Page 3 of 6
Re: Reconditionare Dnepr 650
Posted: 29 Jun 2017, 06:07
by luca.stere
Incepem lucrul la rezervor cu niste chit de fibra, este foarte bun pt acoperirea deformarilor mai pronuntate dupa care voi aplica chit normal pentru finisari:
Re: Reconditionare Dnepr 650
Posted: 03 Jul 2017, 12:36
by luca.stere
Re: Reconditionare Dnepr 650
Posted: 15 Jul 2017, 18:16
by luca.stere
Dupa n retusuri la diferite piese am ajuns in cele din urma la ultimele doua piese, usita de la rezervor si cozorocul de la far. Usita avea niste indoituri mici, ca niste lovituri dar nu inteleg cum au fost facute avand in vedere ca tabla este groasa si rezistenta. A trebuit sa imbrac suprafata in chit si usor-usor sa uiformizez suprafata.
Cozorocul de far avea o lovitura in partea superioara, nu grava dar indeajuns ca sa fie o problema pt ca nu reuseam sa o indrept. Am apelat la ajutorul unui prieten tinichigiu auto care cu experienta si talentul lui l-a indreptat imediat. Dupa ce am indepartat cromul am ramas cu ceva zgarieturi care au fost nivelate cu chit rapid dupa care i-am dat chit normal pentru a-i da forma dorita.
PS: Nu am poze dar in acest moment toate piesele sunt gata de vopsit. Incepand de maine trebuie sa ma pregatesc de vopsit, motocicleta va fi vopsita verde (mat), este si culoarea din talon din fericire.
Re: Reconditionare Dnepr 650
Posted: 16 Jul 2017, 06:54
by luca.stere
Re: Reconditionare Dnepr 650
Posted: 16 Jul 2017, 20:24
by luca.stere
Re: Reconditionare Dnepr 650
Posted: 17 Jul 2017, 08:46
by Kristian K
Cu telescoapele spate ce vei face,le lasi asa,cu cromul cojit sau le aplici vreo acoperire?
Re: Reconditionare Dnepr 650
Posted: 18 Jul 2017, 06:49
by luca.stere
Cristian 1 wrote:Cu telescoapele spate ce vei face,le lasi asa,cu cromul cojit sau le aplici vreo acoperire?
Ala e pus doar ca sa stea mobra pe roti cat lucrez la ea, voi pune alte amortizoare.
Re: Reconditionare Dnepr 650
Posted: 18 Jul 2017, 09:16
by drobu
...si 'PET'-ul de 5 litri ?
Cate urme va lasa utilajul pe drum , asa cu 2 roate?
Dar cu 3?
Re: Reconditionare Dnepr 650
Posted: 18 Jul 2017, 17:57
by luca.stere
drobu wrote:...si 'PET'-ul de 5 litri ?
Cate urme va lasa utilajul pe drum , asa cu 2 roate?
Dar cu 3?
PET-ul este de 1L si mai are fo' doua sute de grame de ulei in el ramase de cand am bagat ulei la cutie si la grup, e doar un ulei de proba. Dupa ce fac cateva teste ii bag alt ulei mai gros, valvolina e sfanta la utilajele astea. Pierderi de ulei sper sa nu am...
Re: Reconditionare Dnepr 650
Posted: 29 Jul 2017, 21:08
by luca.stere
Re: Reconditionare Dnepr 650
Posted: 30 Jul 2017, 07:51
by luca.stere
Re: Reconditionare Dnepr 650
Posted: 20 Aug 2017, 16:56
by luca.stere
Re: Reconditionare Dnepr 650
Posted: 21 Aug 2017, 15:09
by Kristian K
Foarte faina comanda aia de lumini!!!
Re: Reconditionare Dnepr 650
Posted: 03 Sep 2017, 08:09
by luca.stere
Am vopsit scheletul seilor si am cumparat sei noi de la Gaspar:
Montat opritorul de cablu de frana pentru roata atasului:
Acumulator nou:
Dupa care am inceput lucrul la instalatia electrica care de fapt inseamna construirea de la zero a cablajului. Am luat fire noi de 1,5mm dupa care am inceput sa le "intind" pe motocicleta conform schemei si necesitatilor (mici modificari):
Fiecare papuc in parte este cositorit pe fir si izolat cu varnes:
Dupa ce am stabilit traseul am trecut cablurile print varnes:
Mai am sa finalizez instalatia din far (lumini) si traseul cablurilor la partea de aprindere. Dupa ce am verificat functionalitatea instalatiei am pornit din nou motorul cu aprinderea electronica pe care m-am hotarat sa o las pe acest motor (initial voiam sa-i pun platina cu Gotronic). Motorul a fost nepornit de doua luni:
https://youtu.be/HrupDSYBAsI
Cu aceasta ocazie am verificat si daca alternatorul incarca bine cu releul electronic si incarca perfect.
