montat manerul pasagerului pt saua spate:

Image

Iar acum motocicleta este completa:

Image

Re: Reconditionare Dnepr 650

Posted: 30 Nov 2020, 07:45
by luca.stere
Imagini noi facute acum doua saptamani: