Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)

De la Adler la Zundapp, cu (par)fum de Jawă. Mură-n gură: vorbim numai despre motociclete comuniste / clasice.
Avatar utilizator

Autorul subiectului
luca.stere
Şurub M12
Şurub M12
Mesaje: 1225
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
A mulţumit: 1 dată
I-a fost mulţumit: 4 ori
Zodiac:
Vârsta: 41

Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)

#101

Mesaj necitit de luca.stere » 27 Noi 2019, 15:17

Rezervorul cu embleme si genunchiere (knee pads):

Imagine

Placile de prindere si cauciucurile:

Imagine

Placile montate:

Imagine

Emblemele montate:

Imagine

Imagine

Avatar utilizator

Autorul subiectului
luca.stere
Şurub M12
Şurub M12
Mesaje: 1225
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
A mulţumit: 1 dată
I-a fost mulţumit: 4 ori
Zodiac:
Vârsta: 41

Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)

#102

Mesaj necitit de luca.stere » 10 Dec 2019, 22:14

Pentru ca sistemul electric al motocicletei a fost trecut pe 12V am luat hotararea sa nu pastram claxonul original al motocicletei care este pe 6V. Astfel proprietarul a cumparat de pe ebay un claxon vechi Bosch pe 12V. Eu i-am sugerat sa montam un claxon modern pe 12V mai ales ca nu se vede deloc dar nu a vrut, a tinut neaparat sa aiba tot un claxon vechi chiar daca nu e original.

Acesta este claxonul:

Imagine

Imagine

Imagine

I-am vopsit doar masca claxonului pt ca avea in cateva locuri vopseaua tocita pana la fier. In rest am pastrat vopseaua originala pt ca era foarte buna si in mod sigur mai rezistenta fata de vopselele actuale.

Imagine

Asa arata pe motocicleta:

Imagine

Avatar utilizator

Autorul subiectului
luca.stere
Şurub M12
Şurub M12
Mesaje: 1225
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
A mulţumit: 1 dată
I-a fost mulţumit: 4 ori
Zodiac:
Vârsta: 41

Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)

#103

Mesaj necitit de luca.stere » 10 Dec 2019, 22:25

Rezervorul montat:

Imagine

Avatar utilizator

Autorul subiectului
luca.stere
Şurub M12
Şurub M12
Mesaje: 1225
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
A mulţumit: 1 dată
I-a fost mulţumit: 4 ori
Zodiac:
Vârsta: 41

Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)

#104

Mesaj necitit de luca.stere » 10 Dec 2019, 23:04

Robinetul de rezervor este originala marca Everbest, piesa destul de rara pt acest model de Triumph:

Imagine

Imagine

La teste a rezultat ca nu inchide bine si a trebuit sa-l desfac:

Imagine

De aici a inceput calvarul, miezul de etansare era din pluta,, un material despre care nu aveam nici o experienta si am descoperit ca nici altii la care am cautat informatii nu aveau informatii (material, metode de prelucrare). Dupa niste incercari esuate de a repara acest robinet am avut sansa sa descoperim un site care se ocupa cu vanzarea de kit-uri de reparatie pt Everbest si am avut astfel posibilitatea sa cumparam kit-ul de reparatie:

Imagine

Dupa cum se vede in imagini robinetul avea tevile care fac diferenta intre plin si rezerva distruse:

Imagine

Paharul, sita, levierul de comanda si stiftul de fixare. Toate originale.

Imagine

Imagine

Miezul de pluta:

Imagine

Dupa asamblare am verificat robinetul si inchide perfect, mai am sa caut tevile si sa le fixez prin cositorire.

Imagine

Avatar utilizator

Autorul subiectului
luca.stere
Şurub M12
Şurub M12
Mesaje: 1225
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
A mulţumit: 1 dată
I-a fost mulţumit: 4 ori
Zodiac:
Vârsta: 41

Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)

#105

Mesaj necitit de luca.stere » 11 Dec 2019, 21:50

Suportul de prindere superior al motorului, daca imi aduc bine aminte este specific numai seriei 1 de BD250. Acesta este compus dintr-un surub cu contra si gaura prin el si clema de fixare de pe cadru. Surubul de mai jos a fost facut dupa imagini de un strungar dibaci:

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Avatar utilizator

Autorul subiectului
luca.stere
Şurub M12
Şurub M12
Mesaje: 1225
Membru din: 10 Mai 2013, 05:57
Vehicule deţinute: Ural M72, Ural M63, K750, Dnepr 650, My Ural M72
Localitate: Mogosoaia
A mulţumit: 1 dată
I-a fost mulţumit: 4 ori
Zodiac:
Vârsta: 41

Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)

#106

Mesaj necitit de luca.stere » 15 Dec 2019, 09:01

Asamblarea vitezometrului original Veigel dupa ce am curatat toate piesele si am revopsit cifrele lipsa de pe contor. In prima imagine de mai jos se vad cifrele care nu mai aveau vopsea si cum am incercat sa le vopsesc dar nu era vopseaua potrivita (culoare si putere de acoperire). Asa ca am cautat alta vopsea, un crem deschis care s-a potrivit foarte bine si avea putere de acoperire din prima aplicare:

Imagine

Piesele vitezometrului:

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Fixarea cu vopsea a cilindrului de tabla, se pare ca original tot asa era fixat pt ca am gasit vopsea aplicata:

Imagine

Imagine

Imagine

Am vopsit si acul:

Imagine

Geamul vitezometrului este convex:

Imagine

Imagine

Scrie răspuns