Re: Reconditionare Dnepr 650
Posted: 04 Sep 2017, 12:35
by luca.stere
Astazi am avut de lucru cu cablurile de acceleratie si cu cel de la frana fata. Cablurile le-am cumparat de la Gaspar, nu se potriveste niciunul dar nu e vina lui. Capetele de la cablurile de acceleratie erau prea mari si a trebuit sa le polizez cu mare atentie ca sa le potrivesc in carburatoare si in comanda de acceleratie.
La cablul de frana a fost si mai bine, opritorul de cablu de pe platoul de franare are filet de 8 x 1.25mm in timp ce opritorul de pe cablu are filet de 8 x 1mm. Asa ca trebuit sa scot opritorul de pe cablu care nu avea nici gaura data pe centru si fac altul cu filet de 8 x 1.25mm:
A trebuit sa mai tai si din camasa pt ca era prea lunga:
Dupa care i-am cositorit la loc capatul si acum am frana functionala:
Cam aceeasi poveste ma asteapta la cablul de ambreiaj, nici acela nu se potriveste...
Re: Reconditionare Dnepr 650
Posted: 11 Sep 2017, 06:09
by luca.stere
Am mai lucrat cateva chestii: esapamentul, modificarea cablului de ambreiaj si scaritele. Toba de esapament avea doua gauri in plus care o faceau destul de zgomotoasa, asa ca le-am astupat cu sudura.
Dupa care am curatat sistemul de esapament de vopseaua veche:
Am cumparat vopsea termica Den Braven, la Uralul M72 s-a dovedit a fi foarte buna:
Si am vopsit elementele esapamentului:
La montare am etansat cu sfoara de azbest:
Am vopsit scaritele:
Cauciucuri noi pt scarite de la Gaspar:
Re: Reconditionare Dnepr 650
Posted: 20 Sep 2017, 20:17
by luca.stere
Am lucrat intens in ultima perioada pt a termina "Nipra", ca de obicei diavolul se ascunde in detalii si nu te lasa sa termini in termenul propus. Dar pana la urma cu rabdare am reusit. A trebuit sa termin electrica din fa, butonul de comutare faze, montat heblu, claxonul a murit si a trebuit sa dau jos rezervorul pt a-l schimba cu unul nou, am faurit o brida pt fixarea bateriei pt ca cea cumparata noua era prea scurta pt bateria mea, strans toate suruburile la tablaraie, vopsit ghidon si risere, strans telescoape furca si pus ulei Motul 15W medium heavy in ele, fixat usita rezervor, montat oglinda, montat sei, pus benzina, etc.
Iar pana la urma am reusit si sa ma plimb cu ea... motorul trage foarte bine dar am constatat ca peste noapte s-a marit avansul la aprindere, trebuie sa vad despre ce este vorba. Ciclistica este foarte buna, nici o bataie si nici o vibratie, este foarte legata.
Re: Reconditionare Dnepr 650
Posted: 18 Oct 2017, 14:15
by luca.stere
Incepe si lucurul la atas, operatiile de sablare, reparatii tinichigerie, vopsire le-am externalizat. Am un prieten care se va ocupa de aceste lucruri (Urse Emilian 0721 888 403) eu urmand sa ma ocup dupa aceea de roti, partea electrica si montarea pe motocicleta a atasului.
La barca atasului am de facut cateva mici reparatii pe marginile de jos unde a ruginit la imbinari, a fost sablat inainte pt a se vedea clar unde mai are probleme. Voi reveni cu poze.
Re: Reconditionare Dnepr 650
Posted: 31 Oct 2017, 07:14
by luca.stere
Re: Reconditionare Dnepr 650
Posted: 11 Nov 2017, 19:20
by luca.stere