Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)
Roata fata, aceasta are spite de 3mm grosime, 20 de bucati cu 195mm lungime si 20 de bucati cu 211mm lungime.
Gresorul este original, am aproape toate gresoarele originale:
Gresorul este original, am aproape toate gresoarele originale:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)
Pregatesc furca fata pentru sablare si vopsire si a trebuit sa demontez arcul de pe furca acesta fiind ultima piesa nedemontata. Dupa cum vedeti fixarea arcului se face prin insurubare ceea ce face ca la demontare sa creeze dificultati daca nu este folosita meotoda corecta de demontare. Aceasta consta in lovirea capatului de spira ceea ce duce la eliberarea arcului de pe suport. Practic arcul se insurubeaza si mai tare la demontare daca vrei sa-l desfaci ca pe o piulita ceea ce duce la imposibilitatea demontarii. Nu trebuie sa folositi flacara, in afara de faptul ca nu ajuta riscati sa decaliti si arcul, in afara de WD 40 sau orice alt lubrifiant nu trebuie folosit nimic altceva.
Dupa cum se vede in imaginea de mai jos am prin suportul superior in menghina si cu o surubelnita am impins capatul de arc fapt care adus la eliberarea lui imediata cu efort minim.
Pentru eliberarea din suportul de jos am lovit cu ciocan si surubelnita mecanica capatul de arc si la fel, s-a eliberat imediat.
Locatia placutei care contine datele de ecranare:
Dupa cum se vede in imaginea de mai jos am prin suportul superior in menghina si cu o surubelnita am impins capatul de arc fapt care adus la eliberarea lui imediata cu efort minim.
Pentru eliberarea din suportul de jos am lovit cu ciocan si surubelnita mecanica capatul de arc si la fel, s-a eliberat imediat.
Locatia placutei care contine datele de ecranare:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)
Pregatind un lot de piese marunte am inclus si carcasa contactului in acest lot. Dupa ce am curatat-o de vopsea i-am intarit conexiunea electrica care este nituita pe acest corp prin cositorire. Am facut acest lucru pentru a asigura un contact eficient deoarece nu stiu daca s-a format un strat de oxid intre lamela si carcasa. Nu este nevoie de un strat gros si vizibil pt a crea eastfel de probleme... astfel prin cositorire dispare orice problema de acest fel.
Dupa aceea am tratatsuprafata carcasei cu Feruginol si aici faca o mica paranteza, incerc sa tratez toate piesele din fier cu feruginol deoarece se creeaza o pasivizare a metalului la oxidare. Am in garaj de cativa ani buni un atas de K750 care a fost reparat iar in zonele unde s-a pus tabla noua am dat cu Feruginol si nu a ruginit deloc, nici macar superficial.
Dupa aceea am aplicat un strat de filler Body, pt piese mici ideal este sa folositi filler la spray, este mai la indemana dar aveti grija ca nu este compatibil cu alte tipuri de filler, deci sa nu aplicati peste alte suprafete care au deja alt tip de filler (Ex: Policolor). Carcasa vopsita:
Dupa aceea am tratatsuprafata carcasei cu Feruginol si aici faca o mica paranteza, incerc sa tratez toate piesele din fier cu feruginol deoarece se creeaza o pasivizare a metalului la oxidare. Am in garaj de cativa ani buni un atas de K750 care a fost reparat iar in zonele unde s-a pus tabla noua am dat cu Feruginol si nu a ruginit deloc, nici macar superficial.
Dupa aceea am aplicat un strat de filler Body, pt piese mici ideal este sa folositi filler la spray, este mai la indemana dar aveti grija ca nu este compatibil cu alte tipuri de filler, deci sa nu aplicati peste alte suprafete care au deja alt tip de filler (Ex: Policolor). Carcasa vopsita:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)
Incepem niste probe de montaj, intentionez ca in aceste zile sa montez tot cadrul:
Aici am pus de proba tuburile prin care trece lantul, am vazut ca aveau urme de frecare pe ele de la cauciuc dar banuiesc ca a avut montate cauciucuri cu balon mai mare, 3.5 in loc de 3.25. Am vrut sa vad daca e suficient spatiu intre roata si tuburi:
Aici am pus de proba tuburile prin care trece lantul, am vazut ca aveau urme de frecare pe ele de la cauciuc dar banuiesc ca a avut montate cauciucuri cu balon mai mare, 3.5 in loc de 3.25. Am vrut sa vad daca e suficient spatiu intre roata si tuburi:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)
Centrarea rotii spate:
Claxonul mara Noris, este intr-o stare foarte buna pentru anii lui si cand i-am dat curent a claxonat incet, probabil trebuie curatat pe platini. Va trebuie sa-i demontez cu grija contactele si sa le curat:
Claxonul mara Noris, este intr-o stare foarte buna pentru anii lui si cand i-am dat curent a claxonat incet, probabil trebuie curatat pe platini. Va trebuie sa-i demontez cu grija contactele si sa le curat:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)
Mecanismul de arc pentru sa:
Dupa calculele mele aici lipseste o piesa, respectiv un rulment de presiune care trebuie sa vina intre fluture si saiba mare. Sau o bucsa...
Dupa calculele mele aici lipseste o piesa, respectiv un rulment de presiune care trebuie sa vina intre fluture si saiba mare. Sau o bucsa...
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)
Scaritele au cauciucuri in stare destul de buna, proprietarul spune ca ar fi originale. O scarite are o indoitura, nu am indreptat-o pt ca materialul pare sa fie un otel care se poate sparge la "revenire", similar cu otelul intalnit unele scule si nu am vrut sa risc.
Schimbatorul de viteze, brida de prindere a motorului in partea din fata si tevile care fac parte din sistemul de prindere al esapamentului (prin ele trec niste prezoane lungi).
Aceste patru piese formeaza doi suporti (corect: doua suporturi) pentru cutiile laterale, acestea erau un accesoriu specific pentru armata germana, pe varianta civila nu erau montate.
Schimbatorul de viteze, brida de prindere a motorului in partea din fata si tevile care fac parte din sistemul de prindere al esapamentului (prin ele trec niste prezoane lungi).
Aceste patru piese formeaza doi suporti (corect: doua suporturi) pentru cutiile laterale, acestea erau un accesoriu specific pentru armata germana, pe varianta civila nu erau montate.
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)
Anvelope noi 3.25x19, camere si banda de spite:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)
Am inceput sa pregatesc aripile pentru vopsitorie, ele sunt intr-o stare destul de buna dar au cateva probleme, niste mici indoituri concentrate in niste suprafete compacte, unele dintre ele am putut sa le elimin prin ciocanire usoare si atenta iar la aripa fata a trebuit sa lucrez si cu cositor ca sa le elimin. Mai jos aripa spate.
Zona cu probleme:
Prima faza de indreptare:
Si dupa a doua faza am verificat planeitatea cu un tampon cu smirghel:
O alta zona cu probleme:
Verificarea cu tampon dupa indreptare:
Pe sortul dinspre fata al aripii spate am gasit un numar pansonat, nu stiu ce reprezinta dar sper sa aflam:
Semi aripa de spate, este in stare perfecta, nu are nici o indoitura. Totusi suportul numarului de inmatriculare a atins pe ea intr-un loc si a favorizat depunerea de praf care la randul lui a mentinut umezeala fapt ce a dus la corodarea locala a aripii formand niste gropite. Am aplicat cositor si l-am slefuit la fata:
Zona corodata:
Cositorul aplicat:
Dupa slefuire a rezultat o suprafata fara probleme care nu va necesita chituire:
Culoarea gri inchis a pieselor este data de tratamentul cu Feruginol. Maine voi prezenta si aripa fata la care a fost mai mult de munca dar la care am aplicat aceleasi tehnici.
Zona cu probleme:
Prima faza de indreptare:
Si dupa a doua faza am verificat planeitatea cu un tampon cu smirghel:
O alta zona cu probleme:
Verificarea cu tampon dupa indreptare:
Pe sortul dinspre fata al aripii spate am gasit un numar pansonat, nu stiu ce reprezinta dar sper sa aflam:
Semi aripa de spate, este in stare perfecta, nu are nici o indoitura. Totusi suportul numarului de inmatriculare a atins pe ea intr-un loc si a favorizat depunerea de praf care la randul lui a mentinut umezeala fapt ce a dus la corodarea locala a aripii formand niste gropite. Am aplicat cositor si l-am slefuit la fata:
Zona corodata:
Cositorul aplicat:
Dupa slefuire a rezultat o suprafata fara probleme care nu va necesita chituire:
Culoarea gri inchis a pieselor este data de tratamentul cu Feruginol. Maine voi prezenta si aripa fata la care a fost mai mult de munca dar la care am aplicat aceleasi tehnici.
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)
Aripa fata, dupa cum spuneam anterior la aceasta a fost mai mult de lucru decat la cea de spate... per total o aripa in stare foarte buna fara gauri, rugina sau indoituri grave. Totusi prezenta multe "cucuie" in anumite zone pe care nu reusesc sa-mi dau seama cum s-au format pt ca aripa nu a fost lovita, si chiar mototcicleta per total se vede ca nu a suferit nici un accident.
Acesta este sortul din fata, am dat cu un tampon cu smirghel pe el pt a vedea deformarile, stratul de pasivizare al Feruginolului actioneaza ca un fond si se vede foarte usor astfel unde este o deformare:
Dupa o prima runda de ciocaniri am mai dat o data cu tamponul:
Si rezultatul, desi niste reflexii dau impresia ca inca exista deformari in realitate aripa a iesit la forma dorita, vreau sa evit sa bag chit pe ea, sau macar sa dau foarte putin chit daca va fi nevoie:
Aici avem o suprafata mai mare pe care nu prea reuseam sa o scot din ciocan, totodata era si o difereanta de nivel aripa fiind infundata sub arcul de cerc descris de aripa, aici am incarcat cam cu 2mm de cositor pe o suprafata maricica:
Dupa care am constatat ca trebuie sa extind suprafata de incarcare si am facut o baie de cositor:
Si am incarcat:
Finisarea, la inceput se foloseste un raspel care ajuta la eliminarea rapida a surplusului grosier:
Dupa care se ia la tampon cu smirghel sau masina de slefuit dar totul cu mare atentie si fara graba.
Si acesta este rezultatul, chiar daca au mai ramas niste gropite mici acelea se acopera lejer cu chit rapid (chit de finisare, nu de umplere).
Cam aceasta era diferenta de nivel ca sa va faceti o idee:
Acesta este sortul de jos al aripii fata, deformarile erau minore dar ma deranjau craterele formate de la oxidare, fiind partea de jos a aripii aceasta a fost mai predispusa la oxidare din cauza contactului mai des cu apa si mizeria de pe strazi:
Dupa curatare am aplicat baia de cositor:
Am incarcat:
Slefuirea grosiera cu raspelul, cu raspelul trebuie sa aveti grija, daca e un raspel bun ia si din tabla daca atingeti piesa:
Si finisarea cu tampon:
Am mai avut catva zone mai mici care au suferit acelasi tratament:
Added in 1 minute 44 seconds:
Si acestea sunt aripile motocicletei, urmeaza nituirea suportilor dupa carevoi aplica filler:
Aripa spate:
Acesta este sortul din fata, am dat cu un tampon cu smirghel pe el pt a vedea deformarile, stratul de pasivizare al Feruginolului actioneaza ca un fond si se vede foarte usor astfel unde este o deformare:
Dupa o prima runda de ciocaniri am mai dat o data cu tamponul:
Si rezultatul, desi niste reflexii dau impresia ca inca exista deformari in realitate aripa a iesit la forma dorita, vreau sa evit sa bag chit pe ea, sau macar sa dau foarte putin chit daca va fi nevoie:
Aici avem o suprafata mai mare pe care nu prea reuseam sa o scot din ciocan, totodata era si o difereanta de nivel aripa fiind infundata sub arcul de cerc descris de aripa, aici am incarcat cam cu 2mm de cositor pe o suprafata maricica:
Dupa care am constatat ca trebuie sa extind suprafata de incarcare si am facut o baie de cositor:
Si am incarcat:
Finisarea, la inceput se foloseste un raspel care ajuta la eliminarea rapida a surplusului grosier:
Dupa care se ia la tampon cu smirghel sau masina de slefuit dar totul cu mare atentie si fara graba.
Si acesta este rezultatul, chiar daca au mai ramas niste gropite mici acelea se acopera lejer cu chit rapid (chit de finisare, nu de umplere).
Cam aceasta era diferenta de nivel ca sa va faceti o idee:
Acesta este sortul de jos al aripii fata, deformarile erau minore dar ma deranjau craterele formate de la oxidare, fiind partea de jos a aripii aceasta a fost mai predispusa la oxidare din cauza contactului mai des cu apa si mizeria de pe strazi:
Dupa curatare am aplicat baia de cositor:
Am incarcat:
Slefuirea grosiera cu raspelul, cu raspelul trebuie sa aveti grija, daca e un raspel bun ia si din tabla daca atingeti piesa:
Si finisarea cu tampon:
Am mai avut catva zone mai mici care au suferit acelasi tratament:
Added in 1 minute 44 seconds:
Si acestea sunt aripile motocicletei, urmeaza nituirea suportilor dupa carevoi aplica filler:
Aripa spate:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)
Tuburile prin care trece lantul, si pe aceste piese se vede culoarea originala, RAL7043:
Ochiul de vizitare:
Tuburile curatate:
Si dupa tratemntul cu Feruginol:
Ochiul de vizitare:
Tuburile curatate:
Si dupa tratemntul cu Feruginol:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)
Ansamblul filtrului de aer si al rezrvorului de ulei, aceasta piesa are trei functii: filtru de aer, rezervor de ulei si legatura din cadru in partea superioara cu motorul in partea inferioara, practic motorul impreuna cu aceasta piesa fac parte din cadru, fara ele nu ai cadru.
Si pe aceasta piesa am gasit culoarea originala, se vede la interior:
Ansamblul:
Filtrul de aer, acest model este specific numai modelului militar, modelul civil avea filtrul numai in capacul lateral al motorului:
Rezervorul de ulei sablat:
Dupa sablare l-am tratat cu Feruginol, acum l-am prins in menghina pentru a proba daca pierde lichid:
A aparut o pierdere dar nu din prima, daca nu insistam cu spalatul la interior nu as fi descoperit gaura si ma trezeam mai tarziu ca pierde ceea ce ar fi fost groaznic:
Si am rezolvat prin cositorire dupa care am probat din nou si nu mai are pierderi:
Cam asta a iesit din el:
Dar am reusit sa-l curat destul de bine, inauntru nu mai are reziduuri si se vede doar tabla goala:
Si pe aceasta piesa am gasit culoarea originala, se vede la interior:
Ansamblul:
Filtrul de aer, acest model este specific numai modelului militar, modelul civil avea filtrul numai in capacul lateral al motorului:
Rezervorul de ulei sablat:
Dupa sablare l-am tratat cu Feruginol, acum l-am prins in menghina pentru a proba daca pierde lichid:
A aparut o pierdere dar nu din prima, daca nu insistam cu spalatul la interior nu as fi descoperit gaura si ma trezeam mai tarziu ca pierde ceea ce ar fi fost groaznic:
Si am rezolvat prin cositorire dupa care am probat din nou si nu mai are pierderi:
Cam asta a iesit din el:
Dar am reusit sa-l curat destul de bine, inauntru nu mai are reziduuri si se vede doar tabla goala:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)
Dupa o finisare a rezervorului de ulei l-am imbracat in filler, saptamana asta care vine trebuie sa-l vopsesc pt ca sambata vreau sa pun mototcicleta pe roti:
Furca sablata:
Furca in Feruginol:
Suportii de far inainte si dupa Feruginol:
Vopsite in filler: furca, pantalonii de far si tuburile de protectie ale lantului:
Added in 28 minutes 25 seconds:
Roata fata, am avut niste aventuri cu ea, nu-mi iesea spitarea desi o montam spitele corect: verificata lungimea spitelor, asezarea lor in roata conform regulii generale pt acest tip de roata (are aceeasi impletire ca cele de Ural sau BMW) si verificat cu pozele facute inainte de demontarea lor. Dupa ce am desfacut-o de trei ori a trebuit sa revopsesc tamburul pt ca se zgariase dar am reusit sa spitez roata din prima incercare dupa revopsire. Nu-mi dau seama de ce nu a mers de prima oara desi am o teorie in acest sens dar nu am argumente sa o sustin, asa ca mergem inainte.
Axul rotii, rulmentii si piulitele, pinonul kilometrajului:
Furca sablata:
Furca in Feruginol:
Suportii de far inainte si dupa Feruginol:
Vopsite in filler: furca, pantalonii de far si tuburile de protectie ale lantului:
Added in 28 minutes 25 seconds:
Roata fata, am avut niste aventuri cu ea, nu-mi iesea spitarea desi o montam spitele corect: verificata lungimea spitelor, asezarea lor in roata conform regulii generale pt acest tip de roata (are aceeasi impletire ca cele de Ural sau BMW) si verificat cu pozele facute inainte de demontarea lor. Dupa ce am desfacut-o de trei ori a trebuit sa revopsesc tamburul pt ca se zgariase dar am reusit sa spitez roata din prima incercare dupa revopsire. Nu-mi dau seama de ce nu a mers de prima oara desi am o teorie in acest sens dar nu am argumente sa o sustin, asa ca mergem inainte.
Axul rotii, rulmentii si piulitele, pinonul kilometrajului:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)
Furca fata si rezervorul de ulei vopsite:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)
Am inceput sa asamblez jugurile, am inceput cu chiuvetele cadrului care au fost vopsite la exterior:
Chiuvetele de pe jug, sunt in stare excelenta:
Jugul sablat:
Jugul superior vopsit:
Jugul inferior:
Montarea:
Added in 3 minutes 34 seconds:
Am montat si anvelopele pe roti:
Chiuvetele de pe jug, sunt in stare excelenta:
Jugul sablat:
Jugul superior vopsit:
Jugul inferior:
Montarea:
Added in 3 minutes 34 seconds:
Am montat si anvelopele pe roti:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)
Astazi au urmat montarea furcii fata si a rotilor, de fapt in acest weekend telul (atins) a fost sa pun mobra pe roti.
Elementele furcii:
Ocazie cu care am descoperit ca nu am dat un ax al furcii la zincat, va trebui sa-l zinchez dar deocamdata il montez asa:
Placile de frictiune din textolit:
Arcul furcii:
Furca montata, o operatiune destul de dificila nu atat prin complexitate cat prin grija de a nu zgaria piesele:
Platoul de franare:
Roata fata montata:
Roata spate montata:
Motocicleta pe roti:
Elementele furcii:
Ocazie cu care am descoperit ca nu am dat un ax al furcii la zincat, va trebui sa-l zinchez dar deocamdata il montez asa:
Placile de frictiune din textolit:
Arcul furcii:
Furca montata, o operatiune destul de dificila nu atat prin complexitate cat prin grija de a nu zgaria piesele:
Platoul de franare:
Roata fata montata:
Roata spate montata:
Motocicleta pe roti:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)
Deja ii masor cotele cadrului si al furcii, ma bate un gand cu un monocilindru de 650cmc.
Embleme rezervorului, curatate la tabla:
Tratate cu Feruginol:
Stropite in filler:
Proprietarul le va duce la vopsire cu aerograf, abia astept sa vad ce iese.
Embleme rezervorului, curatate la tabla:
Tratate cu Feruginol:
Stropite in filler:
Proprietarul le va duce la vopsire cu aerograf, abia astept sa vad ce iese.
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)
Am mai sablat niste piese, tratament cu Ferugionol, samd:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)
Am mai lucrat un pic pe la motor, am pregatit si montat cilindrul cu pistoanele. Cilindrul are aripioarele de racire de tip Porcupine (porc spinos) care sunt foarte eficiente pentru racire.
Asa arata un piston din acei ani, aveau inaltime de compresie foarte mare (distanta dintre centrul boltul pana la fata pistonului), asa se faceau in acei ani. Dupa cum se vede erau imbracate intr-un strat de vaselina, dupa alezarea cilindrului au fost conservate bine:
Segmentii:
Garniturile cilindrului si a chiulasei:
Dupa ce am spalat pistoanele de vaselina le-am montat:
Asa arata un piston din acei ani, aveau inaltime de compresie foarte mare (distanta dintre centrul boltul pana la fata pistonului), asa se faceau in acei ani. Dupa cum se vede erau imbracate intr-un strat de vaselina, dupa alezarea cilindrului au fost conservate bine:
Segmentii:
Garniturile cilindrului si a chiulasei:
Dupa ce am spalat pistoanele de vaselina le-am montat:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare TWN BD250 Wermacht (Triumph Werke Nurnberg AG)
Am montat pe aripa fata elementele de prindere, acestea se prind cu nituri din fier iar zona de contact a fost tratata suplimentar cu Zinc: